Stakingen in Frankrijk

Hallo
Stakingen in Frankrijk
Heeft dit zijn invloed op de hotels en de parken van Disneyland
Iemand ervaring daarmee

Reacties

  • Hoi Quickie,

    volgens mij betreft het voornamelijk openbaar vervoer en vrachtwagens op snelwegen.
    Ik denk dat als je eenmaal in Disneyland Parijs bent, de gevolgen dus wel meevallen. Overlast heb je waarschijnlijk het meeste op de heen- en terugreis, maar waar en hoeveel overlast is moeilijk te voorspellen.
  • Hoi
    Dacht ook zoiets,
    we vertrekken op zondagmorgen in alle vroegte dus da zal wel meevallen
  • Ik hoop het - alvast heel veel plezier!
  • Wij vertrekken over 1.5 week met de auto.
    Nu lees ik toch dat benzine ook rond parijs schaars is en op veel plekken uitverkocht.
    Denk eraan om voor de zekerheid toch een jerrycan extra mee te nemen en in belgie nog eens extra vol te gooien op de heenreis.

    Zijn er mensen nu daar en kan iemand de stand van zaken doorgeven?
  • yupyup zei:

    Wij vertrekken over 1.5 week met de auto.
    Nu lees ik toch dat benzine ook rond parijs schaars is en op veel plekken uitverkocht.
    Denk eraan om voor de zekerheid toch een jerrycan extra mee te nemen en in belgie nog eens extra vol te gooien op de heenreis.

    Zijn er mensen nu daar en kan iemand de stand van zaken doorgeven?

    Hoi yupyup,

    Op de snelwegen zijn vooralsnog geen grote problemen. Het zijn vooral de locale tankstations op binnenwegen en in dorpen en steden die verlegen zitten om benzine. Je geeft zelf al een goed advies om vlak voor de grens met Frankrijk nog even goed in België te tanken.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik ben net terug en we hebben totaal geen hinder ervaren en onderweg waren alle tankstations gewoon geopend.
  • Bedankt voor de update
Log In of Registreer om te reageren.