Voorbereiding bezoek Walt Disney World

19091939596113

Reacties

• We zijn weer thuis! Het was helemaal geweldig. De kinderen hebben het geweldig gehad, en wij hebben het ook super gehad. We hebben gewoon 3 keer Guardians of the Galaxy kunnen doen. Wat een geweldige achtbaan.
    Rise helaas maar 1 keer kunnen doen, hij lag er steeds uit. We hebben op een gegeven moment 2 tripjes gemaakt naar Target en Wallmart om even wat ontbijt dingen te halen en dat scheelde echt enorm in de uitgave, want het geld vliegt letterlijk je creditcard uit, ha ha.
    We dachten steeds in Epcot we doen Harmonius wel van de week, dom dus. Want de dagen daarna werd hij elke keer afgelast door de regen stormen, zo wat kan het te keer gaan zeg! Gelukkig op de laatste dag is het alsnog gelukt. Dus mijn tip, doe hem zodra je de kans hebt want je weet maar nooit.

Alle castmembers zo aardig en behulpzaam. De sfeer onder de Disney liefhebbers is daar zo aanwezig. In de rij spreken mensen mekaar gewoon aan en geven elkaar complimenten over hun shirts en hoofd items, echt geweldig.

Wij hadden deze trip ervoor gekozen om een auto te huren, omdat we ook naar Universal wilde en Seaworld. Maar ik moet je zeggen dat het zo bevallen is met de auto dat we dat zeker volgend jaar ook weer gaan doen. Als het park dicht gaat en je ziet al die mensen in de rij staan voor de bus enzo was het toch wel erg lekker dat we binnen 10 weer in ons hotel waren.

We zijn ook een dag naar Tyfoon Lagoon geweest, denk eraan dat je uv shirtjes meeneemt. Je verbrand daar echt zo snel! En de vloer is super heet, dus ook waterschoenen is geen overbodige luxe.

Universal was ook echt geweldig. Maar de express pas was echt wel nodig. Als we die niet hadden gehad hadden we het echt niet gehaald, de rijen waren echt vreselijk lang daar. Het grappige was dat de rijen in Disney juist weer op heel lang stonden maar uiteindelijk vaak maar de helft van de tijd bleken te zijn.
    Seaworld was wel aardig, maar doen we niet nog een keer.

En ik wil nooit meer eten bestellen ergens zonder Mobil Ordering, wat een geweldige uitvinding zeg. Snap echt niet dat al die mensen gewoon in rij staan. Had elke keer binnen 10 min mijn eten. Dat moet parijs ook echt gauw gaan invoeren. We hebben uiteindelijk geen magicband gekocht maar gewoon onze pasjes gebruikt, we vonden het zonde van ons geld. Er waren zoveel andere leuke dingen om te kopen.

De terugweg verliep net zo lekker als de heenweg. Alles vloog op tijd en we hadden al onze koffers terug gelukkig.
    Op de eerste vlucht van MCO naar Atlanta wilde ze dat ik mijn handbagage in checkte gratis bij de gate. Maar toen ik uitlegde dat we doorvlogen naar AMS hoefde het niet meer, aangezien de rest van onze koffers ook automatisch over gingen. MIjn zoon had een Droid gebouwd en ook die ging zonder problemen mee door de douane.

Het was echt een top ervaring! Kan niet wachten op volgend jaar:)
  • Wat fijn om te horen dat je het zo leuk gehad hebt!! Ik hoop het ook echt zelf nog een keer te mogen meemaken!

En Mobile Ordering hebben ze in DLP ook steeds meer!
  • tink35 zei:

We zijn weer thuis! Het was helemaal geweldig. De kinderen hebben het geweldig gehad, en wij hebben het ook super gehad. We hebben gewoon 3 keer Guardians of the Galaxy kunnen doen. Wat een geweldige achtbaan.
    Rise helaas maar 1 keer kunnen doen, hij lag er steeds uit. We hebben op een gegeven moment 2 tripjes gemaakt naar Target en Wallmart om even wat ontbijt dingen te halen en dat scheelde echt enorm in de uitgave, want het geld vliegt letterlijk je creditcard uit, ha ha.
    We dachten steeds in Epcot we doen Harmonius wel van de week, dom dus. Want de dagen daarna werd hij elke keer afgelast door de regen stormen, zo wat kan het te keer gaan zeg! Gelukkig op de laatste dag is het alsnog gelukt. Dus mijn tip, doe hem zodra je de kans hebt want je weet maar nooit.

Alle castmembers zo aardig en behulpzaam. De sfeer onder de Disney liefhebbers is daar zo aanwezig. In de rij spreken mensen mekaar gewoon aan en geven elkaar complimenten over hun shirts en hoofd items, echt geweldig.

Wij hadden deze trip ervoor gekozen om een auto te huren, omdat we ook naar Universal wilde en Seaworld. Maar ik moet je zeggen dat het zo bevallen is met de auto dat we dat zeker volgend jaar ook weer gaan doen. Als het park dicht gaat en je ziet al die mensen in de rij staan voor de bus enzo was het toch wel erg lekker dat we binnen 10 weer in ons hotel waren.

We zijn ook een dag naar Tyfoon Lagoon geweest, denk eraan dat je uv shirtjes meeneemt. Je verbrand daar echt zo snel! En de vloer is super heet, dus ook waterschoenen is geen overbodige luxe.

Universal was ook echt geweldig. Maar de express pas was echt wel nodig. Als we die niet hadden gehad hadden we het echt niet gehaald, de rijen waren echt vreselijk lang daar. Het grappige was dat de rijen in Disney juist weer op heel lang stonden maar uiteindelijk vaak maar de helft van de tijd bleken te zijn.

En ik wil nooit meer eten bestellen ergens zonder Mobil Ordering, wat een geweldige uitvinding zeg. Snap echt niet dat al die mensen gewoon in rij staan. Had elke keer binnen 10 min mijn eten. Dat moet parijs ook echt gauw gaan invoeren. We hebben uiteindelijk geen magicband gekocht maar gewoon onze pasjes gebruikt, we vonden het zonde van ons geld. Er waren zoveel andere leuke dingen om te kopen.

De terugweg verliep net zo lekker als de heenweg. Alles vloog op tijd en we hadden al onze koffers terug gelukkig.
    Op de eerste vlucht van MCO naar Atlanta wilde ze dat ik mijn handbagage in checkte gratis bij de gate. Maar toen ik uitlegde dat we doorvlogen naar AMS hoefde het niet meer, aangezien de rest van onze koffers ook automatisch over gingen. MIjn zoon had een Droid gebouwd en ook die ging zonder problemen mee door de douane.

Wat fijn om te horen dat het een topvakantie is geweest!

Hoe hebben jullie dat gedaan met de droid? Mee als los item? Of in de koffer?
  • Wij zijn vanochtend vertrokken uit carrebean beach resort.
    En ik vond het vreselijk om te gaan.
    We hebben er met ons gezin alles uit kunnen halen wat er in zat.
    12 dagen genoten.
    CBR is echt een geweldig resort heerlijke sfeer.het eten is er goed en schaf de hervulbare bekers aan,zijn 20 dollar maar die heb je er de zelfde dag al uit verdiend.overal op het resort kun je bij vullen.
    Ook lukt het ons om in de parken bij te vullen.
    Weet niet hoe het ons lukte.
    Het personeel daar heb ik geen woorden voor.zo gepassioneerd en vriendelijk heb ik nog nooit mee gemaakt.zij geven je echt het gevoel dat je in een sprookje leeft.

Wij hadden het geni+ pakket
    En wij waren er erg blij mee

We hadden het idee tijd over te hebben. Veel tijd om te zwemmen en relaxen.
    Om 7 uur stel je een Lightning lane en kunt lekker rustig aan wakker worden.
    En je loopt zo langs de lange rijen. Al vond ik de wacht tijden wel mee vallen.
    In de Efteling is het niet anders.
    Maar guardians 3 keer kunnen doen, en wat een achtbaan.
    Rise of ook 3 keer gedaan en ook die is zooooo goed.
    We zijn er ook een keer uit geëvacueerd om dat het ze heftig onweerde.
    En dat hat ook wel wat, onze kinderen vonden dat het mooist, om door die stilstaande attractie te lopen.
    We kregen wel een vip kaart voor de dag erna.

Het eten was ook overal lekker
    Wel veel.

We zijn nu aan het bij tanken op sanibel island.

Maar deze Disney ervaring gaan we nooit meer vergeten
  • Wat fijn om te horen, @tink35 en @thomastol ! Heerlijk om te lezen dat jullie zo genoten hebben!

• @iBud : Je krijgt de droid mee in een soort kartonnen beschermkoffer. En dan kan je hem gewoon in het bagage ruim boven je stoel leggen. Je kan er ook een speciale rugzak voor kopen maar dat kost je extra 75 euro. En niet nodig, want hij is gewoon mooi heel aangekomen.
  • Lars zei:

Wat fijn om te horen, @tink35 en @thomastol ! Heerlijk om te lezen dat jullie zo genoten hebben!

Ja, het was echt een reis om nooit te vergeten. En jij bedankt Lars voor alle hulp en info die we nodig hadden.
  • tink35 zei:

Ja, het was echt een reis om nooit te vergeten. En jij bedankt Lars voor alle hulp en info die we nodig hadden.

Heel graag gedaan. Daar zijn we voor :)
  • Inderdaad Lars
    Dank voor alle tips van klunen alle andere gasten hier op het forum
    Heb er heel veel aan gehad
  • Inderdaad Lars
    Dank voor alle tips van klunen alle andere gasten hier op het forum
    Heb er heel veel aan gehad

Super om te horen, Thomas en namens het hele forum graag gedaan!
  • tink35 zei:

We zijn weer thuis! Het was helemaal geweldig. De kinderen hebben het geweldig gehad, en wij hebben het ook super gehad. We hebben gewoon 3 keer Guardians of the Galaxy kunnen doen. Wat een geweldige achtbaan.

Hey Tink, fijn dat jullie een top tijd hadden in Orlando. Wij zijn alweer aan het kijken voor 2023. Hoeveel dagen deden jullie Universal? Ik wil nu graag Universal en Seaworld doen (deze laatste maar 1 dag park zelf en dan nog 1 dag discovery cove). Verbleven jullie onsite bij Universal? Wat was jullie ervaring hiermee?
  • @TiggerSA :
    Universal was geweldig! Het was zoveel beter dan we ons hadden voorgesteld. We waren er 2 dagen, en we verbleven in Loews Pacific resort hotel. Daar kreeg je gratis die express passen erbij. En die waren erg nodig, anders hadden we het nooit gered in 2 dagen. We hebben voor 2023 Disney alweer geboekt, maar we vonden Universal zo leuk dat we die dit jaar nog 4 dagen erbij pakken, en dan deze keer ook met Volcano Bay erbij.
    Ik had uitgerekend dat als je hun goedkoopste hotel neemt en dan los die express passen erbij dan ben je alsnog onverdeliger uit dan zn pakket van Loews. En het was het zeker waard. Je hoeft niks te plannen op je mobiel zoals bij Disney, je loopt gewoon zo vaak als dat je wil een attractie in. We hebben bijna nergens langer dan 10 min gewacht. En bijna alle rijen stonden echt heel hoog.
    Ik raad Universal zeker aan. Je kan daar ook heel fijn zn coke free style cup kopen en die mag je de hele dag gratis vullen. Wij hadden met zn 4en 1 cup. Elke 10 min mocht je hem weer vullen. En water tappen was overal gratis.

Seaworld was wel ok. Maar voor de prijs die je betaald op een gezin van 4. We waren via Undercover Tourist alsnog 256 euro kwijt. En dat was al met flinke korting. We waren er meteen met openingstijd, en om 15 uur hadden we alles wel gezien en gedaan.

Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel:)

• Wie weet hoeveel tax er op eten zit in amerika?
    Even een voorbeeld.
    Aks ik per maaltijd voor $20 bestelt wat er dan voor tax bij gaat komen?
    En geldt dat ook voor kleding?
  • Wie weet hoeveel tax er op eten zit in amerika?
    Even een voorbeeld.
    Aks ik per maaltijd voor $20 bestelt wat er dan voor tax bij gaat komen?
    En geldt dat ook voor kleding?

Er zit 6% tax op het eten in Walt Disney World. Dit is bepaald door de overheid van Florida. Dat geldt niet op merchandise, alleen eten.
  • Lars zei:

Op esta stond first name given, dus ik heb alleen eerste naam ingevuld, niet de andere 2.
    Nu lees ik op tripadvisor dat je toch alle 3 de nmen moet invullen omdat ze je anders kunnen weigeren ?
    Weet iemand hier iets van.
    Kan geen emailadres vinden om het te vragen.

Wij vullen altijd de volledige naam in, dus inclusief de 2 'tussen namen'. Of ze je kunnen weigeren als je deze niet invult, durf ik niet te zeggen. Voor zover bekend is er alleen een Amerikaans telefoonnummer beschikbaar voor vragen: 1-202-325-8000.
    Maar voor alle zekerheid nieuwe aangevraagd, voor 21 $ maar niet riskeren om geweigerd te worden.
    Dan kost het wat meer.
    Proberen bellen, maar dat was ook niet zo handig met veel doorverwijzingen.
  • augustus 2022 aangepast
    tink35 zei:

@TiggerSA :
    Universal was geweldig! Het was zoveel beter dan we ons hadden voorgesteld. We waren er 2 dagen, en we verbleven in Loews Pacific resort hotel. Daar kreeg je gratis die express passen erbij. En die waren erg nodig, anders hadden we het nooit gered in 2 dagen. We hebben voor 2023 Disney alweer geboekt, maar we vonden Universal zo leuk dat we die dit jaar nog 4 dagen erbij pakken, en dan deze keer ook met Volcano Bay erbij.
    Ik had uitgerekend dat als je hun goedkoopste hotel neemt en dan los die express passen erbij dan ben je alsnog onverdeliger uit dan zn pakket van Loews. En het was het zeker waard. Je hoeft niks te plannen op je mobiel zoals bij Disney, je loopt gewoon zo vaak als dat je wil een attractie in. We hebben bijna nergens langer dan 10 min gewacht. En bijna alle rijen stonden echt heel hoog.
    Ik raad Universal zeker aan. Je kan daar ook heel fijn zn coke free style cup kopen en die mag je de hele dag gratis vullen. Wij hadden met zn 4en 1 cup. Elke 10 min mocht je hem weer vullen. En water tappen was overal gratis.

Seaworld was wel ok. Maar voor de prijs die je betaald op een gezin van 4. We waren via Undercover Tourist alsnog 256 euro kwijt. En dat was al met flinke korting. We waren er meteen met openingstijd, en om 15 uur hadden we alles wel gezien en gedaan.

Oh klinkt goed. Moet ik ook eens dringend beginnen plannen. Onze dochter heeft een european disability card en ik heb begrepen dat ze dan ook een disability access krijgt voor de attracties. Wel niet zo goed als bij Disney want bij Universal krijg je alleen meteen toegang tot een attractie als de wachttijd <30min. Bij >30min krijg je een terugkomtijd. Maar je mag er maar 1 per keer hebben. Dus dat wordt mogelijks niet zo erg haalbaar om veel attracties per dag te regelen. Ik zou voor de 14 dagen passen gaan en er ongeveer 4 van gebruiken. Ik zou boeken bij attractiontickets (zowel verblijf als tickets) want voorlopig komt rechtstreeks bij Universal het een stuk duurder uit.
  • tink35 zei:

@TiggerSA :

Oh klinkt goed. Moet ik ook eens dringend beginnen plannen. Onze dochter heeft een european disability card en ik heb begrepen dat ze dan ook een disability access krijgt voor de attracties. Wel niet zo goed als bij Disney want bij Universal krijg je alleen meteen toegang tot een attractie als de wachttijd <30min. Bij >30min krijg je een terugkomtijd. Maar je mag er maar 1 per keer hebben. Dus dat wordt mogelijks niet zo erg haalbaar om veel attracties per dag te regelen. Ik zou voor de 14 dagen passen gaan en er ongeveer 4 van gebruiken. Ik zou boeken bij attractiontickets (zowel verblijf als tickets) want voorlopig komt rechtstreeks bij Universal het een stuk duurder uit.
    Ja, de enigste reden waarom ik direct via Universal had geboekt was omdat ik voor 45 per persoon een annuleringsverzekering kon afsluiten. Mocht je annuleren zonder reden. Dat geeft toch wel een fijn gevoel. Ik denk dat we voor die reden ook volgend jaar weer daarvoor kiezen.
  • Iets om in het achterhoofd te houden. Dank!
  • tink35 zei:
    Ik dacht dat in WDW je sowieso een terugkom tijd krijgt, en maar één per keer? Dus dan zou Universal beter zijn! Dat is ook de reden waarom ik het heel eng vind om een reis richting WDW te boeken, lijkt me heel stressvol.
  • augustus 2022 aangepast
    In WDW heb je de advanced selections. Die moeten op voorhand geboekt worden via DAS. Vergelijk het gerust met de vroegere fastpass. Hier kan je dus gewoon binnenwandelen in een bepaald tijdsslot dat je een paar maanden op weken van op voorhand hebt vastgelegd. Wij vonden het in het piekseizoen van Pasen dit jaar goed te doen met deze advanced selections en dan idd nog de gewone return time van DAS (1 per keer).
    In Universal heb je dit systeem dus niet van advanced selections en moet je dus effectief ergens gaan wachten buiten de attractie totdat je tijdsslot er is. Met wachttijden van de meeste attracties >30min betekent dat je niet erg veel attracties op 1 dag kan doen. Maar op zich hoeft dat ook niet als we toch voor de 14 dagen pas gaan. Op deze manier is het toch haalbaar om met onze dochters naar Universal/WDW te gaan. Dus ik ben al lang blij dat er zo'n systeem is.
    Ik was ook bezorgd op voorhand dat het erg stressvol zou zijn maar eigenlijk wat het meeste stress het plannen van de dagen een paar weken voordien en dan de advanced selections te pakken krijgen. Eens daar was het helemaal geen stress ook omdat alles zo goed gepland was. Onze dochter is zowieso een stuk rustiger als alles heel strak en duidelijk gepland werd. De stress lag dus vooral bij mezelf om de puzzel te leggen.
  • In WDW heb je de advanced selections. Die moeten op voorhand geboekt worden via DAS. Vergelijk het gerust met de vroegere fastpass. Hier kan je dus gewoon binnenwandelen in een bepaald tijdsslot dat je een paar maanden op weken van op voorhand hebt vastgelegd. Wij vonden het in het piekseizoen van Pasen dit jaar goed te doen met deze advanced selections en dan idd nog de gewone return time van DAS (1 per keer).
    In Universal heb je dit systeem dus niet van advanced selections en moet je dus effectief ergens gaan wachten buiten de attractie totdat je tijdsslot er is. Met wachttijden van de meeste attracties >30min betekent dat je niet erg veel attracties op 1 dag kan doen. Maar op zich hoeft dat ook niet als we toch voor de 14 dagen pas gaan. Op deze manier is het toch haalbaar om met onze dochters naar Universal/WDW te gaan. Dus ik ben al lang blij dat er zo'n systeem is.
    Ik was ook bezorgd op voorhand dat het erg stressvol zou zijn maar eigenlijk wat het meeste stress het plannen van de dagen een paar weken voordien en dan de advanced selections te pakken krijgen. Eens daar was het helemaal geen stress ook omdat alles zo goed gepland was. Onze dochter is zowieso een stuk rustiger als alles heel strak en duidelijk gepland werd. De stress lag dus vooral bij mezelf om de puzzel te leggen.

Was daspass goed te doen ?
    Moeilijk te krijgen, wij zouden er ook 1 willen aanvragen ter plekke.
    Weet dat ze eigenlijk nergens om mogen vragen. Maar ze mogen best de medicijnen zien , als dat helpt om er makkelijk 1 te krijgen.
  • DAS was goed te doen. Wij deden de aanvraag wel op voorhand. Ik deed de uitleg. Dochter moest enkel even voor de camera voor foto. Het enige lastige was om ingelogd te geraken op een video-gesprek. Hier moet je soms wat geluk hebben met het moment dat je probeert. Nadruk ligt echt wel op wat de persoon met handicap nodig heeft om van het park te genieten. Disney is echt wel meedenkend op dat vlak.
  • Wie heeft de magic+ band al gebruikt in Orlando?
    Ik heb hem vandaag netjes ontavngen van disney en ben nu aan het kijken hoe ik alles moet activeren.
    Ik heb zeg maar nu de magicband gekoppelt en ook geactiveert aan mijn persoonlijk.
    Enkel vraag ik mij af hoe ik moet zorgen dat de magicband altijd vol geladen is.
    En moet je hem ook nog kijken of je hem moet update qua software?
  • Wie heeft de magic+ band al gebruikt in Orlando?
    Ik heb hem vandaag netjes ontavngen van disney en ben nu aan het kijken hoe ik alles moet activeren.
    Ik heb zeg maar nu de magicband gekoppelt en ook geactiveert aan mijn persoonlijk.
    Enkel vraag ik mij af hoe ik moet zorgen dat de magicband altijd vol geladen is.

Er staat op you tube van Tim Tracker een hele duidelijk vlog over hoe je de Magicband+ kan koppelen en dat je hem inderdaad moet opladen en updaten meteen.
  • tink35 zei:

Wie heeft de magic+ band al gebruikt in Orlando?

Er staat op you tube van Tim Tracker een hele duidelijk vlog over hoe je de Magicband+ kan koppelen en dat je hem inderdaad moet opladen en updaten meteen.
    Heeft u een link voor mij?
  • tink35 zei:

Wie heeft de magic+ band al gebruikt in Orlando?

Heeft u een link voor mij?
    gewoon naar You tube gaan, en dan bij zoeken Tim Tracker intypen. En dan video's aanklikken. En dan staat er een video met de dat hij de magicband+ uitprobeert. Kan niet missen.
  • DAS was goed te doen. Wij deden de aanvraag wel op voorhand. Ik deed de uitleg. Dochter moest enkel even voor de camera voor foto. Het enige lastige was om ingelogd te geraken op een video-gesprek. Hier moet je soms wat geluk hebben met het moment dat je probeert. Nadruk ligt echt wel op wat de persoon met handicap nodig heeft om van het park te genieten. Disney is echt wel meedenkend op dat vlak.

Ik ontzie het om het online te proberen na alle verhalen die ik erover heb gelezen dat het zo lang duurt.
    Als je het daar probeert gaat het veel sneller. Dan heb je niet die 2 vooraf gereserveerde. Maar alles wat je daar kan inplannen is mee genomen.
  • Hoi hoi, Nog maar 67 nachtjes op de teller… dan hopen we te mogen. Gelukkig is bibbidi bobbidi boutique weer open voor onze dochter van 10. Ze wil zo graag daarheen. Het reserveren is niet te doen. Net weer open en als ik exact 12:00uur kijk via vpn al gelijk geen plek meer voor de gene die nu 60 dgn van te voren zitten. Nou meen ik ergens gelezen te hebben dat je er ook iemand voornaam betalen die het voor jou reserveert. Weet iemand hier meer over? Zou zo sneu zijn als ze dit niet kan doen terwijl ze de volgende keer te oud zou zijn. Hoor graag van jullie. Groetjes
  • Ook wij zitten in de voorbereidende fase (1-15 oktober 2022; Disney's Pop Century Resort) en hebben alle restaurants die we wilden kunnen reserveren. Onze keuzes voor tafelservice en buffetservice:

The Crystal Palace (MK)
    Via Napoli (EP)
    Yak & Yeti (AK)
    Prime Time 50's (HS)
    Space 220 (EP)
    Sci-Fi Dine In (HS)
    Skipper Canteen (MK)
    Topolino's Terrace (Riviera Resort)
    Biergarten (EP)
    Tusker House (AK)
    Be Our Guest (MK)
    T-Rex (Disney Springs)
    Hollywood & Dine (HS)
    Chefs de France (EP)
    'Ohana (Polynesian Village Resort)
    Raglan Road (Disney Springs)
    Teppan Edo (EP)

Daarnaast weer tickets aangeschaft voor Mickey's Not-So-Scary Halloween Party. 5 jaar geleden voor het laatst gedaan, dus voor ons de 'nieuwe' vuurwerkshow. Excited!
  • Lars zei:

Ook wij zitten in de voorbereidende fase (1-15 oktober 2022; Disney's Pop Century Resort) en hebben alle restaurants die we wilden kunnen reserveren. Onze keuzes voor tafelservice en buffetservice:

The Crystal Palace (MK)
    Via Napoli (EP)
    Yak & Yeti (AK)
    Prime Time 50's (HS)
    Space 220 (EP)
    Sci-Fi Dine In (HS)
    Skipper Canteen (MK)
    Topolino's Terrace (Riviera Resort)
    Biergarten (EP)
    Tusker House (AK)
    Be Our Guest (MK)
    T-Rex (Disney Springs)
    Hollywood & Dine (HS)
    Chefs de France (EP)
    'Ohana (Polynesian Village Resort)
    Raglan Road (Disney Springs)
    Teppan Edo (EP)

Daarnaast weer tickets aangeschaft voor Mickey's Not-So-Scary Halloween Party. 5 jaar geleden voor het laatst gedaan, dus voor ons de 'nieuwe' vuurwerkshow. Excited!

Ooooo dan wisselen we elkaar net af! Wij gaan ook naar POP. Hoop dat we alle restaurants kunnen krijgen die we willen we gaan het zien. Ga voor de computer klaar liggen 60 dgn van te voren ;) benieuwd wat je van MNSSHP vind gaan wij ook heen. Zoveel zin in!!
Log In of Registreer om te reageren.