Verlengen middels verzamelde parrainage formulier

september 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
hoi lars,
hoe ver van te voren kan je je abonnement verlengen via parrainage formulier.
we gaan eind oktober naar disnet en ons abonnement loopt af in december 2012...
Wanneer mag ik dan die abonnementen verlengen??
Gr. Wim Maronier

Reacties


  • hoi lars,
    hoe ver van te voren kan je je abonnement verlengen via parrainage formulier.
    we gaan eind oktober naar disnet en ons abonnement loopt af in december 2012...
    Wanneer mag ik dan die abonnementen verlengen??
    Gr. Wim Maronier

    Hoi Wim,
    Het verlengen van een jaarkaart met de parrainage actie is alleen mogelijk in de gehele maand vóór de einddatum van de jaarkaart. Voorbeeld: Als je jaarkaart verloopt op 12 december, dan heb je van 12 november t/m 12 december de tijd om in dit geval gratis te verlengen via de parrainage actie. Mochten jullie niet in de gelegenheid zijn om de jaarkaarten te verlengen in die periode, dan kan dat ook via de post worden geregeld. Bekijk de Jaarkaarten-pagina voor uitleg over het aanschaffen en/of verlengen van jaarkaarten per post: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/
    Groetjes,
    Lars
  • Maar hoe zit het dan met de verloop tijd van de parrainage formulieren wat ik gelezen heb??
    Of verlopen deze niet als ze vol zijn??
    Gr. Wim Maronier
    Lars zei:



    hoi lars,
    hoe ver van te voren kan je je abonnement verlengen via parrainage formulier.
    we gaan eind oktober naar disnet en ons abonnement loopt af in december 2012...
    Wanneer mag ik dan die abonnementen verlengen??
    Gr. Wim Maronier

    Hoi Wim,
    Het verlengen van een jaarkaart met de parrainage actie is alleen mogelijk in de gehele maand vóór de einddatum van de jaarkaart. Voorbeeld: Als je jaarkaart verloopt op 12 december, dan heb je van 12 november t/m 12 december de tijd om in dit geval gratis te verlengen via de parrainage actie. Mochten jullie niet in de gelegenheid zijn om de jaarkaarten te verlengen in die periode, dan kan dat ook via de post worden geregeld. Bekijk de Jaarkaarten-pagina voor uitleg over het aanschaffen en/of verlengen van jaarkaarten per post: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/
    Groetjes,
    Lars

  • Maar hoe zit het dan met de verloop tijd van de parrainage formulieren wat ik gelezen heb??
    Of verlopen deze niet als ze vol zijn??
    Gr. Wim Maronier

    Zolang de 3 stempels zijn gespaard binnen de geldigheidsduur van het parrainage formulier, blijven deze geldig voor de eerst volgende verlenging van de desbetreffende jaarkaart. Dus ook als je pas kunt verlengen nadat de geldigheid van het parrainage formulier al verlopen is, kan deze gewoon worden gebruikt voor de gratis verlenging.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.