Voordelige tickets (dagkaarten / meerdaagse tickets)

2

Reacties

• Lars zei:

Ivon zei:

Net via je link kaartjes gekocht voor volgende week.
    Op deze print staat:
    Dit is een voucher. Wissel uw voucher in bij de ticket automaat aan de ingang van het park Disneyland.

Waar aan de ingang vind ik deze automaat? Is mij nog nooit opgevallen. Vorige keren gingen we altijd gewoon met de print zelf naar binnen.

Groetjes
    Ivon

Hoi Ivon,

Alle meerdaagse tickets ontvang je als E-vouchers. Deze dien je éénmalig om te wisselen voor de definitieve tickets bij de automaten rechts van de hoofdingang (ingang 1 onder het grote bord van het Disneyland Park). Dit staat duidelijk aangegeven. Vervolgens ontvang je de echte tickets die je tijdens het gehele verblijf kunt gebruiken. Dagkaarten ontvang je als E-tickets die wel direct te gebruiken zijn.

Groetjes,
    Lars
    Dank je. Dat gaat nu zeker lukken.
    Groetjes Ivon
  • Hallo,
    wij gaan in de paasvakantie 3 dagen Disneyland Parijs bezoeken. We logeren off-site.
    Onze zoon heeft een handicap en zou daardoor 10% korting krijgen, en ikzelf zou dan als begeleider gratis toegang krijgen.
    Daarvoor moeten we de tickets wel ter plaatse aankopen, aan de Donald Desk. Dit heeft een medewerker mij per mail uitgelegd.
    Nu vind ik dat dat héél tegennatuurlijk aanvoelt: de overnachtingen heb ik net geboekt, en dan dus nog een half jaar wachten om de tickets pas de dag zelf aan te kopen.
    Zou ik dan het meerdagenpas voor mijn man en voor onze andere zoon, ook pas de dag zelf aan kopen aan die Donald Desk? Of zou ik deze beter nu al aankopen via de site aan € 185 volwassene en € 166 kind? Ik ben bang dat ze ter plaatse duurder zullen zijn of is dat niet zo?
    Ik neem aan / hoop dat het park dan niet volzet kan zijn ofzo? Want dan zou de helft van ons gezin binnen kunnen en de rest niet?
    Heeft iemand ervaring met zo'n situatie?
    Alvast bedankt!
  • Hoi Artemis,

er spelen een aantal dingen bij jullie bezoek. Ik zal proberen je een aantal tips te geven.

Als je gebruik wilt maken van een begeleiderskaartje, moet je eerst een DPC-kaart (groene kaart) hebben. Die moet je in het park, bij City Hall (Disneyland Park) of Guest Services (Walt Disney Studios Park) ophalen.
    Daarvoor moeten je zoon en iemand anders dus al een toegangskaart hebben, want anders kun je die kaart niet IN het park ophalen. Vervolgens kunnen zij terug naar buiten komen en voor jou een begeleiderskaart ophalen bij de kassa's.
    De Donald Desk is niet altijd open, feitelijk is dit een extra jaarkaartenbureau aan de buitenzijde van het park. Voor meerdaagse kaarten kun je daar denk ik niet terecht.
    De kans dat het park vol is, is tijdens de Paasdagen zeer klein. Druk zal het wel zijn maar vol niet.
    Houd er ook rekening mee dat een begeleiderskaart in principe maar voor één dag geldig is en dus iedere dag opnieuw verkregen moet worden bij de reguliere kassa's buiten het park.
    Aan de kassa zullen de prijzen zeker niet langer zijn. Ik zou dus, ook voor je eigen gemak, nu alvast kaarten kopen. Dat kan gemakkelijk via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris
  • Dag Hugo,
    bedankt voor je reactie alvast!
    Wat ingewikkeld, allemaal. Ik zie door het bos de bomen niet meer! Maar daarom richt ik me ook tot dit forum.

Is dat recente informatie die u doorgeeft? Want in het mailtje dat ik kreeg van de dienst 'special needs' spreken ze echt enkel van de Donald Desk, vreemd he.
  • Hallo Artemis,

ik weet niet beter dan dat de Donald Desk een "overlooplocatie" is voor grote drukte bij het Bureau Passeport Annuel in het park, en derhalve niet gepland en zeker niet voorspelbaar open is.
    Wellicht kan Lars aangeven of hier recent iets in veranderd is?
  • Bedankt voor je input!
  • Ter aanvulling op het verhaal van Hugo: Donald's Desk is inderdaad niet altijd geopend, enkel op drukke dagen naar gelang de verwachting van het aantal bezoekers. Dit is een loket voor jaarkaarthouders. Voor overige bezoekers zijn de loketten van Guest Relations beschikbaar bij de ingang van beide parken. Het wordt aanbevolen de (meerdaagse) tickets op voorhand online als E-tickets aan te schaffen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Op deze manier sla je de kassa over en hoef je niet in de rij te staan.

Groetjes,
    Lars
  • Oké, heel erg bedankt!
  • Goedemiddag,

Al enkele jaren hebben wij jaarkaarten voor ons gezin. Wij gaan in februari met mijn gezin, mn moeder en het gezin van mijn broer naar Disneyland. Voorheen konden we dan via discoverthemagic.nl vaak goedkopere meerdaagse kaarten kopen. Bijvoorbeeld voor de prijs van 2 dagen konden we drie daagse tickets kopen. Klopt het dat ik deze niet meer kan vinden op de site?

KOmen dit soort aanbiedingen nog wel of niet?

groeten
    Marissa
  • Marissa zei:

Goedemiddag,

Al enkele jaren hebben wij jaarkaarten voor ons gezin. Wij gaan in februari met mijn gezin, mn moeder en het gezin van mijn broer naar Disneyland. Voorheen konden we dan via discoverthemagic.nl vaak goedkopere meerdaagse kaarten kopen. Bijvoorbeeld voor de prijs van 2 dagen konden we drie daagse tickets kopen. Klopt het dat ik deze niet meer kan vinden op de site?

KOmen dit soort aanbiedingen nog wel of niet?

groeten
    Marissa

Hoi Marissa,

De 3=2 aanbieding is op dit moment niet beschikbaar, enkel de 'tot 50% korting op losse dagkaarten' actie via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Wij zijn afhankelijk van de beschikbaarheid voor meerdaagse tickets van Disney zelf. Ervaring leert dat een dergelijke actie de meeste kans heeft in het voorjaar (vorig jaar waren deze meerdaagse tickets namelijk vanaf eind april te reserveren). Dit is geen garantie, aangezien er op dit moment niets bekend is over een eventuele 3=2 actie. Volg ons op Facebook en/of Twitter en blijf op de hoogte van het laatste nieuws en aanbiedingen.

Groetjes,
    Lars
  • Weet iemand als we een argument boeken voor 4 dagen bij de davey crocket range of de kaarten alleen deze dagen toegang bieden of dat de termijn waar binnen ze gebruikt moeten worden langer is.

volgens mij was dit in het verleden zo dat deze dagen binnen 1 week gebruikt moesten zijn.

wij willen namelijk deze kaarten te koop aanbieden omdat wij jaarkaarten hebben , maar het zo duur was een arrangement te boeken via belgie op 1 volwassen en onze kinderen .

• Weet iemand als we een argument boeken voor 4 dagen bij de davey crocket range of de kaarten alleen deze dagen toegang bieden of dat de termijn waar binnen ze gebruikt moeten worden langer is.

volgens mij was dit in het verleden zo dat deze dagen binnen 1 week gebruikt moesten zijn.

wij willen namelijk deze kaarten te koop aanbieden omdat wij jaarkaarten hebben , maar het zo duur was een arrangement te boeken via belgie op 1 volwassen en onze kinderen .

Hoi andrebouw,

De tickets als onderdeel van een arrangement zijn 7 dagen geldig vanaf de eerste dag dat het verblijf in gaat.

Groetjes,
    Lars
  • Hallo vraagje..

Is het nog mogelijk om met een Dream abonnement, vriendentickets te kopen? en wat kosten deze dan?
    Ik heb 2x 2 tickets nodig voor 12 en 13 maart.

Zie op de site wel dat er voor die dagen n Mini ticket mogelijk is, maar wellicht ben ik met abonnement goedkoper uit :)
  • Hoi Stefan,

Voor de “oude” jaarkaarten zoals de Dream geldt dat je alleen Bring-a-Friend kaarten kunt kopen als er een door DLP aangekondigde actieperiode is. Op dit moment is die er niet en kun je dus helaas ook geen Bring-a-Friend tickets kopen.
  • Dankjewel Hugo,

Acht de kans klein dat die nog gaan komen eerlijk gezegd ;)
    Even acties in de gaten houden.. Anders gewoon de mini tickets kopen / bestellen, voor 49 euro per kaartje
    https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris
  • Hoi,

Weet iemand hoeveel de prijs momenteel bedraagt voor een 1 dag/2 parken ticket aan de kassa? Dit zou dan gaan om Super Magic aangezien wij in het laatste weekend van april willen gaan.

Alvast bedankt!
  • Hoi,

Weet iemand hoeveel de prijs momenteel bedraagt voor een 1 dag/2 parken ticket aan de kassa? Dit zou dan gaan om Super Magic aangezien wij in het laatste weekend van april willen gaan.

Alvast bedankt!

Hoi demybrekhof,

Aan de kassa zijn alleen dagkaarten voor de volle prijs (€99 per persoon) verkrijgbaar. Deze prijs gaat waarschijnlijk vanaf 21 maart weer omhoog. De speciale voorverkooptickets met tot 50% korting zijn alleen online verkrijgbaar via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Met onze E-tickets hoef je tevens niet meer in de rij te staan bij de kassa en kun je direct de parken in.

Groetjes,
    Lars
  • Goedemiddag,

Wij zijn voornemens om in de mei vakantie (5 t/m 12 mei) naar eurodisney te gaan. Wij willen gewoon een dagkaart kopen. Zijn er mogelijkheden om kaarten te kopen met korting gezien de prijs?

Ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet,

Floris
  • Floris zei:

Goedemiddag,

Wij zijn voornemens om in de mei vakantie (5 t/m 12 mei) naar eurodisney te gaan. Wij willen gewoon een dagkaart kopen. Zijn er mogelijkheden om kaarten te kopen met korting gezien de prijs?

Ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet,

Floris

Hoi Floris,

Profiteer van onze voordelige voorverkooptickets en ontvang tot 50% korting op dagkaarten en meerdaagse tickets (ten opzichte van de prijs ter plaatse) naar gelang de dag van bezoek via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Voor dagkaarten bekijk je in de kalender welke type tickets geldig zijn op de dag dat jullie van plan zijn naar Disney te gaan. De meerdaagse tickets zijn het hele jaar door geldig.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

Ik wil op 31 juli en 1 augustus naar disneyland parijs, als ik kaarten wil kopen zijn die een jaar lang beschikbaar. Ik wil etickets kopen en die moet je dus blijkbaar inwisselen bij de ingang, maar op de site staat "indien beschikbaar".
    Kan het dus zo zijn dat als ik daar kom, ik mijn kaartjes wil inwisselen, en dat er geen meer zijn?
    En zo ja, wat voor soort kaarten moet ik dan kopen?

• Hoi allemaal,

Ik wil op 31 juli en 1 augustus naar disneyland parijs, als ik kaarten wil kopen zijn die een jaar lang beschikbaar. Ik wil etickets kopen en die moet je dus blijkbaar inwisselen bij de ingang, maar op de site staat "indien beschikbaar".
    Kan het dus zo zijn dat als ik daar kom, ik mijn kaartjes wil inwisselen, en dat er geen meer zijn?
    En zo ja, wat voor soort kaarten moet ik dan kopen?

Hoi anoukdisney,

De meerdaagse tickets die je online aanschaft zijn inderdaad een heel jaar geldig op alle dagen. Je hoeft je geen zorgen te maken. Als je de vouchers hebt aangeschaft, dan ben je verzekerd van de tickets. Alleen voor bezoekers die tickets ter plaatse aanschaffen, kan toegang geweigerd worden op zeer drukke dagen. Bestel de tickets eenvoudig online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

Groetjes,
    Lars
  • Kan ik het park in zonder het ticket te printen. We zitten nu in een appartement in Brussel en kunnen niet printen, maar we wilden overmorgen gaan
  • Kan ik het park in zonder het ticket te printen. We zitten nu in een appartement in Brussel en kunnen niet printen, maar we wilden overmorgen gaan

Hoi Kirsten,

Dat kan. De barcode van onze E-tickets via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris kunnen gescand worden bij de poortjes van de parken.

Groetjes,
    Lars
  • Hallo!

We willen graag in het eerste weekend van januari 2019 (5 & 6 januari) weer naar Disneyland gaan. Mijn vriendin en ik hebben allebei een Magic Flex jaarkaart en deze biedt de mogelijkheid om 20% korting te geven op een toegangsticket. We willen graag 2 personen mee het park in nemen. De enige tickets die dan geldig zijn, zijn de Super Magic Tickets. Alleen krijgen we hier natuurlijk geen 20% korting op als we die online bestellen. Hoe werkt dit bij de kassa? Wat zijn de prijzen van een dagticket aan de kassa? Dit kan ik nergens vinden... Alvast bedankt!

Groetjes, Alain.
  • Een kaartje aan de kassa kost €99 voor beide parken, per persoon per dag, als ik het me goed herinner. Daar krijg je dus nog 20% korting op, dan blijft er €79,20 per kaartje over.
  • @Hugo bedoel je dat allebei de parken een prijs hebben van €99,- of is het dat je €99,- euro betaald en dat je dan allebei de parken in kan?
  • Het tweede: een kaartje voor beide parken kost één keer €99.
  • @Hugo oh oke. Zijn er geen losse tickets per park verkrijgbaar bij de kassa? Alleen 1 ticket voor beide parken..?
  • Jawel, die zijn €79 per stuk voor volwassenen, per dag.
  • @Hugo dankjewel! Dus het is goedkoper om 2 tickets per dag (4 in totaal) bij de kassa met 20% korting te kopen dan 2 super magic tickets?
Log In of Registreer om te reageren.