Gratis decouvert kaart voor kinderen bij aanschaf jaarkaart volwassene

september 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo,
Even ter info.
Vorige week hebben wij mensen geholpen met 10% kroting bij aanschaf van een jaarkaart.
Deze mensen hadden 3 kaarten nodig, 2 voor volwassenen en 1 voor een kind.
De dame van het BPA gaf aan dat als ze 1 kaart voor een volwassene namen zonder korting,
Zij een decouvert kaart gratis kregen voor hun zoontje omdat hij nog geen 7 jaat was.
Deze mensen hebben echter voor 3 dreampassen gekozen, mede door de blockdagen bij de andere passen.
Dus als er mensen met kinderen naar DLRP gaan met een kind/met kinderen tot 7 jaar en zij
Kopen een jaarkaart vraag dan even naar deze actie. Ik heb hem namelijk nergens nog zien staan.
Groetjes, Trudy

Reacties


  • Hallo,
    Even ter info.
    Vorige week hebben wij mensen geholpen met 10% kroting bij aanschaf van een jaarkaart.
    Deze mensen hadden 3 kaarten nodig, 2 voor volwassenen en 1 voor een kind.
    De dame van het BPA gaf aan dat als ze 1 kaart voor een volwassene namen zonder korting,
    Zij een decouvert kaart gratis kregen voor hun zoontje omdat hij nog geen 7 jaat was.
    Deze mensen hebben echter voor 3 dreampassen gekozen, mede door de blockdagen bij de andere passen.
    Dus als er mensen met kinderen naar DLRP gaan met een kind/met kinderen tot 7 jaar en zij
    Kopen een jaarkaart vraag dan even naar deze actie. Ik heb hem namelijk nergens nog zien staan.
    Groetjes, Trudy

    Bedankt voor de info, Trudy! Deze 'actie' is niet officieel bekend gemaakt. Waarschijnlijk alleen bedoelt voor de lokale Franse markt, maar medewerkers van BPA mogen dit blijkbaar ook in het resort zelf aanbieden. Haal er je voordeel mee, zou ik zeggen!
Log In of Registreer om te reageren.