Jaarkaart online aanschaffen

2

Reacties

  • Hoi,

    Ik heb zelf een jaarkaart (dream), in augustus willen we met mijn vriend zijn familie 4 dagen naar disneyland gaan. We hebben berekend dat het goedkoper is om voor hen ook een jaarkaart dream te kopen, zodat we dan mogelijk ook weer met oud en nieuw kunnen gaan. Als we online dream jaarkaart voor ze kopen, die ze dan binnen 6 maanden kunnen omwisselen voor een echte jaarkaart, kunnen ze dan nog wel 10% korting krijgen via het parrainage programma met mijn jaarkaart? Ik kan het nu overigens ook op de site niet meer vinden hoe je een jaarkaart kan kopen...

    Ik hoop dat iemand het weet!

    Groetjes Sarina
  • Sarina zei:

    Hoi,

    Ik heb zelf een jaarkaart (dream), in augustus willen we met mijn vriend zijn familie 4 dagen naar disneyland gaan. We hebben berekend dat het goedkoper is om voor hen ook een jaarkaart dream te kopen, zodat we dan mogelijk ook weer met oud en nieuw kunnen gaan. Als we online dream jaarkaart voor ze kopen, die ze dan binnen 6 maanden kunnen omwisselen voor een echte jaarkaart, kunnen ze dan nog wel 10% korting krijgen via het parrainage programma met mijn jaarkaart? Ik kan het nu overigens ook op de site niet meer vinden hoe je een jaarkaart kan kopen...

    Ik hoop dat iemand het weet!

    Groetjes Sarina

    Hoi Sarina,

    Je kunt de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    De Parrainage aanbieding waarbij een bestaande jaarkaarthouder nieuwe jaarkaarthouders aanbrengt met 10% korting en stempels, is alleen geldig bij aanschaf ter plaatse, niet online.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Ik ga 28 maart met mijn vriend naar Disney, wij gaan 2 dream passes online kopen. Hiervoor krijgen wij dus een E-ticket. Kunnen wij hier alsof iemand aan stempels mee helpen en daardoor de 10% krijgen of geld dit alleen als je het in het park zelf koopt. Aangezien de kosten al online betaald zijn.

    Groetjes, Shirley
  • Hoi Shirley,

    als je je jaarkaarten al online gekocht hebt kun je geen korting meer krijgen c.q. stempels geven.
  • Hallo Lars,
    Ik zat net te kijken op de prijzen voor de jaarkaarten en daar stonden speciale Discovery jaarkaarten bij voor 139,00 en 179,00 euro. Ze zijn 150 dagen per jaar geldig maar ik kan nergens vinden wat dan de blokdagen zijn? Weet jij dat? Groetjes Antoinette
  • Hallo Lars,
    Ik zat net te kijken op de prijzen voor de jaarkaarten en daar stonden speciale Discovery jaarkaarten bij voor 139,00 en 179,00 euro. Ze zijn 150 dagen per jaar geldig maar ik kan nergens vinden wat dan de blokdagen zijn? Weet jij dat? Groetjes Antoinette

    Hoi Annoelle,

    De Discovery voor €139 is de reguliere prijs. De variant van €179 is inclusief 'gratis' parkeren. Dit zit bij de andere jaarkaarten standaard inbegrepen, maar bij de Discovery kun je hier dus optioneel voor kiezen. Download het overzicht van de blockdagen van alle jaarkaarten via onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Blockdagen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Je kunt de jaarkaarten vervolgens eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Heb jij misschien nog een idee? In januari heb ik per post verlenging van de jaarkaart van mijn schoonzoon aangevraagd. Het bedrag is 31 januari geïncasseerd, maar tot op heden is er nog geen kaart bezorgd!
    Ik heb al in maart mailcontact gehad met de klantenservice en een dame heeft het voor me uitgezocht. De kaart bleek naar zijn oude adres te zijn gestuurd en toen weer terug naar Parijs (wel vreemd, want dat oude adres is zijn ouderlijk huis en die hebben nooit iets gezien?!?).
    In elk geval heb ik nogmaals de goede gegevens doorgegeven en het zou opnieuw verstuurd worden.
    Helaas na een maand nog geen kaart en ik begin april weer een mailtje gestuurd. Daarop kreeg ik nu geen persoonlijk, maar een standaard antwoord met de mededeling dat het vanwege hetjubileumjaar veel drukker is en dat ik binnen 15 dagen antwoord zou krijgen.
    Je raadt het al; niks meer gehoord!
    Ik krijg in de mail wel een telefoonnummer aangeboden, maar dat is het franse nummer en dus niet handig met mijn armzalige schoolfrans.
    Omdat we volgende week een bezoek aan Disney hebben gepland én schoonzoon inmiddels drie maanden abonnement misloopt beginnen we nu wel echt boos/ongerust te raken.
    Heb jij misscien nog idee met wie of hoe we contact op kunnen nemen voor dit probleem?
    Alvast bedankt voor het lezen van dit lange verhaal en veel succes met je mooie site verder.
    Groetjes, Anja
  • Hoi Anja,

    je zou contact kunnen opnemen via dlp.benelux.cro@disneylandparis.com, de nederlandstalige klantenservice.
    Als je dat al gedaan hebt heb ik nog een ander mailadres voor je maar het lijkt me handiger om dat via een PB aan je te sturen.
  • Hoi @Anja ,

    Ter aanvulling op de informatie van Hugo: Mocht je de jaarkaart nu niet op tijd thuis ontvangen, neem dan alle correspondentie mee naar Disney en ga naar een loket van Guest Relations om dit probleem uit te leggen. Aangezien de jaarkaart reeds is aangemaakt, ontvang je dan een tijdelijke toegangsbewijs en kun je de jaarkaart vervolgens bij Bureau Passeport Annuel afhalen.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Anja ,

    Ter aanvulling op de informatie van Hugo: Mocht je de jaarkaart nu niet op tijd thuis ontvangen, neem dan alle correspondentie mee naar Disney en ga naar een loket van Guest Relations om dit probleem uit te leggen. Aangezien de jaarkaart reeds is aangemaakt, ontvang je dan een tijdelijke toegangsbewijs en kun je de jaarkaart vervolgens bij Bureau Passeport Annuel afhalen.

    Groetjes,
    Lars

    Dank jullie wel Hugo en Lars! Ik ga het opnieuw proberen op dit mail adres. Ik hou jullie op de hoogte van de voortgang.

    Groetjes, Anja
  • Lars zei:

    Hoi @Anja ,

    Ter aanvulling op de informatie van Hugo: Mocht je de jaarkaart nu niet op tijd thuis ontvangen, neem dan alle correspondentie mee naar Disney en ga naar een loket van Guest Relations om dit probleem uit te leggen. Aangezien de jaarkaart reeds is aangemaakt, ontvang je dan een tijdelijke toegangsbewijs en kun je de jaarkaart vervolgens bij Bureau Passeport Annuel afhalen.

    Groetjes,
    Lars

    Dank jullie wel Hugo en Lars! Ik ga het opnieuw proberen op dit mail adres. Ik hou jullie op de hoogte van de voortgang.

    Groetjes, Anja
    Hallo Lars en Hugo.
    Na nogmaals enige e-mail correspondentie heeft een vriendelijke dame van de clientenservice de jaarkaart (bij wijze van hoge uitzondering!) klaargelegd bij de conciergerie van het Disneyland hotel.
    Aangezien dochter en ik het park wilden bezoeken om onze eigen jaarkaarten te verlengen, mochten we de kaart van schoonzoon komen ophalen aldaar. Dit hebben we afgelopen zondag gedaan.

    Overigens heeft schoonzoon, bij wijze van genoegdoening omdat het zolang geduurd heeft (de kaart die via de post is gereisd is nog steeds niet boven water), een extra maand toegang gekregen op zijn jaarkaart.
    Al met al is het dus keurig opgelost door Disneyland.
    En met onze eigen verlengde passen in de zak, kunnen we nu weer tot september volgend jaar vooruit! :)

    Bedankt voor jullie meedenken.
    Groetjes, Anja

  • Hallo Lars en Hugo.
    Na nogmaals enige e-mail correspondentie heeft een vriendelijke dame van de clientenservice de jaarkaart (bij wijze van hoge uitzondering!) klaargelegd bij de conciergerie van het Disneyland hotel.
    Aangezien dochter en ik het park wilden bezoeken om onze eigen jaarkaarten te verlengen, mochten we de kaart van schoonzoon komen ophalen aldaar. Dit hebben we afgelopen zondag gedaan.

    Overigens heeft schoonzoon, bij wijze van genoegdoening omdat het zolang geduurd heeft (de kaart die via de post is gereisd is nog steeds niet boven water), een extra maand toegang gekregen op zijn jaarkaart.
    Al met al is het dus keurig opgelost door Disneyland.
    En met onze eigen verlengde passen in de zak, kunnen we nu weer tot september volgend jaar vooruit! :)

    Bedankt voor jullie meedenken.
    Groetjes, Anja

    Hoi Anja,

    Dat is heel fijn om te horen! Dank voor de feedback en veel plezier met jullie jaarkaarten!

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Wij willen weer jaarkaarten gaan aanschaffen en 'room only' boeken. Bij de reserveringslijn wilden ze geen boeking maken of bedrag noemen met korting van een Infinity jaarpas omdat ik nog geen pasnummer kan geven. Heeft de E-voucher bij een online aankoop wel een nummer waarmee ik een boeking zou kunnen maken? (ik heb al gekeken of een arrangement boeken goedkoper is, maar helaas niet).
    Groeten Micheline
  • Hoi Micheline,

    Nee, je moet in principe echt de definitieve jaarkaart hebben om de korting te kunnen krijgen.
  • Beste Hugo,
    Dank voor het antwoord. Ik heb opnieuw gebeld naar de reserveringslijn en iemand anders aan de lijn gekregen. Zij vertelde mij dat als ik bij hen de jaarkaarten bestel ik wel kan reserveren met korting en mij de bedragen met korting gegeven. Het hangt er blijkbaar van af wie je aan de lijn hebt....
    Groeten Mich
  • Hoi Mich (ik weet even niet waarom ik je naam verkeerd spelde, excuses daarvoor);

    goed voorbeeld van hoeveel invloed het soms heeft welke CM je aan de lijn/balie krijgt. Goed om te horen dat het toch kan blijkbaar!
  • Goedemorgen, nieuw op deze pagina dus ik hoop dat ik goed zit met mijn vraag.
    Wij willen van vrijdag 23 februari t/m zondag 25 februari of eventueel het weekend ervoor of erna naar Disney gaan en waarschijnlijk een jaarkaart kopen. De eerste vraag is dus of er dan mensen aanwezig zijn die ons korting kunnen verlenen in ruil voor een stempeltje?
    De tweede en misschien wel meer belangrijke vraag is of deze korting ook verleend kan worden op het moment dat ik online een jaarkaart bestel en een E-voucher krijg voor de eerste dag toegang waar deze bij de BPA ingewisseld moet worden?

    Alvast bedankt iedereen.
  • januari 2018 aangepast
    Goededag Raghnar

    Wij zijn er 2 t/m 3 maart, Dus dan zouden wij korting kunnen geven.
    Op een online jaarkaart gaat dat niet.
    Je moet (voor de eerste dag) wel een dagticket kopen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris, die prijs word verrekend met je jaarkaart.
    Bij BPA, (waar we samen naar toe moeten) word dan alles in orde gemaakt.

    Mag ik vragen om hoeveel jaarkaarten het gaat?

    Groetjes Linda
    Raghnar zei:

    Goedemorgen, nieuw op deze pagina dus ik hoop dat ik goed zit met mijn vraag.
    Wij willen van vrijdag 23 februari t/m zondag 25 februari of eventueel het weekend ervoor of erna naar Disney gaan en waarschijnlijk een jaarkaart kopen. De eerste vraag is dus of er dan mensen aanwezig zijn die ons korting kunnen verlenen in ruil voor een stempeltje?
    De tweede en misschien wel meer belangrijke vraag is of deze korting ook verleend kan worden op het moment dat ik online een jaarkaart bestel en een E-voucher krijg voor de eerste dag toegang waar deze bij de BPA ingewisseld moet worden?

    Alvast bedankt iedereen.

  • Raghnar zei:

    Goedemorgen, nieuw op deze pagina dus ik hoop dat ik goed zit met mijn vraag.
    Wij willen van vrijdag 23 februari t/m zondag 25 februari of eventueel het weekend ervoor of erna naar Disney gaan en waarschijnlijk een jaarkaart kopen. De eerste vraag is dus of er dan mensen aanwezig zijn die ons korting kunnen verlenen in ruil voor een stempeltje?
    De tweede en misschien wel meer belangrijke vraag is of deze korting ook verleend kan worden op het moment dat ik online een jaarkaart bestel en een E-voucher krijg voor de eerste dag toegang waar deze bij de BPA ingewisseld moet worden?

    Alvast bedankt iedereen.

    Raghnar,

    Mail me even wij zijn er dat weekend.

    Je kan me mailen op rakeshensarita@hotmail.com.

    Mvg

    Rakeshensarita
  • Raghnar zei:

    Goedemorgen, nieuw op deze pagina dus ik hoop dat ik goed zit met mijn vraag.
    Wij willen van vrijdag 23 februari t/m zondag 25 februari of eventueel het weekend ervoor of erna naar Disney gaan en waarschijnlijk een jaarkaart kopen. De eerste vraag is dus of er dan mensen aanwezig zijn die ons korting kunnen verlenen in ruil voor een stempeltje?
    De tweede en misschien wel meer belangrijke vraag is of deze korting ook verleend kan worden op het moment dat ik online een jaarkaart bestel en een E-voucher krijg voor de eerste dag toegang waar deze bij de BPA ingewisseld moet worden?

    Alvast bedankt iedereen.

    Hoi Raghnar,

    Ik heb je vraag even verplaatst naar het juiste topic. Het is niet mogelijk om korting te krijgen van een bestaande jaarkaarthouder als je online de jaarkaart als E-voucher aanschaft. Kun je met iemand afspreken, bestel dan eerst online een Super Magic Plus dagkaart (hele jaar door geldig) voor alle reisgenoten via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Vervolgens spreek je met de bestaande jaarkaarthouder(s) af bij Bureau Passeport Annuel waar de prijs van de dagkaart per persoon wordt verrekend met de prijs van de gekozen jaarkaart + 10% korting. Zo voorkom je dat je zowel bij de kassa, als bij Bureau Passeport Annuel dubbel in de rij moet staan.

    Is er niemand waar je mee kunt afspreken, bestel de jaarkaarten dan eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    ik en mijn vriend willen graan donderdag naar DLP gaan, graag wil ik een Magic Plus kaart kopen ( dit zou ik online doen ) en voor hem dan achteraf een ticket aan 39 euro. Hoe lang duur het aanmaken van zo een jaarpas? en kan dit al op dag 1 van je pas? alvast bedankt ! :)
  • Beau zei:

    Hallo,
    ik en mijn vriend willen graan donderdag naar DLP gaan, graag wil ik een Magic Plus kaart kopen ( dit zou ik online doen ) en voor hem dan achteraf een ticket aan 39 euro. Hoe lang duur het aanmaken van zo een jaarpas? en kan dit al op dag 1 van je pas? alvast bedankt ! :)

    Hoi Beau,

    De tijd die je kwijt bent met het aanmaken van de definitieve jaarkaart is afhankelijk van de drukte bij Bureau Passeport Annuel. Momenteel is het zomervakantie en dus druk in de parken. Zorg dat het liefst stipt om 10:00 uur bij Bureau Passeport Annuel bent voor de minst lange wachttijden. Met de E-voucher gaat het aanmaken overigens sneller aangezien Disney al je informatie al in het systeem heeft staan.

    De 'Bring a Friend' tickets als onderdeel van een Magic Plus of Infinity jaarkaart kunnen direct vanaf het moment dat je de definitieve jaarkaart hebt ontvangen aangeschaft worden bij de kassa's van beide parken.

    Groetjes,
    Lars
  • Hey! Als ik online een jaarpas koop kan ik dan de eerste dag wel gratis parkeren?

    Groetjes Tara
  • taariie zei:

    Hey! Als ik online een jaarpas koop kan ik dan de eerste dag wel gratis parkeren?

    Groetjes Tara

    Hoi Tara,

    Met de E-voucher voor Magic Flex, Magic Plus en Infinity kun je inderdaad al direct op de eerste dag gratis parkeren. Alleen bij een Discovery jaarkaart is dit niet mogelijk. Bestel de jaarkaarten eenvoudig online via: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten.

    Groetjes,
    Lars
  • maart 2019 aangepast
    Hoi allemaal,

    Sinds kort is het ook mogelijk om via DiscoverTheMagic.nl jaarkaarten voor Disneyland Paris online met iDeal, bancontact, PayPay of creditcard aan te schaffen.

    Je kunt de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via: https://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten-nl (met iDeal) of https://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten-be (met bancontact, creditcard of PayPal).

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb 2 e tickets uitgeprint, voor magical plus card, waar kan de jaarcard aanmaken? In beide parken?
    Harry
  • Hoi @Veth65 ,

    Met de E-voucher ga je direct het Disneyland Park binnen (scannen van de code bij de poortjes) en daarna naar Bureau Passeport Annuel aan de rechterzijde van het kasteel. Hier kan de voucher wordt omgewisseld voor de definitieve jaarkaart.

    Groetjes,
    Lars
  • Is dit ook mogelijk in of bij studio park?
    Harry
  • Ja, bij de meest rechter kassa’s van het Walt Disney Studios Park.
  • Durf bijna niet te vragen, welke van de 2 is minst druk?
    Harry
Log In of Registreer om te reageren.