Voorbereiding bezoek Walt Disney World

1457910108

Reacties

• mei 2019 aangepast
    Lars zei:

tink35 zei:

Zijn er trouwens meer mensen die last hebben van de vliegtickets zoekmachine van discover the magic dat er een plaatje van een kat op staat. Er lijkt een virus aan vast te zitten. Ik durf er niet op te klikken, maar met de virusscanner vind hij niks. Dus ik kom er niet vanaf. Heel raar....
    Maar vroeg me af of het aan de website lag of aan mijn laptop.

Hoi tink35,

Dat is vreemd. Ik krijg dit niet te zien, gewoon de zoekmachine zoals het hoort. Heb je geprobeerd om de zoekmachine te bekijken met je mobiel of een andere browser/computer om te zien of het aan je laptop ligt?

Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,

Ik heb het nu op mijn laptop geprobeerd met explore inplaats van firefox. Het lijkt dus vast te zitten aan de link van firefox. Maar goed, dan weet ik nu dat in elk geval via die andere browser ligt en dat het dus niet aan jullie website vast zit. bedankt voor de tip!

Lars, jij vliegt toch ook altijd met Delta. Weet jij welke plaatsen je boekt via vliegtickets.nl? Is dat gewoon Basic of Main?
  • Hoi @tink35 ,

Graag gedaan! Bij Delta nemen wij altijd 'Main Cabin' stoelen.

Groetjes,
    Lars
  • Die nieuwe magicbands zijn nu ook te activeren
    En die zijn mooi

Ik vind ze ook echt geweldig! Alleen wat ik me afvraag, kan je die speciale magicbanden dan elk jaar weer opnieuw gebruiken? Of zou je ze alleen maar kunnen gebruiken in de trip die je geboekt hebt. Want als je ze nou elke keer kan gebruiken dan zou het wel een leuke investering zijn.
  • Hoi @tink35 ,

Jazeker, dat kan. Alle Magic Bands kunnen ook voor toekomstige bezoeken aan Walt Disney World worden gebruikt (zolang de chip het nog doet natuurlijk).

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi @tink35 ,

Jazeker, dat kan. Alle Magic Bands kunnen ook voor toekomstige bezoeken aan Walt Disney World worden gebruikt (zolang de chip het nog doet natuurlijk).

Groetjes,
    Lars

Oh dat is leuk! Dan is het een leuke investering. denk namelijk als we zijn geweest dat ze niet meer anders willen, ha ha
  • Is er hier ook iemand bekend met clearwaterbeach z’n anderhalf uur van orlando.
  • Hai We hebben een reis geboekt naar walt Disney World en ons alle vier de app op de telefoon gezet. Hier hebben de reis gekoppeld en ook al medewerker aan telefoon gehad omdat er iets niet klopte.maar helaas klopt het nog steeds niet.Nu staat er bij mij een andere vakantie periode en Magic band worden niet aangegeven. Heeft iemand ervaring met de app, die ons misschien een tip kan geven ?
  • Hoi @margootje ,

Controleer of de juiste reservering is gekoppeld door in te loggen op je My Disney Experience account via de Disney website (dus niet via de app). Staan hier wel de juiste gegevens, probeer dan om eerst je account uit te loggen in de app, daarna de app te verwijderen en vervolgens opnieuw installeren en inloggen. Staat ook via de website de verkeerde reservering in je account, dan zul je contact op moeten nemen met Disney.

Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel. Moeten toch weer bellen. Bij ons eerste gesprek hierover was daarna alles in orde. En 2 dagen ernaar staan er verkeerde dingen zonder dat wij iets veranderd hadden.Wij vinden de app wel lastig. Gr Margo
  • Hoi Lars als het goed is wil ik as meivakantie 2020 gaan. Er is dan een mooie aanbieding via jullie. Echter staat in de aanbieding 14ipv 7 dgn. Ik wil echter maar 5 dgn naar de parken. De reis zal waarschijnlijk 9 dgn worden. Is het mogelijk om dat deel van de aanbieding te laten vervallen maar wel met dining plan en memory maker. Daarnaast hoe vind ik een vlucht maakt ons niet uit wanneer we vertrekken maar moeten wil op ijs terug zijn, ivm school,
  • Hoi @ZoeBakker ,

Bij deze aanbieding kun je alleen kiezen voor 7, 14 of 21 dagen entree. In jullie geval is 7 dagen dan de enige optie. Het is niet mogelijk om een ticket met een kortere duur te nemen zonder de hele Free Dining voordelen te verliezen. Memory Maker is eveneens alleen gratis bij de 7, 14 of 21 dagen Ultimate Tickets die bij de aanbieding horen.

Bekijk beschikbaarheid, ontdek prijzen en/of boek je verblijf in Walt Disney World met deze Free Dining aanbieding via de volgende actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan. Onder het kopje 'Prijzen & Boeken' staat tevens een zoekmachine waarmee je alle beschikbare vliegtickets met aanbiedingen kunt bekijken en/of reserveren. De beste periode om te reserveren is 9 tot 6 maanden vóór aankomst. Jullie zullen dus nog even moeten wachten wat betreft de vliegtickets.

Groetjes,
    Lars
  • Dank voor je snelle reactie. Ga overleggen met school of we 11 dgn wegkunnen. Dan kunnen we optimaal gebruik maken van de aanbieding en blijven er voldoende rustdagen over. Voor het vliegticket wachten we nog even want daar kwam nu niks uit.
  • @Lars ik kom nu uit op net geen 2000 euro voor een vlucht, 1 overstap, in de mei vakantie meer 2 volwassenen en twee kids (9+10) inclusief ruimbagage.
    Kun je op basis van deze info inschatten of het nog nut heeft te wachten tot 6-9 mnd van te voren of is dit prima prijs en boeken maar. Dit was ik de vorige keer ook kwijt trouwens dus ik weet ook niet of het goedkoper en/of beter kan.

Ps, vrienden van ons hebben besloten met ons mee te gaan dus er komt nog een boeking via jullie site aan;-)
  • @Dave077 heb je zowel Amsterdam als Brussel geprobeerd? En die directe vlucht van Delta (AMS-MCO)?

Ik merk dat delta en united wel redelijke deals hebben. Hou ons even op de hoogte hier, ik ga zelf binnenkort ook vluchten boelen voor 2020. Succes!
  • Dave077 zei:

@Lars ik kom nu uit op net geen 2000 euro voor een vlucht, 1 overstap, in de mei vakantie meer 2 volwassenen en twee kids (9+10) inclusief ruimbagage.
    Kun je op basis van deze info inschatten of het nog nut heeft te wachten tot 6-9 mnd van te voren of is dit prima prijs en boeken maar. Dit was ik de vorige keer ook kwijt trouwens dus ik weet ook niet of het goedkoper en/of beter kan.

Ps, vrienden van ons hebben besloten met ons mee te gaan dus er komt nog een boeking via jullie site aan;-)

zit daar plaatsen reservering ook in?

dan vind ik inderdaad niet goedkoper dan 2000 euro :-)
  • mieke zei:

Dave077 zei:

@Lars ik kom nu uit op net geen 2000 euro voor een vlucht, 1 overstap, in de mei vakantie meer 2 volwassenen en twee kids (9+10) inclusief ruimbagage.

zit daar plaatsen reservering ook in?

dan vind ik inderdaad niet goedkoper dan 2000 euro :-)
    Nee, dat is zonder plaatsen reserveren. Ik vroeg het omdat het advies gegeven werd te wachten tot 6-9 maanden van te voren maar ik heb geen idee of, en zo ja, wat dat dan kan schelen.
  • Ik ook geen idee van want gaan ook eerste keer naar Amerika.

Verschillende mensen uit reiswereld zeggen mij allemaal dat ik onmiddellijk moet boeken wanneer vluchten beschikbaar zijn...
    Ik weet naar mate er minder plaatsten zijn op vliegtuig, plaatsten duurder worden.

Ik had simulatie gedaan voor 4 personen met bagage en plaats reservering en kwam ook op 2000 euro.
    Ik heb gezien dat je plaatsen kan reserveren bij exit zonder toeslag, dan heb je meer beenruimte...
  • Hoi @Dave077 en @mieke ,

Als ik naar onszelf kijk, dan betalen wij om en nabij de €500 per persoon met Delta (KLM/Air France) als we naar Florida vliegen vanuit Amsterdam of Brussel. Het beste moment van boeken is niet met één simpel antwoord aan te geven.

Direct boeken als de eerste vluchten beschikbaar zijn of wachten tot de 'window' van 9-6 maanden, daar is beiden wat voor te zeggen. De eerste omdat het hele vliegtuig dan nog 'leeg' is en in theorie de voordeligste plaatsen nog vrij zijn en de tweede omdat veel vliegmaatschappijen niet direct al hun vluchten online zetten en later meer opties toevoegen waardoor het voordeliger kan zijn om te wachten.

Het is een gok, maar persoonlijk zou ik voor jezelf een budget in het hoofd houden en als er tickets zijn die met goede tijden, verbindingen en eventueel een favoriete vliegmaatschappij binnen dit budget vallen, dan direct boeken.

Groetjes,
    Lars

P.s. @Dave077 : Wat super fijn dat jullie vrienden ook via ons willen boeken. Alvast bedankt! Let erop dat de Free Dining aanbieding nog één maand geldig is.
  • Lars zei:

Hoi @Dave077 en @mieke ,

Als ik naar onszelf kijk, dan betalen wij om en nabij de €500 per persoon met Delta (KLM/Air France) als we naar Florida vliegen vanuit Amsterdam of Brussel. Het beste moment van boeken is niet met één simpel antwoord aan te geven.

Direct boeken als de eerste vluchten beschikbaar zijn of wachten tot de 'window' van 9-6 maanden, daar is beiden wat voor te zeggen. De eerste omdat het hele vliegtuig dan nog 'leeg' is en in theorie de voordeligste plaatsen nog vrij zijn en de tweede omdat veel vliegmaatschappijen niet direct al hun vluchten online zetten en later meer opties toevoegen waardoor het voordeliger kan zijn om te wachten.

Het is een gok, maar persoonlijk zou ik voor jezelf een budget in het hoofd houden en als er tickets zijn die met goede tijden, verbindingen en eventueel een favoriete vliegmaatschappij binnen dit budget vallen, dan direct boeken.

Groetjes,
    Lars

P.s. @Dave077 : Wat super fijn dat jullie vrienden ook via ons willen boeken. Alvast bedankt! Let erop dat de Free Dining aanbieding nog één maand geldig is.

Ik weet het! Komt goed. Ik ga kijken en als ik iets zie wat me bevalt vwb tijden en kosten leeg ik de vlucht gewoon vast. Als ik details heb koppel ik dat hier even terug voor de overigen die nog moeten gaan boeken.
  • Oke, zo gezegd, zo gedaan. Zojuist voor onze vrienden geboekt via hier. Daarna voor onszelf de vliegtickets in orde gemaakt. Via deze website kom je bij vliegtickets.nl uit. Deze hadden goede deal voor British Airways, namelijk dezelfde prijs als elders maar dan inclusief 1 stuks ruim bagage per persoon. Ik heb het dus maar vastgelegd, kan maar geregeld zijn!
    (Had twee weken terug een hele goede deal gezien via tix.nl 1750 euro totaal inclusief ruimbagage, maar die was ineens niet meer te vinden en ruim 150 pp duurder geworden. Te lang gewacht dus...)
    Nu lees ik alleen mindere reviews over vliegtickets.nl en maak ik me dus toch beetje zorgen dat straks om wat voor reden de bagage toch ineens niet inclusief is, ondanks dat het letterlijk zo op mijn e-tickets staat. Totale prijs (2 volwassenen en 2 kids onder 11) 1926,50 euro retour inclusief 'failissement vluchtmaatschappij verzekering' (9 euro pp) en boekingskosten. Vlucht is met 1 overstap (Londen Gatwick) en wel gunstige vliegduur en aankomst en vertrek tijden.

Iemand ervaringen met vliegtickets.nl aangezien het hier via de website geadverteerd wordt?
  • juni 2019 aangepast
    Ik heb zelf mijn beste deal voor vliegtickets gevonden door ook sites als skyscanner.nl en kayak.nl in de gaten te houden. Beide hebben ook een handige app waarmee je de vluchtenkunt vergelijken, het aanbod lijkt per dag te veranderen. Persoonlijk kreeg ik via vliegtickets.nl niet altijd de 'goedkoopste' deals, en schijnt het aanbod per site ook te verschillen. Grootste kostenpost was dat sommige maatschappijen extra geld vragen voor de bagage. Let daar dus goed op!

Uiteindelijk ben ik via kayak doorgeleid naar budgetair.nl, en daar heb ik de beste deal weten te vinden. Ik heb ongeveer 2 weken alle prijzen bijgehouden, en uiteindelijk een deal geboekt voor 400 p.p retour van Dusseldorf naar Orlando. Dit is inclusief bagage. We vlogen met Virgin, en hadden een tussenstop in Manchester. Ik ben zelf zeer tevreden over Virgin. Vliegtuigen zijn netjes, maaltijden zijn goed en het personeel doet er ook alles aan om je vlucht zo aangenaam mogelijk te maken. Vertrek vanuit Dusseldorf was voor ons ongeveer 150 euro p.p. goedkoper dan vanaf Amsterdam. Dus als je in de gelegenheid bent om daar naar toe te reizen raad ik je zeker aan ook een keer daar te kijken.
  • Ik heb zelf mijn beste deal voor vliegtickets gevonden door ook sites als skyscanner.nl en kayak.nl in de gaten te houden. Beide hebben ook een handige app waarmee je de vluchtenkunt vergelijken, het aanbod lijkt per dag te veranderen. Persoonlijk kreeg ik via vliegtickets.nl niet altijd de 'goedkoopste' deals, en schijnt het aanbod per site ook te verschillen. Grootste kostenpost was dat sommige maatschappijen extra geld vragen voor de bagage. Let daar dus goed op!

Uiteindelijk ben ik via kayak doorgeleid naar budgetair.nl, en daar heb ik de beste deal weten te vinden. Ik heb ongeveer 2 weken alle prijzen bijgehouden, en uiteindelijk een deal geboekt voor 400 p.p retour van Dusseldorf naar Orlando. Dit is inclusief bagage. We vlogen met Virgin, en hadden een tussenstop in Manchester. Ik ben zelf zeer tevreden over Virgin. Vliegtuigen zijn netjes, maaltijden zijn goed en het personeel doet er ook alles aan om je vlucht zo aangenaam mogelijk te maken. Vertrek vanuit Dusseldorf was voor ons ongeveer 150 euro p.p. goedkoper dan vanaf Amsterdam. Dus als je in de gelegenheid bent om daar naar toe te reizen raad ik je zeker aan ook een keer daar te kijken.

Oke, goede tip. Wat mij juist opviel was dat Düsseldorf zoveel duurder was dan Amsterdam. Wel 150 euro pp..ik ga eens kijken dan.
  • Ja gek hoe dat zo kan verschillen. Denk dat het te maken heeft met hoe vol de vluchten al zijn in die periode of zo. Daarnaast heb ik ook steeds op verschillende sites gekeken gezien ik mijn goedkope Virgin vlucht alleen heb kunnen vinden op Budgetair.nl. Via vliegtickets.nl kon ik dezelfde vlucht niet boeken.. Heb me ook laten vertellen dat je af en toe je cookies moet verwijderen, want hoe vaker je op een vlucht zoekt - hoe duurder het lijkt te worden? Ik kan dat echter niet geheel verifiëren.

Ik heb zelf goede ervaringen met de klantenservice van Budgetair.nl. Mijn vertrektijden zijn een aantal keren over de kop gegaan, en heb hun klantenservice op een gegeven moment ook gebeld. Zij hebben mij toen goed verder geholpen en advies gegeven wat ik kan doen.
  • Hoi @Dave077 ,

Super bedankt voor de boeking! Wat betreft de vliegtickets zijn wij in het verleden van een koude kermis thuisgekomen door via een budget ticketbedrijf vliegtickets met Air Berlin te kopen. Niet dat dit bedrijf iets kon doen aan het faillissement natuurlijk, maar toch. Sinds dit voorval kopen we enkel nog tickets via grote ticketbedrijven met goede verzekeringen (zoals de zoekmachine van vliegtickets.nl die op onze site staat) en alleen met Delta (KLM/Air France). Uiteraard is het handig om alles te vergelijken en dan zelf de voors en tegens tegenover elkaar te zetten.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi @Dave077 ,

Super bedankt voor de boeking! Wat betreft de vliegtickets zijn wij in het verleden van een koude kermis thuisgekomen door via een budget ticketbedrijf vliegtickets met Air Berlin te kopen. Niet dat dit bedrijf iets kon doen aan het faillissement natuurlijk, maar toch. Sinds dit voorval kopen we enkel nog tickets via grote ticketbedrijven met goede verzekeringen (zoals de zoekmachine van vliegtickets.nl die op onze site staat) en alleen met Delta (KLM/Air France). Uiteraard is het handig om alles te vergelijken en dan zelf de voors en tegens tegenover elkaar te zetten.

Groetjes,
    Lars

Heb inmiddels via vliegtickets.nl een vlucht van British Airways (grote jongen) geboekt. Vrij goede vluchttijden en makkelijke overstap op London Gatwick. Vliegtuigen hebben recent geüpdate interieur ontvangen. All-in inclusief 'faillisement luchtvaartmaatschappij verzekering' en boekingskosten 1926 euro retour inclusief ruimbagage voor iedereen. Maakte me alleen wat zorgen omdat vliegtickets.nl niet zo'n hele goede naam heeft gebaseerd op de diverse reviews. Maar alles lijkt goed te zijn gegaan en alles is al bevestigd door British Airways.
  • Dave077 zei:

Heb inmiddels via vliegtickets.nl een vlucht van British Airways (grote jongen) geboekt. Vrij goede vluchttijden en makkelijke overstap op London Gatwick. Vliegtuigen hebben recent geüpdate interieur ontvangen. All-in inclusief 'faillisement luchtvaartmaatschappij verzekering' en boekingskosten 1926 euro retour inclusief ruimbagage voor iedereen. Maakte me alleen wat zorgen omdat vliegtickets.nl niet zo'n hele goede naam heeft gebaseerd op de diverse reviews. Maar alles lijkt goed te zijn gegaan en alles is al bevestigd door British Airways.

Helemaal top, Dave! Wij hebben zelf alleen maar goede ervaringen met vliegtickets.nl, anders zouden we hen zeker niet promoten op de website ;-)
  • @lars dacht dat jullie direct vliegen maar bij zoekmachines zijn het allemaal vluchten met tussenlanding
  • Hoi @mieke ,

Directe vluchten zijn schaars en niet altijd beschikbaar. De laatste keer hebben we ook een tussenstop gehad in Atlanta. Je moet er dus geluk mee hebben in de periode dat je wilt gaan.

Groetjes,
    Lars
  • Net zijn de eerste directe vluchten online gekomen. Vertrek op 22 april 2020 en retour op 4 mei 2020 komt op zo'n 590 euro pp met KLM/AF/DELTA. Bagage kosten heb ik niet uitgerekend. Zaten we bij onze prijs bij in en leken hier exclusief te zijn. Heenreis beetje late aankomst maar retour ook lekker laat weg.
  • Dave077 zei:

Net zijn de eerste directe vluchten online gekomen. Vertrek op 22 april 2020 en retour op 4 mei 2020 komt op zo'n 590 euro pp met KLM/AF/DELTA. Bagage kosten heb ik niet uitgerekend. Zaten we bij onze prijs bij in en leken hier exclusief te zijn. Heenreis beetje late aankomst maar retour ook lekker laat weg.

Dat is een mooie prijs. KLM haalt de koffer uit de tickets dus bagage gaat steeds vaker exclusief zijn tenzij je een “upgrade” neemt. Dat is de tendens om beter uit vergelijkingen te komen met budgetmaatschappijen zoals Norwegian.
    Vluchten worden uitgevoerd door delta: zeer goede service, gratis WiFi (voor whatsapp enzo) full WiFi tegen betaling..

Zelf twijfel ik tussen 2 ideeën:

1. Die directe vlucht vertrekt redelijk laat dus je verliest je eerste duurbetaalde resort / WDW dag. Maar wel comfortabel direct en dus relatief goedkoop, want overstappen of stopovers doen je meer geld uitgeven op de luchthaven..

2. Met een vroege vlucht via bijv ATL of NYC naar Orlando vliegen en een paar uur eerder aankomen.. of zelfs een dag eerder vertrekken met een night-stop(over) in de VS die , kost niets extra zolang je overstap minder dan 24u duurt.. dan vlieg je de volgende ochtend pas naar Orlando, kom je uitgerust aan en haal je meer uit je eerste dag.

Maar zoals eerder al aangehaald door Lars: gesleep met koffers.
    En extra kosten aan overnachting op je tussenstop in bijv NYC.
    Per saldo verlies je dus tijd of geld.. maar de keuze is er. :-)
Log In of Registreer om te reageren.