Parrainage (vragen over stempels sparen)

1121315171822

Reacties

• Ik kreeg zojuist ook op twitter te horen dat de jaarkaarten, waarvan de stempels voor 28 Maart gezet zijn, goed zijn voor 12 maanden gratis verlening. Op de Franse Disneyland site staan ook FAQ, wel in het Frans maar met behulp van google translate begrijp ik ook dat je 12 maanden krijgt als de stempels maar voor 28 Maart 2016 gezet zijn.
  • Lars zei:

Hoi @Hugo ,

Disney heeft het verhaal van de fansites inmiddels bevestigd. De Classic wordt een Discovery, de Fantasy een Magic Flex en de Dream een Magic Plus bij een verlenging met een vol Parrainage formulier vanaf 29 maart. Upgraden naar een hogere jaarkaart is mogelijk (met bijbetaling). De nieuwe jaarkaart is dan 6 maanden geldig (tegenover de huidige 12 maanden; alleen voor jaarkaarten die vóór 29 maart vervallen).

Groetjes,
    Lars

Ik begin wel een zeur te worden :) want ik ben nog even verder aan het nadenken hoe we het gaan doen. Het ziet er nu echt naar uit dat we het volgende weekend toch ook nog even naar Disney gaan.

Nog even ons verhaal, we hebben vier Fantasy passen die in Augustus verlopen. Voor twee passen hebben we inmiddels een vol pairranage formulier (gevalideerd dus) en voor de andere twee hebben we in totaal nog 4 stempels nodig. We zijn nu hard bezig om iemand te vinden om in dat weekend korting te verlenen.

Nu gaan we in April nog een keer, ik was van plan om dan een upgrade naar Magic Plus te doen maar nu zouden we natuurlijk ook dit weekend nog kunnen upgraden naar dream.

Maar ...... op ons pairranage formulier staat natuurlijk aangekruist dat we in het bezit zijn van een Fanatsy pas. Heeft dit eventueel nog gevolgen voor de verlening in Juli ?

Groetjes,
    Jolanda

• Ik begin wel een zeur te worden :) want ik ben nog even verder aan het nadenken hoe we het gaan doen. Het ziet er nu echt naar uit dat we het volgende weekend toch ook nog even naar Disney gaan.

Nog even ons verhaal, we hebben vier Fantasy passen die in Augustus verlopen. Voor twee passen hebben we inmiddels een vol pairranage formulier (gevalideerd dus) en voor de andere twee hebben we in totaal nog 4 stempels nodig. We zijn nu hard bezig om iemand te vinden om in dat weekend korting te verlenen.

Nu gaan we in April nog een keer, ik was van plan om dan een upgrade naar Magic Plus te doen maar nu zouden we natuurlijk ook dit weekend nog kunnen upgraden naar dream.

Maar ...... op ons pairranage formulier staat natuurlijk aangekruist dat we in het bezit zijn van een Fanatsy pas. Heeft dit eventueel nog gevolgen voor de verlening in Juli ?

Groetjes,
    Jolanda

Hoi Jolanda,

Met een vol Parrainage formulier krijg je sowieso een nieuwe variant. Voor de Fantasy is dat de Magic Flex. Of je tussentijds mag upgraden naar een hogere variant (Magic Plus) en dan later het Parrainage formulier gebruiken zou ik je niet durven zeggen. Neem het Parrainage formulier mee en vraag in april aan de cast members bij Bureau Passeport Annuel of dit mogelijk is.

Groetjes,
    Lars
  • Grappig om te zien dat alle tweets verwijderd zijn....
  • Grappig om te zien dat alle tweets verwijderd zijn....

Hoi Stefan-89,

Welke tweets bedoel je? Je plaats deze reactie in het topic over de maaltijdopties.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Grappig om te zien dat alle tweets verwijderd zijn....

Hoi Stefan-89,

Welke tweets bedoel je? Je plaats deze reactie in het topic over de maaltijdopties.

Groetjes,
    Lars
    Mijn excuus ik bedoelde de tweets over de jaarkaarten vragen..
    waarschijnlijk per ongeluk verkeerde topic geselecteerd...

• Mijn excuus ik bedoelde de tweets over de jaarkaarten vragen..
    waarschijnlijk per ongeluk verkeerde topic geselecteerd...

Geen probleem, Stefan :) Ik heb de reacties verplaatst naar het juiste topic.

Groetjes,
    Lars
  • Disney heeft bij ons aangegeven dat het jaar verlenging via parrainage alleen geldt voor exact een zelfde jaarkaart. Dus de vraag neergelegd of we dan wel een jaar ontvangen wanneer we onze jaarkaart al wijzigen naar een nieuwe variant.
    De persoon die ik sprak gaf zelf aan dat dat inderdaad logisch zou zijn. Dan hou ik namelijk dezelfde kaart met het parrainage formulier. De man is het na gaan vragen bij annuel, maar helaas gaat Disney dus in tegen zijn eigen voorwaarden. Het is echt nog maar 6 maanden.

Misschien een idee dat iedereen met een vol parrainage formulier, dat nu dus nog maar 6 maanden oplevert, een klacht in dient bij Disney?
  • maart 2017 aangepast
    Hoi Carlien.

Gisteren mijn abonnement opgestuurd nadat ik schriftelijk bevestiging had gekregen dat ik een jaar gratis krijg als ik het voor de 29e post. Ook bevestigd gekregen dat ik dan een Dream kreeg t/m oktober 2018.

You’ll need to send your actual AP, the new AP will be sent within 2/3 weeks once it has reached us °o°

In order to enjoy this offer, you need to send the envelope at the latest the 28th (what’s important is the Post stamp on the 28th or before, if it is dated the 29th it will not be accepted)

Best regards °o°

You will receive a Dream Annual passport and the expiry date will be in October 2018
  • Hoi saskia_d,

dus je hebt je daadwerkelijke jaarkaart én het parrainageformulier opgestuurd naar DLP?
  • maart 2017 aangepast
    Hallo Hugo,

Ja, dat klopt inderdaad. Ik had nog specifiek gevraagd of ze het echte abonnement moesten ontvangen of dat een kopie voldoende was. Ze hadden het echte abonnement nodig. Misschien omdat die nu nog een half jaar geldig zou zijn? Voor de zekerheid ook al de berichten van Twitter uitgeprint en meegestuurd.

Gr. Saskia
  • Hallo Hugo,

Ja, dat klopt inderdaad. Ik had nog specifiek gevraagd of ze het echte abonnement moesten ontvangen of dat een kopie voldoende was. Ze hadden het echte abonnement nodig. Misschien omdat die nu nog een half jaar geldig zou zijn? Voor de zekerheid ook al de berichten van Twitter uitgeprint en meegestuurd.

Gr. Saskia

Kun je die misschien hier posten? Misschien kunnen wij je verder helpen of ermee geholpen worden. Je oude kunnen ze sowieso op afstand blokkeren, vind het gek dat ze akkoord gaan aangezien je normaal maar 1/ 2 mnd op voorhand mag verlengen.
  • Hallo Hugo,

Gr. Saskia

Kun je die misschien hier posten? Misschien kunnen wij je verder helpen of ermee geholpen worden. Je oude kunnen ze sowieso op afstand blokkeren, vind het gek dat ze akkoord gaan aangezien je normaal maar 1/ 2 mnd op voorhand mag verlengen.
    Deze reactie gehad van Disney, lijkt er op dat je 12 maanden krijgt als je parraigne voor de 28e vol is :

The new Annual Passes apply only from purchases, renewals and parrainages made from the 29th of April onwards. If your parrainage form has been completed before the 28th of March, you will get 12 months for free when your current AP expires.
    However, you need to bear in mind this: if you request your free months by the 28th of March, you will get a Dream AP valid for 12 months (exactly the same advantages are you have now for 12 months); if you request the free months after the 28th, you will get a Magic Plus AP valid for 12 months (with the new conditions of this AP).
    If you are unable to travel to the parks before the 28th of March but still would like to benefit from this free 12 months offer on your Dream AP, you can send your parrainage bulletin together with your current AP by Post and the new free AP will be delivered at home within about 3 weeks once we have received the documents:
    Disneyland Paris

Passeport Annuel par correspondance
    BP 126
    77 777 Marne la Vallée Cedex 4
    France

Please make sure the envelop is stamped by the Post at the latest the 28th of March (I would suggest you request a certified letter).
  • maart 2017 aangepast
    Maar geldt dit alleen als je nu in de laatste twee maanden van je huidige jaarkaart zit, of ook als je huidige jaarkaart nog langer geldig is? Die van mij verloopt nl. pas in augustus van dit jaar, maar ons formulier is al lang vol.

Misschien had ik moeten vragen: wanneer loopt jouw huidige jaarkaart af?
  • Dit is het hele gesprek:

Dear Sir/Madam,

I have an annual pass (Dream). It expires on the 28th of 2017. I also have a full parrainage form. I just found out yesterday that it is possible to validate this form before the 29th of March for a full year of Disney fun instead of the six months with the new regulations. Could you please explain me the process and the required documents for doing this by normal postal service? Unfortunately I am not able to visit Disneyland within 2 weeks, because we are expecting a baby and are due on the 30th of March. Traveling from the Netherlands to France doesn't seem a good idea right now.

Thanks in advance.
    14 mrt.
    Verzonden

Hi!

Congratulations on your baby! Hope he or she will be a Disneyfan too! °o°
    You need to send your sponsorship form together with your AP to:
    Disneyland Paris Passeport Annuel par correspondance
    77 777 Marne-la-Vallée - Cedex 4 - France
    See you soon in the parks!
    14 mrt.

Thank you! Do you need the actual annual pass or is a copy from the front and backside enough? And if I have to send my annual pass, when will I receive this one back?
    14 mrt.
    Verzonden

Extra question. Do I need to send these documents before the 29th of March or in the month before the expiring date?
    14 mrt.
    Verzonden

You’ll need to send your actual AP, the new AP will be sent within 2/3 weeks once it has reached us °o°
    In order to enjoy this offer, you need to send the envelope at the latest the 28th (what’s important is the Post stamp on the 28th or before, if it is dated the 29th it will not be accepted)

Best regards °o°
    15 mrt.

Thank you for your fast anwsers. Here is my last question: will I receive a Dream or Magic Plus and what will the expiry date be (October 2018)? My current annual pass expires in October 2017.
    16 mrt.
    Verzonden

You will receive a Dream Annual passport and the expiry date will be in October 2018
    Have a nice day °o°
    16 mrt.
  • maart 2017 aangepast
    Hoi saskia_d,

ook van mij gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk gaan de laatste loodjes ook goed en volgens verwachting :)

Superbedankt voor je uitleg en het plaatsen van de heen-en-weer-teksten.
    Ik heb vorige week gebeld met DLP en hoorde toen dat ik de parrainageformulieren moest opsturen. Er is echter niet bij gezegd dat ik ook de daadwerkelijke jaarkaart moest meesturen.
    Nu ligt mijn formulier dus in Frankrijk maar mijn jaarkaart thuis in de kast. Vanavond nog maar eens bellen - want met een Dream-kaart tot augustus 2018 kunnen we deze Kerst gewoon nog gaan.
    Heb jij je gesprek via Twitter of Facebook gevoerd? Ik zie er geen naam van iemand bij DLP bij staan, dat wil nog wel eens helpen als je hieraan refereert.
  • Hallo Hugo. Bedankt! Het gesprek ging via Twitter (zonder specifiek contactpersoon). Ik heb de berichten gekopieerd, omdat ik zo één, twee, drie niet wist hoe ik een afbeelding moest toevoegen. Ik hoop dat het goed komt met je verlenging. Succes!
  • Het blijft toch echt waardeloos door de gebrekkige communicatie met onze Disneyvrienden. Gelukkig ga ik dit weekend toch nog en kan ik in het BPA nog even mijn jaarkaart regelen i.p.v. alles op te sturen. Ben toch benieuwd wat ik vrijdag of zaterdag te horen krijg !
  • maart 2017 aangepast
    Hoi saskia_d,

laatste vraag: kun je een link naar het gesprek met DLP plaatsen?
    Dat vraag ik niet omdat ik je niet geloof maar omdat aan de telefoon zojuist werd gezegd dat dit niet kan, dus ik wil ze graag verwijzen naar het feitelijke gesprek. Alvast heel erg bedankt!
  • Hallo Hugo,

Aangezien het privé berichten waren kan ik helaas geen link sturen. Ik wil hier best een print screen plaatsen, maar dat lukt me helaas niet. Geen idee hoe dat werkt. Als je me je e-mailadres stuurt, dan zal ik je de print screen sturen.
  • Hoi, ik stuur je mijn e-mailadres in een persoonlijk bericht via het forum. Alvast bedankt!
  • Hoi Saskia_d,

Ik stuur je mijn email adres ook in een prive bericht als je het goed vindt!

@all; ik kom 28 maart in de middag aan in Disneyland, weet iemand tot hoe laat bureau passeport annuel geopend is die dag of waar ik dat kan checken?
  • Hoi Saskia_d,

Ik stuur je mijn email adres ook in een prive bericht als je het goed vindt!

@all; ik kom 28 maart in de middag aan in Disneyland, weet iemand tot hoe laat bureau passeport annuel geopend is die dag of waar ik dat kan checken?

Hoi PeterPan,

Bureau Passeport Annuel is dagelijks geopend tot 17:00 uur (of later tijdens schoolvakanties en weekenden, maar dat varieert en zul je ter plaatse moeten navragen).

Groetjes,
    Lars
  • DLP meldt zojuist telefonisch, in reactie op mijn mail dat er geen Dreamjaarkaarten meer worden verlengd. Zeker niet als je kaart in augustus afloopt.
    @saskia_d: ik ben heel benieuwd wat je per post gaat ontvangen. Hou je ons op de hoogte?
  • Zal ik doen! Dan ben ik inderdaad ook zeer benieuwd wat ik ga ontvangen.
  • Lieve allemaal,

Wij gaan 2 mei naar DLP
    Wij hebben 1 dream en 1 fantasypass

Mijn man gaat ditkeer ook mee, daarvoor moet ik een nieuwe jaarkaart halen....
    Tevens gaat er nog een gezin van 4 personen mee.

Hiervoor halen we ook 4 jaarkaarten!
    Krijg ik nog korting als ik hun aanbreng met mijn dreamkaart?

En zojaa hoeveel korting krijgen ze.
    We zitten aan die v €249 te denken
  • pnijman zei:

Lieve allemaal,

Wij gaan 2 mei naar DLP
    Wij hebben 1 dream en 1 fantasypass

Mijn man gaat ditkeer ook mee, daarvoor moet ik een nieuwe jaarkaart halen....
    Tevens gaat er nog een gezin van 4 personen mee.

Hiervoor halen we ook 4 jaarkaarten!
    Krijg ik nog korting als ik hun aanbreng met mijn dreamkaart?

En zojaa hoeveel korting krijgen ze.
    We zitten aan die v €249 te denken

Hoi pnijman,

Als je als bestaande jaarkaarthouder nieuwe jaarkaarthouders aanlevert, dan ontvang je stempels om te sparen voor een jaar gratis verlenging. De nieuwe jaarkaarthouder ontvangt dan 10% korting op de aanschaf van een jaarkaart naar keuze. Iedere bestaande jaarkaarthouder kan aan maximaal 3 personen korting geven.

Tip: Schaf eerst op voorhand online Super Magic Plus dagkaarten aan voor alle nieuwe jaarkaarthouders via: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Je ontvangt de E-tickets direct per mail waardoor je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa. Vervolgens spreek je af bij Bureau Passeport Annuel en wordt de prijs van de dagkaart verrekend met de prijs van de gekozen jaarkaart, inclusief de 10% korting via jullie als bestaande jaarkaarthouders.

Groetjes,
    Lars
  • Misschien een ingewikkelde vraag, maar wellicht wel een hele interessante voor iedereen hier.

Mijn zusje heeft een Classic AP, deze loopt tot eind mei, dus bij Pairranage zou ze een Discovery AP krijgen die tot 25 november geldig zou zijn.

Maar nu komt het: eigenlijk willen we een Magic Plus kaart nemen in plaats van de Discovery.

Is dit mogelijk? Ik weet dat bij upgraden het verschil tussen beide kaarten betaald moet worden, maar blijft hij dan ook nog steeds maar 6 maanden geldig?

Ik hoor het heel graag!
  • Hoi RogerM,

Dat kan wel, maar er is nog iets waar je rekening mee moet houden: bij een upgrade betaal je het verschil tussen de prijs die op je jaarkaart staat, en de prijs van de jaarkaart waarnaar je upgrade, ongeacht de nog resterende looptijd van je jaarkaart.
    Aangezien jaarkaarten die je met een parrainageformulier hebt gekregen een waarde hebben van €0 (dat staat ook op de kaart), zou een upgrade voor 6 maanden je dus net zoveel kosten als een "nieuwe" Magic Plus voor 12 maanden, namelijk de volledige prijs van een Magic Plus.
  • Hoi Saskia,

heb je al iets gehoord vanuit het BPA?

Zal ik doen! Dan ben ik inderdaad ook zeer benieuwd wat ik ga ontvangen.

Log In of Registreer om te reageren.