Reservering Wijzigen

Goedenavond Lars,

Bedankt voor het snelle en duidelijke antwoord op mijn vorige vraag! Ik heb toch nog een ander vraagje. Onverwachts kan er een persoon wegens ziekte niet meer mee eind januari. Deze persoon is echter wel de hoofdboeker en er is ook betaald met zijn creditcard. We willen graag iemand anders meenemen (met niet dezelfde achternaam) in plaats van de uitgevallen persoon. Is dit mogelijk en zo ja, hoe gaat dit in zijn werk? Kunnen we dit gewoon ter plekke regelen?

Mocht dit niet mogelijk zijn, moeten we de uitgevallen persoon dan afmelden of is dit niet noodzakelijk?

Met vriendelijke groet,
Maxime

Reacties

  • Goedenavond Lars,

    Bedankt voor het snelle en duidelijke antwoord op mijn vorige vraag! Ik heb toch nog een ander vraagje. Onverwachts kan er een persoon wegens ziekte niet meer mee eind januari. Deze persoon is echter wel de hoofdboeker en er is ook betaald met zijn creditcard. We willen graag iemand anders meenemen (met niet dezelfde achternaam) in plaats van de uitgevallen persoon. Is dit mogelijk en zo ja, hoe gaat dit in zijn werk? Kunnen we dit gewoon ter plekke regelen?

    Mocht dit niet mogelijk zijn, moeten we de uitgevallen persoon dan afmelden of is dit niet noodzakelijk?

    Met vriendelijke groet,
    Maxime

    Hoi Maxime,

    Als de hoofdboeker niet meegaat, zul je even de Disney reserveringslijn moeten bellen om de naam te laten wijzigen. Voor de overige reisgenoten is dat niet noodzakelijk, maar de reservering staat op naam van de hoofdboeker en die persoon moet aanwezig zijn. Bel dus even naar Disney onder vermelding van je reserveringsnummer om de naam te wijzigen.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel Lars! Ik probeer ze al een tijdje te bereiken op het volgende nummer: 090034763965 alleen er wordt niet opgenomen. Is dit het goede nummer?

    Groetjes,
    Maxime
  • Hoi Maxime,

    Dat is inderdaad het juiste nummer: 0900 34 76 39 65. Wellicht is het momenteel erg druk. Probeert het later vandaag nog eens (na de lunch).

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.