korting op jaarkaart voor familie/vrienden

juli 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo allemaal!
ik ben in het bezit van een Dream Pass en ben tevens lid van de Shareholders Club. Ik weet dat je als lid van de Shareholders Club korting krijgt op jaarkaarten, maar is dit nou ook het geval met de Dream Pass? Of alleen op dagkaarten? Ik ben even de draad kwijt Wink

Reacties

  • mowgli zei:


    Hallo allemaal!
    ik ben in het bezit van een Dream Pass en ben tevens lid van de Shareholders Club. Ik weet dat je als lid van de Shareholders Club korting krijgt op jaarkaarten, maar is dit nou ook het geval met de Dream Pass? Of alleen op dagkaarten? Ik ben even de draad kwijt Wink

    Hoi mowgli,
    Met een jaarkaart kun je 10% korting geven aan nieuwe jaarkaarthouders mits je zelf minimaal één maand in het bezit bent van je jaarkaart. Dit is de parrainage korting, zoals beschreven op de Jaarkaarten pagina (http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/). Verder krijg je met een Dream jaarkaart 20% korting op dagkaarten voor vrienden en/of familieleden (maximaal 5 tickets per dag).
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    ontzettend bedankt voor je snelle antwoord. Je hebt me hiermee prima geholpen.
    Disney groetjes,
    Mowgli
  • mowgli zei:


    Hoi Lars,
    ontzettend bedankt voor je snelle antwoord. Je hebt me hiermee prima geholpen.
    Disney groetjes,
    Mowgli

    Graag gedaan! Veel plezier in Disneyland!
  • Hoi Lars,
    Als je gebruik wilt maken van de familiekorting op de jaarkaarten, moet je dan een bewijs overhandigen dat de personen allemaal op hetzelfde adres wonen? Zoja in wat voor een vorm moet dat bewijs zijn? Moeten ook alle personen aanwezig zijn of kun je ook een pasfoto en identiteisbewijs meenemen van de persoon in kwestie?
  • nala zei:


    Hoi Lars,
    Als je gebruik wilt maken van de familiekorting op de jaarkaarten, moet je dan een bewijs overhandigen dat de personen allemaal op hetzelfde adres wonen? Zoja in wat voor een vorm moet dat bewijs zijn? Moeten ook alle personen aanwezig zijn of kun je ook een pasfoto en identiteisbewijs meenemen van de persoon in kwestie?

    Hoi nala,
    Ja, er dient van alle personen een bewijs te worden overlegd dat hij/zij van dezelfde familie is én op hetzelfde adres woonachtig is. Het maakt niet uit wat voor bewijs dat is, dat mag ook een brief van de gemeente zijn of iets dergelijks. Zolang de medewerkers van Bureau Passeport Annuel maar kunnen zien dat hetzelfde adres bij iedere naam staat. De kinderen (indien minderjarig) zullen wellicht in jullie paspoorten staan. Ook daar zal naar gevraagd worden, anders de eigen identiteitsbewijzen van de kinderen.
    Alle personen dienen aanwezig te zijn bij de aanvraag van de jaarkaarten in verband met controle en het maken van de pasfoto's.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.