HELP

Morgen vertrekken wij voor 5 dagen naar Disney. Ik, mijn moeder en mijn 2 kinderen (4 en 6). In januari hebben we geboekt voor een montana kamer in Sequoila Lodge. Incl volpension, dat kreeg je er bij en de kinderen waren gratis.

Nu wil ik net de papieren uitprinten en zie tot mijn grote schrik dat alleen mijn moeder en ikzelf op de bevestiging staan. Niet mijn kinderen. Ik kan me niet voorstellen dat ik het niet gecontroleerd heb, de controlfreak die ik ben. Maar blijkbaar heb ik het alleen in mijn hoofd gecontroleerd. Echt ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan.

Uiteraard kan ik op dit tijdstip niemand bereiken.
Nu gaan we het maar gokken. Hopelijk kunnen we terecht en zonder al te veel extra kosten. Maar in de bevestiging staat dat er 1 kingsise bed of 2x 2 persoonsbed is. Ik hoop dat laatste want anders is er wel een probleem.

Iemand enig idee / hoopvolle moed of dit morgen goed gaat komen.....

Reacties

  • Hallo @Astrid1981,
    Als ik het goed begrijp heb je een kamer (Montana kamer in Sequoila Lodge) met de bedoeling om daar met 4 personen te verblijven.
    Hier is te vinden dat dit kamer type plaats bied voor 4 personen.
    Dat de kinderen niet in de bevestiging staan, is voor de overnachting geen probleem. Zij kunnen ter plaatse bijgeboekt (kopje; "Extra voordeel in de Disney hotels") worden.
    Voor de toegangstickets voor de kinderen zal er ter plekke moeten worden gekeken of die er bij zitten. Zo niet, dan kunnen ze (in het hotel of) bij de ingang worden gekocht.

    Nog wel een disclaimer: Ik ben geen vertegenwoordiging van welke partij dan ook. Enkel een lid op dit forum.
    Met de informatie die ik op internet kan vinden, wil ik je deze hoopvolle moed geven.
    Veel plezier.
Log In of Registreer om te reageren.