Disney's Magische Vuurwerk Festival (3, 5 & 7 november 2016)

april 2016 aangepast in Praktische Informatie
Hallo allemaal,
ik kreeg zojuist een email van Oad met reclame voor "Disney's Magisch Vuurwerk Festival", volgens Oad begin november, "twee spectaculaire avonden vol vuurwerk en special effects".
Heeft iemand meer informatie over dit Festival? Exacte data, wat er precies staat te gebeuren etc.? Ik ben benieuwd!

Reacties


  • Hallo allemaal,
    ik kreeg zojuist een email van Oad met reclame voor "Disney's Magisch Vuurwerk Festival", volgens Oad begin november, "twee spectaculaire avonden vol vuurwerk en special effects".
    Heeft iemand meer informatie over dit Festival? Exacte data, wat er precies staat te gebeuren etc.? Ik ben benieuwd!
    Hoi Hugo,
    Oad adverteert momenteel inderdaad met arrangementen voor 'Disney's Magische Vuurwerk Festival' in november. Het gaat hier om de reguliere vertoningen van 'Mickey’s Magical Fireworks & Bonfire' op Lake Disney in Disney Village (dit jaar op 2, 4 & 6 november). Deze show is toegankelijk voor alle bezoekers van Disneyland, niet alleen voor klanten van Oad. Bekijk de beelden van voorgaande jaren in ons artikel over deze show: http://bit.ly/1IxUn3F.
    Wij adviseren echter om van Disney's vroegboekaanbiedingen gebruik te maken, in plaats van Oad. Deze specifieke aanbieding van Oad is namelijk relatief duur, in verhouding met de huidige vroegboekaanbiedingen. Bekijk de aanbiedingen en vergelijk de prijzen: http://bit.ly/18KLST8.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars,
    Bedankt voor de toelichting. We gaan in de agenda kijken of er begin november nog ruimte is voor een paar dagen Disney.

  • Lars,
    Bedankt voor de toelichting. We gaan in de agenda kijken of er begin november nog ruimte is voor een paar dagen Disney.
    Graag gedaan, Hugo!
    Groetjes,
    Lars
  • Goedendag,
    Ik heb een vraagje mbt tot het disneys magische vuurwerk festival.
    Ik ben van 31 oktober tot en met 3 november in disneyland.
    Ik ben aan het overwegen om eventueel op 2 november naar dit vuurwerk festival te gaan. Nu vroeg ik mij af hoe laat dit vuurwerk festival doorgaat?? is dat al vroeg op de avond of pas later op de avond, dan weet ik of het mogelijk is om er eventueel naar toe te gaan.
    groetjes Birgitte

  • Goedendag,
    Ik heb een vraagje mbt tot het disneys magische vuurwerk festival.
    Ik ben van 31 oktober tot en met 3 november in disneyland.
    Ik ben aan het overwegen om eventueel op 2 november naar dit vuurwerk festival te gaan. Nu vroeg ik mij af hoe laat dit vuurwerk festival doorgaat?? is dat al vroeg op de avond of pas later op de avond, dan weet ik of het mogelijk is om er eventueel naar toe te gaan.
    groetjes Birgitte
    Hoi Birgitte,
    Mickey's Magical Fireworks & Bonfire begint om 20:30 uur en is vrij toegankelijk.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Bedankt voor je reactie. Ik zit dan met een busreis dus weet niet hoe laat we weer op de bus moeten zijn. Mocht het erin zitten dan ga ik daar toch eens kijken.
    groetjes Birgitte
  • Wij zitten in die periode in een Golden Forrest kamer in Sequoia met uitzicht op Lake Disney. Is deze show ook vanuit de kamer goed te zien. Aangezien ik niet zeker weet of onze dochter van 3 jaar het tot laat redt, zou dat een mooi alternatief zijn.
  • Ik lees net van het vuurwerkfestival.
    Probleem is dat wij in café Mickey zitten om 19u30, denk niet dat je op een uur daar buiten geraakt?
  • Ik denk er net aan dat het woensdag ook is, we zitten dan één nacht in de Explorer voor we naar de Sequoia Lodge gaan, misschien dat we de bus kunnen nemen naar de village, daar een vlugge hap, naar vuurwerk kijken en dan naar hotel.
    Dan is het niet erg dat we vrijdag nog op restaurant zitten... is waarschijnlijk toch hetzelfde?

  • Ik denk er net aan dat het woensdag ook is, we zitten dan één nacht in de Explorer voor we naar de Sequoia Lodge gaan, misschien dat we de bus kunnen nemen naar de village, daar een vlugge hap, naar vuurwerk kijken en dan naar hotel.
    Dan is het niet erg dat we vrijdag nog op restaurant zitten... is waarschijnlijk toch hetzelfde?
    Hoi Mieke,
    De drie shows van Mickey's Magical Fireworks & Bonfire zijn inderdaad hetzelfde, dus het maakt niet uit welke voorstelling je gaat bekijken.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,

    zijn er al data bekend wanneer dit door zal gaan in 2016?

    Alvast bedankt!

    Groetjes
    Leen
  • Leen zei:

    Beste Lars,

    zijn er al data bekend wanneer dit door zal gaan in 2016?

    Alvast bedankt!

    Groetjes
    Leen

    Hoi Leen,

    Mickey's Magical Fireworks & Bonfire zal dit jaar plaatsvinden op 3, 5 en 7 november 2016. Bekijk alle data van speciale dagen in Disneyland Paris op onze Verblijf pagina onder het kopje 'Feestdagen': http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/verblijf-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Is er ook al bekend hoe laat dit vuurwerk doorgaat op deze datums??

    groetjes birgitte
  • Hoi,

    Is er ook al bekend hoe laat dit vuurwerk doorgaat op deze datums??

    groetjes birgitte

    Hoi Birgitte,

    Voor dit jaar zijn de tijden nog niet bekend gemaakt, maar afgaande op de shows van vorig jaar zal dat om 20:30 uur zijn, waarbij rekening wordt gehouden met de start van Disney Dreams! in het Disneyland Park zodat deze shows niet gelijktijdig worden opgevoerd.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Is er inmiddels al meer bekend in verband met dit vuurwerk??

    Ik weet dat vorig jaar het park op alle dagen dat het vuurwerk was als ik mij niet vergis eerder sloten en dat dan ongeveer een uur tot 1,5 uur na de sluiting deze show te zien was

    Nu zag ik dat de openingsuren van het park wel verschillend zijn dit jaar en als de Disney dreams show begint op parksluitingstijd, dan zou je zeggen dat dit vuurwerk ook later gaat zijn in verband met de openingsuren enzo. Het lijkt me toch dat ze het mogelijk maken om de mensen zowel naar de dreams show te gaan als naar het magisch vuurwerk??

    Is er inmiddels ook al meer bekend in verband met de tijden van deze show??

    Groetjes Birgitte
  • Hoi @Birgitte ,

    Het vuurwerk op 3, 5 en 7 november 2016 bij Lake Disney begint iedere avond om 20:30 uur.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Bedankt voor je reactie.

    Groetjes Birgitte
  • Hoi allemaal,

    Disney heeft inmiddels meer informatie en een video vrijgegeven over Disney's Magical Fireworks & Bonfire 2016. Bekijk het hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneys-magical-fireworks-bonfire-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hi Lars,

    In de tekst op de website staat dat op 3 en 7 november het vuurwerk gebeuren na dreams start, weet jij ook dat op 5 november zit? Wij gaan speciaal dat weekend even heen en weer voor het vurwerk.

    grz

    MJ
  • mcjas zei:

    Hi Lars,

    In de tekst op de website staat dat op 3 en 7 november het vuurwerk gebeuren na dreams start, weet jij ook dat op 5 november zit? Wij gaan speciaal dat weekend even heen en weer voor het vurwerk.

    grz

    MJ

    Hoi MJ,

    Op 5 november is het precies andersom: Eerst Disney's Magical Fireworks & Bonfire om 20:30 uur en daarna om 21:00 uur Disney Dreams! in het Disneyland Park. Zorg dat je aan de zijde van Disney's Hotel New York staat, zodat je na afloop snel Disney Village in kunt richting het Disneyland Park om de start van Dreams niet te missen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi MJ en Lars,

    Ik zag dat de openingsuren op zaterdag 5 november 2016 zijn aangepast van het disneyland park en de studio's op de site van disneyland parijs.

    Eerst was het disneyland park geopend op 5 november 2016 tot 21.00 en de studio's sloot eerder nu is het disneyland park open tot 22.00 uur en de studio's tot 21.00 uur.

    Als ik mij niet vergis en deze openingsuren zouden kloppen dan is om 20.30 uur disneys magical fireworks en bonfire en zou Disney dreams om 22.00 uur zijn in plaats van 21.00 uur op 5 november 2016.

    Ik vond het in eerste instantie ook heel raar dat deze shows zo kort op elkaar waren dat er amper tijd was om van de ene show naar de andere show te gaan. vandaar dat ik de openingsuren eigenlijk de laatste tijd een beetje gevolgd heb aangezien ik dat weekend ook nog daar ben en ook graag beide shows wou kijken op deze dag.

    als ik mij niet vergis zat er vorig jaar ook ongeveer een uur tussen het einde van de ene show en het begin van de andere show.

    groetjes BIrgitte

  • Hoi MJ en Lars,

    Ik zag dat de openingsuren op zaterdag 5 november 2016 zijn aangepast van het disneyland park en de studio's op de site van disneyland parijs.

    Eerst was het disneyland park geopend op 5 november 2016 tot 21.00 en de studio's sloot eerder nu is het disneyland park open tot 22.00 uur en de studio's tot 21.00 uur.

    Als ik mij niet vergis en deze openingsuren zouden kloppen dan is om 20.30 uur disneys magical fireworks en bonfire en zou Disney dreams om 22.00 uur zijn in plaats van 21.00 uur op 5 november 2016.

    Ik vond het in eerste instantie ook heel raar dat deze shows zo kort op elkaar waren dat er amper tijd was om van de ene show naar de andere show te gaan. vandaar dat ik de openingsuren eigenlijk de laatste tijd een beetje gevolgd heb aangezien ik dat weekend ook nog daar ben en ook graag beide shows wou kijken op deze dag.

    als ik mij niet vergis zat er vorig jaar ook ongeveer een uur tussen het einde van de ene show en het begin van de andere show.

    groetjes BIrgitte

    Hoi Birgitte,

    Dat is inderdaad correct en snel opgemerkt! Disney heeft ons hier vandaag over op de hoogte gesteld aangezien ze grotere drukte verwachten dan eerder gedacht op basis van een hoger aantal boekingen voor dit kerstseizoen. Alle weekenden in november (voor zowel zaterdag, als zondag) zijn hierdoor qua openingstijden verlengd. Op 5 november is Disney's Magical Fireworks & Bonfire dus om 20:30 uur en Disney Dreams! om 22:00 uur.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Bedankt voor je bevestiging. Fijn dat het nu ook door Disney zelf is bevestigd dat de uren zijn aangepast in het weekend.

    Groetjes Birgitte
Log In of Registreer om te reageren.