Fantasy abonnement

april 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Ik heb een fantasy abonnement en ik zag in het overzicht dat deze nu ook toegang geeft tot de magische uren. Klopt dit?

Reacties

  • Hoi Sebas,
    Naast alle versie van de Dream jaarkaaten, bieden de nieuwe Fantasy '20ème Anniversaire' jaarkaarten (aangekocht vanaf 29 maart 2012) nu ook toegang tot de Extra Magic Hours. Alle normale Fantasy jaarkaarten (aangekocht vóór 29 maart 2012) hebben geen toegang.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars
    Bedankt voor je antwoord en ik ben helemaal vergeten om je te feleciteren met je nieuwe site. Laugh
    Ik ga aanstaande maandag naar Disney en ga dan ook voor het eerst de shareholdersclub betreden, dus ben benieuwd.
    Alleen jammer dat ik de oude Fantasykaart hebCryWink
    groeten,
    Sebas
  • Het is dus wel zo dat je met de Fantasy pas ALLEEN op de blokdagen niet binnen kunt he? Dus niet zoals bij de goedkopere passen dat je 1 dag naar binnen komt en vervolgens de twee daaropvolgende dagen niet?
  • Graag gedaan, Sebas! Dank voor je compliment en veel plezier in Disney komende week!
    @ paulhoeks: Alleen de Découverte en de Francilien hebben de beperking dat je de twee volgende dagen na aanschaf niet naar binnen kunt. De Fantasy en de Dream jaarkaarten hebben dat niet en kun je dus gewoon naar binnen, mits het voor de Fantasy geen normale blockdag is.
  • als je 1 fantasy pas heb en 3 francilien passen mogen we dan wel alle vier gebruik maken van de extra magical ours?

  • als je 1 fantasy pas heb en 3 francilien passen mogen we dan wel alle vier gebruik maken van de extra magical ours?

    Hoi hobbelientje,
    Nee, alleen houders van een Fantasy '20ème Anniversaire' of Dream (alle versies) jaarkaarten hebben toegang tot de Extra Magical Hours. Francilien houders niet.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Wat een fijne site is dit!
    Ik heb een vraagje over de blockdagen van de Fantasypas: Heb ik nou goed begrepen dat die blockdagen vervallen als je in een disneyland resort hotel verblijft?
    Groetjes, Lieneke
  • tinian zei:


    Hoi Lars,
    Wat een fijne site is dit!
    Ik heb een vraagje over de blockdagen van de Fantasypas: Heb ik nou goed begrepen dat die blockdagen vervallen als je in een disneyland resort hotel verblijft?
    Groetjes, Lieneke

    Hoi Lieneke,
    Bedankt voor het compliment! Met een Fantasy jaarkaart vervallen de blockdagen als je verblijft in een Disney hotel. Toegang tot de parken op een blockdag is dan mogelijk door naast de jaarkaart ook de Disney Hotel Easy Pass te laten zien aan de Cast Member bij de poortjes.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.