Gratis Dining Plan aanbieding Walt Disney World

13468911

Reacties

• Hoi @thomastol ,

Wij ontbijten altijd in het foodcourt van ons hotel, tenzij we een ontbijtbuffet met Disney figuren hebben gereserveerd zoals bij Tusker House, 1900 Park Fare en Ohana. Wil je alleen één broodje en wat drinken, dan kun je hier ook de snack credits voor gebruiken uit het Disney Dining Plan. Een andere optie is ontbijten bij Starbucks in de parken (ook hier zijn de snack credits geldig).

Groetjes,
    Lars
  • augustus 2019 aangepast
    Bedankt voor de tips! Dat klinkt ideaal.
    Mochten we nog Quickservice mealcredits overhebben, kunnen we die dan inruilen voor (3?) snackcredits? (Ik dacht het ergens gelezen te hebben).
  • Macamba zei:

Bedankt voor de tips! Dat klinkt ideaal.
    Mochten we nog Quickservice mealcredits overhebben, kunnen we die dan inruilen voor (3?) snackcredits? (Ik dacht het ergens gelezen te hebben).

Als het goed is wel, was de laatste keer dat ik er was (2017) wel zo in ieder geval. Ben het even kwijt maar dacht dat je per quick service punt drie snack punten krijgt. Moet geloof wel in één keer gebruikt worden, dus worden niet in losse punten als wisselgeld omgezet bij mijn weten
  • Als je nou in Caribbean slaapt en wilt ontbijten met stich in ohana
    Is daar dan een directe verbinding tussen deze twee resorts of is het dat handiger om een uber te bellen.
  • Hoi @thomastol ,

Er is geen directe verbinding tussen resorts (met uitzondering van de Magic Kingdom Area Resorts via de monorail). Vanuit Caribbean Beach zijn er twee opties om via Disney Transportation bij Ohana te komen:

1) Neem de bus naar Disney Springs en van daaruit de bus naar Polynesian Village Resort
    2) Neem de bus naar Magic Kingdom en van daaruit de Resort monorail naar Polynesian Village Resort

Uiteraard kun je ook een Uber (of Minnie Van via Lyft) bestellen. Dat kost je geld, maar is wel sneller. Via de bus en monorail moet je rekening houden met 30-60 minuten transfertijd tussen resorts.

Groetjes,
    Lars
  • Vervallen de credits op einde van je verblijf in het hotel?
    Wij hebben 7 nachten Caribbean geboekt. Daarna gaan we nog een week of langer ergens anders verblijven in Orlando. Hebben 14 dagen tickets voor wdw.
  • mieke zei:

Vervallen de credits op einde van je verblijf in het hotel?
    Wij hebben 7 nachten Caribbean geboekt. Daarna gaan we nog een week of langer ergens anders verblijven in Orlando. Hebben 14 dagen tickets voor wdw.

Van de week toevallig filmpje over gekeken, vervallen volgens mij om middernacht op de dag van het uitchecken. Zit namelijk aan je verblijf in het Disney hotel vast en niet aan je park tickets.
  • Dave / Mieke: die info lees ik inderdaad ook overal, dat ze helaas vervallen.

Bedankt ook voor de snack credits info. Zoals Dave al opmerkte: heb je credits over, maak ze dan op in de snoepwinkel zodat je ze niet weggooit / iets kan meenemen.

Via Google op verschillende plekken gelezen dat je 1 quickservice credit inderdaad in 1x voor 3 snack credits kunt besteden OF dat je blijkbaar ook via bijv. receptie van je hotel of andere service balie die credits kunt laten omzetten en ze dan wel 1 voor 1 kunt besteden.

Hier gevonden, uiteraard geen officiële bron maar zou kunnen dus: https://disneyparksmomspanel.disney.go.com/question/dining-plan-trade-quick-service-meal-snack-credits-390204/
  • Wel jammer dat je geen Quick credits kan omzetten naar diner credits...
  • Hoi @mieke ,

Ja, alle overgebleven credits vervallen op de uitcheck-dag om middernacht. Zorg dus dat je ze op de laatste dag opmaakt door snacks te kopen in je hotel.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

Wii zijn onze eerste reis naar Disneyworld aan het plannen voor de meivakantie 2020.
    Tevens onze eerste keer naar Amerika. We willen graag gebruik maken van de Disney Dining aanbieding en een verblijf boeken bij Disney’s Animal Kingdom Lodge. Nu zag ik ergens staan dat je het verblijf nog zou kunnen annuleren. Is dit nog steeds zo en wat zijn de kosten? Aangezien het een behoorlijke bedrag is en de meivakantie nog wel even duurt vind ik het best spannend om nu te boeken. Hoor het graag,

Melissa
  • Hoi @Melissa_Disney ,

Wat leuk dat jullie voor het eerst naar Disney World gaan! Spannend!

Annuleren is inderdaad mogelijk onder de volgende voorwaarden als je een arrangement bestaande uit een verblijf + tickets (zonder gekoppelde vlucht) boekt via ons (The Walt Disney Travel Company):

70+ dagen vóór aankomst: €65 per persoon
    69-8 dagen vóór aankomst: €65 per persoon
    7-0 dagen vóór aankomst: 100%

Wij adviseren sowieso om de vlucht 'los' te boeken zodat je veel meer keuze hebt in maatschappijen, luchthavens en vluchttijden. Gebruik hiervoor onze handige zoekmachine met alle aanbiedingen op deze pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/vervoer-routebeschrijving-florida.

Let op: De Free Dining aanbieding is nog slechts tot 6 november beschikbaar via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan. Wees er dus op tijd bij voor de beste beschikbaarheid. Bij het voltooien van de boeking betaal je alleen een aanbetaling van €50-€150 per persoon, naar gelang welk arrangement je neemt. Vervolgens ontvang je betalingsinstructies voor het restant van het bedrag op de boekingsbevestiging die je per mail krijgt.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

Wii zijn onze eerste reis naar Disneyworld aan het plannen voor de meivakantie 2020.
    Tevens onze eerste keer naar Amerika. We willen graag gebruik maken van de Disney Dining aanbieding en een verblijf boeken bij Disney’s Animal Kingdom Lodge. Nu zag ik ergens staan dat je het verblijf nog zou kunnen annuleren. Is dit nog steeds zo en wat zijn de kosten? Aangezien het een behoorlijke bedrag is en de meivakantie nog wel even duurt vind ik het best spannend om nu te boeken. Hoor het graag,

Melissa

Hallo, best als je boekt je ook annulatieverzekering erbij neemt.
    Wij hebben in mei geboekt voor juli 2020.
    Op zich nog deze zomer getwijfeld omdat het toch grote grap uit je budget neemt. Maar wij zijn met 4 en 260 euro verliezen vonden wij wel veel geld.
    Ondertussen heb ik annulatieverzekering afgesloten moesten we uiteindelijk niet kunnen vertrekken, dat we al ons geld terugzien.
  • Lars zei:

Hoi @Melissa_Disney ,

Wat leuk dat jullie voor het eerst naar Disney World gaan! Spannend!

Annuleren is inderdaad mogelijk onder de volgende voorwaarden als je een arrangement bestaande uit een verblijf + tickets (zonder gekoppelde vlucht) boekt via ons (The Walt Disney Travel Company):

70+ dagen vóór aankomst: €65 per persoon
    69-8 dagen vóór aankomst: €65 per persoon
    7-0 dagen vóór aankomst: 100%

Wij adviseren sowieso om de vlucht 'los' te boeken zodat je veel meer keuze hebt in maatschappijen, luchthavens en vluchttijden. Gebruik hiervoor onze handige zoekmachine met alle aanbiedingen op deze pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/vervoer-routebeschrijving-florida.

Let op: De Free Dining aanbieding is nog slechts tot 6 november beschikbaar via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan. Wees er dus op tijd bij voor de beste beschikbaarheid. Bij het voltooien van de boeking betaal je alleen een aanbetaling van €50-€150 per persoon, naar gelang welk arrangement je neemt. Vervolgens ontvang je betalingsinstructies voor het restant van het bedrag op de boekingsbevestiging die je per mail krijgt.

Groetjes,
    Lars

@Lars bedankt voor je reactie. We hebben geboekt!!! ik kan het niet geloven, voel me weer als een klein meisje :D . We zullen 6 nachten verblijven in Animal Kingdom Lodge. Nu begint het plannen, geen idee waar ik moet beginnen. Zoveel te zien en te doen. Als iemand nog tips heeft voor restaurants of voor welke attracties Fastpasses te reserveren dan zijn die van harte welkom!

• @Lars bedankt voor je reactie. We hebben geboekt!!! ik kan het niet geloven, voel me weer als een klein meisje :D . We zullen 6 nachten verblijven in Animal Kingdom Lodge. Nu begint het plannen, geen idee waar ik moet beginnen. Zoveel te zien en te doen. Als iemand nog tips heeft voor restaurants of voor welke attracties Fastpasses te reserveren dan zijn die van harte welkom!

Graag gedaan, Melissa! De voorpret kan beginnen! Kijk voor tips eens in het volgende topic: https://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/index.php?p=/discussion/856/voorbereiding-bezoek-walt-disney-world#latest.

Groetjes,
    Lars
  • Hallo Melissa,
    Dat is afhankelijk van wat jullie leuk vinden.Wij gaan met 4 volwassene.Waarvan mijn dochter de grootste disneyfan is.Ze heeft mij via you tube begin van attracties laten zien en zo heb ik mijn top 3 gemaakt.Je moet even kijken bij crowed calender zodat je weet welke dag welk park.Er zijn veel tips te halen bij Wdwprepschool en dfbguide op Instagram en YouTube.
  • Hallo allemaal,

Helaas onze reis van dit jaar naar Disney World moeten annuleren. Graag willen we deze reis volgend jaar wel maken. Wij hadden nu de aanbieding 7 dagen gratis en gratis diningplan geboekt komt deze aanbieding elk jaar? En wanneer ongeveer?
  • Hoi @Femke ,

De populaire Free Dining aanbieding voor aankomsten in 2021 staat momenteel gepland voor medio april en zal online te boeken zijn via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan. Zodra reserveringen mogelijk zijn, laten we dat in dit topic (en via onze social media kanalen) weten. Volg ons op Facebook en/of Twitter en blijf op de hoogte van het laatste nieuws.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

Enig idee of door alle Corona perikelen nog steeds deze actie gepland staat voor deze maand?
  • Hoi @iBud ,

Vooralsnog staat deze aanbieding in de planning, aangezien het om aankomsten in 2021 gaat. We hebben nog geen definitieve startdatum doorgekregen, maar waarschijnlijk in de laatste twee weken van april. Zodra de aanbieding live gaat (volg ons ook op Facebook en/of Twitter voor het laatste nieuws) kan er via de volgende actie pagina worden geboekt: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

Zojuist bericht gekregen van Disney dat de Free Dining aanbieding is uitgesteld. De actie zal echter op een later tijdstip worden gelanceerd met dezelfde voordelen als voorheen. Zodra Disney de aanbieding live zet, krijgen wij bericht en zal ik jullie via deze post (en onze social media kanalen) op de hoogte houden.

Voor 2021 is wel al de nieuwe zomer-aanbieding beschikbaar. Bekijk alle actuele acties voor 2020 en 2021: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi allemaal,

Zojuist bericht gekregen van Disney dat de Free Dining aanbieding is uitgesteld. De actie zal echter op een later tijdstip worden gelanceerd met dezelfde voordelen als voorheen. Zodra Disney de aanbieding live zet, krijgen wij bericht en zal ik jullie via deze post (en onze social media kanalen) op de hoogte houden.

Voor 2021 is wel al de nieuwe zomer-aanbieding beschikbaar. Bekijk alle actuele acties voor 2020 en 2021: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world

Groetjes,
    Lars

Ha Lars, daar kijk ik dan toch wel naar uit. We gaan gewoon opnieuw boeken en gaan het gewoon weer proberen.

Groeten, Dave
  • Dave077 zei:

Lars zei:

Hoi allemaal,

Groetjes,
    Lars

Ha Lars, daar kijk ik dan toch wel naar uit. We gaan gewoon opnieuw boeken en gaan het gewoon weer proberen.

Groeten, Dave
    Wij wachten ook op de free dinning aanbieding. In 2019 hebben we hier ook gebruik van gemaakt en dat is ons zodanig goed bevallen dat we in 2021 terug willen.

Groetjes,
    Stefaan
  • april 2020 aangepast
    Bedankt voor de update Lars. Wij hebben daarom besloten toch al te boeken (via jouw link!) omdat nu nog alles beschikbaar was wat we wilde in ons budget. (En je nooit weet hoe t straks zit met de bezettingsgraad door t hele corona gebeuren).

Ik heb n vraag over de Magical Express. Kan ik deze ook alleen voor de heenweg gebruiken? We gaan namelijk na twee weken WDW door naar Universal ;).

• Hoi @iBud ,

Goed om te horen! De Magical Express is optioneel, dus als je alleen voor de heenreis gebruik wilt maken van de service is dat geen probleem. Laat dit wel even aan Disney weten bij aankomst in het hotel.

Groetjes,
    Lars
  • Nou
    Hier maar weer de dinning plan actie in de gaten houden
    Enig idee
  • Nou
    Hier maar weer de dinning plan actie in de gaten houden
    Enig idee

Ik denk rond 1 juni.
  • Hoi allemaal,

Er is nog geen startdatum bekendgemaakt voor de Free Dining aanbieding, maar de verwachting is medio juni/juli als Walt Disney World weer gefaseerd open gaat. Uiteraard houden wij jullie op de hoogte via dit topic, onze social media kanalen en een aparte Free Dining nieuwsbrief zodra de aanbieding live gaat.

Groetjes,
    Lars
  • Is Corona ook de reden dat deze actie later is dan normaal.
  • Is Corona ook de reden dat deze actie later is dan normaal.

Ja, alle nieuwe aanbiedingen zijn uitgesteld vanwege de huidige situatie.

Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.