Collector's Dream Pass

juli 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hoi Lars,
Een vraage waar jij misschien antwoord op weet : heb je een idee of je de collector's Dream Pass ook per post kan aanvragen (ik heb de uitnodiging thuis gekregen).
Alvast bedankt!

Reacties

  • elke w zei:


    Hoi Lars,
    Een vraage waar jij misschien antwoord op weet : heb je een idee of je de collector's Dream Pass ook per post kan aanvragen (ik heb de uitnodiging thuis gekregen).
    Alvast bedankt!

    Hoi Elke,
    Nee, de Dream Collector jaarkaart kan alleen worden verkregen in het resort zelf bij een kantoor van Bureau Passeport Annuel. Helaas is deze aanbieding niet per post beschikbaar. Alle Dream jaarkaarthouders die deze pas al minimaal 5 jaar in hun bezit hebben, krijgen een brief thuis die ze mee moeten nemen tijdens hun volgende bezoek aan Disneyland Paris. In de periode van 9 juni t/m 30 september 2012 kunnen zij die dan omwisselen voor de Dream Collector en ontvangen zij eenmalig een VIP FastPass voor het gehele reisgezelschap.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars,
    Hartelijk dank alweer voor het snelle antwoord! Ik wou deze Pass toch niet missen en heb dan maar snel een extra tripje geboekt om hem persoonlijk te gaan afhalen! Wat een opoffering Wink!
Log In of Registreer om te reageren.