Ultimate Tickets

maart 2017 aangepast in Tickets
Hallo,

Wij gaan in September naar Orlando en hebben via http://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida Ultimate Tickets gekocht. Wij hebben als datum 14 September ingevuld, omdat wij in totaal 2 weken in Amerika zijn. Het 'probleem' nu is dat wij eerst op Boston vliegen en dus nog niets specifieks gepland hebben verder ivm vluchten naar Orlando. Ik vroeg mij af of het dus een probleem is als wij bijvoorbeeld pas 16 September de tickets ophalen bij een "Will Call" locatie in Disney of dat de tickets dus echt op 14 September moeten worden opgehaald?

Alvast bedankt.
«1

Reacties

• Hoi Lars,

Kan jij mij duidelijkheid geven of je met de 14 days ulimate tickets ook kan parkhoppen?
    En klopt het dat je geen toegang heb tot Disney qeust?
    Alvast bedankt voor je antwoord.

Gr Patricia
  • vanons zei:

Hoi Lars,

Kan jij mij duidelijkheid geven of je met de 14 days ulimate tickets ook kan parkhoppen?
    En klopt het dat je geen toegang heb tot Disney qeust?
    Alvast bedankt voor je antwoord.

Gr Patricia

Hoi Patricia,

Ja, de Ultimate Tickets zijn Disney's meest uitgebreide tickets voor Walt Disney World met onbeperkt park hoppen en toegang tot alle 4 themaparken, 2 waterparken, ESPN en golfbanen tijdens 7, 14 of 21 dagen naar keuze. Toegang tot Disney Quest is niet meer inbegrepen, aangezien deze locatie gaat sluiten. Bestel je tickets eenvoudig online: http://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida.

Groetjes,
    Lars
  • Flora zei:

Hallo,

Wij gaan in September naar Orlando en hebben via http://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida Ultimate Tickets gekocht. Wij hebben als datum 14 September ingevuld, omdat wij in totaal 2 weken in Amerika zijn. Het 'probleem' nu is dat wij eerst op Boston vliegen en dus nog niets specifieks gepland hebben verder ivm vluchten naar Orlando. Ik vroeg mij af of het dus een probleem is als wij bijvoorbeeld pas 16 September de tickets ophalen bij een "Will Call" locatie in Disney of dat de tickets dus echt op 14 September moeten worden opgehaald?

Alvast bedankt.

Hoi Flora,

Dat is geen probleem. Het Ultimate Ticket wordt pas geactiveerd op de eerste dag dat deze wordt gebruikt. Op dat moment gaan de 14 dagen pas in. Dit ticket is geldig voor gebruik in de periode van 1 januari t/m 31 december 2017.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Flora zei:

Hallo,

Alvast bedankt.

Hoi Flora,

Dat is geen probleem. Het Ultimate Ticket wordt pas geactiveerd op de eerste dag dat deze wordt gebruikt. Op dat moment gaan de 14 dagen pas in. Dit ticket is geldig voor gebruik in de periode van 1 januari t/m 31 december 2017.

Groetjes,
    Lars
    Dankjewel Lars.
    Ik had nog een vraag .. Ik heb zojuist mijn tickets en memory maker aan de app gelinkt en heb een MagicBand besteld zodat ik deze thuis al kan koppelen aan mijn account, moet ik als we aankomen alsnog naar Guest Relations om mijn tickets op te halen of kan ik met mijn MagicBand direct een park binnen lopen?
  • Flora zei:

Dankjewel Lars.
    Ik had nog een vraag .. Ik heb zojuist mijn tickets en memory maker aan de app gelinkt en heb een MagicBand besteld zodat ik deze thuis al kan koppelen aan mijn account, moet ik als we aankomen alsnog naar Guest Relations om mijn tickets op te halen of kan ik met mijn MagicBand direct een park binnen lopen?

Hoi Flora,

Graag gedaan! Dat zou ik niet durven zeggen, maar het lijkt mij van niet. Als je de MagicBand hebt ontvangen en je kunt 'm succesvol koppelen aan het Ultimate Ticket via My Disney Experience, dan is dat voldoende. Lukt het koppelen niet, dan zul je langs Guest Relations moeten.

Groetjes,
    Lars
  • Goedemorgen,

Wij zijn onze vakantie aant het plannen voor Februari 2018 naar WDW en een beetje de rest van Florida.
    Nu weten we uit eerdere reizen dat Florida en dus Miami onwijs duur zijn qua hotel overnachtingen als je een goed hotel wilt. Nu zag ik deze aanbieding en had ik het volgende plan;

We boeken dus voor 12dagen Disney met de aanbieding 14dagen betaal 7dagen. (We hebben maar 2weken vakantie) ALS we uiteindelijk daar zijn willen we even auto Huren(ik zag dat bij epcot er een autoverhuur is) en niet elke dag naar Disney maar ook de rest van Florida ontdekken.

Hier heb ik de voorbeeld aanbieding gekopieerd en geplakt. Bij alles heb ik wel een vraag* (haha) dus als jullie misschien de antwoorden voor mij hebben. Ben ik een Happy Person!

Disney's Caribbean Beach Resort
    Disney's Caribbean Beach Resort
    Mon 5th February 2018 - Sat 17th February 2018
    Standard Room - King
    2 Adults

*Hoe bevalt jullie dit resort? Hoe ver is het van de Disney parken? Hebben jullie tips voor een ander betaalbaar hotel/resort op WDW? Dus er niet buiten

Disney® Tickets
    14-Day Ultimate Ticket
    2 x Adults (10+)
    Your tickets are valid for use from 5th February 2018.

*Omdat wij niet alle 14dagen gaan, wat gebeurd er met de rest van de dagen?

Disney® Meal Plan
    Quick-Service Dining Plan
    2 x Adults (10+)

*ik heb al verschillende YouTube filmpjes gezien over dit... maar allemaal Amerikaans. Wat is jullie ervaring hier over? Wij met zn 2en houden van lekker eten maar niet veel tevens drinken wij geen alcohol.. wat adviseren jullie ons?

Disney's Magical Express
    Disney's Magical Express
    As a guest staying in a Disney hotel you are eligible for Disney's Magical Express transfer service which provides FREE transportation from and to Orlando International (MCO).

*Geen vragen.. Nog tips?

Disney® Magical Extras
    FREE Disney Magical Extras
    $200 Disney Gift Card

*Waar kan je dit allemaal besteden?

Personalised Holiday Planning Emails

*geen vragen

Exclusive Discounts on Dining, Merchandise and Activities

*Wat houdt dat in?

Memory Maker

*Hieveel foto kunnen er gemaakt worden? Zijn er nog extra kosten aan verbonden?

15% off at DisneyStore.co.uk

*Kan dit ook bezorgd worden in Nederland?

Bedankt voor alvast voor alle feedback en tips and tricks!
  • @Niesster Je hebt wat vage vragen, de meeste kan Google redelijk snel beantwoorden.

Resort is prima, valt in de categorie moderate dus is niet het goedkoopste. Best value for money is volgens mij Art of Animation, net iets beter dan de budget resorts maar minder duur dan de moderate. Alleen is die vaak compleet volgeboekt.

14 dagen ultimate ticker rest dagen:
    Die verlopen natuurlijk. Je ticket is 14 dagen geldig na het eerste gebruik, ongeacht of je naar het park gaat of niet.

Quick-Service Dining Plan:
    Het is wat het zegt, je mag gaan eten bij quick-service restaurants: afhaal menu dus. Alcohol zit sowieso niet inbegrepen. Wil je bediening aan tafel (de betere restaurants) dan moet je een duurder plan.
    Ik zou eens bedenken wat je wilt doen, en dan kijken of het de moeite is met een plan. Wij waren met zijn 3en en hebben een beetje afgewisseld met dan eens afhaal stuff en dan eens eten bij een duur restaurant. Met een dining plan is dat wat lastiger.

Discounts: Korting op bediening aan tafel denk ik, en in winkels.

Memory maker:
    Ongelimiteerd digitaal

Disney store:
    Ja, staat op de site, kost 6 pond voor standaard levering.

Wat betreft de 200 dollar en kortingen, dat staat waarschijnlijk allemaal in de kleine lettertjes onderaan wat je niet hebt meegekopieerd.

Wat betreft de Magical Express, als je op MCO vliegt, doen. Kost niets extra en is super. Als je op Sanford vliegt is dit geen mogelijkheid, maar bij ons was de vlucht dermate goedkoper dan het ook wel de moeite was.

Zelfde geld voor een hotel. Offsite scheeld kapitalen, maar je moet wel zelf naar de parken gaan. Onsite kun je een shuttle bij het hotel pakken naar alles en die rijden om de zoveel minuten.
  • Hoi @Niesster ,

Ter aanvulling op de antwoorden van RavenLiquid:

Vergelijkbaar met Disney's Caribbean Beach Resort zijn de Port Orleans resorts met Riverside en French Quarter als goede alternatieven. Riverside heeft de betere restaurants van de drie, maar Caribbean Beach heeft weer gerenoveerde kamers en een groter/mooier zwembad. Caribbean Beach ligt in de buurt van Epcot, terwijl de Port Orleans resorts weer dichterbij Disney Springs liggen. Wij gaan zelf in oktober naar Caribbean Beach (eerste keer).

Met de Free Dining aanbieding (via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan) ontvang je het Quick Service Dining Plan. Wij hebben ge-upgrade naar het reguliere Dining Plan, aangezien wij graag in restaurants met tafelbediening eten. Je hebt dan veel meer keus (waaronder restaurants met Disney figuren en de betere restaurants in de resorts en Epcot). Tijdens jullie verblijf in februari is tevens Epcot International Festival of the Arts met vele culinaire stands in World Showcase. Hier kun je de snack credits voor gebruiken.

De $200 giftcard is overal in Walt Disney World te besteden (resorts, parken, restaurants, winkels, etc.). Je kunt er tevens de drankjes bij de maaltijden van betalen.

Je krijgt nu tijdelijk Memory Maker (t.w.v. $169) gratis waarbij je onbeperkt foto's mag laten maken bij alle PhotoPass locaties, fotografen en attracties met foto/video systeem. Dit is voor alle reisgenoten te gebruiken en wordt gekoppeld aan je MagicBand.

De Britse Disney Store levert ook aan Nederland. Profiteer van de extra kortingen via: https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/tot-50-korting-op-disney-store-merchandise.

Groetjes,
    Lars
  • @Niesster Je hebt wat vage vragen, de meeste kan Google redelijk snel beantwoorden.

Resort is prima, valt in de categorie moderate dus is ....

Beste RavenLiquid, ik heb alle vragen opgezocht en daar staat indd info. Ik was meer opzoek naar persoonlijke ervaringen.. de meeste zijn Engels en of Amerikaans en onze meningen kunnen daar nogal van verschillen(qua nederlandse mentaliteit) , vind ik. Bedankt iedergeval voor je antwoord.
  • mei 2017 aangepast
    @Lars
    Vergeet niet dat het onbeperkt digitale foto's (en somige video's zoals wat ik mij herriner van de laatste keer Seven Dwarfs mine trine en tower of terror) is, afdrukken lees ik nergens op de WDW UK site. Dat aanbod komt daar ook vandaan als ik het goed heb.

@Niesster, wat betreft meningen heb je gelijk maar een aantal dingen staan gewoon op de WDW UK site waar ook de aanbiedingen rondom de ultimate tickets staan. Deze zijn ook alleen voor de UK/Europa via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world.

Denk er aan, er is dus geen fooi inbegrepen in dat dining plan, ben je met 6 of meer dan word er automagisch 18% op je kamer geboekt. Ben je met minder dan word er dus verwacht dat je het zelf als nog geeft aan tafel.

Are gratuities included with dining plans?
    A.

No. Gratuities are not included with packages that include dining plans—unless otherwise indicated.

An automatic 18% gratuity charge will be added to your bill for parties of 6 or more. Merchandise or photo-imaging products that may be offered at Character Dining experiences are also not included, except at Cinderella′s Royal Table and Akershus Royal Banquet Hall.
  • Dat is helemaal correct, @RavenLiquid . Aanbiedingen voor PhotoPass / Memory Maker zijn echter altijd alleen voor digitale foto's. Voor afgedrukte foto's dient apart betaald te worden.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    klopt het dat de tickets voor disneyworld niet meer via jullie link te bestellen zijn? Ik kan ze uk holidays nog wel vinden maar niet meer de ultimate tickets
    Gr patricia
  • vanons zei:

Hoi Lars,
    klopt het dat de tickets voor disneyworld niet meer via jullie link te bestellen zijn? Ik kan ze uk holidays nog wel vinden maar niet meer de ultimate tickets
    Gr patricia

Hoi Patrica,

De Ultimate Tickets zijn nog altijd beschikbaar, maar Disney heeft deze 'verstopt'. Volg deze stappen: Ga naar onze actie pagina https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-ticket-gratis-entree. Klik op 'Ontdek prijzen' en vervolgens (via het menu in het boekingssysteem) op de wereldbol waar 'English (Europe)' staat. Hier selecteer je 'United Kingdom (£)' om de speciale aanbiedingen te zien. Selecteer vervolgens 'Buy Park Tickets' om de tickets aan te schaffen.

Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars of collega,

Waar kan ik het beste evt van te voren een Magic Band aanschaffen? Om bij aankomst al helemaal klaar te zijn, kan dat?

En is rondom Disney een Sunpass aan te raden?

Ik hoor het graag!
    Vriendelijke groet, Nicole
  • Hoi @sulley ,

Het is mogelijk om op voorhand via de Amerikaanse shopDisney (Disney Store) een Magic Band aan te schaffen, maar daar komen veel verzendkosten naar Europa bij. Dat is zonde. Wij adviseren gasten zonder een arrangement om de Magic Band pas ter plaatse aan te schaffen in de parken of Disney Springs. Gasten die in de Disney hotels verblijven met een compleet arrangement krijgen een gratis Magic Band ter plaatse tijdens het inchecken.

Wij hebben geen ervaring met een Sunpass aangezien wij zelf doorgaans alleen in Disney World (of andere pretparken in en rondom Orlando) verblijven.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

Ik begrijp dat de Ultimate ticket geen hopper ticket is, toch? Even voor de zekerheid ivm de FastPass reserveringen.

Groetjes, Nicole
  • Hoi @sulley ,

De Ultimate Tickets zijn ook Hopper Tickets, vandaar de naam 'Ultimate' ;-) Met deze tickets kun je onbeperkt naar alle themaparken, alle waterparken, alle golfbanen en ESPN Wide World of Sports wanneer en hoe vaak je maar wilt.

Tip: Ontvang nu het 14-dagen ticket voor de prijs van 7-dagen en ontvang daardoor 7 dagen gratis entree via deze actiepagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-ticket-gratis-entree.

Groetjes,
    Lars
  • @Lars

Jaaaa, zoo fijn! Haha! Wij hebben ze al gekocht en gelinkt om via de app FastPass te boeken :-) !! 5 mei gaan we!

Alleen m’n zusje ziet via de app m’n vader niet, en pa ziet m’n zusje niet. Ook niet als ze personen toevoegen, dus dat moet ik alleen nog even uitvogelen.

Groetjes!
  • april 2019 aangepast
    Hoi een vraag ik ga eind april naar disneyworld Orlando
    Nu wil ik Ultimate Tickets gaan boeken
    Is dat betrouwbaar?
    En er staat dat je de entree kaarten krijgt via mail maar heeft iemand daar ervaring mee?
    Moet je dan ergens heen je kaarten ophalen?
    Hoor het graag
    Handige tips zijn welkom
  • Hoi @Covergirl2 ,

Wij werken samen met The Walt Disney Travel Company uit Ierland. Dit is het officiële boekingssysteem van Walt Disney World voor alle Europese gasten. Je kunt hier zonder problemen gebruik van maken.

Je ontvangt de E-tickets direct per mail en kunt ze dan koppelen aan je My Disney Experience account om zo op voorhand reserveringen te maken voor FastPass+ en restaurants. Ter plaatse dien je de voucher éénmalig om te wisselen voor de gratis Key to the World Card of je schaft zelf een Magic Band aan en laat deze koppelen.

Bekijk alle actuele aanbiedingen (arrangementen en/of tickets) voor Walt Disney World en boek eenvoudig online in euro's via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars bedankt
    Voor je reactie
    Nog een vraag weet je ook waar je die voucher eenmalig moet inwisselen?
    Groeten Danielle
  • Hoi @Covergirl2 ,

Graag gedaan! De voucher kan omgewisseld worden bij een loket van Guest Relations. Deze zijn te vinden naast de kassa's van alle parken en in Disney Springs.

Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor de informatie groeten
  • Beste @Lars

Ik wil Ultimate 14 dagen Tickets kopen voor Walt Disney World Orlando via de UK of Ierse site omdat dit nogal wat geld scheelt en ik heb hier wat vragen over.

1. Zijn deze ook 100% zeker te gebruiken voor Nederlanders? Ik zie namelijk wel duidelijk staan bij het bestellen dat het alleen voor UK en Ireland geldig is.
    2. Krijg je de e-tickets direct? (volgens mij als ik het hierboven goed begrijp wel).

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Jordy

• Hoi @Jn123 ,

Jazeker. Via DiscoverTheMagic.nl kun je ook als Nederlander of Belg profiteren van de Ultimate Tickets. Wij zijn namelijk officieel partner van The Walt Disney Travel Company UK / Ireland. Gebruik hiervoor de links op onze actie pagina's, zoals deze: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida. Hiermee steun je ons tevens om de website in de lucht te houden.

Je ontvangt de E-tickets direct per mail zodat je ze kunt koppelen aan My Disney Experience om op voorhand reserveringen te maken voor FastPass+ en restaurants.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi @Jn123 ,

Jazeker. Via DiscoverTheMagic.nl kun je ook als Nederlander of Belg profiteren van de Ultimate Tickets. Wij zijn namelijk officieel partner van The Walt Disney Travel Company UK / Ireland. Gebruik hiervoor de links op onze actie pagina's, zoals deze: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida. Hiermee steun je ons tevens om de website in de lucht te houden.

Je ontvangt de E-tickets direct per mail zodat je ze kunt koppelen aan My Disney Experience om op voorhand reserveringen te maken voor FastPass+ en restaurants.

Groetjes,
    Lars

Hi Lars,

Ik heb besteld maar ik heb alleen een factuur gekregen en nog geen E-Tickets en volgens de bevestiging lijken die ook niet te komen maar moet ik de tickets ophalen in WDW zelf.

Klopt dit? Of komen de E-Tickets nog wel?
    Hoop eigenlijk wel dat ik E-Tickets krijg.

Alvast bedankt
  • Hoi @Jn123 ,

Als je de tickets los hebt aangeschaft (dus niet als onderdeel van een arrangement), dan zul je de voucher (factuur) eenmalig moeten omwisselen voor de definitieve tickets op de eerste dag van je verblijf. Dit kan bij ieder loket van Guest Relations bij de parken of Disney Springs. Hier ontvang je dan de Key to the World Card. Vervolgens kun je optioneel een zelf aangeschafte Magic Band koppelen.

Op de factuur staat het boekingsnummer dat je kunt koppelen aan My Disney Experience zodat je alvast op voorhand reserveringen kunt maken voor FastPass+ en restaurants. In sommige gevallen lukt de koppeling echter niet direct. Probeer het in ieder geval via de My Disney Experience website (niet via de app). Lukt dat niet, neem dan even contact op met de klantenservice door een mail te sturen naar disneytraveluk@disneyonline.com. Zij kunnen dit handmatig voor je instellen.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi @Jn123 ,

Als je de tickets los hebt aangeschaft (dus niet als onderdeel van een arrangement), dan zul je de voucher (factuur) eenmalig moeten omwisselen voor de definitieve tickets op de eerste dag van je verblijf. Dit kan bij ieder loket van Guest Relations bij de parken of Disney Springs. Hier ontvang je dan de Key to the World Card. Vervolgens kun je optioneel een zelf aangeschafte Magic Band koppelen.

Op de factuur staat het boekingsnummer dat je kunt koppelen aan My Disney Experience zodat je alvast op voorhand reserveringen kunt maken voor FastPass+ en restaurants. In sommige gevallen lukt de koppeling echter niet direct. Probeer het in ieder geval via de My Disney Experience website (niet via de app). Lukt dat niet, neem dan even contact op met de klantenservice door een mail te sturen naar disneytraveluk@disneyonline.com. Zij kunnen dit handmatig voor je instellen.

Groetjes,
    Lars

Bedankt voor je reactie!

Gr,
    Jordy
  • Hallo!

Ik ben van plan van in Oktober voor de eerste keer naar Disney world te gaan. Nu vroeg ik me het volgende af, als ik een Disneyresorthotel los boek via de officiële Disney website en daarbij via bovengenoemde link het Ultimate Ticket voor 7 of 14 dagen boek, kan ik dan alsnog gebruik maken van de Fastpass service 60 dagen van te voren? Ik overweeg dit omdat ik op deze manier een gratis memory maker bij de tickets krijg, als ik het goed begrepen heb.
    En krijg ik dan bij aankomst in het hotel ook een Magicband of moet ik die los bestellen?

Alvast hartelijk dank!
    Groetjes Wendy
  • Hoi @Wendy1993 ,

Ja, dat kan. Je kunt de Ultimate Tickets via https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida na aanschaf koppelen aan je My Disney Experience account waar ook je 'losse' verblijf in een Disney hotel aan gelinkt is. Hierdoor krijg je vanaf 60 dagen toegang tot FastPass+ en mag je vanaf 180 dagen vóór aankomst direct voor 10 dagen restaurants reserveren.

De Magic Band ontvang je alleen bij een compleet arrangement, dus die zul je zelf moeten aanschaffen aangezien je nu alles los reserveert. Je ontvangt wel de gratis Key to the World Card na het omwisselen van de voucher voor de Ultimate Tickets op de eerste dag ter plaatse.

Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.