Pff, die beelden op schiphol word je ook niet vrolijk van. Hopelijk hebben ze dit snel opgelost. Wil niet onze vlucht missen.
Het gaat met name om Europese vluchten. Internationale vluchten gaan vrijwel allemaal door op het aangegeven tijdstip. Vlieg je bijvoorbeeld vanaf Schiphol met een 'buitenlandse' luchtvaartmaatschappij (Delta, United, etc.), dan gaan deze altijd door.
Iemand de verifly app al gebruikt, voor je vacinatie gegevens ? En je moet ook van te voren een gezondheidsverklaring invullen ? Kan dat ook in die app, of gaat dat via Airline ?
Iemand de verifly app al gebruikt, voor je vacinatie gegevens ? En je moet ook van te voren een gezondheidsverklaring invullen ? Kan dat ook in die app, of gaat dat via Airline ?
Wij vliegen met KLM en uploaden dan alles via hun Ready to Fly pagina op de KLM website (vaccinatiebewijs en attestation formulier. Geen ervaring met de verifly app.
Wij hebben een vlucht op het oog voor in de meivakantie van KLM. De overstap heen is maar 1,5 uur. Is dit te doen ? Geen idee of we dan ook nog onze koffers moeten ophalen of dat die dan door hun van het vliegtuig overzet worden
Wij hebben een vlucht op het oog voor in de meivakantie van KLM. De overstap heen is maar 1,5 uur. Is dit te doen ? Geen idee of we dan ook nog onze koffers moeten ophalen of dat die dan door hun van het vliegtuig overzet worden
Dat vraag ik me ook steeds af met overstap in Amerika, of je zelf je koffers moet regelen. Ik vind 1,5 uur erg krap. Je moet eerst door douane, en dat kan op drukke grote vliegvelden even duren. En als je vertraging hebt is het helemaal krap.
Wij hebben in 2017 1,5 uur overstaptijd gehad op Atlanta. Er stond geen enkele wachtrij bij de douane (we kwamen begin van de avond aan) en konden zo doorlopen. Nu hebben we in oktober 2,5 uur overstap tijd dus dat zal helemaal geen probleem zijn. Denk niet dat jullie je zorgen hoeft te maken, @daniellemaas en @boogschutter.
Als je met een cc diverse restaurants ga reserveren. Hoeveel kosten worden daar dan voor gereserveert mocht je niet komen opdagen? Want die kosten worden dan tijdelijk belast,
Als je met een cc diverse restaurants ga reserveren. Hoeveel kosten worden daar dan voor gereserveert mocht je niet komen opdagen? Want die kosten worden dan tijdelijk belast,
De fee als je niet tijdig annuleert is $10 per persoon.
Is dat voor elke restaurant die je boekt? En waar kan je dat zien in je profiel?
Ja, voor alle restaurants die gereserveerd moeten worden. De fee is niet te zien in je account. Deze wordt automatisch van je creditcard gehaald als je niet tijdig annuleert.
Ik zeg alvast sorry voor als het al is beantwoord, maar kan het door de bomen niet meer vinden Wij gaan april '23 naar Walt Disney World en nu zit ik met een paar vragen. Ik wil voor mijn kinderen een diner met figuren reserveren, nu zag ik dat als je in een resort zit dit al 193 vantevoren kan, klopt dit? Dan zou ik over twee weken moeten reserveren. Is reserveren het makkelijkstr via de app of via de site? En aanraders voor een restaurant met figuren? Ben alleen in Parijs bekend...
Ik zeg alvast sorry voor als het al is beantwoord, maar kan het door de bomen niet meer vinden Wij gaan april '23 naar Walt Disney World en nu zit ik met een paar vragen. Ik wil voor mijn kinderen een diner met figuren reserveren, nu zag ik dat als je in een resort zit dit al 193 vantevoren kan, klopt dit? Dan zou ik over twee weken moeten reserveren. Is reserveren het makkelijkstr via de app of via de site? En aanraders voor een restaurant met figuren? Ben alleen in Parijs bekend...
Dankjewel alvast! Groetjes Maaike
Restaurant reserveringen zijn voor iedereen vanaf 60 dagen vóór aankomst mogelijk. Gasten van de Disney hotels kunnen in één keer vóór 10 dagen reserveren.
Goede restaurants met Disney figuren in de parken:
Crystal Palace - Magic Kingdom Hollywood & Dine - Hollywood Studios Garden Grill - Epcot Tusker House - Animal Kingdom
@Lars ga jij niet vanaf 1 oktober naar Disneyworld? Of denk ik dat maar? Zo ja, hopelijk hoeven jullie je plannen niet te wijzigen met alle orkaantoestanden! Ik duim voor jullie .
@Lars ga jij niet vanaf 1 oktober naar Disneyworld? Of denk ik dat maar? Zo ja, hopelijk hoeven jullie je plannen niet te wijzigen met alle orkaantoestanden! Ik duim voor jullie .
Dat is correct. Wij vliegen zaterdag en komen in de avond aan in MCO met onze eerste park dag op zondag. In principe zou dat geen probleem moeten zijn aangezien de orkaan dan al weg is. Orlando (en Walt Disney World) wordt vandaag en morgen 'geraakt'. MCO is nu gesloten maar gaat volgens de huidige planning vrijdag weer open, dus het wordt krap. We zijn flexibel, dus eventueel later vliegen kan ook, maar we houden hoop op de originele planning.
Fijne vakantie Lars! Het ziet ernaar uit dat je gewoon lekker kunt gaan
Yes, de parken gaan vandaag weer open (Typhoon Lagoon zondag als laatste) en al onze vluchten staan in het groen, on time. Ergens wel dubbel, want even verderop in Florida langs de kusstrook zijn zoveel mensen alles kwijt geraakt, maar aan de andere kant dragen we nu bij aan de lokale economie en geven we straks alle cast members in de hotels en restaurants extra tips en fooien om deze zware tijd door te komen.
Over 2 weken is het zover! vraagje iemand hier bekend met ready to fly van KLM / Delta? Hierbij kan je vooraf covidvacc bewijs en attestation formulier uploaden. Na groen licht kan je dan inchecken. Nou hebben we voor de kids dus geen vaccinatiebewijs alleen een attestation formulier. Hij geeft aan dat ik perser een vacc bewijs moet uploaden iemand dit eerder gehad? En hoe opgelost? Dacht zelf dan doe ik gewoon 2 x het attestation formulier voor hun daar staat op dat ze niet gevaccineerd zijn.
Over 2 weken is het zover! vraagje iemand hier bekend met ready to fly van KLM / Delta? Hierbij kan je vooraf covidvacc bewijs en attestation formulier uploaden. Na groen licht kan je dan inchecken. Nou hebben we voor de kids dus geen vaccinatiebewijs alleen een attestation formulier. Hij geeft aan dat ik perser een vacc bewijs moet uploaden iemand dit eerder gehad? En hoe opgelost? Dacht zelf dan doe ik gewoon 2 x het attestation formulier voor hun daar staat op dat ze niet gevaccineerd zijn.
Geen zorgen. Bij ons lukte dat Ready to fly ook niet. Gewoon alles uitprinten en meenemen. Bij het afleveren van je bagage en inchecken overhandig je de documenten en klaar. Wij waren er zo doorheen.
Geen zorgen. Bij ons lukte dat Ready to fly ook niet. Gewoon alles uitprinten en meenemen. Bij het afleveren van je bagage en inchecken overhandig je de documenten en klaar. Wij waren er zo doorheen.
Dankje Lars, jullie hebben dus ook niet vooraf online ingecheckt? Ben zo bang dat de kids straks anders niet naast ons zitten ofzo. Hoe is het daar? Lekker aan het genieten?
Reacties
Hopelijk hebben ze dit snel opgelost. Wil niet onze vlucht missen.
En je moet ook van te voren een gezondheidsverklaring invullen ?
Kan dat ook in die app, of gaat dat via Airline ?
Ik vind 1,5 uur erg krap. Je moet eerst door douane, en dat kan op drukke grote vliegvelden even duren.
En als je vertraging hebt is het helemaal krap.
Hoeveel kosten worden daar dan voor gereserveert mocht je niet komen opdagen?
Want die kosten worden dan tijdelijk belast,
En waar kan je dat zien in je profiel?
Of hoe moet ik dat zien?
Wij gaan april '23 naar Walt Disney World en nu zit ik met een paar vragen.
Ik wil voor mijn kinderen een diner met figuren reserveren, nu zag ik dat als je in een resort zit dit al 193 vantevoren kan, klopt dit? Dan zou ik over twee weken moeten reserveren.
Is reserveren het makkelijkstr via de app of via de site? En aanraders voor een restaurant met figuren? Ben alleen in Parijs bekend...
Dankjewel alvast! Groetjes Maaike
Goede restaurants met Disney figuren in de parken:
Crystal Palace - Magic Kingdom
Hollywood & Dine - Hollywood Studios
Garden Grill - Epcot
Tusker House - Animal Kingdom
Groetjes,
Lars
Wij mogen volgend jaar. Nu met Florivida in gesprek.