Verjaardag in Disney

maart 2015 aangepast in Praktische Informatie
Hallo Lars en mede-forummers,
14 maart ben ik jarig, en dan zijn we in DLP. Er zijn pretparken e.d. die aanbiedingen hebben voor je verjaardag. Heb er bij DLP nooit van gehoord maar om te vermijden dat ik iets misloop.. :P Zijn er in DLP enige voordelen of acties als je op je verjaardag daar bent?
Groetjes, Veerle

Reacties

  • september 2012 aangepast
    Hallo Lars
    Ik wil alleen een verjaardagstaart bestellen in een restaurant. Ik wil graag weten hoe dat in zijn werk gaat?
    Komen er dan ook Disneyfiguren bij of is dat alleen als je de lunch erbij hebt?
    Grtz Laura

  • Hallo Lars
    Ik wil alleen een verjaardagstaart bestellen in een restaurant. Ik wil graag weten hoe dat in zijn werk gaat?
    Komen er dan ook Disneyfiguren bij of is dat alleen als je de lunch erbij hebt?
    Grtz Laura

    Hoi Laura,
    In verband met de beschikbaarheid dient de verjaardagstaart (inclusief lunch of diner) op voorhand gereserveerd te worden. Dit is mogelijk tijdens het inchecken bij alle Disney hotels, bij het restaurant zelf of bij de service punten in beide parken (City Hall in het Disneyland Park of Studio Services in het Walt Disney Studios Park). De verjaardagstaart kan alleen in combinatie met een lunch of diner worden besteld en enkel in de buffet en table service restaurants van het resort. De Disney figuren zijn alleen aanwezig als jullie een character lunch of diner boeken (Cowboy Cookout Barbeque, Auberge de Cendrillon, Inventions of Café Mickey).
    Meer informatie over maaltijdopties, character diners en verjaardagstaarten op de Magische Extra's-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/
    Groetjes,
    Lars
  • ok het kan dus ook bij inchecken in hotel?
    heb gisteren onverwachts tripje geboekt voor over 3 weken, eindelijk het disneyland hotel.voor mijn verjaardag.
    en gereserveerd bij cafe mickey, maar vergeten taart bij te vragen( telefoniste was ook moeilijk te verstaan, ze begreep niet goed engels)
    dus als ik incheck in disneyland hotel kan ik vragen of ze voor die avond in cafe mickey een verjaardagstaart erbij doen.
    lijkt ons wel leuk.

  • ok het kan dus ook bij inchecken in hotel?
    heb gisteren onverwachts tripje geboekt voor over 3 weken, eindelijk het disneyland hotel.voor mijn verjaardag.
    en gereserveerd bij cafe mickey, maar vergeten taart bij te vragen( telefoniste was ook moeilijk te verstaan, ze begreep niet goed engels)
    dus als ik incheck in disneyland hotel kan ik vragen of ze voor die avond in cafe mickey een verjaardagstaart erbij doen.
    lijkt ons wel leuk.

    Hoi Renata,
    Het bestellen van een verjaardagstaart kan overal op locaties waar je ook restaurant reserveringen kunt maken. In de parken is dat bij de restaurants zelf of bij de klantenservice (City Hall, Studio Services, Guest Relations). In de hotels is dat bij de balie of conciërge (even navragen bij het inchecken). Vanuit thuis kan dat inderdaad ook via de restaurant reserveringslijn.
    Groetjes,
    Lars
  • daar ben ik ook wel benieuwd naar veerle!
    Maar dacht van niet, behalve dat je een taart zou kunnen bestellen voor een prijs van geloof 25 euro
  • Veerle zei:


    Hallo Lars en mede-forummers,
    14 maart ben ik jarig, en dan zijn we in DLP. Er zijn pretparken e.d. die aanbiedingen hebben voor je verjaardag. Heb er bij DLP nooit van gehoord maar om te vermijden dat ik iets misloop.. :P Zijn er in DLP enige voordelen of acties als je op je verjaardag daar bent?
    Groetjes, Veerle

    Hoi Veerle,
    Tijdens de viering van de 20ste verjaardag van Disneyland Parijs was het mogelijk om een gratis ticket te bestellen in de week dat je jarig was. Op dit moment zijn er echter geen verjaardagsaanbiedingen. Wellicht leuk om Magische Extra's bij te boeken ter ere van je verjaardag: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Veerle,
    Van vrienden hoorde ik laatst dat ze op de verjaardag van hun dochter een speciale sticker bij City Hall hadden opgehaald. Veel castmembers reageerden erg leuk toen ze die sticker zagen. Of dat nog steeds kan en of het ook voor volwassenen geldt weet ik niet maar even bij City Hall naar binnen lopen is natuurlijk zo gedaan...
  • heeft iemand recente info over dit onderwerp? Wij gaan volgend jaar (2017) in de krokusvakantie naar DLP en onze jongste dochter wordt dan 7. Een taart bestellen wil ik niet, want ze lust geen taart en slagroom. Maar ik wil wel gaan lunchen naar Café Mickey (we namen de half pension formule waar die bij zit) Zou ik dat vermelden bij de reservering dat ze jarig is? Niet speciaal om iets te krijgen maar wat extra aandacht van de figuren is op haar leeftijd natuurlijk superleuk hé.
  • joke, je kan in disney hotels of de parken een button halen voor je dochter.
    deze button geeft aan dat ze jarig is.
    als je dochter deze button draagt geven de characters al extra aandacht en zullen waarschijnlijk ook een liedje zingen (zonder het zingen natuurlijk)
  • super, bedankt voor je antwoord! We logeren in New Port Bay dus zullen daar dan eens informeren
Log In of Registreer om te reageren.