Meer dan 3 keer korting geven met Dreampas

september 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Beste Lars,
Mag je met je Dreampas meer dan 3 personen korting geven?
Met vriendelijke groet,
Silvia

Reacties

  • babbel zei:


    Beste Lars,
    Mag je met je Dreampas meer dan 3 personen korting geven?
    Met vriendelijke groet,
    Silvia

    Hoi Silvia,
    Ja, met alle jaarkaarten kun je méér dan 3 keer korting geven. Ook al is je parrainage-formulier met stempels vol, kun je toch korting blijven geven (onbeperkt).
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Dank je wel voor je snelle antwoord.
    Groetjes,
    Silvia
  • babbel zei:


    Hoi Lars,
    Dank je wel voor je snelle antwoord.
    Groetjes,
    Silvia

    Graag gedaan, Silvia! Veel plezier.

  • Hallo Lars,
    Ik heb ook een paar vragen over stempels en dergelijke.
    Ik heb via jou forum binnenkort afgesproken met mensen bij Disneyland om ze aan 10% korting te helpen en wij de stempels.
    Hoe pak ik dit het handigste aan? Kunnen ze bij de 1e kassa (studio of normale park) al een abonnement kiezen en betalen (en wij dus de stempels) of moeten wij mee naar binnen om bij het kantoor (wat erg druk is in Disneyland, misschien minder druk bij de Studios??) de stempels en 10% korting te krijgen/geven?
    Dan nog een vraag over het formulier:
    Ik heb ergens op het forum gelezen dat het formulier waar je de stempels op krijgt een geldigheid heeft. Nu hebben wij onze abonnementen in mei aangeschaft en er een formulier bij gekregen. We hebben nog helemaal geen stempels erop maar hoe kan ik zien of het formulier nog geldig is en tot wanneer?
    Daarnaast is de vraag dat als je voor het verlopen van het formulier de 3 stempels hebt je het formulier wel kunt gebruiken in de maand april wanneer wij onze abonnementen moeten verlengen?
    Heel wat vragen maar ik hoop dat je ze kunt beantwoorden.
    Groeten,
    Sebastiaan

    Hoi Sebastiaan,
    Ik beantwoord je vragen met alle plezier!
    Bij het geven van korting aan nieuwe jaarkaarthouders dienen de bestaande jaarkaarthouders altijd aanwezig te zijn bij een kantoor van Bureau Passeport Annuel. De locaties staan op de Jaarkaarten-pagina (http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/), maar ik zal ze hier voor de volledigheid nogmaals plaatsen. In het Disneyland Park vind je BPA tegenover de Royal Castle Stage, in het Walt Disney Studios Park tegenover de uitgang van Rock 'n' Roller Coaster of bij Donald's Desk onder de ingang van het Disneyland Park (rechterzijde Disneyland Hotel).
    Het handigst is dat de nieuwe jaarkaarthouders een dagkaart aanschaffen bij de kassa's om binnen te komen en vervolgens met jullie afspreken bij een kantoor van BPA (meerdaagse tickets of tickets als onderdeel van een arrangement zijn hiervoor niet geldig). Mocht Donald's Desk open zijn, dan hoef dat overigens niet. Dit kantoor ligt namelijk buiten de parken en hier kunnen jullie alles in één keer laten regelen. Dit kantoor is echter alleen op drukke dagen geopend.
    Het Parrainage formulier heeft inderdaad een beperkte geldigheid, maar die periode is alleen van toepassing op de tijd dat je voor 3 stempels kunt sparen. Het huidige formulier (ook als download beschikbaar op de Jaarkaarten-pagina) is geldig t/m 7 november 2012. Haal je het om zo'n formulier vol te krijgen vóór 8 november, dan kan het volle formulier gebruikt worden bij de eerst volgende verlenging. Het maakt dan niet uit als de geldigheid van het formulier al verstreken is, een vol formulier blijft geldig. Haal je dat niet, dan zul je moeten wachten tot 8 november (of later) en de stempels gaan sparen met het nieuwe formulier. Een onvolledig formulier is namelijk niet geldig en stempels kunnen niet worden overgenomen naar een nieuw formulier.
    Groetjes,
    Lars
  • Even een vraagje in een ander topic zeggen ze dat je maar 3 mensen per pas korting kunt geven.
    Nu hebben we 9 mensen gevonden die korting willen en die wij dus korting kunnen geven in de ruil voor stempels.
    Nu hebben mijn man en ik dus beide 3 stempels nodig voor een verlenging van een jaarkaart.
    Mijn zoontje heeft een gratis kinderpas dit jaar, nu kan hij dus geen stempels sparen of kan dit wel, hij is nog maar 6 jaar.
    Kan hiji wel mensen korting geven met zijn pas, of kunnen wij meer dan 3 personen korting geven?
    Ik wil wel zeker zijn van mijn stempels dus wil deze mensen zelf de korting geven als er dan iemand niet komt heb ik in ieder geval wel de stempels om 2 passen te verlengen.
    Maar kun je nog steeds korting geven als je al 3 mensen korting hebt gegeven of is dit veranderd?
  • Zou iemand alsjeblieft kunnen antwoorden of je meer dan 3 personen korting kan geven per pas, heb op een ander forum gelezen dat dit niet meer kan, maar moet dit zeker weten.
  • finneke zei:


    Even een vraagje in een ander topic zeggen ze dat je maar 3 mensen per pas korting kunt geven.
    Nu hebben we 9 mensen gevonden die korting willen en die wij dus korting kunnen geven in de ruil voor stempels.
    Nu hebben mijn man en ik dus beide 3 stempels nodig voor een verlenging van een jaarkaart.
    Mijn zoontje heeft een gratis kinderpas dit jaar, nu kan hij dus geen stempels sparen of kan dit wel, hij is nog maar 6 jaar.
    Kan hiji wel mensen korting geven met zijn pas, of kunnen wij meer dan 3 personen korting geven?
    Ik wil wel zeker zijn van mijn stempels dus wil deze mensen zelf de korting geven als er dan iemand niet komt heb ik in ieder geval wel de stempels om 2 passen te verlengen.
    Maar kun je nog steeds korting geven als je al 3 mensen korting hebt gegeven of is dit veranderd?

    Hoi Finneke,
    Met een gratis jaarkaart is het niet mogelijk om voor stempels te sparen. De jaarkaart van je zoontje zal dus betaald verlengd moeten worden. Ondanks dat het niet in de huidige voorwaarden vermeld staat, is het mogelijk om aan méér dan 3 personen per jaarkaart korting te geven. In jullie geval is er ook nog de jaarkaart van je zoontje. Hier mogen geen stempels voor gespaard worden, maar wel korting mee gegeven worden aan nieuwe jaarkaarthouders.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars heel erg bedankt voor je antwoord, dan weet ik in ieder gaval dat we iedereen korting kunnen geven.
    Jammer dat we mijn zoontjes pas zullen moeten betalen, maar ach dat is altijd beter dan 3 passen verlengen.
  • als ik het goed begrijp mag ik met mijn al een jaar gratis verlengde pas wel korting geven? wij gaan namelijk met iemand die nog een jaarpas moet hebben en we weten niet of we hem zelf de korting kunnen geven met onze pas..
    thuis blijft iemand met een 1 e jaars jaarpas hij mag niet met machtiging mensen aanmelden he je moet er zelf aanwezig zijn toch?
    als hij mag aanmelden zou het mooi zijn want dan kan hij nog een gratis verlenging krijgen, maar ik ben bang dat dit niet kan?

  • als ik het goed begrijp mag ik met mijn al een jaar gratis verlengde pas wel korting geven? wij gaan namelijk met iemand die nog een jaarpas moet hebben en we weten niet of we hem zelf de korting kunnen geven met onze pas..
    thuis blijft iemand met een 1 e jaars jaarpas hij mag niet met machtiging mensen aanmelden he je moet er zelf aanwezig zijn toch?
    als hij mag aanmelden zou het mooi zijn want dan kan hij nog een gratis verlenging krijgen, maar ik ben bang dat dit niet kan?

    Hoi pardijntje,
    In de actuele voorwaarden staat niet expliciet vermeld dat dit niet mag. Ervaring leert dat dit wel afhankelijk is van de Cast Member die je voor je krijgt. De één is heel coulant, de ander erg streng. De klantenservice is hier ook niet duidelijk over. Voor zover bekend mag er korting worden gegeven, ook al kun je zelf niet voor stempels sparen.
    De bestaande jaarkaarthouder die korting geeft moet zelf fysiek aanwezig zijn, een machtiging is niet mogelijk.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    babbel zei:


    Beste Lars,
    Mag je met je Dreampas meer dan 3 personen korting geven?
    Met vriendelijke groet,
    Silvia

    Hoi Silvia,
    Ja, met alle jaarkaarten kun je méér dan 3 keer korting geven. Ook al is je parrainage-formulier met stempels vol, kun je toch korting blijven geven (onbeperkt).
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Onze parrainge formulieren zijn ondertussen waarschijnlijk vol ... Ik heb echter nog mensen die graag korting zouden krijgen. Is dit nog steeds mogelijk, of is het beperkt tot 3 personen per formulier. Ik lees daar tegenstrijdige berichten over ...
    Groetjes
    Ellen
  • Ellen zei:


    Hoi Lars,
    Onze parrainge formulieren zijn ondertussen waarschijnlijk vol ... Ik heb echter nog mensen die graag korting zouden krijgen. Is dit nog steeds mogelijk, of is het beperkt tot 3 personen per formulier. Ik lees daar tegenstrijdige berichten over ...
    Groetjes
    Ellen

    Hoi Ellen,
    Officieel mag het niet en is iedere jaarkaarthouder gebonden aan maximaal 3 keer korting verlenen voor 3 stempels. Het ligt er echter aan welke Cast Member je voor je krijgt, maar ik zou het er niet meer op gokken. Ze zijn een stuk strenger geworden bij Bureau Passeport Annuel.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Ellen zei:


    Hoi Lars,
    Onze parrainge formulieren zijn ondertussen waarschijnlijk vol ... Ik heb echter nog mensen die graag korting zouden krijgen. Is dit nog steeds mogelijk, of is het beperkt tot 3 personen per formulier. Ik lees daar tegenstrijdige berichten over ...
    Groetjes
    Ellen

    Hoi Ellen,
    Officieel mag het niet en is iedere jaarkaarthouder gebonden aan maximaal 3 keer korting verlenen voor 3 stempels. Het ligt er echter aan welke Cast Member je voor je krijgt, maar ik zou het er niet meer op gokken. Ze zijn een stuk strenger geworden bij Bureau Passeport Annuel.
    Groetjes,
    Lars
    Bedankt Lars!
  • Ellen zei:


    Lars zei:


    Ellen zei:


    Hoi Lars,
    Onze parrainge formulieren zijn ondertussen waarschijnlijk vol ... Ik heb echter nog mensen die graag korting zouden krijgen. Is dit nog steeds mogelijk, of is het beperkt tot 3 personen per formulier. Ik lees daar tegenstrijdige berichten over ...
    Groetjes
    Ellen

    Hoi Ellen,
    Officieel mag het niet en is iedere jaarkaarthouder gebonden aan maximaal 3 keer korting verlenen voor 3 stempels. Het ligt er echter aan welke Cast Member je voor je krijgt, maar ik zou het er niet meer op gokken. Ze zijn een stuk strenger geworden bij Bureau Passeport Annuel.
    Groetjes,
    Lars
    Bedankt Lars!
    Hey Ellen,
    Wanneer willen jullie korting verlenen, en hoeveel x?
    Gr. Frank
  • Korte vraag.
    Wij hebben 12 februari 2 jaarkaarten gekocht.
    Parainnage loopt tot 2 April.
    Als we tot 2 april de kaart niet vol krijgen. Mogen we dan op de nieuwe kaart vanaf 2 april weer 3x korting verlenen?
    Vraag 2: als iemand op vrijdag aankomt, en wij pas op zaterdag, hoe kan die persoon dan toch een jaarkaart met korting kopen? (2 dagen ticket kopen met prijs erop en die dan op zaterdag omzetten naar jaarkaart??)

  • Korte vraag.
    Wij hebben 12 februari 2 jaarkaarten gekocht.
    Parainnage loopt tot 2 April.
    Als we tot 2 april de kaart niet vol krijgen. Mogen we dan op de nieuwe kaart vanaf 2 april weer 3x korting verlenen?
    Vraag 2: als iemand op vrijdag aankomt, en wij pas op zaterdag, hoe kan die persoon dan toch een jaarkaart met korting kopen? (2 dagen ticket kopen met prijs erop en die dan op zaterdag omzetten naar jaarkaart??)

    Hoi angel485,
    1) Je mag met 'ieder' parrainage formulier voor 3 stempels sparen en dus ook 3 keer korting geven.
    2) Alleen een dagkaart met prijsvermelding kan worden gebruikt bij de aanschaf van een jaarkaart. Meerdaagse tickets zijn hiervoor niet geldig. Als de nieuwe jaarkaarthouder op vrijdag aankomt, dan kan deze persoon alleen op die dag een dagkaart gebruiken om deze om te zetten naar een jaarkaart.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    wij hebben straks nog 2 stempels nodig op ons formulier. Maar we kunnen afspreken met een gezin van 4.
    Nu begrijp ik dat ik ze niet alle 4 korting kan geven?
    Voor onze overige passen hebben we al volle formulieren, zou ik een van de andere passen weer kunnen gebruiken of wordt dat geregistreerd?
    Groetjes Sandy

  • Hoi Lars,
    wij hebben straks nog 2 stempels nodig op ons formulier. Maar we kunnen afspreken met een gezin van 4.
    Nu begrijp ik dat ik ze niet alle 4 korting kan geven?
    Voor onze overige passen hebben we al volle formulieren, zou ik een van de andere passen weer kunnen gebruiken of wordt dat geregistreerd?
    Groetjes Sandy

    Hoi Sandy,
    Iedere jaarkaarthouder mag aan maximaal 3 personen korting geven (vol parrainageformulier). Als het goed is, wordt het geven van korting met een jaarkaart geregistreerd. Hierdoor is het waarschijnlijk niet mogelijk om 'nog een parrainageformulier' te laten invullen om zo meer dan 3 personen korting te geven. Zeker weet ik dit echter niet. Je kunt het allicht proberen, maar hou er rekening mee dat de korting van de 2 overige personen geweigerd kan worden.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Hoi Lars,
    wij hebben straks nog 2 stempels nodig op ons formulier. Maar we kunnen afspreken met een gezin van 4.
    Nu begrijp ik dat ik ze niet alle 4 korting kan geven?
    Voor onze overige passen hebben we al volle formulieren, zou ik een van de andere passen weer kunnen gebruiken of wordt dat geregistreerd?
    Groetjes Sandy

    Hoi Sandy,
    Iedere jaarkaarthouder mag aan maximaal 3 personen korting geven (vol parrainageformulier). Als het goed is, wordt het geven van korting met een jaarkaart geregistreerd. Hierdoor is het waarschijnlijk niet mogelijk om 'nog een parrainageformulier' te laten invullen om zo meer dan 3 personen korting te geven. Zeker weet ik dit echter niet. Je kunt het allicht proberen, maar hou er rekening mee dat de korting van de 2 overige personen geweigerd kan worden.
    Groetjes,
    Lars
    Oké duidelijk Lars!!
    Bedankt voor je antwoord Laugh
    Gr Sandy
Log In of Registreer om te reageren.