Geldigheidsduur stempels op parrainage formulier

Hallo goedemiddag,
Wij zijn 14, 15, 16, 17 en 18 oktober in DLPR en kunnen korting geven. Mail me gerust als je wat af wil spreken voor 10% korting op jouw abonnement!
Ik heb ook nog een vraag aan Lars: hoe lang zijn je stempels geldig? Onze abonnementen lopen nl in december af maar dan gaan we niet meer naar DLPR; dat zal dan volgend jaar weer worden.
Groetjes,
Nicole

Reacties


  • Hallo goedemiddag,
    Wij zijn 14, 15, 16, 17 en 18 oktober in DLPR en kunnen korting geven. Mail me gerust als je wat af wil spreken voor 10% korting op jouw abonnement!
    Ik heb ook nog een vraag aan Lars: hoe lang zijn je stempels geldig? Onze abonnementen lopen nl in december af maar dan gaan we niet meer naar DLPR; dat zal dan volgend jaar weer worden.
    Groetjes,
    Nicole

    Hoi Nicole,
    Gaarne berichten voor het aanbieden en/of vragen voor korting op jaarkaarten alleen in het daarvoor bestemde topic plaatsen: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/korting-op-jaarkaarten/
    Bij een vol parrainage formulier (3 stempels binnen de geldigheidsduur van het formulier) blijven de stempels geldig tot aan de eerst volgende verlenging van de desbestreffende jaarkaart. Het huidige parrainage formulier is geldig t/m 7 november. Vóór die tijd zul je de formulieren vol moeten hebben. Lukt dat niet, dan zijn de reeds gespaarde stempels niet meer geldig en zul je opnieuw moeten gaan sparen met het formulier dat vanaf 8 november geldig is.
    Ook als je niet naar Disney gaat in de maand dat je kunt verlengen, is het mogelijk om gebruik te maken van de 1 jaar gratis verlening via parrainage. Dit regel je per post. Zie de Jaarkaarten-pagina voor uitleg over deze methode om een jaarkaart aan te schaffen en/of te verlengen.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.