Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

16791112105

Reacties

  • zaterdag 27 april 2013 willen we rond 18.00 (als het verkeer een beetje mee zit) 4 Fantasy jaarkaarten kopen zodat we gelijk de volgende dag vanaf 8.00 het park in kunnen. Als iemand stempels wil en ons korting wil geven, mail dan naar gogrinATgmx.net dan kunnen we wellicht wat afspreken!
  • hallo,
    van 2 tot en met 9 mei zijn wij weer in Disneyland, als u van plan bent om in die periode een jaarkaart aan te schaffen kunnen wij u aan 10 % korting helpen, wij kunnen namelijk nog wel wat stempels gebruiken Smile. Als u iets wil afspreken kunt u me mailen via anoukdisney@hotmail.com
    Groetjes Anouk
  • pvh zei:


    wij gaan op 6 mei 2013 naar disneyland ,wie kan mij helpen aan korting voor 4 jaarkaarten

    Hallo , wij zijn op 6 mei ook in Disneyland en kunnen je korting geven.
    Mail me maar op fam.fritschy@ziggo.nl dan kunnen we iets afspreken.
    Groetjes , Petra
  • hallo PVH,
    zoals ik hierboven al schreef zijn wij van 2 tot 9 mei in Disney, als je wil zouden wij op 6 mei korting kunnen geven, wij kunnen de stempels namelijk heel goed gebruiken Smile. Ik hoor wel of je wil afspreken, je kunt me bereiken via anoukdisney@hotmail.com
    ps als iemand anders in deze periode korting op jaarkaarten kan gebruiken kun je natuurlijk ook mailen!
    Groetjes Anouk
  • hallo,
    Wij gaan 28,29 en 30 april naar Disney en willen dan 4 fantasy jaarkaarten kopen. Wie kan ons de 10% korting geven en wie kunnen wij blij maken met 4 stempels.
  • Hallo,
    Wij gaan 28,29 en 30 april naar Disneyland parijs,wie kan ons de 10% korting geven.Dan krijg je natuurlijk van ons de 4 stempels.Wij gaan 4 Fantasy jaarkaarten kopen.
    groetjes Dorette
  • Dorette,
    wij zijn er vanaf ong. 9 uur op 28 april en kunnen je korting geven, en willen graag de stempels van je ontvangen. Neem je contact met ons op? estmar99@planet.nl
    Groetjes,
    Esther en familie
    Voor anderen: wij zijn van 29 april t/m 3 mei sowieso aanwezig, en wellicht ook nog even op 4 mei in de ochtend, we hebben in totaal 8 jaarkaarten dus 24 stempels nodig om te verlengen, wie wil 10% korting en helpt ons aan de stempels? Neem contact met ons op via estmar99@planet.nl
  • wij willen op 6 mei 4 jaarkaarten kopen is er iemand die er dan ook is om ons 10% korting te geven?
    we horen het graag.
  • Jarnod zei:


    wij willen op 6 mei 4 jaarkaarten kopen is er iemand die er dan ook is om ons 10% korting te geven?
    we horen het graag.

    Hallo Jarnod,
    wij zijn van 2 tot 9 mei in Disney en helpen je graag aan korting, we kunnen de stempels goed gebruiken Smile . Je kunt me bereiken via anoukdisney@hotmail.com, ik hoop van je te horen.
    Groetjes Anouk
  • Hallo,
    Van 4-11 mei zijn wij in eurodisney en wij kunnen nog 10% korting geven op jaarkaarten
    .
    Groetjes, Martine
  • Als iemand nog 10% korting wil op jaarkaarten van 4-11 mei, mail me dan op martine1207@live.nl.
    Groetjes Martine
  • Hallo allemaal,
    wij zijn van 2 tot en met 9 mei in Disney. Als u in deze periode een jaarkaart wilt kopen helpen wij u graag aan 10% korting, wij hebben nog 5 stempels nodig maar als u met meer bent is dat natuurlijk geen probleem.
    u kunt me mailen via anoukdisney@hotmail.com
    @ Jarnod
    Ik heb op de vorige pagina ook al een berichtje voor je achtergelaten maar het leek me overzichtelijker voor iedereen om hier nog even een nieuw bericht te plaatsen Smile . Wij zijn op 6 mei in Disney en willen heel graag met je afspreken. Ik hoop van je te horen.
    Groetjes Anouk
  • Wij zijn van zondag 28 april t/m woensdag 1 mei in Parijs en kunnen minimaal 6 personen 10% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart.
    Mail even op disneykortingAPENSTAARToutlook.com als je hier gebruik van wilt maken. Dan kunnen we iets afspreken.
    Mvg
    Vincent
  • Hai, wij zijn van plan 20 mei 2 jaarkaarten te halen.
    Iemand die er dan ook is om korting te geven ?
    Groetjes Terry
  • Hallo lieve mensen iemand die mij in weekend van 27 en 28 april nog aan 3 stempels kan helpen. Wil je een abonement aanschafen en hier 10% korting krijgen mail me dan op eric.vandersnoek@live.nl
  • Hallo allemaal,
    In de peroide van 21 mei t/m 24 mei ben ik aanwezig in Disneyland Parijs en kan ik 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als u deze korting wil kunt u mij een mail sturen naar b.o.kneteman@ziggo.nl om verder af te spreken.
    Met vriendelijke groet,
    Oscar
  • Hallo disneyfans,
    Wij zijn op Vrijdag 26 April in Disneyland en kunnen jullie 10% korting geven
    op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als je interesse hebt kan je mailen naar sdewijk@upcmail.nl

  • Hai, wij zijn van plan 20 mei 2 jaarkaarten te halen.
    Iemand die er dan ook is om korting te geven ?
    Groetjes Terry

    Hallo Terry ik ben op 20 mei ook in Disney en kan je dan de 10% korting geven. Je kan me bereiken op b.o.kneteman@ziggo.nl
    groet,
    Oscar
  • Als er nog iemand is die op 27 & 28 April korting zoekt dan is dit mogelijk ik ben er dan aanwezig. Mocht je meer informatie willen mail mij dan op eric.vandersnoek@live.nl
  • Hallo,
    Wij willen op 29 Juni 4 jaarkaarten aanschaffen, wie kan er ons blij maken met 10% korting en wij jou met 4 stempels.
    Stuur me een berichtje dan kunnen we het afstemmen.
    Groeten Hans
    zoomzoom@live.nl
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn van 21 juni t/m 23 juni 2013 in Disney en kunnen 6 mensen korting geven. Heb je interesse mail me dan maar op mvanwijngaarden@home.nl
  • HALLO DISNEYFANS
    Ik ben zo 28 en 29 april in DLP ik kan jou korting geven op je Disney JaarKaart en jij helpt mij aan Stempels
    Bel Me Als We Mekaar Kunnen Helpen BVD Sophia 06-20606355
  • Ga je tussen 28 april en 4 mei jaarkaarten kopen en wil je 10% korting? Neem dan contact met ons op, wij kunnen de stempels goed gebruiken! We zijn tot zaterdagavond te bereiken via estmar99@planet.nl, daarna zijn we onderweg en kunnen we niet meer reageren op de mail.
    Groetjes,
    Esther
  • Hallo Disney fans,
    Wij zijn op maandag 6 mei in Disneyland wie o wie kan mij helpen? Ik heb nog maar een stempel nodig!
    Je kunt me mailen op fam.fritschy@ziggo.nl en dun kunnen we iets afspreken.
    Groetjes , Petra
  • Wij zijn van zondag 28 april t/m woensdag 1 mei in Parijs en kunnen 10% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart.
    Mail even op disneykorting@outlook.com als je hier gebruik van wilt maken. We zijn zeker tot zaterdagavond 27 april te bereiken via de mail, waarschijnlijk daarna ook, maar dan neemt de frequentie van checken af.
    Mvg
    Vincent
  • Wij zijn 1, 3 en 5 mei in disneyland Parijs en kunnen nog 12 mensen korting geven op hun aan te schaffen jaarkaart.
    Mocht je hieroor willen afspreken neem dan contact op: 0622985139.
    Groet Edith
  • Hallo Lars,
    Ik zag op jouw site dat de Parrainage formulieren die geldig zijn vanaf 28 maart nog niet digitaal beschikbaar zijn gesteld. Is er een andere manier om aan aan die formulieren te komen?
    Alvast bedankt.
    Groetjes,
    Lois
  • Wij zijn donderdag 2 t/m zaterdag 4 mei in Disneyland Parijs we kunnen die dagen maximaal 12 personen voorzien van 10% korting op aanschaf van een jaarkaart!
    Wie zoekt er nog korting en wilt ons helpen aan stempels?
    Wil je me dan mailen i.vanheck@me.com
    Met vriendelijke groet, Iwan
    Laugh
  • Lois zei:


    Hallo Lars,
    Ik zag op jouw site dat de Parrainage formulieren die geldig zijn vanaf 28 maart nog niet digitaal beschikbaar zijn gesteld. Is er een andere manier om aan aan die formulieren te komen?
    Alvast bedankt.
    Groetjes,
    Lois

    Hoi Lois,
    Het digitale formulier is inderdaad nog niet beschikbaar. Uiteraard is het actuele parrainage formulier gewoon verkrijgbaar bij de kantoren van Bureau Passeport Annuel in Disneyland zelf. Het nieuwe parrainage formulier is, net zoals het 'bon de commande' formulier, geldig t/m 30 juni 2013.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,
    Wij gaan van 18 t/m 22 juni weer naar Disneyland Parijs en kunnen dan 10% korting op de jaarkaarten geven. Indien u hiervan gebruik wilt maken stuur dan een berichtje naar w.debeer@home.nl.
    Groetjes,
    Lois
Log In of Registreer om te reageren.