Werken als cast member in Disneyland Paris

augustus 2015 aangepast in Algemeen
Hallo, ik zit al even met een vraag: zoals de meeste wel weten moet je auditie doen om bij disney als figuur (bv. als prinses) te kunnen werken. Maar zit dat ook zo bij de Tower of Terror? Aangezien de keren dat ik er was de mensen zich heel 'strict' gedroegen en zo eigenlijk dus in charachter waren lijkt mij de kans bestaande dat je hier ook voor auditie zou moeten doen. Is dat ook zo??
bedankt!

Reacties


  • Hallo, ik zit al even met een vraag: zoals de meeste wel weten moet je auditie doen om bij disney als figuur (bv. als prinses) te kunnen werken. Maar zit dat ook zo bij de Tower of Terror? Aangezien de keren dat ik er was de mensen zich heel 'strict' gedroegen en zo eigenlijk dus in charachter waren lijkt mij de kans bestaande dat je hier ook voor auditie zou moeten doen. Is dat ook zo??
    bedankt!
    Hoi rarepepe,
    Goede vraag. Volgens mij vallen de cast members bij de Tower of Terror niet onder 'entertainment' en kun je daar als reguliere medewerker aan de slag. Ik zou je willen adviseren om contact op te nemen met Disneyland Paris Casting voor alle informatie over alle functies bij Disneyland Paris: http://disneylandparis-casting.com/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi rarepepe,
    ik lees af en toe op andere fora dat er castings zijn ergens in Europa. Daarbij wordt onderscheid gemaakt tussen "reguliere" cast members en characters. Cast members zijn o.a. medewerkers bij attracties, maar daarbij wordt voor castings nooit onderscheid gemaakt. Ik denk dat een CM bij Pirates of the Caribbean net zoveel of weinig een rol speelt als in Tower of Terror of Phantom Manor. Dus voor zover mij bekend kun je niet apart auditie doen voor de rol van CM bij een specifieke attractie.
Log In of Registreer om te reageren.