Busuren naar de parken

mei 2017 aangepast in Algemeen
Hoi, Gisteren hebben mijn dochters een reis geboekt naar Disney World voor september 2017(via deze site natuurlijk). Ze zouden graag een keer gaan ontbijten in Be Our Guest in Magic Kingdom alleen was er voorlopig nog maar plaats om 8u05, zijn er dan al bussen die zo vroeg naar de parken rijden, zij logeren in All-Star Movies Resort. Het park zou zelf pas open zijn om 9 uur. Hier en daar lees je info dat de bussen maar rijden 45 minuten voor de opening van het park en dan kunnen ze natuurlijk niet op tijd zijn voor het ontbijt. Weet er hier iemand iets meer over. Het is de eerste keer Disney World dus het is vooral overal info zoeken, dus het zou geweldig zijn moest iemand hier een antwoord op weten. Groetjes Anja

Reacties

  • stitch zei:

    Hoi, Gisteren hebben mijn dochters een reis geboekt naar Disney World voor september 2017(via deze site natuurlijk). Ze zouden graag een keer gaan ontbijten in Be Our Guest in Magic Kingdom alleen was er voorlopig nog maar plaats om 8u05, zijn er dan al bussen die zo vroeg naar de parken rijden, zij logeren in All-Star Movies Resort. Het park zou zelf pas open zijn om 9 uur. Hier en daar lees je info dat de bussen maar rijden 45 minuten voor de opening van het park en dan kunnen ze natuurlijk niet op tijd zijn voor het ontbijt. Weet er hier iemand iets meer over. Het is de eerste keer Disney World dus het is vooral overal info zoeken, dus het zou geweldig zijn moest iemand hier een antwoord op weten. Groetjes Anja

    Hoi Anja,

    Dank voor jullie boeking! De bussen naar de parken rijden pas vanaf 45 minuten vóór parkopening. Dan haal je 08:05 uur bij Be Our Guest inderdaad niet als Magic Kingdom om 09:00 uur open gaat. Een optie is om Uber (als taxi) te reserveren voor die ochtend. Dit kun je zelf doen (via de Uber app) of via de conciërge van het hotel waar je verblijft. Meer informatie over Uber in Walt Disney World: http://www.disneytouristblog.com/uber-disney-world-tips/.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je voor de info. Heeft er hier iemand op het forum al Uber gebruikt om naar de parken te gaan en wat is jullie ervaring hiermee. Valt de prijs mee of is het eerder duur. Het lijkt mij wel interessant dat ze indien nodig Uber kunnen gebruiken daar. Groetjes Anja
  • stitch zei:

    Dank je voor de info. Heeft er hier iemand op het forum al Uber gebruikt om naar de parken te gaan en wat is jullie ervaring hiermee. Valt de prijs mee of is het eerder duur. Het lijkt mij wel interessant dat ze indien nodig Uber kunnen gebruiken daar. Groetjes Anja

    Hoi Anja,

    Persoonlijk heb ik geen ervaring met Uber in Walt Disney World, maar je haalt veel tips uit de link naar het artikel in mijn vorige reactie. De prijs voor gebruik binnen Walt Disney World is $8-$13 per trip en dat is veel goedkoper dan een reguliere taxi. Betaling gaat via de app (koppel een creditcard) en doorgaans wordt je binnen 4-8 minuten opgehaald.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars. Groetjes Anja
Log In of Registreer om te reageren.