Aandeelhouders

juni 2012 aangepast in Algemeen
Via Aandeelhouders Kan Je Een Vip Fast Pass Bekomen. Weet Iemand Of Je Nog 1 Kunt Reserveren, Als Je Al 1 Hebt Gebruikt. Concreet: Ik Heb Reeds Op 18.6 1 Gehad, Maar Ga Nu Onverwacht Op 26.6 Terug..... Via site kan ik blijkbaar niet meer reserveren, maar ik kan de "Algemene Voorwaarden" van deze actie niet terugvinden... 'k Heb reeds een mail gestuurd, maar aangezien ik graag dringend een antwoord heb.....Confused

Reacties

  • Geert zei:


    Via Aandeelhouders Kan Je Een Vip Fast Pass Bekomen. Weet Iemand Of Je Nog 1 Kunt Reserveren, Als Je Al 1 Hebt Gebruikt. Concreet: Ik Heb Reeds Op 18.6 1 Gehad, Maar Ga Nu Onverwacht Op 26.6 Terug..... Via site kan ik blijkbaar niet meer reserveren, maar ik kan de "Algemene Voorwaarden" van deze actie niet terugvinden... 'k Heb reeds een mail gestuurd, maar aangezien ik graag dringend een antwoord heb.....Confused

    Hoi Geert,
    Het is niet mogelijk om meer dan één keer gebruik te maken van de VIP Fastpass voor leden van de Shareholders Club. Deze actie is slechts éénmaal geldig.
    Groetjes,
    Lars
  • als ik in oktober ga kan ik daar dus ook gebruik van maken.
    waar haal je die?
    en is dat alleen voor degene die shareholder is , anders kan ik overal snel in en de kids niet?

  • als ik in oktober ga kan ik daar dus ook gebruik van maken.
    waar haal je die?
    en is dat alleen voor degene die shareholder is , anders kan ik overal snel in en de kids niet?

    Helaas. Deze actie is alleen beschikbaar in de periode van 23 april t/m 29 juni 2012.
    De VIP FastPass is geldig voor het gehele reisgezelschap, dus niet alleen de aandeelhouder.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.