Korting op avondhappenings met jaarkaart

augustus 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hey Lars,
Ten eerste wil ik je complimenteren met deze site!! Hier heb ik al vele malen informatie opgezocht met betrekking tot bezoekjes naar Disneyland Parijs en informatie over de jaarkaarten van Disney, dus bedankt hiervoor!! Smile
Verder heb ik een vraag over de korting op de avondhappenings van Disneyland. Mijn zus en ik hebben sinds pinksteren een Dream passport aangeschaft Laugh en nu zijn we van plan om Disney te bezoeken tijdens de terrorific nights. Mijn vraag is nu: hoe kan ik die kaarten verkrijgen voor de terrorific nights met de korting van de Dream passport? Kunnen deze vooraf besteld worden met de korting of zijn deze alleen met korting aan de kassa te verkrijgen?
Alvast bedankt voor je reactie,
Groetjes Matjeman

Reacties


  • Hey Lars,
    Ten eerste wil ik je complimenteren met deze site!! Hier heb ik al vele malen informatie opgezocht met betrekking tot bezoekjes naar Disneyland Parijs en informatie over de jaarkaarten van Disney, dus bedankt hiervoor!! Smile
    Verder heb ik een vraag over de korting op de avondhappenings van Disneyland. Mijn zus en ik hebben sinds pinksteren een Dream passport aangeschaft Laugh en nu zijn we van plan om Disney te bezoeken tijdens de terrorific nights. Mijn vraag is nu: hoe kan ik die kaarten verkrijgen voor de terrorific nights met de korting van de Dream passport? Kunnen deze vooraf besteld worden met de korting of zijn deze alleen met korting aan de kassa te verkrijgen?
    Alvast bedankt voor je reactie,
    Groetjes Matjeman

    Hoi Matjeman,
    Bedankt voor de complimenten!
    Met een Dream jaarkaart ontvang je 30% korting op de avondhappenings tijdens Halloween (geldig voor Disney's Halloween Party en Terrorific Night). Kaarten met deze korting kunnen alleen via de Disney reserveringslijn (0900-0654) worden besteld of in het resort zelf bij de kassa's van beide parken, bij Guest Relations, City Hall of Studio Services. Het wordt aanbevolen de kaarten via de reserveringslijn te bestellen, aangezien er grote kans bestaat dat alle 3 de avondhappenings uitverkocht zullen zijn op de dag zelf.
    Succes en veel plezier alvast!
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.