Parrainage (vragen over stempels sparen)

11617181921

Reacties

• Hoi @motorfreak2005 ,

Bij een gratis verlenging met Parrainage (6 maanden) wordt dit nog altijd gezien als 'dezelfde' jaarkaart en blijven de reeds gekochte 'Bring a Friend' tickets gewoon staan. Bij een betaalde verlening (12 maanden + 4 extra) gaat het om een 'nieuwe' jaarkaart en wordt het aantal tickets weer gereset.

Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,

Wij denken erover om weer jaarkaarten aan te schaffen. Nu is er in 2 jaar enorm veel veranderd. De kaarten zijn veel duurder geworden. Is het nu mogelijk om via parainage 3 kaarten te kopen waarvan 2 magic plus en 1 infinity. Zodat we toch gratis kunnen parkeren en korting in de shops krijgen enz? Of moeten het dezelfse kaarten zijn?

Gr
    Lin
  • Hoi Lappekat,

Het soort kaarten dat je koopt maakt niet uit - je kunt op alle kaarten korting krijgen.
    Wel is de termijn veranderd: om in aanmerking te komen voor parrainage-korting mag je de afgelopen 2,5 jaar geen jaarkaart hebben gehad, gerekend vanaf de laatste dag van geldigheid van je laatste jaarkaart.
  • Hugo zei:

Hoi Lappekat,

Het soort kaarten dat je koopt maakt niet uit - je kunt op alle kaarten korting krijgen.
    Wel is de termijn veranderd: om in aanmerking te komen voor parrainage-korting mag je de afgelopen 2,5 jaar geen jaarkaart hebben gehad, gerekend vanaf de laatste dag van geldigheid van je laatste jaarkaart.

Bedankt voor de informatie. Ik had het al gelezen dat de tijd tussen jaarkaarten verlengd was. Eind januari is het 2,5 jaar geleden dat onze jaarkaart afliep.
  • Hallo!
    Misschien een gekke vraag, naar hie kom ik aan een parrainage-formulier?
    En werkt dat met een reeds verlengde, betaalde, jaarpas (dus reeds 4 maanden extra gehad).
    Groetjes,
    Sandy
  • Dat krijg je als je korting geeft in het BPA of bij de kassa. Je hoeft het dus niet zelf uit te printen.
    Als er een waarde op je jaarkaart staat (wat je ervoor betaald hebt), mag je korting geven (na de eerste maand geldigheid van je jaarkaart).
  • Hoi hoi,

Vraagje: ik heb nog 1 stempel nodig voor de verlenging echter moet ik deze voor 1 april hebben staat er op het parrainage formulier. Als ik die nou niet heb voor 1 april kan ik dan wel daarna weer 3 mensen korting geven om alsnog aan mijn verlening te komen?

Groeten,
    Joyce
  • Ja, dat klopt. Een niet volgestempeld formulier vervalt volledig na de geldigheidsperiode.
  • Hugo zei:

Ja, dat klopt. Een niet volgestempeld formulier vervalt volledig na de geldigheidsperiode.

Oké, maar ik kan na 1 april dus wel weer 3 mensen korting geven om alsnog te sparen voor verlenging?
  • Ja, dat kan.
  • Wat is precies het systeem van de stempels? Dit is nieuw voor mij.
    Mijn jaarkaart vervalt begin april. Die van mijn vriend ook. Kunnen we dit bij elkaar verlengen met de korting?
  • Hoi @Debbie_VDVelde1996 ,

Lees alles over de Parrainage actie voor bestaande jaarkaarthouders op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Parrainage': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

Groetjes,
    Lars
  • voor de mensen korting te geven nemen ze best een super magic dagpas, maar maakt het uit of ze voor 1 of 2 parken een ticket nemen online?
  • Nee hoor, dat maakt geen verschil.
  • Hugo zei:

Nee hoor, dat maakt geen verschil.

Als ik nu kijk voor op 23/2 een super magic dagpas te nemen, is dit niet mogelijk, maar als ik dan een gewoon ticket neem, maakt dit ook geen verschil voor daarna over te schakelen op een jaarpas?
  • Klopt, de totaalprijs van het ticket wordt verrekend met de prijs van je jaarkaart.
  • Hugo zei:

Klopt, de totaalprijs van het ticket wordt verrekend met de prijs van je jaarkaart.

top! Dank je wel!
  • Weten jullie misschien op welke andere forums/ sites je mensen kan bereiken die een jaarkaart willen kopen, om de sponsorship/10% korting aan te bieden..??
  • Er zijn facebookgroepen, sommige openbaar, sommige privé. Qua sites ken ik er geen specifiek, maar zoeken op DLP forum levert vast wel iets op hoop ik.
  • Beste
    Door verhuizing met transport bedrijf zijn er enkele dozen kwijt geraakt waarbij dus mijn parrainage formulier zat met 5 stempels !!!
    Over 2 weken zou ik na disney gaan voor me laatste stempel
    Wie weet of het in systeem word bijgehouden ???
    Of valt dit op te lossen ??
    Heb er echt me best voor gedaan vreselijk...

Alvast bedankt priscilla
  • Hoi Priscilla,

de stempels worden ook bijgehouden in het systeem, omdat je jaarkaart wordt gescand bij het korting geven.
    Er staat echter ook op de voorwaarden van het formulier dat je het originele formulier moet tonen bij het ophalen van je gratis jaarkaart.

Ik zou over 2 weken bij het BPA navraag doen of zij nog iets voor je kunnen doen, en hopen op een hulpvaardige CM.
  • Hugo zei:

Hoi Priscilla,

de stempels worden ook bijgehouden in het systeem, omdat je jaarkaart wordt gescand bij het korting geven.
    Er staat echter ook op de voorwaarden van het formulier dat je het originele formulier moet tonen bij het ophalen van je gratis jaarkaart.

Ik zou over 2 weken bij het BPA navraag doen of zij nog iets voor je kunnen doen, en hopen op een hulpvaardige CM.

Hay hugo bedankt voor je reactie nou ben al dagen aan het bellen nederlandse klantenservice zegt heel cru ja jammer niks aan te doen kan me toch niet voorstellen ik zal papier meenemen van transport bedrijf eventueel laten vertalen in het frans over kwijtgeraakte verhuisboxen en we ziem het dan wel
  • maart 2019 aangepast
    Ik heb dit ook voor gehad.
    En vermits ze het wel in het systeem zagen, moest ik echt zelf alle 3 de namen terug vinden, om aan te tonen dat ze correct waren.

Gelukkig reageerde alle 3 personen binnen de 3 dagen van ons verblijf op mijn mailtje.
    Omdat ik van elk maar enkel de voornaam nog kende, en niet familienaam.
  • Hoi, ik wil graag mijn jaarkaart verlengen met het parrainage formulier. Helaas kan ik niet binnen de aangegeven maand naar Disney toe en moet het dus via de post. Kan iemand mij vertellen of er naast de jaarkaart en het parrainage formulier nog meer opgestuurd moet worden? Het gaat om een gratis verlening.
    Alvast bedankt!
    Groetjes, Sanne
  • Feitelijk, als je alles compleet wilt hebben:
    - kopie paspoort of identiteitskaart (bij kaart voor- en achterkant)
    - (kopie) huidige jaarkaart
    - parrainageformulier
    - verlengingsformulier waarbij je bij alle bedragen €0 invult.

Het kam misschien wel met minder maar zo heb je alles compleet.
  • Hoi,

Ik heb een vraag. Mijn abbo loopt 8 nov dit jaar af. Echter heb ik 3 mensen kunnen aandragen waarvan ik het formulier met de stempels nog heb. Hoe krijg ik nu mijn 6 maanden gratis? Gaat dit automatisch of moet ik hiervoor nog wat doen? Zo ja, wat?

Grts
  • Hoi Beaubeau,

Dit gaat helaas niet vanzelf. Je moet “gewoon” verlengen (dus via post of door naar het BPA te gaan) en dan je volgestempelde formulier, huidige jaarkaart en identiteitsbewijs laten zien of kopieën opsturen. Ga je nog voor 8 november naar DLP?
  • Vandaag is bekend geworden dat het parrainagesysteem wordt uitgefaseerd. Jaarkaarten aangeschaft op of na 02-04-2019 mogen geen korting meer geven en dus ook niet meer sparen voor zes maanden gratis verlenging. Bestaande jaarkaarten mogen dat nog wel, tot de eerstvolgende (betaalde of gratis) verlenging.
  • Hugo zei:

Vandaag is bekend geworden dat het parrainagesysteem wordt uitgefaseerd. Jaarkaarten aangeschaft op of na 02-04-2019 mogen geen korting meer geven en dus ook niet meer sparen voor zes maanden gratis verlenging. Bestaande jaarkaarten mogen dat nog wel, tot de eerstvolgende (betaalde of gratis) verlenging.

Hoi Hugo
    Wij hebben op 31 maart jl 3 Infinity passen online gekocht.
    Die willen we in juli omzetten in echte jaarpassen. Kunnen wij dan nog wel stempels sparen?
    Groetjes Martine
  • Dat is op dit moment nog onduidelijk maar er zijn geluiden op Twitter dat dat dan niet meer kan, omdat het moment van aanmaken van de definitieve jaarkaart als “peilmoment” wordt gezien.
    @Lars heb jij hierover al meer gehoord?
Log In of Registreer om te reageren.