Step

Hallo,
wij gaan met 2 jonge kinderen (4&7 jaar) naar Euro Disney. Is het toegestaan dat zij in het park zich voortbewegen op een step?
Dank!

Reacties

• mei 2017 aangepast
    Hoi,

ik zie hier dat je inderdaad in het park bedoelt...
    Ik heb al eerder kinderen in het Disneyland Park of Walt Disney Studios Park gezien met loopfietsjes of in een bolderkar, maar een step kan ik me niet zo 1-2-3 herinneren.
    Ik denk dat er geen hard verbod is maar het ook afhangt van het type step, de grootte en de beveiliger bij de tassencontrole en de Cast Member bij de ingang. Sorry dat ik niet specifieker kan zijn.
  • Hallo Hugo,
    dank voor jouw reactie.
    We proberen het gewoon (-;
    We zien het wel!
  • Ik heb het nog nooit gezien dat ienand zich op een step of loopfietst verplaatste in Disneyland, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze zoiets toelaten. Ik ga er van uit dat alleen attributen als een buggy of bolderwagen (waar de ouders de volledige controle over hebben) worden toegelaten.
  • RogerM zei:

Ik heb het nog nooit gezien dat ienand zich op een step of loopfietst verplaatste in Disneyland, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze zoiets toelaten. Ik ga er van uit dat alleen attributen als een buggy of bolderwagen (waar de ouders de volledige controle over hebben) worden toegelaten.

Dat mag ik wel hopen ja.
  • Geloof het of niet, maar ik heb toch echt al loopfietsjes en kleine stepjes in het park gezien.
  • Ik weet dat in de reglementen staan dat het voertuig meer dan twee wielen moet hebben als bezoeker van disney world. Bolderkar mag daar sinds kort ook niet meer en moet je buggie en scootmobiel aan bepaalde afmetingen voldoen.
  • Ik weet dat in de reglementen staan dat het voertuig meer dan twee wielen moet hebben als bezoeker van disney world. Bolderkar mag daar sinds kort ook niet meer en moet je buggie en scootmobiel aan bepaalde afmetingen voldoen.

Is het zeker dat zo'n bolderkar niet meer mag? Ik zag er in mei nog heel veel en toen dachten we dat voor ons aankomend tripje misschien ook aan te gaan schaffen.. wel handig te weten als dat niet meer mag :P .
  • Hoi @Natalie ,

@ZoeBakker heeft het over Walt Disney World in Florida. In Disneyland Paris zijn bolderkarren toegestaan maar wel met een maximale afmeting. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/buggy-rolstoel-verhuur-paris.

Groetjes,
    Lars
  • oh oeps, sorry. niet goed gelezen. Dank je Lars!
Log In of Registreer om te reageren.