Eindelijk verlost van de mini eiffeltoren verkopers?

Hallo mensen,

Ik zal vast niet de enige zijn die zich ergert aan de kleedjes verkopers die altijd vlakbij de ingang van Disney village staan met hun eiffeltorentjes. Ze roepen constant "one jeuro, one jeuro, one jeuro" (nee geen euro maar jeuro). zeer irritant als je het mij vraagt.

Maar nu lees ik dit en ik hoop dat we er nu eindelijk van verlost zijn!! Ik ben er over 2 weken. Dus ben benieuwd!

https://m.hln.be/nieuws/buitenland/parijse-politie-neemt-20-ton-eiffeltorentjes-in-beslag~aea63378/

Hebben jullie er ook irritatie aan?

Reacties

  • Afgelopen week stonden ze er nog gewoon, haha. Superirritant ja!
  • Ik ben bang dat dit een druppel op de bekende gloeiende praat is; voor de mensen die gepakt zijn staan er weer 200 anderen klaar om het over te nemen.
    Als ze ons aanspreken dan counter ik hun aanbod van one jeuro altijd met "5 cent, 5 cent"
    Helaas kan en mag Disney zelf er ook niks aan doen want het terrein buiten de hekken hebben zij geen zeggenschap over, heb ik begrepen van iemand van de security.
    Enige oplossing zal zzijn dat niemand die troep niet meer koopt,maar helaas zullen er altijd mensen blijven die het wel kopen.

    Grz

    MJ
  • In oktober waren ze er allesinds ook nog. Van de 3 dagen hebben we ze wel maar 2 dagen gezien.
Log In of Registreer om te reageren.