Telefonische bereikbaarheid Disney

Hallo allemaal,
Ik heb in april geboekt voor een verblijf van 5 dagen in juli. Ik ga met mijn zoon van 13 die autisme heeft. Het is voor mij belangrijk om alles goed voor te bereiden. Nu probeer ik al sinds april Disney te bellen zonder resultaat. Ik wil nog een show bijboeken, maar heb een arrangement en ga dus niet het volle pond op de website betalen. Ook wil ik weten waarom op de boeking wij vermeld staan als 2 volwassenen. Rekent Disney kinderen vanaf 13 tot volwassenen? Het is erg frustrerend om alsmaar in de wacht te hangen terwijl de kosten doortikken. Aangezien wij in juli gaan, wil ik ook restaurants reserveren, is dat nummer dan wel te bereiken? Wie heeft tips voor mij?

Reacties

  • De kosten voor het gesprek zijn 1 euro,je betaald dus niet per minuut, de kosten kunnen dus niet oplopen als je in de wacht staat. Welk nummer heb je gebeld? Word je wel doorverbonden naar het keuzemenu of heb je helemaal geen gehoor?
  • En dat er twee volwassenen op de boeking staan, lijkt mij niet zo een heel groot probleem toch?
  • Hallo Sabrina,
    Ik heb verschillende keren gebeld en in de wacht gestaan. Er is steeds wel een keuzemenu maar uiteindelijk sta je in de wacht, 1 keer heb ik 45 minuten in de wacht gehangen zonder resultaat. Ik heb het nummer gebeld op de website en ook het nummer in mijn bevestiging, maar die komen op hetzelfde uit. Ik kom er gewoon niet doorheen. Er wordt ook niet aangegeven hoeveel mensen in de wacht zijn, je hoort alleen de hele tijd dezelfde irritante liedjes en reclameboodschappen.
  • Hoi Nicle,

    heb je al eens geprobeerd om je te laten terugbellen via de website?
  • Hoi Hugo,
    Nee, hoe werkt dat en bellen ze ook echt terug?
  • mei 2020 aangepast
    Hoi Nicole,

    als je op hier een prijs uitrekent (maakt niet uit voor welke periode) en je ziet de resultaten, zie je rechtsonder een venster verschijnen met "hulp nodig"? Daar kun je je telefoonnummer invullen.
    Bij mij werkte dat prima, maar ik weet natuurlijk niet of het toen druk was :)
  • Goeie tip, ga ik doen. Bedankt!
  • Daarnaast kun je ook op bepaalde momenten chatten op de website, of stuur een berichtje via Facebook. Succes en hoop dat je snel geholpen word!
  • Hallo allemaal,
    Ik heb in april geboekt voor een verblijf van 5 dagen in juli. Ik ga met mijn zoon van 13 die autisme heeft. Het is voor mij belangrijk om alles goed voor te bereiden. Nu probeer ik al sinds april Disney te bellen zonder resultaat. Ik wil nog een show bijboeken, maar heb een arrangement en ga dus niet het volle pond op de website betalen. Ook wil ik weten waarom op de boeking wij vermeld staan als 2 volwassenen. Rekent Disney kinderen vanaf 13 tot volwassenen? Het is erg frustrerend om alsmaar in de wacht te hangen terwijl de kosten doortikken. Aangezien wij in juli gaan, wil ik ook restaurants reserveren, is dat nummer dan wel te bereiken? Wie heeft tips voor mij?

    Hoi Nicole67,

    Disney rekent iedereen vanaf 12 jaar als 'volwassene'. De twee categorieën zijn: kinderen (3 t/m 11 jaar) en volwassenen (12 jaar en ouder). Baby's van 0 tot 3 jaar zijn sowieso gratis en worden niet meegeteld. De restaurant reserveringslijn is een Frans nummer, dus daar betaal je per minuut voor. Meer informatie & telefoonnummer: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel Lars,
    Ik heb net weer geprobeerd Disney te bellen om de Wild West show bij te boeken, maar zat weer in de wacht. Ik heb me laten terugbellen, maar ik werd wel gebeld maar zat gelijk weer in de wacht. Ik ben daar even klaar mee, ga nu proberen de restaurants te reserveren. Kijken of er daar iemand opneemt. Voor mijn gevoel zijn ze te bereiken zolang je gaat boeken, maar als je hebt geboekt krijg je ze niet meer te pakken.
    Groetjes, Nicole
  • Dankjewel Lars,
    Ik heb net weer geprobeerd Disney te bellen om de Wild West show bij te boeken, maar zat weer in de wacht. Ik heb me laten terugbellen, maar ik werd wel gebeld maar zat gelijk weer in de wacht. Ik ben daar even klaar mee, ga nu proberen de restaurants te reserveren. Kijken of er daar iemand opneemt. Voor mijn gevoel zijn ze te bereiken zolang je gaat boeken, maar als je hebt geboekt krijg je ze niet meer te pakken.
    Groetjes, Nicole

    Ik heb vanochtend gebeld en kreeg na 8 minuten iemand aan de telefoon. Probeer het anders na het weekend, dan zal het wat rustiger zijn.


Log In of Registreer om te reageren.