Gratis Dining Plan aanbieding Walt Disney World

14567810»

Reacties

• Ik heb nu twee maal ongeboekt ivm Corona en elke keer zijden ze dat als het dining plan terugkomen net als de foto pass dat zonder probleem toegevoegd kan worden.
  • Ik heb nu twee maal ongeboekt ivm Corona en elke keer zijden ze dat als het dining plan terugkomen net als de foto pass dat zonder probleem toegevoegd kan worden.

Dat is correct, Thomas. Het Dining Plan kan aan alle arrangementen van de Disney hotels worden toegevoegd als deze service weer beschikbaar komt.
  • @Lars Telt dat alleen voor een diningplan tegen betaling? Of zou dat ook voor een gratis diningplan zijn?

Ik ben geneigd voor volgend jaar te boeken. Wij hadden 2019 geboekt voor Animal Kingdom lodge, echter is die nog niet boekbaar. Dan wil ik wel settelen voor Caribbean beach resort, voor bijna de zelfde prijs zonder diningplan. Nou ja het is niet anders.

Nu heb ik nog in september een vakantie Orlando gepland staan aan de international drive met losse Disney tickets (bij ATD gekocht). Dan annuleer ik deze en boek ik een Disney pakket en sparen we lekker verder.
  • Hoi @Ashley30 ,

Alle boekingen kunnen tot 56 dagen vóór aankomst worden gewijzigd/aangepast. Als de waarde van de boeking hoger is dan het origineel, dan is de wijziging gratis. Is de waarde lager, dan betaal je €65 wijzigingskosten per reservering. Met de beperkte beschikbaarheid in de hotels én de 50e verjaardag (grote vraag; minder aanbod), is dat een minimaal risico. Althans zo zien wij het ;-)

Wij zijn overigens groot fan van Disney's Caribbean Beach Resort, zeker met alle vernieuwingen én de toevoeging van de Disney Skyliner. Profiteer van de vroegboekvoordeel aanbieding en ontvang tot 7 dagen gratis + gratis Memory Maker via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-korting

Groetjes,
    Lars
  • We hebben geboekt hoor! Ole! Caribbean Beach ziet er prachtig uit! Hopen dat de diningplan weer op tijd terug komt. We willen er zelfs wel voor betalen eventueel. Nu weer aftellen 😬
  • We hebben geboekt hoor! Ole! Caribbean Beach ziet er prachtig uit! Hopen dat de diningplan weer op tijd terug komt. We willen er zelfs wel voor betalen eventueel. Nu weer aftellen 😬

Super! Nu kan de voorpret beginnen. Wij zijn ook fan van het Dining Plan.

Groetjes,
    Lars
  • 18 april aangepast
    Wij zijn aan het bekijken voor boeken in nov. 2022.
    Gelukkig is de optie gratis annuleren er. Is een onzekere tijd om te boeken ,maar het is nog 1,5 jaar. Dus dan zal alles wel iets normaler zijn hoop ik.
    We bekijken ook wat voordeliger is, het hele pakket via ie site. Of alleen de tickets met voordelen daar en hotel via usa site.
  • Zijn nog niet alle resorts open voor boeken, of zijn degene die je niet kan boeken al vol ?
    Vorige week stond bijv. All star movie er nog bij, nu niet meer.
  • Hoi @boogschutter ,

De boekingen voor WDW in 2022 lopen hard in verband met de 50e verjaardag én het feit dat een aantal hotels nog niet open zijn en daardoor ook nog niet geboekt kunnen worden. Disney's All-Star Movies Resort is populair vanwege de nieuwe kamers: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/vernieuwde-kamers-all-star-resorts-walt-disney-world

Wij adviseren om nu al een verblijf vast te leggen en eventueel later te wijzigen. Dit is geldig voor alle boekingen die tot 31 augustus 2021 worden gemaakt zonder extra kosten via de flexibele boekingsvoorwaarden (gratis wijzigen en annuleren met volledige terugbetaling tot 7 dagen vóór aankomst) via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-korting.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi @boogschutter ,

De boekingen voor WDW in 2022 lopen hard in verband met de 50e verjaardag én het feit dat een aantal hotels nog niet open zijn en daardoor ook nog niet geboekt kunnen worden. Disney's All-Star Movies Resort is populair vanwege de nieuwe kamers: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/vernieuwde-kamers-all-star-resorts-walt-disney-world

Wij adviseren om nu al een verblijf vast te leggen en eventueel later te wijzigen. Dit is geldig voor alle boekingen die tot 31 augustus 2021 worden gemaakt zonder extra kosten via de flexibele boekingsvoorwaarden (gratis wijzigen en annuleren met volledige terugbetaling tot 7 dagen vóór aankomst) via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-korting.

Groetjes,
    Lars

Hoi Lars, het is wellicht glazen bol kijken maar is er al iets van een geruchtenstroom aangaande het free dining en wanneer dit mogelijk terug gaat komen? Had stiekem gehoopt dat dit inmiddels al bekend zou zijn maar jij zit wellicht dichter bij het vuur in deze?

Groeten, Dave
  • Hoi @Dave077 ,

Ik vraag geregeld om een update als het gaat om zowel het Disney Dining Plan zelf, als een eventuele Free Dining aanbieding. De verwachting is dat het Dining Plan later dit jaar terugkeert, maar de Free Dining actie niet. Althans, op dit moment verwachten ze dat niet. Uiteraard kan dat veranderen, maar aangezien de boekingen voor Disney goed lopen voor aankomsten in 2022, is er voor hen nog geen druk om die actie op korte termijn te laten terugkeren.

Uiteraard zal ik jullie op de hoogte houden mocht dit veranderen. Voor nu is de vroegboekvoordeel aanbieding beschikbaar met 7 dagen gratis entree en gratis Memory Maker. Die arrangementen kunnen altijd kosteloos worden gewijzigd naar een andere aanbieding, mits geboekt vóór 31 augustus 2021.

Groetjes,
    Lars
  • 18 april aangepast
    Lars zei:

Hoi @boogschutter ,

Groetjes,
    Lars

ok, dus een ander resort bijv, pop boeken, en als er meer resorts open zijn eventueel omzetten.
    gaat dit heel makkelijk, of moet je daar over bellen, of kan dit via je MDE ?
  • ok, dus een ander resort bijv, pop boeken, en als er meer resorts open zijn eventueel omzetten.
    gaat dit heel makkelijk, of moet je daar over bellen, of kan dit via je MDE ?

Het wijzigen van resort kan alleen door te bellen. Via MDE kunnen alleen kleinere wijzigingen worden doorgegeven (zoals wijziging data).
  • Is er ook al enig zicht op of je met het Quick Service Dining Plan, wanneer deze terugkeert, weer bij Be Our Guest kunt ontbijten of lunchen?
    Verder nog even een vraagje uit nieuwsgierigheid... Ik meen weleens gehoord te hebben dat mensen bij het inleveren van een counterservice credit, i.p.v. drinken een 'toetje'/snack konden nemen. Klopt dat inderdaad, of is het echt wel standaard dat je er drinken bijneemt en de eventuele snack gewoon met een snackcredit?
  • Hoi @Lise ,

Daar is op dit moment nog geen informatie over. De verwachting is dat Disney wijzigingen zal doorvoeren aan het Dining Plan vóór dit weer terugkeert. Of de bekende 'credit truc' dan nog werkt is nu niet duidelijk. Zodra Disney meer informatie geeft over de terugkeer van de maaltijdopties, maken wij dat bekend via onze social media kanalen en de Dining Plan informatiepagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/praktische-informatie-florida/disney-dining-plan-florida

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi @Lise ,

Daar is op dit moment nog geen informatie over. De verwachting is dat Disney wijzigingen zal doorvoeren aan het Dining Plan vóór dit weer terugkeert. Of de bekende 'credit truc' dan nog werkt is nu niet duidelijk. Zodra Disney meer informatie geeft over de terugkeer van de maaltijdopties, maken wij dat bekend via onze social media kanalen en de Dining Plan informatiepagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/praktische-informatie-florida/disney-dining-plan-florida

Groetjes,
    Lars

Top, dank voor je reactie! We wachten het maar rustig af :-)
  • Lise zei:

Is er ook al enig zicht op of je met het Quick Service Dining Plan, wanneer deze terugkeert, weer bij Be Our Guest kunt ontbijten of lunchen?
    Verder nog even een vraagje uit nieuwsgierigheid... Ik meen weleens gehoord te hebben dat mensen bij het inleveren van een counterservice credit, i.p.v. drinken een 'toetje'/snack konden nemen. Klopt dat inderdaad, of is het echt wel standaard dat je er drinken bijneemt en de eventuele snack gewoon met een snackcredit?

Bij het gewone ddp konden we van onze qs maaltijd punten altijd een toetje en drinken bestellen.
    Of werkt het voor qs dp anders.
  • Hoi allemaal,

Goed nieuws! Vanaf 20 mei 2021 zal de nieuwe Free Dining aanbieding (in de vorm van gratis Disney Dining Credit) beschikbaar komen met daarnaast het 14 dagen Ultimate ticket voor de prijs van 7 dagen, $200 Disney Giftcard, gratis Memory Maker (t.w.v. $199) en een gratis Disney merchandise pakket voor de 50e verjaardag (t.w.v. $109) voor bepaalde aankomsten in 2022 via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit.

De flexibele boekingsvoorwaarden (gratis wijzigen of annuleren tot 7 dagen vóór vertrek) is ook op deze aanbieding van toepassing als je vóór 3 augustus 2021 boekt.

Groetjes,
    Lars
  • Hey hallo iedereen

Momenteel loopt de actie nog "2022: GRATIS DISNEY DINING CREDIT + 7 DAGEN GRATIS + $200 GIFTCARD".
    Even jullie mening, wat denken jullie, worth it?
    Ik zocht dit even op, je krijgt best veel en uiteraard, there is no such thing as free maar je krijgt wel veel extra.
    Zo zijn wij van plan om in augustus 2022 te gaan (we kunnen niet anders dan in dit warme drukke seizoen te gaan).
    2 volwassenen, 1 betalende kiddo. Animal Kingdom Lodge.
    Dit komt met de actie momenteel op €4,099.00 van 8 - 14/8/2022.
    $408 aan dining credits.

Wanneer ik mijn bezoek plan zonder extra's komt het op €4057.90. Zonder eten, zonder memory maker,...
    We kunnen er dus vanuitgaan dat dit een goede deal is.

Wat denken jullie? Is er al iemand die de actie geboekt heeft?
    °o°
  • Hoi @AivieInTheTree ,

De Free Dining aanbieding (weliswaar nu aangepast zonder Dining Plan, maar mét Dining Credits) is ieder jaar de meest populaire aanbieding voor Europese gasten van Walt Disney World. Op dit forum zijn al velen jullie voorgegaan in het boeken van een verblijf in 2022. Wij boeken zelf ook altijd via deze actie.

Met de huidige aanbieding ontvang je tevens een extra $200 giftcard. Deze kan óók besteed worden in restaurants, dus in feite kun je dit bedrag optellen bij de Dining Credits die je eveneens ontvangt. Boek je vóór 17 juli 2021, dan ontvang je tevens het speciale 50th Anniversary Celebration Basket (ter waarde van $109) met exclusieve Disney merchandise en snacks bij je verblijf via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit

Groetjes,
    Lars
  • Ik las zojuist op een andere website dat vandaag, 8 juli, er een hele grote hoeveelheid kamers in enkele tot nu toe nog gesloten hotels beschikbaar van komen waaronder de diverse value en moderate resorts. Wellicht zit hier een beter/betaalbaarder optie bij voor deze of gene. Mogelijk dus even de moeite nemen om later op de dag (ik dacht na 11.00 iig) nog eens te kijken.
  • Lars zei:

Hoi @AivieInTheTree ,

De Free Dining aanbieding (weliswaar nu aangepast zonder Dining Plan, maar mét Dining Credits) is ieder jaar de meest populaire aanbieding voor Europese gasten van Walt Disney World. Op dit forum zijn al velen jullie voorgegaan in het boeken van een verblijf in 2022. Wij boeken zelf ook altijd via deze actie.

Met de huidige aanbieding ontvang je tevens een extra $200 giftcard. Deze kan óók besteed worden in restaurants, dus in feite kun je dit bedrag optellen bij de Dining Credits die je eveneens ontvangt. Boek je vóór 17 juli 2021, dan ontvang je tevens het speciale 50th Anniversary Celebration Basket (ter waarde van $109) met exclusieve Disney merchandise en snacks bij je verblijf via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit

Groetjes,
    Lars

Hey Lars,
    Dankjewel om mijn bericht hieraan toe te voegen :-)
    Ja het is zo, we zijn enorm aan het twijfelen. Boeken we deze toffe actie nu zelf of wachten we en boeken we via een USA agent die "al het werk" voor ons doet?
    Want stel nu, wij boeken zelf via UK. WDW lanceert (ook voor EU) dat er free dining is etc, dit komt goedkoper uit, kunnen wij dan ZELF die boeking nog aanpassen? Of is dat een rompslomp?
    Enorm aan het twijfelen wat we zouden doen...klokje tikt he ;-)

Groeten
  • Hoi allemaal,

Zoals @Dave077 al aangeeft heeft Disney World openingsdata bekend gemaakt voor alle Disney hotels waaronder de populaire Port Orleans en All-Star Resorts. Eind dit jaar zijn alle hotels geopend voor maximale keuze. Bekijk het actuele overzicht voor alle hotels: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/overzicht-disney-resort-hotels-open-walt-disney-world

Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,
    Ja het is zo, we zijn enorm aan het twijfelen. Boeken we deze toffe actie nu zelf of wachten we en boeken we via een USA agent die "al het werk" voor ons doet?
    Want stel nu, wij boeken zelf via UK. WDW lanceert (ook voor EU) dat er free dining is etc, dit komt goedkoper uit, kunnen wij dan ZELF die boeking nog aanpassen? Of is dat een rompslomp?

Groeten

Graag gedaan! Boekingen voor 2022 via onze aanbieding kunnen met de huidige flexibele boekingsvoorwaarden gratis worden gewijzigd tot 7 dagen vóór vertrek. Het wijzigen gaat eenvoudig via het Disney call center in Londen. Het nummer staat vermeld op de boekingsbevestiging. Diverse andere forumleden hebben hun arrangement al succesvol gewijzigd van een oude aanbieding, naar de nieuwe Free Dining Credits aanbieding.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hey Lars,

Groeten

Graag gedaan! Boekingen voor 2022 via onze aanbieding kunnen met de huidige flexibele boekingsvoorwaarden gratis worden gewijzigd tot 7 dagen vóór vertrek. Het wijzigen gaat eenvoudig via het Disney call center in Londen. Het nummer staat vermeld op de boekingsbevestiging. Diverse andere forumleden hebben hun arrangement al succesvol gewijzigd van een oude aanbieding, naar de nieuwe Free Dining Credits aanbieding.

Groetjes,
    Lars
    Dankjewel! Nu de familie nog overtuigen ;-)
  • We did it! Voor 5 personen geboekt, 2 kamers, dus 2x dining credit en de cadeaukaart van $200. Nu aftellen naar augustus 2022!! 🥰
  • We did it! Voor 5 personen geboekt, 2 kamers, dus 2x dining credit en de cadeaukaart van $200. Nu aftellen naar augustus 2022!! 🥰

Super leuk! Nu kan de voorpret beginnen, al is het nog lang ;-)
  • Hoi allemaal,

Vanaf vandaag is de tweede fase ingegaan van de Free Dining aanbieding voor Walt Disney World (nu een $100 giftcard in plaats van $200 tijdens de eerste fase).

Ontvang tot $950 aan Disney Dining Credits, tot 7 dagen gratis entree, $100 Disney Giftcard en gratis Memory Maker (t.w.v. $199) voor vrijwel alle aankomsten in 2022 via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit

Alle Disney hotels hebben onlangs een heropeningsdatum gekregen. Benieuwd naar wanneer je favoriete Disney hotel in WDW weer open gaat? Bekijk ons actuele overzicht voor alle hotels: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/overzicht-disney-resort-hotels-open-walt-disney-world

Groetjes,
    Lars
  • Hoe zit het eigenlijk met die dining credit, er staat bijv aankomsten 13 t/m 17 nov. Maar als je voor 13 nov aankomt en er nog wel bent op die tijd telt de actie niet ?
    Dan zou je eigenlijk een split stay moeten boeken om dan nog een week van die aanbieding te genieten ?
  • Hoe zit het eigenlijk met die dining credit, er staat bijv aankomsten 13 t/m 17 nov. Maar als je voor 13 nov aankomt en er nog wel bent op die tijd telt de actie niet ?
    Dan zou je eigenlijk een split stay moeten boeken om dan nog een week van die aanbieding te genieten ?

Helaas is dat inderdaad het geval. Ik heb zelf exact dit gedaan voor volgend jaar. Aanbieding ging pas een dag na onze aankomst datum in. Als ik dan de hele reis als één had geboekt kreeg ik niets. Nu heb ik één losse overnachting zonder aanbieding en vanaf de volgende dag een nieuwe boeking voor de rest van de vakantie maar dan wel met dining credit. Heel suf dat dit zo moet want daardoor heb je dus twee boekingen met twee keer aanbetalen en in het geval je zou moeten annuleren twee keer annuleringskosten terwijl je toch echt maar één keer op reis gaat. Disney verwees wel in de eerste boeking naar de tweede zodat ze voor zover mogelijk dezelfde kamer zouden gebruiken en we dus niet hoeven te verhuizen...
Log In of Registreer om te reageren.