Vragen over toegangstickets

2

Reacties

  • Hoi Deef..
    Had ze graag voor 100 aan je willen verkopen..
    Maar helaas gelden mijn tickets pas vanaf 25 September, en ga jij net eerder heen.
    Ook krijg ik ze pas de 25e als ik ga inchecken in mijn hotel..
    P.S... ik heb een arrangement geboekt bij ANWB en mijn zusje heeft geen jaarkaart,.. dus op deze manier waren wij het goedkoopst uit..
  • Goedemorgen,
    wij willen in december (29,30 en 31 decmber) met ons jaarpassen weer terug naar disney. Dan willen we twee familieleden meenemen,
    het lijkt erop dat de driedaagse tickhet voor 139 euro dan het voordeligst is, klopt dit of zijn er voordeligere tickets te koop?
    En als we die driedaagse ticket kopen kunnen we dan gegarandeerd naar binnen, als ik namelijk op meer weten druk via deze site dan staat er indien beschikbaar bij de twee ** en ik wil niet het risico lopen dat ze dan alsnog niet mee kunnen en we daar dure tickets moeten aanschaffen.

  • Goedemorgen,
    wij willen in december (29,30 en 31 decmber) met ons jaarpassen weer terug naar disney. Dan willen we twee familieleden meenemen,
    het lijkt erop dat de driedaagse tickhet voor 139 euro dan het voordeligst is, klopt dit of zijn er voordeligere tickets te koop?
    En als we die driedaagse ticket kopen kunnen we dan gegarandeerd naar binnen, als ik namelijk op meer weten druk via deze site dan staat er indien beschikbaar bij de twee ** en ik wil niet het risico lopen dat ze dan alsnog niet mee kunnen en we daar dure tickets moeten aanschaffen.
    Hoi Marissa,
    Voor jaarkaarthouders zijn de 'Bring a Friend' tickets het voordeligst om vrienden of familieleden mee te nemen, maar die zijn in december helaas niet geldig. In deze periode is het 3-daagse Dichtbij Ticket van €139,- inderdaad het voordeligst. Tijdens de reservering worden de tickets bevestigd en kun je hiermee gewoon naar binnen. Let er wel op dat het de laatste twee weken van december erg druk is in de parken. Zorg dat jullie vroeg binnen zijn. Vorig jaar november zijn er een aantal weekenden geweest waarin het Disneyland Park de maximale capaciteit had bereikt (meestal rond het middaguur) en het mensen werd afgeraden nog naar binnen te gaan. Als alternatief kun je dan altijd naar het Walt Disney Studios Park. Ben je echter al vroeg in de parken, dan is er geen probleem.
    Bekijk het overzicht van alle tickets met voorverkoopkorting: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    ik zag in dit topic staan dat de kassa's om 9 uur open gaan. Klopt dit nog? Wij willen volgende week vrijdag met twee vrienden gaan en daar tickets kopen via bring-a-friend (zelf heb ik dream paspoort). Op de site van disneyland zelf vind ik de openingsuren van de kassa's niet terug.
    Is er een verschil tussen de kassa's aan het disneylandpark en die van de studios? Ik zie bij de studios meestal minder volk staan.
    Gr
    Patrick

  • Hoi Lars,
    ik zag in dit topic staan dat de kassa's om 9 uur open gaan. Klopt dit nog? Wij willen volgende week vrijdag met twee vrienden gaan en daar tickets kopen via bring-a-friend (zelf heb ik dream paspoort). Op de site van disneyland zelf vind ik de openingsuren van de kassa's niet terug.
    Is er een verschil tussen de kassa's aan het disneylandpark en die van de studios? Ik zie bij de studios meestal minder volk staan.
    Gr
    Patrick
    Hoi Patrick,
    Beide parken openen om 09:30 uur de poorten als de reguliere opening op 10:00 uur staat. De kassa's gaan minimaal 1 uur vóór de officiële parkopening open. Het is doorgaans inderdaad minder druk bij de kassa's van het Studios Park, dan het Disneyland Park. De 'Bring a Friend' tickets zijn bij alle kassa's verkrijgbaar.
    Groetjes,
    Lars
  • Wie kan mij zeggen wat het verschil in prijs is qua kosten?
    Ik wil vr 30/10 een vriendin meenemen. Ik heb een dreampaspoort. Ze wil 1 dag 1 of 2 parken zien.
    Dus of de kassaprijs minus 20% of hier op de site een super magic kaartje kopen.
    Wie weet de kassaprijs voor de twee opties?
    Dank,
    Zadinia

  • Wie kan mij zeggen wat het verschil in prijs is qua kosten?
    Ik wil vr 30/10 een vriendin meenemen. Ik heb een dreampaspoort. Ze wil 1 dag 1 of 2 parken zien.
    Dus of de kassaprijs minus 20% of hier op de site een super magic kaartje kopen.
    Wie weet de kassaprijs voor de twee opties?
    Dank,
    Zadinia
    Hoi Zadinia,
    De prijzen aan de kassa staan tevens (doorgestreept) op onze Tickets-pagina, zodat je direct kunt vergelijken: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/. Een reguliere dagkaart aan de kassa kost €90,- per stuk.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Wij gaan in oktober naar Disney. Nu is het zo dat wij een jaarkaart hebben en 2 personen meegaan die dit niet hebben.
    We gaan 3 dagen. Krijg je dan bij aanschaf van een meerdaagse ticket korting (als jaarkaarthouder)? Zo ja, hoeveel?
    En hoeveel korting krijg je bij een jaarkaart aanschaf?
    Wat is dan voordeliger voor de personen die meegaan?
    Groetjes,
    Mandy

  • Hallo,
    Wij gaan in oktober naar Disney. Nu is het zo dat wij een jaarkaart hebben en 2 personen meegaan die dit niet hebben.
    We gaan 3 dagen. Krijg je dan bij aanschaf van een meerdaagse ticket korting (als jaarkaarthouder)? Zo ja, hoeveel?
    En hoeveel korting krijg je bij een jaarkaart aanschaf?
    Wat is dan voordeliger voor de personen die meegaan?
    Groetjes,
    Mandy
    Hoi Mandy,
    Als jaarkaarthouder ontvang je alleen korting op dagkaarten, niet op meerdaagse tickets. Wanneer in oktober gaan jullie? Nog t/m 14 oktober is de 'Bring a Friend' actie beschikbaar, waarbij jaarkaarthouders dagkaarten van €35 (weekdagen) of €45 (weekend) kunnen aanschaffen. Naar gelang in welke periode van de week jullie gaan, kom je voor 3 dagen toegang maximaal uit op €125 per persoon als je gebruik kunt maken van de 'Bring a Friend' actie.
    Als jullie na 14 oktober gaan, dan blijven de voordelige Dichtbij tickets over. Voor 3 dagen betaal je dan €139 per persoon als je deze op voorhand online besteld. Aan de kassa krijgen jaarkaarthouders 'slechts' 20% korting op de prijs van dagkaarten aan de kassa (normaal €90 per stuk voor 1 dag / 2 parken). Via de voorverkooptickets online profiteer van je kortingen tot 40%. Bekijk ons complete overzicht: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/.
    Nieuwe jaarkaarthouders kunnen 10% korting krijgen van bestaande jaarkaarthouders als zij in de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart in hun bezit hebben gehad. De Dichtbij tickets zijn het voordeligst in een periode wanneer de 'Bring a Friend' actie niet geldig is.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik wil graag met mijn gezin met drie kinderen twee dagen naar Disneyland maar hik erg tegen de prijzen aan. Ik snap niks van dat jaarkaarten-verhaal. Op dit moment kan ik via Disneyland tickets kopen voor twee dagen entree voor €680 en bij C&O travel voor €500 omdat ik precies weet welke twee dagen we naar binnen willen. Heeft iemand tips of advies voor me?
  • Hoi uitpluizer,
    Ga je ook een hotel bijboeken of alleen toegangskaarten kopen? Welke dagen gaan jullie? Verwachten jullie binnen een jaar nog een keer te gaan? Zijn jullie met twee volwassenen en drie kinderen of één volwassene?
    Er is iets meer informatie nodig om je van een goed advies te voorzien. Smile
  • Heeft de begeleider van een mindervalide ook gratis toegang als je toegangstickets koopt? Of geldt dit alleen als je in het bezit bent van een jaarkaart?
    Alvast bedankt voor jullie hulp.
    Groetjes,
    Demy

  • Heeft de begeleider van een mindervalide ook gratis toegang als je toegangstickets koopt? Of geldt dit alleen als je in het bezit bent van een jaarkaart?
    Alvast bedankt voor jullie hulp.
    Groetjes,
    Demy
    Hoi Demy,
    Ook bij losse toegangstickets mag de begeleider van een mindervalide gratis naar binnen, als aan de voorwaarden van de gratis toegang is voldaan. Lees hiervoor de toegankelijkheidsgids voor alle informatie via onze Diensten-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/diensten/.
    Groetjes,
    Lars
  • Werkt dat ook als je tickets online koopt? Of alleen aan de kassa? Want als je je tickets online koopt dan worden ze gescand. Niet dat ik straks bij de poortjes sta en dat dan gezegd wordt: 'jij hebt geen toegangsticket''

  • Werkt dat ook als je tickets online koopt? Of alleen aan de kassa? Want als je je tickets online koopt dan worden ze gescand. Niet dat ik straks bij de poortjes sta en dat dan gezegd wordt: 'jij hebt geen toegangsticket''
    Hoi Demy,
    Dergelijke begeleiderstickets zijn alleen verkrijgbaar bij Guest Relations in het resort.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik vroeg me af of het mogelijk os om met een jaarkaart korting te geven op 3-dagen tickets aan vrienden. Ik zie wel staan dat ik 10% korting op dagtickets kan geven in ieder geval.

  • Ik vroeg me af of het mogelijk os om met een jaarkaart korting te geven op 3-dagen tickets aan vrienden. Ik zie wel staan dat ik 10% korting op dagtickets kan geven in ieder geval.
    Hoi RogerM,
    Jaarkaarthouder kunnen alleen korting geven op dagkaarten, niet op meerdaagse tickets.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Ik wil graag met mijn zus 30 oktober naar Disneyland. Ik ben in het bezit van een (fantasy) jaarkaart. Een Super Magic ticket kopen met jaarkaart korting kopen aan de kassa met 10% korting is toch goedkoper dan hier op de website?
    Daar aan de kassa is de ticket dan 81 euro, op deze website 84 euro.
    Bovendien haal ik uit de site van dagtickets.nl dat zij ze zelfs voor 62 euro aanbieden? https://www.dagtickets.nl/attractieparken/disneyland-paris.html
    Groetjes, Cynthia

  • Hoi Lars,
    Ik wil graag met mijn zus 30 oktober naar Disneyland. Ik ben in het bezit van een (fantasy) jaarkaart. Een Super Magic ticket kopen met jaarkaart korting kopen aan de kassa met 10% korting is toch goedkoper dan hier op de website?
    Daar aan de kassa is de ticket dan 81 euro, op deze website 84 euro.
    Bovendien haal ik uit de site van dagtickets.nl dat zij ze zelfs voor 62 euro aanbieden? https://www.dagtickets.nl/attractieparken/disneyland-paris.html
    Groetjes, Cynthia
    Hoi Cynthia,
    De SUPER MAGIC tickets met jaarkaartkorting zijn aan de kassa iets voordeliger ja, maar de overige voorverkooptickets niet. Al onze dagkaarten zijn 12 maanden geldig. Andere partijen bieden wellicht goedkopere tickets aan door grote partijen op te kopen, maar deze zijn slechts een korte periode geldig. De kaarten die je aangeeft zijn bijvoorbeeld nog maar 3 weken geldig. Prima als je in die periode een bezoek wilt brengen, maar voor veel mensen is dit tijdsbestek te kort. Wij verkopen alleen officiële Disney tickets met een ruime geldigheid.
    Groetjes,
    Lars

  • Hoi Lars,
    Ik wil graag met mijn zus 30 oktober naar Disneyland. Ik ben in het bezit van een (fantasy) jaarkaart. Een Super Magic ticket kopen met jaarkaart korting kopen aan de kassa met 10% korting is toch goedkoper dan hier op de website?
    Daar aan de kassa is de ticket dan 81 euro, op deze website 84 euro.
    Bovendien haal ik uit de site van dagtickets.nl dat zij ze zelfs voor 62 euro aanbieden? https://www.dagtickets.nl/attractieparken/disneyland-paris.html
    Groetjes, Cynthia
    Hoi Cynthia,
    De SUPER MAGIC tickets met jaarkaartkorting zijn aan de kassa iets voordeliger ja, maar de overige voorverkooptickets niet. Al onze dagkaarten zijn 12 maanden geldig. Andere partijen bieden wellicht goedkopere tickets aan door grote partijen op te kopen, maar deze zijn slechts een korte periode geldig. De kaarten die je aangeeft zijn bijvoorbeeld nog maar 3 weken geldig. Prima als je in die periode een bezoek wilt brengen, maar voor veel mensen is dit tijdsbestek te kort. Wij verkopen alleen officiële Disney tickets met een ruime geldigheid.
    Groetjes,
    Lars
    Mijn zus heeft nog een e-mail gestuurd naar dagtickets. Het was gewoon te goedkoop tov andere aanbieders zoals hier. De kaarten zijn NIET geldig op 30 oktober. Gelukkig hebben ze dit nu ook aangepast op hun website. We gaan er dus voor om daar aan de kassa een ticket te kopen. Ik vermoed alleen wel dat het behoorlijk druk is. Dus we gaan op tijd voor de deur liggen. Hoelaat gaan de kassa's open?
  • Hoi Cynderella,
    de kassa's gaan één uur voor openingstijd van het park open.

  • Mijn zus heeft nog een e-mail gestuurd naar dagtickets. Het was gewoon te goedkoop tov andere aanbieders zoals hier. De kaarten zijn NIET geldig op 30 oktober. Gelukkig hebben ze dit nu ook aangepast op hun website. We gaan er dus voor om daar aan de kassa een ticket te kopen. Ik vermoed alleen wel dat het behoorlijk druk is. Dus we gaan op tijd voor de deur liggen. Hoelaat gaan de kassa's open?
    Hoi Cynderella,
    De kassa's zijn vanaf 09:00 uur geopend. Tip: De kassa's bij het Walt Disney Studios Park zijn doorgaans minder druk dan die bij het Disneyland Park.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor de info en de tip jullie beiden :)
  • Hoi Lars
    Wij gaan volgende week weer naar Disneyland en het ziet er naar uit dat we niet alle jaarkaarten kunnen verlengen met stempels.
    En daarom kiezen we voor 1 persoon voor om geen verlenging maar twee losse kaartjes bij te kopen voor de twee resterende dagen dat we gaan.
    Nu was mijn vraag wat kost een kaartje 1 dag 1 park nu aan de kassa?
    Groeten Clautje

  • Hoi Lars
    Wij gaan volgende week weer naar Disneyland en het ziet er naar uit dat we niet alle jaarkaarten kunnen verlengen met stempels.
    En daarom kiezen we voor 1 persoon voor om geen verlenging maar twee losse kaartjes bij te kopen voor de twee resterende dagen dat we gaan.
    Nu was mijn vraag wat kost een kaartje 1 dag 1 park nu aan de kassa?
    Groeten Clautje
    Hoi Clautje,
    Aan de kassa kost een dagkaart voor 1 park €75 per persoon en een dagkaart voor 2 parken €90 per persoon. Bekijk in de kalender welke voorverkooptickets geldig zijn in de periode dat jullie willen verblijven en bespaar direct door ze op voorhand online aan te schaffen: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/. De dagkaarten ontvang je als E-tickets, dus je hoeft ook niet meer in de rij bij de kassa te staan. Deze E-tickets kunnen direct bij de poortjes van de parken worden gebruikt.
    Groetjes,
    Lars

  • Hoi Lars
    Wij gaan volgende week weer naar Disneyland en het ziet er naar uit dat we niet alle jaarkaarten kunnen verlengen met stempels.
    En daarom kiezen we voor 1 persoon voor om geen verlenging maar twee losse kaartjes bij te kopen voor de twee resterende dagen dat we gaan.
    Nu was mijn vraag wat kost een kaartje 1 dag 1 park nu aan de kassa?
    Groeten Clautje
    Hoi Clautje,
    Aan de kassa kost een dagkaart voor 1 park €75 per persoon en een dagkaart voor 2 parken €90 per persoon. Bekijk in de kalender welke voorverkooptickets geldig zijn in de periode dat jullie willen verblijven en bespaar direct door ze op voorhand online aan te schaffen: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/. De dagkaarten ontvang je als E-tickets, dus je hoeft ook niet meer in de rij bij de kassa te staan. Deze E-tickets kunnen direct bij de poortjes van de parken worden gebruikt.
    Groetjes,
    Lars
    Dank je Lars
    Wij hebben Draem kaarten en drie van de vier jaarkaarten wel verlengen kunnen we voor onze gast beter aan de kassa met 20% de kaarten kopen
    (En er stiekem op gokken dat we de laatste stempels toch te pakken kunnen krijgen)
    Maar nu weten we van te voren wat het ons gaat kosten.
    Groetjes Clautje

  • Dank je Lars
    Wij hebben Draem kaarten en drie van de vier jaarkaarten wel verlengen kunnen we voor onze gast beter aan de kassa met 20% de kaarten kopen
    (En er stiekem op gokken dat we de laatste stempels toch te pakken kunnen krijgen)
    Maar nu weten we van te voren wat het ons gaat kosten.
    Groetjes Clautje
    Graag gedaan, Clautje! Goede reis en veel plezier in de magie.
    Groetjes,
    Lars
  • Met de jaarkaart korting werd het ticket ipv €90,- geen €81,- maar €75,-!
    We waren er een paar minuten na 9u en er stond niemand aan de kassa! (Bij studio's en er was toen ook maar 1 kassa open)
  • wij verblijven van 2 tm 6 mei in een van de Disney hotels. Nu willen we zaterdagochtend eerst even misschien park in en dan naar parijs. Kunnen we dan later nog het dinsey park weer in. Want hij is tot 22.30 uur open. We willen daarna weer naar huis rijden
  • magda zei:

    wij verblijven van 2 tm 6 mei in een van de Disney hotels. Nu willen we zaterdagochtend eerst even misschien park in en dan naar parijs. Kunnen we dan later nog het dinsey park weer in. Want hij is tot 22.30 uur open. We willen daarna weer naar huis rijden

    Hoi magda,

    Met de toegangstickets die je bij een arrangement krijgt kun je onbeperkt in en uit de parken lopen, dus ook in de middag of avond terugkomen na een bezoek aan de stad Parijs.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.