Wat was hey nummer van die reserveringslijn en is die ook Nederlands gesproken?
Hoi Cynderella, De Disney reserveringslijn is te bereiken door te bellen naar 0900-0654 (vanuit Nederland) of 078156028 (vanuit België). De medewerkers staan je in het Nederlands te woord. Groetjes, Lars
Hoi, Na 2 jaren Disneylandloos te zijn , gisteren besloten dat het weer tijd wordt dat we gaan! ( man was na 2 jaar abonnement een beetje disneymoe) In oktober gaan we weer dreams aanschaffen en hotelletje buiten disney is geboekt. Als we daarna nog een keer gaan wil ik misschien wel een kamer met room only boeken. Omdat we 3 kinderen hebben wil ik het liefst wel een familiekamer voor 5 personen ,weet dat een aantal disneyhotels deze hebben. Maar geld daar de Room only korting dan wel op?? Of zullen we toch voor 2 kamers moeten? groetjes Cindy
Hoi, Na 2 jaren Disneylandloos te zijn , gisteren besloten dat het weer tijd wordt dat we gaan! ( man was na 2 jaar abonnement een beetje disneymoe) In oktober gaan we weer dreams aanschaffen en hotelletje buiten disney is geboekt. Als we daarna nog een keer gaan wil ik misschien wel een kamer met room only boeken. Omdat we 3 kinderen hebben wil ik het liefst wel een familiekamer voor 5 personen ,weet dat een aantal disneyhotels deze hebben. Maar geld daar de Room only korting dan wel op?? Of zullen we toch voor 2 kamers moeten? groetjes Cindy
Hoi Cindy, De jaarkaartkorting op de room only prijzen is ook geldig op de familiekamers in de Disney hotels. Groetjes, Lars
Wij wonen Buiten Europa en kunnen de reserveringslijnen dus niet bellen, is er een andere mogelijkheid om info te krijgen over de hotel prijzen met korting? Groeten, Myrthe van Boon
Wij wonen Buiten Europa en kunnen de reserveringslijnen dus niet bellen, is er een andere mogelijkheid om info te krijgen over de hotel prijzen met korting? Groeten, Myrthe van Boon
Hoi Myrthe, De Disney reserveringslijn is tevens bereikbaar via het internationale nummer: +33 1 60 30 60 53. Groetjes, Lars
Hoi. Als regelmatige bezoeker van Disneyland zijn wij aan het denken aan een dream paspoort. Dit geeft 35% korting op de hotels. Maar hoeveel is de gemiddelde prijs van een overnachting zonder tickets van de parken? Ik weet wel dat het afhankelijk is van de periode en het hotel maar een soort van richtprijs zou mij al heel ver kunnen helpen om de knoop door te hakken en het paspoort al dan niet aan te vragen. Alvast bedankt. Patrick
Hoi. Als regelmatige bezoeker van Disneyland zijn wij aan het denken aan een dream paspoort. Dit geeft 35% korting op de hotels. Maar hoeveel is de gemiddelde prijs van een overnachting zonder tickets van de parken? Ik weet wel dat het afhankelijk is van de periode en het hotel maar een soort van richtprijs zou mij al heel ver kunnen helpen om de knoop door te hakken en het paspoort al dan niet aan te vragen. Alvast bedankt. Patrick
Hoi Patrick, De korting die je als jaarkaarthouder krijgt op overnachtingen in de Disney hotels worden berekend op de zogenaamde 'room only' prijzen. Het is dus niet zo dat je 35% korting krijgt op de arrangement-prijzen. De 'room only' prijzen zijn daarnaast onderhevig aan wijzigingen. Wij hebben helaas geen inzage in deze prijzen. Tip: Bel naar de Disney reserveringslijn (0900-0654) voor de prijzen voor jaarkaarthouders in de periode dat jullie van plan zijn naar Disneyland te gaan en vergelijk deze met de beste arrangement-aanbieding: http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/. Zo kunnen jullie bekijken wat de voordeligste optie is. Groetjes, Lars
Bedankt voor de info Lars. Als ik de jaarkaarten via internet aanvraag staat er dat ik gekozen heb om deze af te printen. Moet ik dan bij ieder bezoek deze weer afprinten of krijg ik bij het eerste bezoek aan het park een definitieve jaarpas? Groetjes
Bedankt voor de info Lars. Als ik de jaarkaarten via internet aanvraag staat er dat ik gekozen heb om deze af te printen. Moet ik dan bij ieder bezoek deze weer afprinten of krijg ik bij het eerste bezoek aan het park een definitieve jaarpas? Groetjes
Hoi Patrick, Graag gedaan! In jullie geval ontvang je tijdelijke jaarkaarten als E-vouchers (geldig voor 6 maanden). Deze kun je gebruiken om het Disneyland Park binnen te gaan. Vervolgens ruil je de vouchers bij Bureau Passeport Annuel om voor de definitieve jaarkaarten. Hier worden tevens pasfoto's gemaakt. Je hoeft daarna niets meer uit te printen. Groetjes, Lars
Bedankt nog Lars. Heb de jaarkaarten online gekocht. Ondertussen heb ik ze ook al ingeruild voor de definitieve jaarkaarten. Bedankt voor alle hulp. Gr Patrick
Bedankt nog Lars. Heb de jaarkaarten online gekocht. Ondertussen heb ik ze ook al ingeruild voor de definitieve jaarkaarten. Bedankt voor alle hulp. Gr Patrick
Hoi Patrick, Fijn om te horen dat alles gelukt is. Veel plezier met jullie jaarkaarten! Groetjes, Lars
Wat betreft de room only korting kun je in princip 35% van de arrangements prijs halen. (In de zomervakantie en kerstvakantie gaat dit in elk geval op) Wel de tip om een Roon only voor 1 persoon te boeken. Ook wanneer je met 4 jaarkaarthouders bent. De overige 3 personen betalen alleen toeristenbelasting en kunnen gewoon gebruik maken van het ontbijt. Disney komt hier zelf niet mee, maar wanneer je het vraagt tijdens het boeken, wordt ook bevestigd dat het zo werkt. Scheelt toch nog een extra bedrag.
Wat betreft de room only korting kun je in princip 35% van de arrangements prijs halen. (In de zomervakantie en kerstvakantie gaat dit in elk geval op) Wel de tip om een Roon only voor 1 persoon te boeken. Ook wanneer je met 4 jaarkaarthouders bent. De overige 3 personen betalen alleen toeristenbelasting en kunnen gewoon gebruik maken van het ontbijt. Disney komt hier zelf niet mee, maar wanneer je het vraagt tijdens het boeken, wordt ook bevestigd dat het zo werkt. Scheelt toch nog een extra bedrag.
Scheelt niks hoor, als je nu een room only boekt voor 1 of 4 personen, enkel de toeristenbelasting per persoon per nacht (zoals jezelf aangeeft) komt erbij maar dat is maar iets van 1 euro pp pn Zo ging het bij ons toch in ieder geval mvg Deef
Hoi Lars, Om een hotel te boeken met een abonnement moet je voor de korting dan allemaal in het bezit zijn van dezelfde jaarabonnementen? Wij willen namelijk 2x Dream en 2x Fantasy aanschaffen. Kunnen we met z'n vieren dan wel gebruik maken van 35% korting op één kamer? Groetjes Denise
Hoi Lars, Om een hotel te boeken met een abonnement moet je voor de korting dan allemaal in het bezit zijn van dezelfde jaarabonnementen? Wij willen namelijk 2x Dream en 2x Fantasy aanschaffen. Kunnen we met z'n vieren dan wel gebruik maken van 35% korting op één kamer? Groetjes Denise
Hoi Denise, Dat klopt. De 'room only' prijzen met jaarkaartkorting zijn geldig als er minimaal één persoon van je gezelschap in het bezit is van een jaarkaart. Als jullie 2 x Dream en 2 x Fantasy aanschaffen, dan kun je met de Dream korting een 'room only' boeking maken voor 4 personen. De korting is dan voor het hele gezelschap geldig. Groetjes, Lars
Hoi hoi, Voor degene die het interessant vinden.... Ik heb net de Disneyland Klantenservice gebeld voor een room only boeking. Ik heb de volgende informatie gehad: Voor aankomsten tot 2 november is er nu een extra korting tot wel 60% voor jaarkaarthouders. Dream 3 nachten herfstvakantie € 477,60 Santa Fe Dream 7 nachten herfstvakantie € 1058,45 Santa Fe (zijn 3 boekingen, omdat maar tot maximaal 3 nachten kunnen boeken in 1x) Aankomst 28-12-15 tot en met 30-12-15 (één van de duurste periodes) Dream 2 nachten Santa Fe € 497,90 Fantasy 2 nachten Santa Fe € € 574,50 Dream 2 nachten Disneyland Hotel € 1549,60 Fantasy 2 nachten Disneyland Hotel € 1788,- Ze stonden er voor open om eventueel zonder definitieve jaarkaart alvast een reservering aan te nemen. Dit is dan afhankelijk van wie je aan de telefoon hebt en wat ze op dat moment beslissen. Dit betekent dan wel dat je voor het inchecken je definitieve jaarkaart gehaald hebt bij Bureau Annuel in het Disneyland Park. Het is dus altijd de moeite waard als je jaarkaarten gaat bestellen / hebt besteld om het te proberen. Officieel kunnen ze geen reservering maken zonder het nummer van je definitieve jaarkaart. Aan bovenstaande bedragen kunnen natuurlijk geen rechten worden ontleend. Deze heb ik persoonlijk te horen gekregen en het zijn momentopnames. Onder andere afhankelijk van wanneer je wilt en de lopende aanbiedingen. Maar dan hebben jullie richtlijnen. Persoonlijk vind ik het vrij duur, maar we willen natuurlijk met een jaarkaart een keer in het Disneyland Hotel slapen i.p.v. een hotel in de omgeving (wat veel goedkoper is). De Dreamkaart met de extra korting is dan mogelijk echt wel interessant. Groetjes Denise
Hoi Denise (en overige forumleden), De 'room only' prijzen zijn inderdaad niet altijd voordeliger dan complete arrangementen. Mochten jullie een prijsopgave willen met de beste arrangement aanbiedingen voor de periode dat je wilt gaan, stuur mij dan even een privébericht via het forum, het contactformulier of Facebook en ik zoek het voor jullie uit. DiscoverTheMagic.nl is er voor jullie Groetjes, Lars
Als ik het goed begrijp krijg je eventueel 35% korting als seizoensjaaarkaarhouder op de arrangement prijzen? Of lees ik dit verkeerd? Wij willen in juni een midweek gaan met de tot 2nachten gratis. Dit kost ons nu 869.20euro voor 4 nachten in het newportbay hotel. We willen hiernaast ook de plus vouchers voor 336euro bijkopen (2 volwassenen en 1 kind van 3 jaar) Ik vraag me af wat dit zou kosten als wij een jaarkaart in het bezit hebben. Iemand een idee?
Als ik het goed begrijp krijg je eventueel 35% korting als seizoensjaaarkaarhouder op de arrangement prijzen? Of lees ik dit verkeerd? Wij willen in juni een midweek gaan met de tot 2nachten gratis. Dit kost ons nu 869.20euro voor 4 nachten in het newportbay hotel. We willen hiernaast ook de plus vouchers voor 336euro bijkopen (2 volwassenen en 1 kind van 3 jaar) Ik vraag me af wat dit zou kosten als wij een jaarkaart in het bezit hebben. Iemand een idee?
Hoi yupyup, Als jaarkaarthouder krijg je korting op de 'room only' prijzen, niet op de arrangement prijzen. Stuur even een bericht via het Contact formulier met informatie over jullie reisgezelschap, dan kijk ik voor je wat de beste aanbieding is: http://www.discoverthemagic.nl/contact/. Groetjes, Lars
Hoi Lars, Ik dacht dat als je als jaarkaarthouder een overnachting boekt in een disney hotel, en in de periode dat je verblijft valt een block dag. Dat deze block dag komt te vervallen. Klopt dit? Gr. Frank
Hoi Lars, Ik dacht dat als je als jaarkaarthouder een overnachting boekt in een disney hotel, en in de periode dat je verblijft valt een block dag. Dat deze block dag komt te vervallen. Klopt dit? Gr. Frank
Hoi Frank, Dat is inderdaad correct, maar alleen geldig voor Fantasy jaarkaarten. Toegang tot de parken is mogelijk op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass, in combinatie met de jaarkaart. Groetjes, Lars
Hoi Frank, Dat is inderdaad correct, maar alleen geldig voor Fantasy jaarkaarten. Toegang tot de parken is mogelijk op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass, in combinatie met de jaarkaart. Groetjes, Lars
Thanks voor de bevestiging Lars! We zijn komende vrijdag tot zondag, en dan donderdag tot zaterdag daarna weer in Disney te vinden en we hebben er zin in!
Ik ben in het bezit van 5 francilien jaarkaarten waarbij ik korting krijg op een disneyhotel. Hoe kan ik dat boeken? Op de site van Disney staan namelijk alleen pakketprijzen....
Ik ben in het bezit van 5 francilien jaarkaarten waarbij ik korting krijg op een disneyhotel. Hoe kan ik dat boeken? Op de site van Disney staan namelijk alleen pakketprijzen....
groet
Marcel
Hai Marcel,
dat kan volgens mij alleen telefonisch op 0900-34763965. Maar, misschien is dat veranderd tegenwoordig...
groet
Marcel
Hoi Marcel,
Zoals Imora al aangeeft is het boeken van een Disney hotel met jaarkaartkorting alleen mogelijk door de Disney reserveringslijn te bellen. Vergelijk deze prijzen altijd met de actuele aanbiedingen, aangezien die, zeker voor Francilien/Classic jaarkaarthouders, vaak interessanter zijn dan de 'room only' boekingen. Wij helpen je graag met een vrijblijvende prijsopgave via alle aanbiedingen zodat je kunt vergelijken. Stuur ons hiervoor een bericht via de Contact pagina of bekijk de aanbiedingen hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris.
Ook wij zijn weer op zoek naar een hotel..... Wij hebben een Dream jaarkaart en willen ons jaar afsluiten in HET Disney Hotel!
Ik heb verschillende prijzen bekeken en room only is voor dit moment de goedkoopste optie voor ons. Ook aangezien één persoon geen jaarkaart heeft en we met de Bring a Friend actie goedkope tickets kunnen kopen. 31 augustus t/m 2 september 2016: - Expedia +/- € 1020,- - Arrangement Disney +/- € 1585,- (inclusief halfpensioen) - Room Only +/- € 805,-
Het is (belachelijk) duur, maar we willen er graag een keer verblijven. Ik vraag me af wie er enthousiaster is, de kids of ik
Bij onze vorige bezoeken boekte wij een hotel in de buurt, partnerhotel en appartement via Airbnb. Verschillende keuzes, maar lag aan het budget van dat moment en hoe lang we verbleven.
@Lars, Ontbijt is bij room only toch inclusief? En degene zonder jaarkaart kan met de hotelpas én Bring a Friend ticket toch ook gebruik maken van de Extra Magische Uren.
ontbijt is inderdaad inbegrepen denise! Alleen de extra magische uren gaan niet op voor de bring a friend actie. Aangezien je deze aan de kassa moet halen elke dag, en de kassa's pas om 9 uur open gaan. Ook telt de breng a friend actie niet voor de extra magische uren, ondanks dat je in een hotel slaapt helaas.
Ik heb inmiddels het Disney Hotel geboekt voor 2 nachten. Totaalprijs € 818,-. Iets duurder dan de eerder genoemde prijs, maar dit is gelijk inclusief toeristenbelasting. En inderdaad inclusief ontbijt voor alle personen.
Degene van de reserveringslijn vertelde dat degene zonder jaarkaart, maar met een Bring a Friend ticket, wel gebruik kan maken van de Extra Magische Uren omdat ze in een Disney Hotel verblijft. @Lars, verschillende verhalen dus.... Weet jij het correcte antwoord?
De kassa's zijn inderdaad vanaf 09.00 uur geopend, maar bij een Guestdesk rechts van de ingang (Donald Duck?) kun je ze blijkbaar ook kopen en deze is eerder open. Dat heb ik ergens gelezen hier op het forum. @Lars, klopt dat?
Ook is het sommige gelukt om gelijk Bring a Friend tickets te kopen voor meerdere dagen. De datum van de kaarten werd dan aangepast. Maar volgens mij ligt dat aan het feit wie er op dat moment bij de kassa zit, want bij meerdere mensen is dit niet gelukt @Lars, weet jij dit? Of hebben andere hier ervaring mee?
Reacties
De Disney reserveringslijn is te bereiken door te bellen naar 0900-0654 (vanuit Nederland) of 078156028 (vanuit België). De medewerkers staan je in het Nederlands te woord.
Groetjes,
Lars
Na 2 jaren Disneylandloos te zijn , gisteren besloten dat het weer tijd wordt dat we gaan! ( man was na 2 jaar abonnement een beetje disneymoe) In oktober gaan we weer dreams aanschaffen en hotelletje buiten disney is geboekt. Als we daarna nog een keer gaan wil ik misschien wel een kamer met room only boeken. Omdat we 3 kinderen hebben wil ik het liefst wel een familiekamer voor 5 personen ,weet dat een aantal disneyhotels deze hebben. Maar geld daar de Room only korting dan wel op?? Of zullen we toch voor 2 kamers moeten?
groetjes Cindy
De jaarkaartkorting op de room only prijzen is ook geldig op de familiekamers in de Disney hotels.
Groetjes,
Lars
Groeten, Myrthe van Boon
De Disney reserveringslijn is tevens bereikbaar via het internationale nummer: +33 1 60 30 60 53.
Groetjes,
Lars
Alvast bedankt.
Patrick
De korting die je als jaarkaarthouder krijgt op overnachtingen in de Disney hotels worden berekend op de zogenaamde 'room only' prijzen. Het is dus niet zo dat je 35% korting krijgt op de arrangement-prijzen. De 'room only' prijzen zijn daarnaast onderhevig aan wijzigingen. Wij hebben helaas geen inzage in deze prijzen. Tip: Bel naar de Disney reserveringslijn (0900-0654) voor de prijzen voor jaarkaarthouders in de periode dat jullie van plan zijn naar Disneyland te gaan en vergelijk deze met de beste arrangement-aanbieding: http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/. Zo kunnen jullie bekijken wat de voordeligste optie is.
Groetjes,
Lars
Groetjes
Graag gedaan! In jullie geval ontvang je tijdelijke jaarkaarten als E-vouchers (geldig voor 6 maanden). Deze kun je gebruiken om het Disneyland Park binnen te gaan. Vervolgens ruil je de vouchers bij Bureau Passeport Annuel om voor de definitieve jaarkaarten. Hier worden tevens pasfoto's gemaakt. Je hoeft daarna niets meer uit te printen.
Groetjes,
Lars
Heb de jaarkaarten online gekocht. Ondertussen heb ik ze ook al ingeruild voor de definitieve jaarkaarten.
Bedankt voor alle hulp.
Gr
Patrick
Fijn om te horen dat alles gelukt is. Veel plezier met jullie jaarkaarten!
Groetjes,
Lars
Wel de tip om een Roon only voor 1 persoon te boeken. Ook wanneer je met 4 jaarkaarthouders bent.
De overige 3 personen betalen alleen toeristenbelasting en kunnen gewoon gebruik maken van het ontbijt.
Disney komt hier zelf niet mee, maar wanneer je het vraagt tijdens het boeken, wordt ook bevestigd dat het zo werkt.
Scheelt toch nog een extra bedrag.
Zo ging het bij ons toch in ieder geval
mvg Deef
Om een hotel te boeken met een abonnement moet je voor de korting dan allemaal in het bezit zijn van dezelfde jaarabonnementen? Wij willen namelijk 2x Dream en 2x Fantasy aanschaffen. Kunnen we met z'n vieren dan wel gebruik maken van 35% korting op één kamer?
Groetjes Denise
Dat klopt. De 'room only' prijzen met jaarkaartkorting zijn geldig als er minimaal één persoon van je gezelschap in het bezit is van een jaarkaart. Als jullie 2 x Dream en 2 x Fantasy aanschaffen, dan kun je met de Dream korting een 'room only' boeking maken voor 4 personen. De korting is dan voor het hele gezelschap geldig.
Groetjes,
Lars
Voor degene die het interessant vinden....
Ik heb net de Disneyland Klantenservice gebeld voor een room only boeking. Ik heb de volgende informatie gehad:
Voor aankomsten tot 2 november is er nu een extra korting tot wel 60% voor jaarkaarthouders.
Dream 3 nachten herfstvakantie € 477,60 Santa Fe
Dream 7 nachten herfstvakantie € 1058,45 Santa Fe (zijn 3 boekingen, omdat maar tot maximaal 3 nachten kunnen boeken in 1x)
Aankomst 28-12-15 tot en met 30-12-15 (één van de duurste periodes)
Dream 2 nachten Santa Fe € 497,90
Fantasy 2 nachten Santa Fe € € 574,50
Dream 2 nachten Disneyland Hotel € 1549,60
Fantasy 2 nachten Disneyland Hotel € 1788,-
Ze stonden er voor open om eventueel zonder definitieve jaarkaart alvast een reservering aan te nemen. Dit is dan afhankelijk van wie je aan de telefoon hebt en wat ze op dat moment beslissen. Dit betekent dan wel dat je voor het inchecken je definitieve jaarkaart gehaald hebt bij Bureau Annuel in het Disneyland Park. Het is dus altijd de moeite waard als je jaarkaarten gaat bestellen / hebt besteld om het te proberen.
Officieel kunnen ze geen reservering maken zonder het nummer van je definitieve jaarkaart.
Aan bovenstaande bedragen kunnen natuurlijk geen rechten worden ontleend. Deze heb ik persoonlijk te horen gekregen en het zijn momentopnames. Onder andere afhankelijk van wanneer je wilt en de lopende aanbiedingen.
Maar dan hebben jullie richtlijnen.
Persoonlijk vind ik het vrij duur, maar we willen natuurlijk met een jaarkaart een keer in het Disneyland Hotel slapen i.p.v. een hotel in de omgeving (wat veel goedkoper is). De Dreamkaart met de extra korting is dan mogelijk echt wel interessant.
Groetjes Denise
De 'room only' prijzen zijn inderdaad niet altijd voordeliger dan complete arrangementen. Mochten jullie een prijsopgave willen met de beste arrangement aanbiedingen voor de periode dat je wilt gaan, stuur mij dan even een privébericht via het forum, het contactformulier of Facebook en ik zoek het voor jullie uit. DiscoverTheMagic.nl is er voor jullie
Groetjes,
Lars
Wij willen in juni een midweek gaan met de tot 2nachten gratis. Dit kost ons nu 869.20euro voor 4 nachten in het newportbay hotel.
We willen hiernaast ook de plus vouchers voor 336euro bijkopen (2 volwassenen en 1 kind van 3 jaar)
Ik vraag me af wat dit zou kosten als wij een jaarkaart in het bezit hebben. Iemand een idee?
Als jaarkaarthouder krijg je korting op de 'room only' prijzen, niet op de arrangement prijzen. Stuur even een bericht via het Contact formulier met informatie over jullie reisgezelschap, dan kijk ik voor je wat de beste aanbieding is: http://www.discoverthemagic.nl/contact/.
Groetjes,
Lars
Ik dacht dat als je als jaarkaarthouder een overnachting boekt in een disney hotel, en in de periode dat je verblijft valt een block dag. Dat deze block dag komt te vervallen. Klopt dit?
Gr. Frank
Dat is inderdaad correct, maar alleen geldig voor Fantasy jaarkaarten. Toegang tot de parken is mogelijk op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass, in combinatie met de jaarkaart.
Groetjes,
Lars
Ik ben in het bezit van 5 francilien jaarkaarten waarbij ik korting krijg op een disneyhotel.
Hoe kan ik dat boeken? Op de site van Disney staan namelijk alleen pakketprijzen....
groet
Marcel
dat kan volgens mij alleen telefonisch op 0900-34763965. Maar, misschien is dat veranderd tegenwoordig...
Zoals Imora al aangeeft is het boeken van een Disney hotel met jaarkaartkorting alleen mogelijk door de Disney reserveringslijn te bellen. Vergelijk deze prijzen altijd met de actuele aanbiedingen, aangezien die, zeker voor Francilien/Classic jaarkaarthouders, vaak interessanter zijn dan de 'room only' boekingen. Wij helpen je graag met een vrijblijvende prijsopgave via alle aanbiedingen zodat je kunt vergelijken. Stuur ons hiervoor een bericht via de Contact pagina of bekijk de aanbiedingen hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris.
Groetjes,
Lars
Ook wij zijn weer op zoek naar een hotel.....
Wij hebben een Dream jaarkaart en willen ons jaar afsluiten in HET Disney Hotel!
Ik heb verschillende prijzen bekeken en room only is voor dit moment de goedkoopste optie voor ons. Ook aangezien één persoon geen jaarkaart heeft en we met de Bring a Friend actie goedkope tickets kunnen kopen.
31 augustus t/m 2 september 2016:
- Expedia +/- € 1020,-
- Arrangement Disney +/- € 1585,- (inclusief halfpensioen)
- Room Only +/- € 805,-
Het is (belachelijk) duur, maar we willen er graag een keer verblijven.
Ik vraag me af wie er enthousiaster is, de kids of ik
Bij onze vorige bezoeken boekte wij een hotel in de buurt, partnerhotel en appartement via Airbnb. Verschillende keuzes, maar lag aan het budget van dat moment en hoe lang we verbleven.
@Lars,
Ontbijt is bij room only toch inclusief?
En degene zonder jaarkaart kan met de hotelpas én Bring a Friend ticket toch ook gebruik maken van de Extra Magische Uren.
Groetjes Denise
Alleen de extra magische uren gaan niet op voor de bring a friend actie.
Aangezien je deze aan de kassa moet halen elke dag, en de kassa's pas om 9 uur open gaan.
Ook telt de breng a friend actie niet voor de extra magische uren, ondanks dat je in een hotel slaapt helaas.
Bedankt voor je reactie!
Ik heb inmiddels het Disney Hotel geboekt voor 2 nachten. Totaalprijs € 818,-. Iets duurder dan de eerder genoemde prijs, maar dit is gelijk inclusief toeristenbelasting.
En inderdaad inclusief ontbijt voor alle personen.
Degene van de reserveringslijn vertelde dat degene zonder jaarkaart, maar met een Bring a Friend ticket, wel gebruik kan maken van de Extra Magische Uren omdat ze in een Disney Hotel verblijft.
@Lars, verschillende verhalen dus.... Weet jij het correcte antwoord?
De kassa's zijn inderdaad vanaf 09.00 uur geopend, maar bij een Guestdesk rechts van de ingang (Donald Duck?) kun je ze blijkbaar ook kopen en deze is eerder open. Dat heb ik ergens gelezen hier op het forum.
@Lars, klopt dat?
Ook is het sommige gelukt om gelijk Bring a Friend tickets te kopen voor meerdere dagen. De datum van de kaarten werd dan aangepast. Maar volgens mij ligt dat aan het feit wie er op dat moment bij de kassa zit, want bij meerdere mensen is dit niet gelukt
@Lars, weet jij dit? Of hebben andere hier ervaring mee?
We hebben er weer zin in!
Groetjes Denise