Lars is the BEST !

april 2012 aangepast in Algemeen
Lars, wow, je hebt er iets geweldigs van gemaakt....
ik heb nog niet de tijd gemaakt om alles te doorneuzen en bladeren... maar het oogt eigenlijk niet als een fansite, maar eerder als officiële disney-site.....
met jouw ervaring weet ik dat je die officiële site zelfs zult overtreffen: nieuwtjes eerder bij jou op de site, de beste aanbiedingen, de leukste pics; etc.....
op 't eerste zicht kon ik niet geloven dat dit nog een fan-site was, maar dat je met een commerciële organisatie in zee was gegaan, en er eigenlijk geen tijd meer wou in steken.... maar tegendeel is waar.
Lars, PROFICIAT !
Hey, als je eens een meet-event organiseert.... let me know! Kunnen we mekaar eens in groep ontmoeten! Misschien wordt dat de volgende uitdaging: The Discovery-Meet-Day!Cool

Reacties

  • Hoi Geert,
    Je maakt me aan het blozen! Dank, dank, dank voor de complimenten! De inspiratie voor DiscoverTheMagic.nl is deels geboren uit mijn onvrede over de officiële website van Disneyland Paris. Het is er onoverzichtelijk, onlogisch en vooral onvolledig. Ik hoop met deze website mijn steentje bij te kunnen dragen aan een goede en duidelijke informatievoorziening aan de bezoekers van Disneyland.
    Ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven, net als dat ik er plezier in heb om 'm te maken en nu te onderhouden. Evenementen en/of 'meet & greets' organiseren is zeker een tip, maar dat is iets voor later. Eerst ervoor zorgen dat er voldoende traffic naar mijn site komt.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.