Ontbijt in counterservice restaurant

Goedemorgen
Wij willen in mei een paar dagen naar Disney en dan verblijven in sequoia logde. Nu staat erbij dat het inclusief ontbijt in een counterservice restaurant is. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat je dan een belegd broodje of een muffin oid mag uitzoeken en een kop koffie erbij?
En ook voor het diner krijg je vouchers. Iemand enig idee bij welke restaurants je die kan inleveren?
Groetjes Martine

Reacties

  • Goedemorgen
    Wij willen in mei een paar dagen naar Disney en dan verblijven in sequoia logde. Nu staat erbij dat het inclusief ontbijt in een counterservice restaurant is. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat je dan een belegd broodje of een muffin oid mag uitzoeken en een kop koffie erbij?
    En ook voor het diner krijg je vouchers. Iemand enig idee bij welke restaurants je die kan inleveren?
    Groetjes Martine

    Hoi martinekerssens,

    Met onze halfpension aanbieding ontvang je een voucher voor een vast ontbijtmenu bij Café Hyperion in het Disneyland Park van 08:00 tot 11:00 uur. Er zijn twee menu's beschikbaar: Sweet menu (normaal €9 per persoon) bestaande uit een warme en koude drank, pistolet of croissant en zoet beleg of Salty menu (normaal €12 per persoon) bestaande uit een warme en koude drank, pistolet of croissant, zoet beleg en een warm item (omelet burger). Voor jullie zijn beide menu's inclusief en mag je zelf een keuze tussen die twee maken. Meer informatie over de nieuwe ontbijtopties: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-ontbijtopties-disneyland-paris.

    Met onze halfpension aanbieding ontvang je tevens een maaltijdvoucher voor een lunch of diner met 1 gratis frisdrank naar keuze. De deelnemende restaurants zijn afhankelijk van je hotel. Bij een verblijf in Disney's Davy Crockett Ranch, Disney's Hotel Santa Fe of Disney's Hotel Cheyenne ontvang je de Standaard maaltijdoptie; bij een verblijf in Disney's Sequoia Lodge, Disney's Newport Bay Club en Disney's Hotel New York ontvang je de Plus optie; bij een verblijf in het Disneyland Hotel ontvang je de Premium optie. Bekijk welke restaurants geldig zijn per maaltijdoptie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars
    Bedankt voor je snelle antwoord!
    Het is me nu een stuk duidelijker allemaal!
    Ik heb ook ergens gelezen dat je de vouchers ook kan gebruiken als "betaalmiddel" bij restaurants die NIET op de voucher staan. Klopt dat?
    En wat is de waarde van die vouchers ongeveer? Verschilt dat per hotel? Want we twijfelen nu tussen santa fe en sequoia logde.
    Groetje Martine
  • Hoi Lars
    Bedankt voor je snelle antwoord!
    Het is me nu een stuk duidelijker allemaal!
    Ik heb ook ergens gelezen dat je de vouchers ook kan gebruiken als "betaalmiddel" bij restaurants die NIET op de voucher staan. Klopt dat?
    En wat is de waarde van die vouchers ongeveer? Verschilt dat per hotel? Want we twijfelen nu tussen santa fe en sequoia logde.
    Groetje Martine

    Hoi Martine,

    Graag gedaan! Alleen de vouchers voor lunch of diner kunnen als betaalmiddel worden gebruikt bij 'hogere' restaurants. De exacte waardes van de vouchers kun je hier vinden: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris. Bij een verblijf in Santa Fe krijg je de Standaard vouchers en bij een verblijf in Sequoia Lodge de Plus vouchers (aanbevolen).

    Groetjes,
    Lars
  • Top! Dat is duidelijk! Bedankt!
    Waarschijnlijk wordt het toch sequoia lodge!
    Dan heb ik (denk ik) nog wel 1 vraagje.
    Je zei dat je het ontbijt op kan halen bij cafe hyperion.
    Maar betekent dat dan dat álle gasten van álle hotels bij 1 restaurant hun ontbijt moeten halen? Want iedereen boekt natuurlijk in die periode incl ontbijt want dát is de aanbieding.
    Want ontbijten in je hotel is geen optie toch als je voor deze periode boekt waar die ontbijt en diner vouchers bij zitten?
    Groetjes Martine
  • Top! Dat is duidelijk! Bedankt!
    Waarschijnlijk wordt het toch sequoia lodge!
    Dan heb ik (denk ik) nog wel 1 vraagje.
    Je zei dat je het ontbijt op kan halen bij cafe hyperion.
    Maar betekent dat dan dat álle gasten van álle hotels bij 1 restaurant hun ontbijt moeten halen? Want iedereen boekt natuurlijk in die periode incl ontbijt want dát is de aanbieding.
    Want ontbijten in je hotel is geen optie toch als je voor deze periode boekt waar die ontbijt en diner vouchers bij zitten?
    Groetjes Martine

    Hoi Martine,

    Dat klopt, maar niet alle landen bieden deze aanbieding. Een deel van de gasten in de Disney hotels (dus niet allemaal) zullen gebruikmaken van de ontbijtmenu's in Café Hyperion. Je kunt de ontbijtvouchers optioneel upgraden naar het reguliere ontbijtbuffet in je Disney hotel (tegen betaling). Bekijk de meerprijzen hier onder het kopje 'Gratis halfpension': http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl. Dit kan ter plaatse worden aangegeven en betaald tijdens het inchecken.

    Groetjes,
    Lars
  • Oh maar dan denk ik dat we dat wel gaan doen, mits er dan nog vroege ontbijt-tijden zijn ;-)
    Wij zouden ook weer graag bij hakuna matata en Colonel Hathi's pizza outpost willen eten. Zouden we daar dan de standaard en de plus vouchers (ligt er natuurlijk aan welk hotel we kiezen) kunnen inleveren als betaalmiddel?
    Ik zag dat er wel veel vragen zijn over dit onderwerp he?! Toch veel onduidelijkheid bij de mensen.
    Maar ik vind dat jij iedereen echt super goed van antwoord voorziet Lars! Top!!
    Groetjes Martine
  • Oh maar dan denk ik dat we dat wel gaan doen, mits er dan nog vroege ontbijt-tijden zijn ;-)
    Wij zouden ook weer graag bij hakuna matata en Colonel Hathi's pizza outpost willen eten. Zouden we daar dan de standaard en de plus vouchers (ligt er natuurlijk aan welk hotel we kiezen) kunnen inleveren als betaalmiddel?
    Ik zag dat er wel veel vragen zijn over dit onderwerp he?! Toch veel onduidelijkheid bij de mensen.
    Maar ik vind dat jij iedereen echt super goed van antwoord voorziet Lars! Top!!
    Groetjes Martine

    Hoi Martine,

    Dank voor de complimenten! Met de maaltijdvouchers is het inderdaad mogelijk om ook bij counterservice restaurants te eten, maar dat zou ik niet aanbevelen. De waarde van de vouchers is namelijk hoger dan het duurste menu in een counterservice restaurant, zeker bij de Plus variant. Zonde! Voor ruime keuze (ook voor moeilijke eters) zou ik kiezen voor een buffetservice restaurant zoals Plaza Gardens (Disneyland Park) of Restaurant des Stars (Walt Disney Studios Park). Zo kan iedereen zelf bepalen wat en hoeveel hij/zij eet voor een betere kwaliteit dan counterservice.

    Groetjes,
    Lars
  • Goedemorgen

    Zojuist gereserveerd voor Santa Fe eind April. Ik vroeg degene aan de telefoon ook naar de optie vh ontbijt upgraden naar buffet in het hotel, maar zij had hier nog nooit van gehoord?
    Is dit enkel ter plaatse te regelen?

    Groeten
    Melissa
  • Goedemorgen

    Zojuist gereserveerd voor Santa Fe eind April. Ik vroeg degene aan de telefoon ook naar de optie vh ontbijt upgraden naar buffet in het hotel, maar zij had hier nog nooit van gehoord?
    Is dit enkel ter plaatse te regelen?

    Groeten
    Melissa

    Hoi Melissa,

    Het upgraden van de ontbijtmenu naar het ontbijtbuffet in je Disney hotel kan alleen ter plaatse tijdens het inchecken.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Wij gaan in mei en hebben vol pension standaard, hoe zit het als wij bij bijvoorbeeld het sports cafe een pasta eten en de vouchers inleveren? Kunnen wij gewoon een bestelling doen en als laatst de vouchers inleveren en dan eventueel meer prijs bij betalen? Of heb je dan maar recht op 1 pizza of pasta bijvoorbeeld?

    En wanneer we met de standaardvoucher willen lunchen of dineren bij café Mickey kan dat dan ook tegen bij betaling? Zo ja wat is de bij betaling ?

    Gr.
  • Hallo,
    Wij gaan in mei en hebben vol pension standaard, hoe zit het als wij bij bijvoorbeeld het sports cafe een pasta eten en de vouchers inleveren? Kunnen wij gewoon een bestelling doen en als laatst de vouchers inleveren en dan eventueel meer prijs bij betalen? Of heb je dan maar recht op 1 pizza of pasta bijvoorbeeld?

    En wanneer we met de standaardvoucher willen lunchen of dineren bij café Mickey kan dat dan ook tegen bij betaling? Zo ja wat is de bij betaling ?

    Gr.

    Hoi shenajazzjolie,

    De maaltijdvouchers zijn niet geldig bij The Sports Bar. Bekijk een overzicht van alle deelnemende restaurants per maaltijdoptie hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.

    Café Mickey sluit op 29 maart en heropent vanaf 8 april als nieuw restaurant zonder Disney figuren. Voor maaltijden met de Disney figuren kun je terecht bij Plaza Gardens (ontbijt), Auberge de Cendrillon (lunch en diner) of Inventions (lunch of diner). Meer informatie over maaltijden met figuren: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/maaltijden-met-de-disney-figuren-paris.

    Het is mogelijk om met de Standaard vouchers te dineren in restaurants uit de Plus of Premium categorie met bijbetaling. De waarde van de Standaard voucher is €35 per volwassene en €25 per kind. De gratis frisdrank vervalt echter bij een restaurant uit een hogere categorie dan de voucher.

    Groetjes,
    Lars
  • En newyork style sandwich kan het daar wel?
  • Daar ben ik namelijk paar jaar geleden geweest toen mocht het wel maar die staat ook niet op de lijst.
    Ik weet alleen niet meer hoe we dat toen hebben gedaan in ieder geval wel de vouchers ingeleverd.
    Of is dat nu veranderd ?

  • En newyork style sandwich kan het daar wel?

    Nee, de vouchers zijn daar niet geldig. Nogmaals, bekijk de lijst met restaurants hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.
  • Daar ben ik namelijk paar jaar geleden geweest toen mocht het wel maar die staat ook niet op de lijst.
    Ik weet alleen niet meer hoe we dat toen hebben gedaan in ieder geval wel de vouchers ingeleverd.
    Of is dat nu veranderd ?

    Dit is de officiële lijst die Disney aan ons beschikbaar stelt. Het is mogelijk om de vouchers bij counterservice restaurants in te leveren, maar dat is alleen officieel toegestaan in de parken. Dit wordt echter niet aangeraden, aangezien je dan de waarde van de voucher deels weggooit. De waarde van de vouchers is namelijk hoger dan het duurste menu in counterservice restaurants en dat is zonde.

    Groetjes,
    Lars
  • Wat kost het om je gratis ontbijt te upgraden naar buffetvorm??? Groetjes jolanda
  • kimna zei:

    Wat kost het om je gratis ontbijt te upgraden naar buffetvorm??? Groetjes jolanda

    Hoi Jolanda,

    Bekijk de meerprijzen voor het buffet per hotel hier onder het kopje 'Gratis halfpension': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl.

    Groetjes,
    Lars
  • Bij het kopje restaurantmenu's zie je buffetrestaurant, maar je kan niet zien wat ze aanbieden bijvoorbeeld, hoe kom ik hierachter...
  • Lydia zei:

    Bij het kopje restaurantmenu's zie je buffetrestaurant, maar je kan niet zien wat ze aanbieden bijvoorbeeld, hoe kom ik hierachter...

    Hoi Lydia,

    Helaas zijn er geen menu's beschikbaar voor de gerechten die beschikbaar zijn in de all-you-can-eat buffetrestaurants, omdat dit nogal eens wisselt. In de regel bieden Plaza Gardens, Restaurant des Stars en de buffetrestaurants in de hotels de meest uitgebreide internationale keuken met van alles wat. Agrabah Café serveert meer specifieke oosterse gerechten, terwijl La Grange meer tex-mex gerechten aanbiedt.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars

    Ik heb een vraag. Als ik halfpension heb en ik wil plaza gardens erbij boeken dan is nog steeds 140 euro maar je krijgt dan toch korting omdat ik die ontbijt vouchers al heb?

    Weet jij hoe het zit? En wat prijzen zijn ?

    Groeten
    Leontien
  • Hoi lars

    Ik heb een vraag. Als ik halfpension heb en ik wil plaza gardens erbij boeken dan is nog steeds 140 euro maar je krijgt dan toch korting omdat ik die ontbijt vouchers al heb?

    Weet jij hoe het zit? En wat prijzen zijn ?

    Groeten
    Leontien

    Hoi Leontien,

    Als je half- of volpension hebt bijgeboekt (of hebt gekregen via onze gratis halfpension aanbieding), dan krijg je korting op het ontbijt met de Disney figuren bij Plaza Gardens. De prijs is afhankelijk van het hotel waarin je verblijft. Bekijk de meerprijzen in ons artikel over alle nieuwe ontbijtopties onder het kopje 'Ontbijt met de Disney figuren': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-ontbijtopties-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • We gaan in augustus naar Davy crocket, nu wil ik in de ochtend ontbijten in het park, is dit nog mogelijk, zo ja waar kan het dan en wat moet ik daarvoor doen?
  • twendy zei:

    We gaan in augustus naar Davy crocket, nu wil ik in de ochtend ontbijten in het park, is dit nog mogelijk, zo ja waar kan het dan en wat moet ik daarvoor doen?

    Hoi twendy,

    Als jullie hebben geboekt via de gratis halfpension aanbieding, dan ontvang je een ontbijtmenu in een counterservice restaurant in de parken. Als je via een andere aanbieding hebt geboekt, dan is alleen een ontbijtpakket mogelijk of je kiest er voor om zelf te ontbijten in de parken. Bekijk alle nieuwe ontbijtopties en mogelijkheden: https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-ontbijtopties-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • We hebben het arrangement geboekt met ontbijtvouchers en maaltijd standard bon. (20% en gratis ontbijt en diner)
    Nu wil ik weten of ik met de bon kan ontbijten bij alle counterservice of is dat nog gelimiteerd?
  • twendy zei:

    We hebben het arrangement geboekt met ontbijtvouchers en maaltijd standard bon. (20% en gratis ontbijt en diner)
    Nu wil ik weten of ik met de bon kan ontbijten bij alle counterservice of is dat nog gelimiteerd?

    Hoi twendy,

    Via de gratis halfpension aanbieding ontvang je vouchers voor een ontbijtmenu bij Bella Notte (Fantasyland) of Café Hyperion (Discoveryland) naar keuze. De vouchers is alleen bij deze twee restaurants geldig.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.