Gratis Dining Plan aanbieding Walt Disney World

145679

Reacties

• Hoi @DisneyFan7 ,

Niets is zeker in deze tijd, maar in onze actuele briefing staat de Free Dining aanbieding nog altijd in de planning, maar wel als status 'delayed'. Een giftcard is inclusief. Volgens mijn contactpersoon wordt een beslissing over de actie gemaakt als de parken midden juli weer openen.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

Reserveringen in de Disney hotels voor 2021 zijn nu beschikbaar, inclusief 14-dagen Ultimate Tickets voor de prijs van 7 dagen (met gratis Memory Maker) voor aankomsten van 1 januari t/m 13 september 2021 via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-ticket-gratis-entree. Losse tickets gaan later in de verkoop.

Disney Dining Plans zijn voorlopig niet beschikbaar, maar kunnen naderhand aan de boeking worden toegevoegd als deze weer gereserveerd kunnen worden.

Goed om te weten: Mocht de Free Dining aanbieding later terugkeren, dan kan de boeking daarop tot 7 dagen vóór aankomst worden aangepast zonder extra kosten mits de prijs van de boeking hoger uitvalt. Wijzig je de boeking naar een lagere prijs, dan kost dit éénmalig €65 aan wijzigingskosten per boeking.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi allemaal,

Reserveringen in de Disney hotels voor 2021 zijn nu beschikbaar, inclusief 14-dagen Ultimate Tickets voor de prijs van 7 dagen (met gratis Memory Maker) voor aankomsten van 1 januari t/m 13 september 2021 via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-ticket-gratis-entree. Losse tickets gaan later in de verkoop.

Disney Dining Plans zijn voorlopig niet beschikbaar, maar kunnen naderhand aan de boeking worden toegevoegd als deze weer gereserveerd kunnen worden.

Goed om te weten: Mocht de Free Dining aanbieding later terugkeren, dan kan de boeking daarop tot 7 dagen vóór aankomst worden aangepast zonder extra kosten mits de prijs van de boeking hoger uitvalt. Wijzig je de boeking naar een lagere prijs, dan kost dit éénmalig €65 aan wijzigingskosten per boeking.

Groetjes,
    Lars

Lars, begrijp ik goed dat het ook zou kunnen dat de free dining aanbieding niet terugkomt? Dat zou namelijk de aanbieding vrijwel oninteressant maken in mijn ogen. Wat zou annuleren kosten als ik nu boek en de free dining aanbieding blijkt niet te komen tzt? Dat zou voor mij de reis namelijk niet meer betaalbaar maken simpel gezegd.
  • Dave077 zei:

Lars zei:

Hoi allemaal,

Groetjes,
    Lars

Lars, begrijp ik goed dat het ook zou kunnen dat de free dining aanbieding niet terugkomt? Dat zou namelijk de aanbieding vrijwel oninteressant maken in mijn ogen. Wat zou annuleren kosten als ik nu boek en de free dining aanbieding blijkt niet te komen tzt? Dat zou voor mij de reis namelijk niet meer betaalbaar maken simpel gezegd.
    volgens mij ben je dan je aanbetaling van 65 euro per persoon kwijt.
  • Dave077 zei:

Voorlopig keert de Free Dining aanbieding niet terug omdat de Disney Dining Plans ook nog niet beschikbaar zijn. Volgens bronnen wordt verwachten dat de Dining Plans voor aankomsten in 2021 later dit jaar terugkeren, wat de kans groter maakt dat Free Dining dan ook terugkomt, maar voorlopig is dit niet het geval.

Annuleren is mogelijk tot 7 dagen vóór aankomst waarbij je €65 per persoon betaald, zoals mieke al aangeeft.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Dave077 zei:

Voorlopig keert de Free Dining aanbieding niet terug omdat de Disney Dining Plans ook nog niet beschikbaar zijn. Volgens bronnen wordt verwachten dat de Dining Plans voor aankomsten in 2021 later dit jaar terugkeren, wat de kans groter maakt dat Free Dining dan ook terugkomt, maar voorlopig is dit niet het geval.

Annuleren is mogelijk tot 7 dagen vóór aankomst waarbij je €65 per persoon betaald, zoals mieke al aangeeft.

Groetjes,
    Lars
    Check, bedankt voor de info. Kan ik een afgewogen beslissing maken of ik voor 250 euro dat risico wil gaan nemen.
  • Lars zei:

Hoi allemaal,

Groetjes,
    Lars

Dag Lars,

Nog niet alle hotels zijn momenteel beschikbaar om te boeken. Waarschijnlijk zullen deze na de opening terug beschikbaar komen ?

Is de categorie van hotelkeuze belangrijk voor wanneer de free dining aanbieding terug zou komen?

Groetjes,
    Stefaan
  • https://disneyparks.disney.go.com/blog/2020/07/select-walt-disney-world-dining-and-experience-reservations-open-for-bookings-july-7/?CMP=SOC-FBPAGE20200707152022

Ik kwam net een aankondiging tegen dat vanaf 7 juli er weer voor dining gereserveerd kan worden. Kunnen we dit zien als een stap in de goede richting?
    Wij zouden 2021 willen gaan, maar wel met de beste aanbieding die we 2 jaar terug hadden (free dining, 7 dagen extra en de photomaker).
  • https://disneyparks.disney.go.com/blog/2020/07/select-walt-disney-world-dining-and-experience-reservations-open-for-bookings-july-7/?CMP=SOC-FBPAGE20200707152022

Ik kwam net een aankondiging tegen dat vanaf 7 juli er weer voor dining gereserveerd kan worden. Kunnen we dit zien als een stap in de goede richting?
    Wij zouden 2021 willen gaan, maar wel met de beste aanbieding die we 2 jaar terug hadden (free dining, 7 dagen extra en de photomaker).

Laten we het inderdaad hopen, voor minder doe ik het ook niet. Maakt wel zo'n groot verschil. Daarnaast ben ik toch ook wel benieuwd hoe het verloop van het hele corona verhaal in Florida gaat zijn. Momenteel is dat echt de laatste plek waar je moet willen zijn.
  • Hoi allemaal,

Disney heeft zojuist een nieuwe aanbieding voor aankomsten in 2021 online gezet met de volgende voordelen:

- Tot 4 nachten gratis bij een verblijf van minimaal 5 nachten in de Disney hotels
    - Tot 7 dagen gratis entree met het 14-dagen Ultimate Ticket voor de prijs van 7 dagen
    - $200 Disney Giftcard
    - Gratis Memory Maker t.w.v. $199

Bekijk en/of boek de aanbieding hier en ontdek de prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-nachten-gratis-entree

Groetjes,
    Lars
  • Kijk dat gaat rustig aan weer de goede kant op
  • Fijn dat er weer een nieuwe aanbieding is, maar betekent dit dat de Free Dining aanbieding niet meer komt dit jaar?
  • Hoi @Melissa_Disney ,

Zolang het reguliere Disney Dining Plan nog niet terug is, komt er geen aanbieding met Free Dining. De verwachting is dat het Dining Plan in 2021 weer terugkeert. Bestaande boekingen kunnen dan aangepast worden (eventueel met een Free Dining aanbieding) via de nieuwe voorwaarden waarbij er tot 7 dagen vóór vertrek kosteloos kan worden geannuleerd (met volledige terugbetaling) of gewijzigd naar een andere datum of aanbieding.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi @Melissa_Disney ,

Zolang het reguliere Disney Dining Plan nog niet terug is, komt er geen aanbieding met Free Dining. De verwachting is dat het Dining Plan in 2021 weer terugkeert. Bestaande boekingen kunnen dan aangepast worden (eventueel met een Free Dining aanbieding) via de nieuwe voorwaarden waarbij er tot 7 dagen vóór vertrek kosteloos kan worden geannuleerd (met volledige terugbetaling) of gewijzigd naar een andere datum of aanbieding.

Groetjes,
    Lars

Hoi Lars, kun je over deze ontbindende voorwaarden bij een eventuele boeking iets uitweiden of aangeven waar we dit kunnen vinden. Hiermee zou ik namelijk wellicht al wat meer risico durven nemen ten aanzien van een boeking voor de meivakantie. Is voor mij nieuwe informatie die wel toekomstperspectief biedt
  • Hoi @Dave077 ,

Deze voorwaarden staan onderaan de actie pagina van Disney. Ga hiervoor naar https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-nachten-gratis-entree. Klik vervolgens op 'Ontdek prijzen' en scroll op de site van Disney naar beneden voor alle voorwaarden (inclusief informatie over annuleren en wijzigen bij de punten 5 en 6).

Groetjes,
    Lars
  • Ik boek in 2021 geen reis naar Orlando ondanks dat mijn vliegtuigtickets opgebruikt moeten worden voor eind 2021.

De beleving zal maar de helft zijn en ik wil ook niet dat mijn kinderen in Amerika ziek worden en we land niet meer uit mogen doordat we daar besmetting opgelopen hebben.

Australië heeft ook beslist dat tot eind 2021 geen buitenlanders het land binnen mogen. Ik verwacht dit ook van Amerika...
  • is er in November nooit een free dining plan?
    ik weet dat het dit jaar niet is, maar hoe zit het met andere jaren die periode ?
  • Hoi @boogschutter ,

Normaal is er nu een actie met gratis Dining Plan, maar vanwege corona heeft Disney deze service tijdelijk gestopt. De nieuwe aanbieding voor 2021 is hier beschikbaar: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-nachten-gratis-entree. Ontvang hierbij tot 4 nachten & 7 dagen gratis + $200 Giftcard + gratis Memory Maker (t.w.v. $199).

Groetjes,
    Lars
  • Dag Lars,

Ik weet dat het vroeg is maar denk je dat de boekingen voor de zomer van 2022 terug normaal zullen verlopen en starten rond april inclusief het gratis Dining Plan.

Groetjes,
    Stefaan
  • Hoi @stefaan ,

Op dit moment is daar nog niets over te zeggen vanwege de onzekerheid hoe de corona crisis zich gaat ontwikkelen in 2021. Veel is afhankelijk van de effectiviteit en beschikbaarheid van vaccins. Disney heeft wel al aangegeven dat het Dining Plan 'medio 2021' weer terugkeert, dus de intentie is er om deze service weer aan te bieden. Wanneer en of er dan weer een Free Dining aanbieding komt, is op dit moment niet zeker.

Groetjes,
    Lars
  • Het zou voor 2022 zijn.Maar in de link die je geeft zie ik dat acties voor 21 tot sept. Gaan.
    Wij zouden in nov willen voor kerstperiode.
    Afwachten volgend jaar wat er gaat komen.
  • Het zou voor 2022 zijn.Maar in de link die je geeft zie ik dat acties voor 21 tot sept. Gaan.
    Wij zouden in nov willen voor kerstperiode.
    Afwachten volgend jaar wat er gaat komen.

Reserveringen voor 2022 gaan pas voorjaar 2021 open. Voor nu zijn reserveringen mogelijk voor aankomsten in Walt Disney World t/m 12 september 2021 via de vroegboekvoordeel aanbieding: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-nachten-gratis-entree.

Groetjes,
    Lars
  • BREAKING: Reserveringen voor Walt Disney World in 2022 zijn NU open! Ontdek de prijzen en ontvang tot 7 dagen GRATIS entree via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-korting
  • @Lars , het is inderdaad breaking news. Nu hopen dat er binnenkort een leuke aanbieding komt. Wij zitten in ieder geval klaar om te boeken. :)
  • Ik heb vlug eens naar de prijzen gekeken (4 volwassen)... maar zonder DDP vind ik persoonlijk dat dit geen goede deal is... ik hou de prijzen nu al een paar jaar bij en om even te vergelijken als je in april 2019 boekte voor augustus 2020 dan betaalde je voor 12nachten Yacht club 7840€ incl 14d tickets, gratis DDP (standard) 200$ giftcard, memory maker + gratis Magic band... nu betaal je voor hetzelfde in de periode augustus 2022 8.027€ zonder DDP, zonder Gift card en zonder magic band... hetzelfde geldt voor alle de luxe resorts een aantal moderate resorts (caribbean Beach en The cabins at fort wilderniss ) ligt de prijs dan wel 1000€ lager dan toen maar je hebt mocht het terugkomen er geen DDP voor... Wij gaan maar in 2024 (nog lang...) maar als je de prijzen zo ziet veranderen hou ik mijn hart vast voor wat er in 2023 gaat komen voor de periode 2024...
  • Ik heb vlug eens naar de prijzen gekeken (4 volwassen)... maar zonder DDP vind ik persoonlijk dat dit geen goede deal is... ik hou de prijzen nu al een paar jaar bij en om even te vergelijken als je in april 2019 boekte voor augustus 2020 dan betaalde je voor 12nachten Yacht club 7840€ incl 14d tickets, gratis DDP (standard) 200$ giftcard, memory maker + gratis Magic band... nu betaal je voor hetzelfde in de periode augustus 2022 8.027€ zonder DDP, zonder Gift card en zonder magic band... hetzelfde geldt voor alle de luxe resorts een aantal moderate resorts (caribbean Beach en The cabins at fort wilderniss ) ligt de prijs dan wel 1000€ lager dan toen maar je hebt mocht het terugkomen er geen DDP voor... Wij gaan maar in 2024 (nog lang...) maar als je de prijzen zo ziet veranderen hou ik mijn hart vast voor wat er in 2023 gaat komen voor de periode 2024...

Net even gekeken en kom tot dezelfde conclusie. Aanbod is gewoon nog niet zo goed, en zeker niet zo goed als de versie inclusief DDP. Echter tot mijn verrassing zag ik deze opmerking oppoppen tijdens het reservering proces:

"Disney Dining Plans Update
    At this time, Disney Dining Plans are currently unavailable and cannot be added to reservations. To ensure that you're kept up to date on future dine offerings, please opt-in to receive our special offers and updates when confirming your booking."

Dit doet mij vermoeden dat het DDP wel degelijk terug gaat komen en waarschijnlijk ook wel als onderdeel van aanbiedingen. Ik heb dus nog even geduld en hoop dat bijvoorbeeld in mei/juni ergens alsnog de reguliere aanbieding terug gaat komen. Deze versie laat ik nog even aan me voorbij gaan, dit is voor mij in ieder geval simpelweg te duur, en zeker als je in ogenschouw neemt dat er ook nog extra's zijn weggehaald zoals de magic express en de extra magic hours.
  • Hoi @LieveVdB ,

Ik weet niet welke exacte periode je hebt vergeleken, maar er zit een verschil tussen aankomsten in april en in augustus. Voor een eerlijke vergelijking moeten beide aankomsten wel in dezelfde prijscategorie vallen, anders loopt het scheef. Bekijk onze handige prijskalender op de Verblijf pagina onder het kopje 'Prijsseizoenen' om te zien wanneer de voordeligere seizoenen te boeken zijn: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/praktische-informatie-florida/verblijf-florida.

Daarnaast gaan de prijzen vanaf 2022 sowieso omhoog vanwege de 50e verjaardag van WDW en de nieuwe attracties, shows en hotels die hiervoor worden geopend in dat jaar.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi @Dave077 ,

Het Disney Dining Plan komt terug. Dat heeft Disney reeds bevestigd. De vraag is alleen wanneer. Voor nu wordt rekening gehouden met de terugkeer van de maaltijdopties in 2022, mogelijk al eerder met de start van de 50e verjaardag vanaf oktober 2021. De vraag is of de Free Dining aanbieding überhaupt terugkeert.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi @LieveVdB ,

Ik weet niet welke exacte periode je hebt vergeleken, maar er zit een verschil tussen aankomsten in april en in augustus. Voor een eerlijke vergelijking moeten beide aankomsten wel in dezelfde prijscategorie vallen, anders loopt het scheef. Bekijk onze handige prijskalender op de Verblijf pagina onder het kopje 'Prijsseizoenen' om te zien wanneer de voordeligere seizoenen te boeken zijn: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/praktische-informatie-florida/verblijf-florida.

Daarnaast gaan de prijzen vanaf 2022 sowieso omhoog vanwege de 50e verjaardag van WDW en de nieuwe attracties, shows en hotels die hiervoor worden geopend in dat jaar.

Groetjes,
    Lars

Beste Lars,

Ik vergelijk wel degelijk dezelfde periode nl van 18 tot 30 augustus... dat is de periode wanneer wij van plan zijn te gaan in 2024...
  • Lars zei:

Hoi @Dave077 ,

Het Disney Dining Plan komt terug. Dat heeft Disney reeds bevestigd. De vraag is alleen wanneer. Voor nu wordt rekening gehouden met de terugkeer van de maaltijdopties in 2022, mogelijk al eerder met de start van de 50e verjaardag vanaf oktober 2021. De vraag is of de Free Dining aanbieding überhaupt terugkeert.

Groetjes,
    Lars

Laat ons hopen... dat is toch echt wel een zeer goede deal voor ons Europeanen... ik denk mocht dit niet terugkomen ik toch een beroep ga doen op zo een travel agent uit US aangezien die dagelijks de kortingen bijhouden... dus dan moet er wel een serieuze korting komen op hotel en tickets... als je ziet dat het nu meer is zonder dining plan ... OK ik begrijp wel dat prijzen stijgen met de jaren maar dit is in mijn ogen geen goed moment om te boeken... voor volgend jaar. Tenzij zoals hierboven wordt gezegd je later een dining plan kan toevoegen en andere substantiële kortingen zoniet wordt het bijna onbetaalbaar
Log In of Registreer om te reageren.