Het is inderdaad geen Disney hotel / gevoel maar ik redeneer als volgt:
1. Fatsoenlijke, schone, moderne hotels vanaf 45 euro tot altijd minder dan 100 euro per nacht, vaak inclusief ontbijt. En in dat restaurant ontbijt je rustiger dan in de massale Disney partner hotels waar het vaak lawaaierig en dringen is..
2. De RER trein brengt je in 1,2 of 3 haltes naar Disney en terug, rijdt meestal iedere 15min of nog vaker, ook na 23:30 ja.. Plaatsen zijn: Val D’Europe, Busy st Georges of Torcy.
3. Bijkomend voordeel: je hebt altijd zitplaats en geen shuttle bus stress, je kunt in het RER station van Marne la Vallee ingang / uitgang 3 nemen (bij Vapiano). Nooit wachten aan de security daar.
Het scheelt enorm veel geld, tijd en zelfs stress of irritatie.
Mijn aanrader is B&B hotel. Je hebt ze op veel plaatsen (in de buurt). Beetje te vergelijken met het niveau van Ibis budget, maar dan moderner.
Nuance: er vanuitgaande dat het Disney hotel een droom is maar gewoon te duur (het niet waard) kan seqoia Lodge in het laagseizoen een goede optie zijn voor als je toch eens wat meer luxe wilt, binnen het resort.
Ja het is allemaal leuk in Disneyland maar de prijzen, zeker in de vakantieperiodes zijn naar mijn idee gewoon absurd en staan niet in verhouding. Dus wees slim en maak voor jezelf de rekening. Persoonlijk weiger ik principieel om €250 per nacht voor een hotel te betalen waar ik vooral alleen maar slaap omdat we toch de hele dag in de parken zijn.
Van het geld dat je bespaart kun je eten, merchandise kopen of een tweede keer naar Disney. Voor veel mensen kan dit het verschil maken tussen wel of helemaal niet naar Disneyland gaan.
Macamba ,dit hebben wij met jaarpas ook gedaan 2 keer midweek en een keer week village nature met vroegboek en 55 plus korting dan ook nog gekeken naar welke site de beste aanbieding had. En door je Village nature bandje ook magic hours gekregen bij jaarpas die dit niet heeft.Het fijne is dat je zelf kunt koken en het super zwembad en hond mag mee. Klein nadeel is dat we 2 keer huisje hadden dat oke was met hygiene en een keer echt heel vies huisje.Onze jaarpassen zijn gedeeltelijk al afgelopen of lopen in September af en we wachten met verlengen .Doen nu eerst nov 2 nachten Newport bay en disney world in februari zonder jaarpas disney Pariis.
Ter informatie voor iedereen: Bekijk alle aanbiedingen voor room only verblijven in hotels in en rondom Disneyland Paris via onze handige zoekmachine op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanbiedingen hotels': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.
@margootje Toevallig Villages Nature ook geboekt. Eerst Disney gevraagd ivm jaarkaartkorting, daarna zoeksites zoals @Lars terecht opmerkt bekeken (meestal goedkoper).
Uiteindelijk bij centerparcs zelf geboekt, via NL + BE was het duurder dan via Franse site.
Ja, de variatie is leuk. Zoveel keuze. En dit forum / de info op de website is echt wel waardevol en leerzaam.
Hallo wij denken er over om dit jaar voor 5 dec en jaarpas te doen. Maar snap niet zo goed wat ze in het overzicht bedoelen bij disney hotels. Dat staat bijvoorbeeld €130,- bij. Wat bedoelen ze daarmee?
Ik heb je vraag even verplaatst naar het juiste topic. Met die bedragen bedoelen ze de prijs van een kamer per nacht in de Disney hotels (jaarkaartkorting). Bestel de jaarkaart online via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris, bel vervolgens met de Disney reserveringslijn onder vermelding van het vouchernummer en boek een verblijf in de Disney hotels met jaarkaartkorting. De voucher is na aanschaf 6 maanden geldig, dus als jullie op 5 december naar Disney gaan, dan kan de jaarkaart nu al worden aangeschaft.
Ik heb je vraag even verplaatst naar het juiste topic. Met die bedragen bedoelen ze de prijs van een kamer per nacht in de Disney hotels (jaarkaartkorting). Bestel de jaarkaart online via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris, bel vervolgens met de Disney reserveringslijn onder vermelding van het vouchernummer en boek een verblijf in de Disney hotels met jaarkaartkorting. De voucher is na aanschaf 6 maanden geldig, dus als jullie op 5 december naar Disney gaan, dan kan de jaarkaart nu al worden aangeschaft.
Wat is jullie ervaring met bijvoorbeeld een Suite (of een kamer) waarbij je VIP fastpsss kriigt? Seqouia Lodge bijvoorbeeld? wat zou globaal ongeveer de beste optie zijn?
We denken aan infinity room only Of anders een arrangement voor 4 personen waarbij het dan even afwegen is welke deal beter is.
Best natuurlijk in een laagseizoen zodat het betaalbaar blijft
Wij geven de voorkeur aan een Club Level kamer met een Disney Hotel FastPass per persoon, per dag. Suites zijn naar onze mening duur voor hetgeen ze bieden. We hebben één keer in een suite van Sequoia Lodge gezeten dankzij een upgrade. Prachtige kamer hoor, lekker ruim ook, maar wanneer ben je daar? Wij in ieder geval alleen om te slapen. Zo'n VIP FastPass is leuk, maar voor ons geen rechtvaardiging van de hoge prijs. De meerwaarde van ontbijt in de exclusieve lounge (beschikbaar voor alle Club Level kamers, niet alleen de suites) is de meerprijs naar onze mening wél waard.
Bekijk onze rondleiding door alle Club Levels van de Disney hotels:
Bedankt @Lars voor de info! Dat is nuttig. Ik ben het inderdaad met je eens. Je slaapt er vooral. Maar als het een heel pakket is met wat leuke extra’s / eens iets anders dan is dit wel een leuk idee.
Ik ga deze info bewaren, de kalender van het laagseizoen erbij nemen en binnenkort eens bellen om te horen wat ze hebben.
Ik wil graag gebruik maken de reserveringslijn om te vragen hoeveel boekingskorting er mogelijk is met magic plus pas, maar deze wordt 22 febr.aangeschaft,krijg ik wel die informatie?
Ja hoor, er wordt in principe niet naar je jaarkaartnummer gevraagd. Maar je moet bij het inchecken wel een geldige jaarkaart op naam van de boeker kunnen tonen natuurlijk!
Ik ben aan het kijken naar mijn opties ivm reis naar Disneyland eind oktober begin november. Nu ben ik op verschillende site aan het kijken en kom bv. Santé fe tegen voor 750 euro op Expedia, maar weet niet of dit betrouwbaar is of trivago???? Ik heb een jaarabonnement, weet niet wat de prijzen zijn met jaarabonnement maar wou gewoon prijzen vergelijken maar in hoe verre is het veilig om via deze boeking sites te boeken, wat zijn jullie ervaringen???? Of tips????
Expedia is 100 procent zuiver. Trivago is alleen een prijsvergelijker van verschillende hotelbookingsites. Trivago stuurt je altijd door naar booking.com, hotels.nl enz.
Zoals Lizzzard al aangeeft is Expedia betrouwbaar. Wij werken met hen samen voor aanbiedingen op accommodaties in en rondom Disneyland Paris. Bekijk alle voordelige room only verblijven via onze handige zoekmachine op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanbiedingen hotels': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.
tijdens deze coronaperiode en veelheid aan informatie en regeltjes... ben ik even het noorden kwijt dus bij deze roep ik even jullie hulp en expertise in.
Ik overweeg al een tijdje om terug een jaarpas aan te schaffen ( de magic plus ). Indien ik dus een voucher heb , kan ik dan hiermee reeds een hotelkamer met korting boeken? Hoeveel bedraagt deze korting ongeveer ? Ik zie prijsvoorbeeld 98 euro staan voor Santa fe. Is dit dan per persoon ?
Ik lees dat ik met een voucher nog geen privilegetickets kan kopen of reserveren. Klopt dit ? Kan ik wel raadplegen hoeveel priviligetickets nog beschikbaar zijn ? ( want deze dien je nu op voorhand te reserveren ? alsook als je met de jaarpas gaat ?) Zo zou ik dan bijvoorbeeld op dag 1 mijn voucher kunnen inwisselen om dan op dag 2 het park te bezoeken met vrienden. Het zou zonde zijn om helemaal tot daar te gaan en geen tickets meer beschikbaar te hebben...
Met een E-voucher voor een jaarkaart kunnen inderdaad overnachtingen met korting worden geboekt door na aanschaf (via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris) de Disney reserveringslijn te bellen onder vermelding van het vouchernummer. De prijzen zijn echter variabel, net als met reguliere arrangementen, dus er kan geen 'standaard indicatie' van de kosten worden gegeven want die zijn afhankelijk van de periode waarin geboekt wordt.
Met een voucher kan één dag toegang worden gereserveerd, maar Privilege tickets zijn niet mogelijk. Dat kan alleen met een definitieve jaarkaart. Of je wel de beschikbaarheid van deze tickets kunt zien, is mij niet duidelijk. Het lijkt me van niet, aangezien je ze ook niet kunt aanschaffen.
Belangrijke wijziging: Blockdagen van jaarkaarten vervallen niet meer als je in een Disney hotel verblijft. Je krijgt alleen toegang tot de parken op een geldige dag. Het reserveren van toegang via de Disney Park Pass is overigens niet nodig als je in een Disney hotel slaapt. Toegang tot de parken kan op vertoon van de Magic Pass en een geldige jaarkaart.
zijn er veel mensen die gebruik maken van de room only als je een jaarpas hebt? Ik zou graag eens een prijsindicatie weten van bvb de sequoia lodge als room only.Ik weet wel dat dat varieert natuurlijk van periode tot periode maar iemand al gedaan in augustus?Want nu ga ik in augustus naar magic circus voor drie nachten en betaal ik toch ook 500 euro, wel incl ontbijt.Heb geen flauw idee of dat nu eigenlijk duur is of goedkoper dan een room only kamer bij disney zelf... Kan een room only ook op club level niveau?Zodat je dat beter ontbijt hebt bvb? Als ik ooit eens binnenraak aan de telefoon bij disney vraag ik dat zeker na maar het is moeilijk ze te pakken te krijgen tegenwoordig...of anders bel ik steeds op de verkeerde momenten. Groetjes, Brenda
Mijn ervaring is dat je best eens gaat kijken op booking.com of analoge websites, je krijgt korting vr de disney hotels met je jaarkaarten via de disney reserveringslijn maar ik heb al zeker 10x dat vergeleken en steeds was het via booking of trivago goedkoper
En omdat je dan een Magic Pass krijgt hoef je niet te reserveren, toch? Want dan heb ik nog een extra bezoek aan DLP in het vooruitzicht
Dat is correct. Jaarkaarthouders die in een Disney hotel verblijven hoeven geen reserveringen voor toegang te maken op die dagen. De jaarkaart moet wel geldig zijn (dus geen blockdagen).
Nog even een vraag: ik wil graag een room-only boeking doen voor eind oktober èn kaarten bestellen voor het Halloweenfeest. Bellen naar +33 1 60 30 60 84 levert de melding op dat voor de boeking dat pas vanaf 22-09 kan. Maar waar kan ik met een jaarkaart die kaarten nu al bestellen? Of is dat toch hetzelfde nummer?
De Halloween tickets met jaarkaartkorting zijn gewoon via de reguliere Disney reserveringslijn te bestellen door te bellen naar 0900 34 76 39 65 (vanuit Nederland) of 078 15 60 28 (vanuit België).
Reacties
Het is inderdaad geen Disney hotel / gevoel maar ik redeneer als volgt:
1. Fatsoenlijke, schone, moderne hotels vanaf 45 euro tot altijd minder dan 100 euro per nacht, vaak inclusief ontbijt.
En in dat restaurant ontbijt je rustiger dan in de massale Disney partner hotels waar het vaak lawaaierig en dringen is..
2. De RER trein brengt je in 1,2 of 3 haltes naar Disney en terug, rijdt meestal iedere 15min of nog vaker, ook na 23:30 ja..
Plaatsen zijn: Val D’Europe, Busy st Georges of Torcy.
3. Bijkomend voordeel: je hebt altijd zitplaats en geen shuttle bus stress, je kunt in het RER station van Marne la Vallee ingang / uitgang 3 nemen (bij Vapiano). Nooit wachten aan de security daar.
Het scheelt enorm veel geld, tijd en zelfs stress of irritatie.
Mijn aanrader is B&B hotel. Je hebt ze op veel plaatsen (in de buurt). Beetje te vergelijken met het niveau van Ibis budget, maar dan moderner.
Nuance: er vanuitgaande dat het Disney hotel een droom is maar gewoon te duur (het niet waard) kan seqoia Lodge in het laagseizoen een goede optie zijn voor als je toch eens wat meer luxe wilt, binnen het resort.
Ja het is allemaal leuk in Disneyland maar de prijzen, zeker in de vakantieperiodes zijn naar mijn idee gewoon absurd en staan niet in verhouding. Dus wees slim en maak voor jezelf de rekening.
Persoonlijk weiger ik principieel om €250 per nacht voor een hotel te betalen waar ik vooral alleen maar slaap omdat we toch de hele dag in de parken zijn.
Van het geld dat je bespaart kun je eten, merchandise kopen of een tweede keer naar Disney.
Voor veel mensen kan dit het verschil maken tussen wel of helemaal niet naar Disneyland gaan.
Ter informatie voor iedereen: Bekijk alle aanbiedingen voor room only verblijven in hotels in en rondom Disneyland Paris via onze handige zoekmachine op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanbiedingen hotels': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.
Groetjes,
Lars
Toevallig Villages Nature ook geboekt. Eerst Disney gevraagd ivm jaarkaartkorting, daarna zoeksites zoals @Lars terecht opmerkt bekeken (meestal goedkoper).
Uiteindelijk bij centerparcs zelf geboekt, via NL + BE was het duurder dan via Franse site.
Ja, de variatie is leuk. Zoveel keuze. En dit forum / de info op de website is echt wel waardevol en leerzaam.
Groetjes,
Lars
Seqouia Lodge bijvoorbeeld?
wat zou globaal ongeveer de beste optie zijn?
We denken aan infinity room only
Of anders een arrangement voor 4 personen waarbij het dan even afwegen is welke deal beter is.
Best natuurlijk in een laagseizoen zodat het betaalbaar blijft
Wij geven de voorkeur aan een Club Level kamer met een Disney Hotel FastPass per persoon, per dag. Suites zijn naar onze mening duur voor hetgeen ze bieden. We hebben één keer in een suite van Sequoia Lodge gezeten dankzij een upgrade. Prachtige kamer hoor, lekker ruim ook, maar wanneer ben je daar? Wij in ieder geval alleen om te slapen. Zo'n VIP FastPass is leuk, maar voor ons geen rechtvaardiging van de hoge prijs. De meerwaarde van ontbijt in de exclusieve lounge (beschikbaar voor alle Club Level kamers, niet alleen de suites) is de meerprijs naar onze mening wél waard.
Bekijk onze rondleiding door alle Club Levels van de Disney hotels:
- Golden Forest Club (Sequoia Lodge): https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/golden-forest-club-disneys-sequoia-lodge-disneyland-paris
- Compass Club (Newport Bay Club): https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/compass-club-disneys-newport-bay-club-disneyland-paris
- Empire State Club (Hotel New York): https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/empire-state-club-disneys-hotel-new-york-disneyland-paris
- Castle Club (Disneyland Hotel): https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/castle-club-disneyland-hotel-disneyland-paris
Groetjes,
Lars
Dat is nuttig. Ik ben het inderdaad met je eens. Je slaapt er vooral.
Maar als het een heel pakket is met wat leuke extra’s / eens iets anders dan is dit wel een leuk idee.
Ik ga deze info bewaren, de kalender van het laagseizoen erbij nemen en binnenkort eens bellen om te horen wat ze hebben.
Bedankt!
Heeft iemand een telefoonnummer?
Ik ben aan het kijken naar mijn opties ivm reis naar Disneyland eind oktober begin november. Nu ben ik op verschillende site aan het kijken en kom bv. Santé fe tegen voor 750 euro op Expedia, maar weet niet of dit betrouwbaar is of trivago???? Ik heb een jaarabonnement, weet niet wat de prijzen zijn met jaarabonnement maar wou gewoon prijzen vergelijken maar in hoe verre is het veilig om via deze boeking sites te boeken, wat zijn jullie ervaringen???? Of tips????
Groetjes Birgitte
Trivago is alleen een prijsvergelijker van verschillende hotelbookingsites. Trivago stuurt je altijd door naar booking.com, hotels.nl enz.
Zoals Lizzzard al aangeeft is Expedia betrouwbaar. Wij werken met hen samen voor aanbiedingen op accommodaties in en rondom Disneyland Paris. Bekijk alle voordelige room only verblijven via onze handige zoekmachine op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanbiedingen hotels': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.
Groetjes,
Lars
tijdens deze coronaperiode en veelheid aan informatie en regeltjes... ben ik even het noorden kwijt dus bij deze roep ik even jullie hulp en expertise in.
Ik overweeg al een tijdje om terug een jaarpas aan te schaffen ( de magic plus ).
Indien ik dus een voucher heb , kan ik dan hiermee reeds een hotelkamer met korting boeken? Hoeveel bedraagt deze korting ongeveer ?
Ik zie prijsvoorbeeld 98 euro staan voor Santa fe. Is dit dan per persoon ?
Ik lees dat ik met een voucher nog geen privilegetickets kan kopen of reserveren. Klopt dit ?
Kan ik wel raadplegen hoeveel priviligetickets nog beschikbaar zijn ? ( want deze dien je nu op voorhand te reserveren ? alsook als je met de jaarpas gaat ?)
Zo zou ik dan bijvoorbeeld op dag 1 mijn voucher kunnen inwisselen om dan op dag 2 het park te bezoeken met vrienden. Het zou zonde zijn om helemaal tot daar te gaan en geen tickets meer beschikbaar te hebben...
Groetjes en alvast bedankt,
Kim !
Met een E-voucher voor een jaarkaart kunnen inderdaad overnachtingen met korting worden geboekt door na aanschaf (via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris) de Disney reserveringslijn te bellen onder vermelding van het vouchernummer. De prijzen zijn echter variabel, net als met reguliere arrangementen, dus er kan geen 'standaard indicatie' van de kosten worden gegeven want die zijn afhankelijk van de periode waarin geboekt wordt.
Met een voucher kan één dag toegang worden gereserveerd, maar Privilege tickets zijn niet mogelijk. Dat kan alleen met een definitieve jaarkaart. Of je wel de beschikbaarheid van deze tickets kunt zien, is mij niet duidelijk. Het lijkt me van niet, aangezien je ze ook niet kunt aanschaffen.
Groetjes,
Lars
Belangrijke wijziging: Blockdagen van jaarkaarten vervallen niet meer als je in een Disney hotel verblijft. Je krijgt alleen toegang tot de parken op een geldige dag. Het reserveren van toegang via de Disney Park Pass is overigens niet nodig als je in een Disney hotel slaapt. Toegang tot de parken kan op vertoon van de Magic Pass en een geldige jaarkaart.
Groetjes,
Lars
Ik zou graag eens een prijsindicatie weten van bvb de sequoia lodge als room only.Ik weet wel dat dat varieert natuurlijk van periode tot periode maar iemand al gedaan in augustus?Want nu ga ik in augustus naar magic circus voor drie nachten en betaal ik toch ook 500 euro, wel incl ontbijt.Heb geen flauw idee of dat nu eigenlijk duur is of goedkoper dan een room only kamer bij disney zelf...
Kan een room only ook op club level niveau?Zodat je dat beter ontbijt hebt bvb?
Als ik ooit eens binnenraak aan de telefoon bij disney vraag ik dat zeker na maar het is moeilijk ze te pakken te krijgen tegenwoordig...of anders bel ik steeds op de verkeerde momenten.
Groetjes,
Brenda
Groetjes,
Lars
De Halloween tickets met jaarkaartkorting zijn gewoon via de reguliere Disney reserveringslijn te bestellen door te bellen naar 0900 34 76 39 65 (vanuit Nederland) of 078 15 60 28 (vanuit België).
Groetjes,
Lars