Video's / Foto's Disneyland Parijs

oktober 2015 aangepast in Algemeen
Omdat we tegenwoordig bijna allemaal een smartphone bezitten waarmee je in goede kwaliteit kunt filmen of fotograferen zullen er vast wel veel Disney-fans zijn die unieke plaatjes of video's hebben geschoten.
Hierbij neem ik de aftrap,
2 Youtube video's die dienen als reisverslag van onze trip naar DLP de voorbije zomervakantie:
Disneyland Parijs "trailer":

Parijs muziekvideo:

Groeten Roy Cool

Reacties

  • Wij waren vrijdag (lekker rustig) en zaterdag (DRUK!!!) in Disneyland Parijs om de Halloweensfeer op te snuiven.
    Een kleine impressie in onze video:
  • De populaire vlogger Rutger is recent met z'n vriend naar Disneyland Paris geweest en heeft de volgende video gemaakt:
  • Fashion en beauty blogger Anouska Proetta Brandon is recent naar Disneyland geweest voor een bezoek met alleen volwassenen. Bekijk de video:
  • wat een leuke filmpjes ! krijg er steeds meer zin in ! en in dat filmpje van Rutger,gaat het over een super leuk restaurant, welk restaurant is dat ? ziet er waanzinnig uit !

  • wat een leuke filmpjes ! krijg er steeds meer zin in ! en in dat filmpje van Rutger,gaat het over een super leuk restaurant, welk restaurant is dat ? ziet er waanzinnig uit !
    Hoi Mo,
    Het restaurant uit het filmpje van Rutger is Rainforest Cafe in Disney Village.
    Groetjes,
    Lars

  • wat een leuke filmpjes ! krijg er steeds meer zin in ! en in dat filmpje van Rutger,gaat het over een super leuk restaurant, welk restaurant is dat ? ziet er waanzinnig uit !
    Hoi Mo,
    Het restaurant uit het filmpje van Rutger is Rainforest Cafe in Disney Village.
    Groetjes,
    Lars
    super dank je wel ! moet je dat ook reserveren?(22-15 dec.)

  • super dank je wel ! moet je dat ook reserveren?(22-15 dec.)
    Hoi Mo,
    Rainforest Cafe is een 'walk-in' restaurant waar je niet op voorhand kunt reserveren. Je krijgt een plaats toegewezen op basis van beschikbaarheid.
    Groetjes,
    Lars

  • 2e filmpje van Rutger :) !
  • Disney was geweldig!
    We zijn 23 November aangekomen en Vrijdag weer naar huis.
    We verbleven in het disney hotel!
    Wat was dat mooi die sfeer het ontbijt de bar alles!
    We zijn naar de buffalo bill show geweest hebben gegeten bij inventions steakhouse en rainforrest cafe en ze waren allemaal super!
    Als lunch hebben we 1x cendrilon gedaan en die vond ik eerlijk gezegd wat tegen vallen had er meer van verwacht.
    Maar Donderdag avond was het dan zo ver bij dreams, dreams was bijna afgelopen en me vriend draait me om en gaat op zijn knieën, natuurlijk ja gezegd!

    Hier een link naar de foto's !

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10203679033655605.1073741828.1810124887&type=1&l=1ca80ea885
  • xtiira zei:

    Disney was geweldig!
    We zijn 23 November aangekomen en Vrijdag weer naar huis.
    We verbleven in het disney hotel!
    Wat was dat mooi die sfeer het ontbijt de bar alles!
    We zijn naar de buffalo bill show geweest hebben gegeten bij inventions steakhouse en rainforrest cafe en ze waren allemaal super!
    Als lunch hebben we 1x cendrilon gedaan en die vond ik eerlijk gezegd wat tegen vallen had er meer van verwacht.
    Maar Donderdag avond was het dan zo ver bij dreams, dreams was bijna afgelopen en me vriend draait me om en gaat op zijn knieën, natuurlijk ja gezegd!

    Hier een link naar de foto's !

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10203679033655605.1073741828.1810124887&type=1&l=1ca80ea885

    Prachtige foto's, xtiira! Van harte gefeliciteerd met jullie verloving! Op deze manier heeft je vriend gezorgd voor een nóg magischer verblijf! Veel geluk samen.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.