Aandeelhoudersvergadering 2017

Hallo,

Mijn man en ik gaan er naar toe, vooral om te weten te komen over hoe het zit met de aandelen. Nu moet ik toegeven dat ik geen frans spreek en mijn man zijn kennis zal waarschijnlijk te beperkt zijn om alles goed te begrijpen.
Is er iemand die interesse heeft om de uitleg in het nederlands kort samen te vatten na de vergadering of tijdens de pauze ofzo??

Reacties

  • JessS zei:

    Hallo,

    Mijn man en ik gaan er naar toe, vooral om te weten te komen over hoe het zit met de aandelen. Nu moet ik toegeven dat ik geen frans spreek en mijn man zijn kennis zal waarschijnlijk te beperkt zijn om alles goed te begrijpen.
    Is er iemand die interesse heeft om de uitleg in het nederlands kort samen te vatten na de vergadering of tijdens de pauze ofzo??

    Hoi JessS,

    Wij maken na afloop van deze belangrijke vergadering een speciaal artikel met de Nederlandse vertaling van alle hoogtepunten die hier worden besproken. Volg ons op Facebook en/of Twitter en blijf op de hoogte van het laatste nieuws. Veel plezier alvast!

    Groetjes,
    Lars
  • Doe ik al. En ik vind het echt super leuk om alles te lezen en te volgen.
    Blij om te horen dat er ook een artikel komt van de vergadering. Zal het zeker in het oog houden wanneer we in het hotel zijn.
  • Weet iemand hoe je je moet aanmelden? Ik zit nu bij binck bank. Ik wil er ook graag heen dit jaar.
Log In of Registreer om te reageren.