Gratis Dining Plan aanbieding Walt Disney World

1356711

Reacties

• Dus, de aanhouder wint, eerst de virtuele wachtrij afgewacht.
    Rond 1:03 (0:03 Britse tijd) op de website toegelaten.

Daar nog een dik uur proberen te boeken, heel veel errors.
    Uiteindelijk tot creditcard scherm geraakt, bij de 2e betaalpoging is het gelukt om 2:10u 's nachts onze tijd.

12 nachten Port New Orleans FQ, 10 augustus 2020.
    Blij!

Nu maar zien dat we in oktober vluchten kunnen vinden die qua prijs meevallen, ik heb er rekening mee gehouden dat als het veel voordeliger is om een dag later te vliegen, dat we de reservatie nog kunnen aanpassen, in het ergste geval een dag er af knippen tegen betaling van een wijzigingskost..

Voor iedereen die nog gaat boeken: succes.
    En @Lars bedankt nogmaals!
  • Hier ook gelukt voor Animal kingdom Lodge.
    Moet nu wel even kijken of het lukt met die 100 dollar extra, want dat heb ik nergens zien terug komen. zou er automatisch bijkomen, mss zie ik het wel op de app tevoorschijn komen. wacht dus nog ff af :-)
    nu ga ik verder slapen. :-)
  • Kon niet slapen ,dus toch vannacht vroeger van bed gegaan.
    Alles wat we wilden is gelukt.
    Enkel die 100,— extra is niet goed gegaan.
    Maar ja dat kan de pret niet meer drukken.
    Orlando here we come 😄
    Voel me nu net als een kind zo blij,wel paar ribben uit het lijf maar zioooooo blij.

Lars bedankt voor je goede adviezen
  • april 2019 aangepast
    Zo, geregeld (met m'n duffe kop om 05.30 alleen de verkeerde postcode ingevuld maar dat fix ik nog wel). Nu ook geen wachtrijen meer trouwens. Wij gaan in ieder geval in 2020 weer op pad naar Disney, meivakantie in Carribean Beach. Die 100 extra is inderdaad nergens te zien, heb toch echt de link gevolgd maar dat zal nog wel recht getrokken gaan worden verwacht ik toch?
  • Daarna ben ik nog eens gaan kijken en je moest dus voor die 100 dollar via de link uit de email gaan. Toen stond het er wel bij, pech natuurlijk want ik had reeds geboekt via de link hier op forum. Zou dit nog toegevoegd kunnen worden aangezien email wel overeen komt?
  • april 2019 aangepast
    @Ellebel1982 @thomastol die $100 zal of kan later nog worden toegevoegd lees ik.
    Ik geef het even tot na het weekend zodat de drukte weg is en het gelinkt kan worden aan MyDisney. Wellicht heeft @Lars nog tips?

@Dave077 op dit moment weer wachtrijen van een uur dus je had geluk.

Tip voor wie nog gaat proberen:
    1. De wachtrij verloopt vaak sneller dan verwacht (er komt dan een tijdsindicatie bij die ze steeds naar beneden bijstellen).

2. Eenmaal toegang = relaxed boeken, je blijft uren toegang houden.

3. Als er storingen zijn pauzeren ze de wachtrij met een reden.

Maar het komt goed. Lijkt Tomorrowland wel :-)
  • april 2019 aangepast

Daarna ben ik nog eens gaan kijken en je moest dus voor die 100 dollar via de link uit de email gaan. Toen stond het er wel bij, pech natuurlijk want ik had reeds geboekt via de link hier op forum. Zou dit nog toegevoegd kunnen worden aangezien email wel overeen komt?

Ik mag hopen dat dit inderdaad nog gecorrigeerd kan worden aangezien men de beschrijving van Lars heeft gevolgd door de link hier op het forum te volgen. Heb d'r eerlijk gezegd wel een beetje een hard hoofd in als het blijkbaar wel lukte via de link van Disney zelf... @Lars kun jij uitsluitsel geven?

Zag dit in de kleine lettertjes (onder aan de link die je moest actieveren voor de 24e) staan namelijk, vooral de laatste zin is volgens mij waar het nu dus is misgegaan:
    1. Visit the activation link by 24 April 2019 in order to qualify for the $100 Disney Spending Money Offer. $100 Disney Spending Money Offer ("Offer") is valid when you book a 2020 Hotel & Ticket Package between 25 April – 04 May 2019. Booking must include a minimum stay of 5 consecutive nights at the same Disney Resort Hotel and Disney Tickets for the entire party. Offer may be used in conjunction with 'Free Disney Dining' and other 2020 offers available. Offer must be booked via www.disneyholidays.co.uk/walt-disney-world/100-disney-spending-money/.
  • Hoi @Macamba , @Ellebel1982 , @thomastol en @Dave077 ,

We krijgen meerdere meldingen dat het één en ander niet goed gaat met de $100 extra giftcard. Ook andere partners melden problemen. Ik heb contact gezocht met Disney en wacht op uitsluitsel van hun kant. Zodra ik meer informatie heb, post ik dat hier!

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi @Macamba , @Ellebel1982 , @thomastol en @Dave077 ,

We krijgen meerdere meldingen dat het één en ander niet goed gaat met de $100 extra giftcard. Ook andere partners melden problemen. Ik heb contact gezocht met Disney en wacht op uitsluitsel van hun kant. Zodra ik meer informatie heb, post ik dat hier!

Groetjes,
    Lars

Oke, wachten we dat even af. Doet niets af aan de pret en Disney kennende gaat dit opgelost worden, linksom of rechtsom! Heb nog niet meegemaakt dat Disney zich iets dergelijks 'negatiefs' liet overkomen, is gewoon niet 'des Disney's' om het dan niet alsnog in orde te maken of zelfs beter dan het was! Ben benieuwd en heb vertrouwen!
  • We gaan aftellen
  • Ik was vannacht niet wakker genoeg om in te kunnen loggen. De wachtrijen op dit moment zijn echt niet normaal. Ik heb ruim 10K mensen voor me!
  • Tot wanneer is deze aanbieding te boeken (eventueel met alleen die 200 dollar kaart)?
  • Hoi @Natascha1701 ,

De aanbieding in de huidige vorm (maximaal voordeel) kan worden geboekt tot 3 juli 2019 via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

Groetjes,
    Lars
  • Het verschil in prijs met 2018 is wel behoorlijk. Toen zat ik voor ruim 1000 pond minder in dezelfde periode ook in WDW met hetzelfde hotel en dining plan. Wist dat de prijzen opgeschroefd waren, maar dit is wel heel veel.
  • Ik heb nu diezelfde mail gebruikt al waar we vorige keer hem op moesten activeren. Ik sta nu in de wachtrij, duurt ongeveer een uur. Dit is de goede manier toch?
  • Hoi @Natascha1701 ,

In 2020 zijn dan ook veel nieuwe dingen te zien en te doen in Disney World met o.a. Star Wars Land, de grote Mickey attractie in Hollywood Studios, de Skyliner, uitbreiding van Disney Springs, nieuwe resorts en nieuwe avondshows voor zowat ieder park om maar even wat te noemen. Als je kijkt naar de lange wachttijden om überhaupt te boeken dan zegt genoeg over de 'vraag naar Disney World'. Met de Free Dining aanbieding sla je een grote slag in het controleerbaar houden van uitgaves tijdens de vakantie met daarnaast vele extra voordelen.

Groetjes,
    Lars
  • tink35 zei:

Ik heb nu diezelfde mail gebruikt al waar we vorige keer hem op moesten activeren. Ik sta nu in de wachtrij, duurt ongeveer een uur. Dit is de goede manier toch?

Dat is correct, tink35!
  • april 2019 aangepast
    Lars zei:

Hoi @Natascha1701 ,

In 2020 zijn dan ook veel nieuwe dingen te zien en te doen in Disney World met o.a. Star Wars Land, de grote Mickey attractie in Hollywood Studios, de Skyliner, uitbreiding van Disney Springs, nieuwe resorts en nieuwe avondshows voor zowat ieder park om maar even wat te noemen. Als je kijkt naar de lange wachttijden om überhaupt te boeken dan zegt genoeg over de 'vraag naar Disney World'. Met de Free Dining aanbieding sla je een grote slag in het controleerbaar houden van uitgaves tijdens de vakantie met daarnaast vele extra voordelen.

Groetjes,
    Lars

Ik heb ook even de prijzen vergeleken met de vorige keer. Ik ben voor dezelfde reis, zelfde hotel, zelfde duur, zelfde periode, etc. Zo'n 1300 pond meer kwijt. Dat is 2020 ten opzichte van 2017. Het is véél geld maar er staat ook veel tegenover. Hotel was 1000 duurder geworden en tickets in totaal nog eens 300. Ach je leeft maar één keer, dus beter er van genieten en dat gaan we zeker weer doen daar!
  • We gaan er (wellicht eenmalig) een geweldige reis van maken.
    Tegen de tijd dat we terug zijn zijn er in Parijs misschien al wat attracties klaar en kunnen we daar van genieten :-)
  • Yes! Het is gelukt! Heb wel 4 uur in de wachtrij gestaan maar ik heb wat ik wilde. De gewone kamers waren helaas allemaal al weg, maar we hebben nu French Q, garden view. Ik voel me net een stuiterbal zo blij! Wordt de eerste keer. Nu nog geheim houden voor de kinderen, wordt dit jaar het kado voor onder de kerstboom:)
  • tink35 zei:

Yes! Het is gelukt! Heb wel 4 uur in de wachtrij gestaan maar ik heb wat ik wilde. De gewone kamers waren helaas allemaal al weg, maar we hebben nu French Q, garden view. Ik voel me net een stuiterbal zo blij! Wordt de eerste keer. Nu nog geheim houden voor de kinderen, wordt dit jaar het kado voor onder de kerstboom:)

Zo herkenbaar! Alles :-)
  • Dat wordt de beste en meest magische verrassing ooit, @tink35 en @Macamba ! Kunnen jullie een eigen filmpje maken met "We're going to Disney World!" ;-)
  • @Lars Heb je al iets meer van Disney gehoord ivm de extra 100 dollar die we mislopen hebben?
    Is nu niet het meest belangrijkste, ben mega blij dat het me gelukt is om te boeken, maar tis toch al een mooi bedrag natuurlijk.
  • Dag Lars,
    Ontzettend bedankt voor alles (deze forum, de links en het delen van alle informatie). Het is ons gelukt om te boeken. Eerst hadden we een valueresort geboekt en vervolgens toch van gedachten veranderd en voor een moderate resort gekozen op carribean beach resort (anders kreeg je die dining plan en 300$ gift card niet!).

We hebben toen dus een nieuwe "upgraded" booking gemaakt, echter probeerde ik de eerste boeking van de valueresort te cancelen door te bellen maar ik stond 3 uur in de wachtrij dus heb vervolgens maar opgehangen. Weet jij wat de kosten zijn om die eerste vacation package te cancelen? (Het betreft hotel+tickets). Heb ze wel gemailt maar ben bang dat dit nog weken gaat duren vanwege de drukte momenteel
  • Hoi @Kimmiext ,

Graag gedaan en goed om te horen dat het gelukt is. Als je een boeking wilt annuleren dan kan dat tot 56 dagen vóór aankomst door een fee te betalen van €65. Daarna worden de kosten hoger (afhankelijk van het totaalbedrag van het arrangement). Een boeking wijzigen kost hetzelfde, tenzij het nieuwe arrangement hoger in prijs is, dan is de wijziging gratis. Hiervoor kun je ze bellen of mailen via disneytraveluk@disneyonline.com onder vermelding van je boekingsnummer.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal (en @Ellebel1982 ),

Zojuist bericht gehad van Disney dat de $100 extra alleen toegevoegd wordt als je op de activatielink uit de mail hebt geklikt. Ik adviseer echter iedereen die zich voor deze extra giftcard heeft aangemeld een bericht te sturen naar de klantenservice via disneytraveluk@disneyonline.com met toevoeging van het boekingsnummer en het mailadres waarop je jezelf hebt geregistreerd voor de $100 extra. Disney bekijkt per klant of hieraan tegemoet gekomen kan worden als dit niet in het reserveringsoverzicht staat vermeld.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi allemaal (en @Ellebel1982 ),

Zojuist bericht gehad van Disney dat de $100 extra alleen toegevoegd wordt als je op de activatielink uit de mail hebt geklikt. Ik adviseer echter iedereen die zich voor deze extra giftcard heeft aangemeld een bericht te sturen naar de klantenservice via disneytraveluk@disneyonline.com met toevoeging van het boekingsnummer en het mailadres waarop je jezelf hebt geregistreerd voor de $100 extra. Disney bekijkt per klant of hieraan tegemoet gekomen kan worden als dit niet in het reserveringsoverzicht staat vermeld.

Groetjes,
    Lars

Hmmmm, dat is wel raar. Ik heb namelijk wel degelijk op die activatie link geklikt een mezelf succesvol geregistreerd voor de actie maar toch geen 100 dollar toegevoegd gekregen bij de uiteindelijke reservering. Het ging mis doordat je de uiteindelijke reservering ook weer via de activatielink(?) Moest doen en niet via de link die @lars noemde in de eerdere berichten.
    Een activatie link is echter ook geen logische weg om ook te gaan reserveren. Het zijn gewoon twee verschillende dingen, activeren mail adres voor actie en reserveren van hotel.
  • Dave077 zei:

Hmmmm, dat is wel raar. Ik heb namelijk wel degelijk op die activatie link geklikt een mezelf succesvol geregistreerd voor de actie maar toch geen 100 dollar toegevoegd gekregen bij de uiteindelijke reservering. Het ging mis doordat je de uiteindelijke reservering ook weer via de activatielink(?) Moest doen en niet via de link die @lars noemde in de eerdere berichten.
    Een activatie link is echter ook geen logische weg om ook te gaan reserveren. Het zijn gewoon twee verschillende dingen, activeren mail adres voor actie en reserveren van hotel.

Inderdaad, vandaar dat ik iedereen die zich heeft geregistreerd adviseer om even persoonlijk contact op te nemen met Disney.
  • Wij hebben 6 nachten animal kingdom lodge geboekt.
    We willen daarna nog 14dagen een villa huren.
    Nu aftellen totdat we de tickets kunnen boeken
  • Mailtje gestuurd, we zullen wel zien. :-)
    Het was inderdaad wel heel verwarrend dat je via die link moest terug gaan, ook al omdat er stond dat je op die link moest klikken voor 24 maart.
    Een simpel knopje met, klik hier vanaf 25 maart om te boeken met je extra 100 dollar, was veeeeeeel duidelijker geweest :-)
Log In of Registreer om te reageren.