Dream versus Magic Plus jaarkaart

april 2017 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo,

Wij hebben een dream jaarkaart
Heeft deze nu dezelfde voordelen als de magic plus?
En dan gaat het mij voornamelijk ook de ' bring a friend' actie.
Die zit nu standaard in de magic flex.
Ik hoor hee graag.

Reacties

  • Nou het komt aardig overeen alleen heb je 10 dagen geen toegang (tussen kerst en oud en nieuw en de dagen rond 31 oktober). De korting in de winkels is wel lager met de nieuwe kaart. Maar het is ideaal dat je standaard bring a friend tickets erbij krijgt!
  • Het gaat mij juist om die 'bring a friend' als ik die met de dream nu meeneem is er 20% korting?
    En bij de magic plus 1 dag 5 personen maximaal? Want je mag er maar 5 per week toch? En max 10 per jaar per kaartje?
  • Ja je kunt per week 5 bring a friend tickets kopen per Magic Plus kaart. En in totaal 10 tickets per jaar.
  • RogerM zei:

    Ja je kunt per week 5 bring a friend tickets kopen per Magic Plus kaart. En in totaal 10 tickets per jaar.

    Maar met mijn Dream kan ik dus niet van een 'bring a friend' actie gebruik maken ?
    En voor hoeveel dagen kan ik een kaart voor een friend kopen?
    Ik wil met het hemelvaartweekend met 4 vrienden komen voor 2 dagen, dan heb ik dus 2 magic plus jaarkaarten nodig om ze 2 dagen korting te kunnen geven? Met de dream is er alleen de 20% korting?
  • De Dreamkaart geeft inderdaad alleen 20% korting. Maar als je gaat upgraden naar de Magic Plus (of een nieuwe kaart koopt) kun je de 1e 2 dagen nog geen bring a friend tickets aanschaffen. Deze tickets koop je trouwens elke dag opnieuw gewoon aan de kassa. Als je 8 bring a friend tickets wilt kopen heb je inderdaad 2 jaarkaarten nodig. (Let er ook op dat je er maximaal 10 per jaar hebt met de Magic Plus).

    Mocht er een bring a friend periode aangekondigd worden dan geldt deze voor alle jaarkaarthouders, maar wanneer die zal zijn..... dat weten ze alleen bij Disneyland achter de schermen.
Log In of Registreer om te reageren.