Dagkaart Animal Kingdom

Hoi Lars,

Eind juli gaan wij voor 1 dag naar Animal Kingdom, voornamelijk voor Pandora en de nieuwe attracties. Ik denk dat het handig is als we de kaarten van te voren bestellen zodat we niet in de wachtrij hoeven te staan en dat we (mits ze nog beschikbaar zijn) 30 dagen van te voren fastpass tickets kunnen bestellen.

Het is me niet helemaal duidelijk of we wel tickets kunnen bestellen via de my Disney experience app aangezien ik dit op de site las:

†Ticket sales are for residents of the U.S. and Canada only and may not be available in some countries. Ticket prices are in USD only.
*Available in the U.S. only.

Of geldt dit alleen voor de app en niet voor de site? Ook heb ik het liefst geen e-tickets die ik van te voren moet omruilen voor normale tickets want dan staan we waarschijnlijk alsnog in de rij. Ik heb nu meerdere emails gestuurd naar hun klantenservice maar ik krijg vaak standaard antwoorden waar ik niet veel aan heb.

Wat kan ik het beste doen?

Groetjes Mave

Reacties

  • Hoi Mave,

    Via de My Disney Experience app kunnen alleen Amerikanen tickets bestellen. Europeanen kunnen tickets online bestellen via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida. Je hebt daarbij de keuze voor tickets die thuis worden gestuurd (hoge verzendkosten) of als E-ticket. Beide tickets kunnen nog vóór aankomst gelinkt worden aan My Disney Experience zodat je FastPass+ en restaurants kunt reserveren. Optioneel: Als je een MagicBand besteld, dan is het ticket eveneens hieraan te linken zodat je niet meer met een fysiek ticket hoeft rond te lopen.

    Groetjes,
    Lars
  • Let er trouwens op dat Disney World flex prijzen hanteerd. Afhankelijk van de drukte varieert de prijs dus check dat je het juiste ticket koopt.
  • Hoi Lars,

    Bedankt voor je snelle reactie!
    Het is gelukt de tickets zijn besteld. De verzendkosten waren erg hoog ;) (gratis). Je kon wel kiezen om ze binnen 3 dagen te laten bezorgen voor $30. Maar standaard (12dagen) was gratis. Als het goed is komen ze 12 juni binnen.

    Groetjes Mave
  • Mave zei:

    Hoi Lars,

    Bedankt voor je snelle reactie!
    Het is gelukt de tickets zijn besteld. De verzendkosten waren erg hoog ;) (gratis). Je kon wel kiezen om ze binnen 3 dagen te laten bezorgen voor $30. Maar standaard (12dagen) was gratis. Als het goed is komen ze 12 juni binnen.

    Groetjes Mave

    Hoi Mave,

    Dat zijn inderdaad 'hoge' verzendkosten ;-) Goed om te horen dat het gelukt is. Alvast heel veel plezier in Disney's Animal Kingdom!

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Dat gaat zeker lukken :smiley: Bedankt voor de info

    Groetjes
  • Let er trouwens op dat Disney World flex prijzen hanteerd. Afhankelijk van de drukte varieert de prijs dus check dat je het juiste ticket koopt.

    Hoi,

    Wat gek, ik zie jouw reactie nu pas... maar ik heb er i.d.d. naar gekeken, wij vallen net buiten het hoogseizoen (28 juli) en hebben dus "regular" tickets.
  • Erg tevreden over undercver tourist! De kaarten zijn nu al binnen en ik ben eergister ook goed geholpen door hun klantenservice omdat ik de tickets al wilde registreren via MDE. Misschien ook maar eens kijken of ik daar mijn Universal tickets ga bestellen....
  • Mave zei:

    Erg tevreden over undercver tourist! De kaarten zijn nu al binnen en ik ben eergister ook goed geholpen door hun klantenservice omdat ik de tickets al wilde registreren via MDE. Misschien ook maar eens kijken of ik daar mijn Universal tickets ga bestellen....

    Wij ook, Mave :) Daarom werken wij ook met hen samen voor voordelige tickets voor de parken in Orlando (Disney, Universal, etc.). Maak gebruik van onze links op de Tickets pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida. Hierdoor ontvangen wij commissie van Undercover Tourist, terwijl de prijs voor jou als consument hetzelfde blijft, ongeacht welk ticket je aanschaft.

    Groetjes,
    Lars
  • Ach....sorry Lars, als ik het geweten had dan had ik dit zeker gedaan...ik was te enthousiast en heb ze gelijk besteld zonder link... maar wie weet wat ik nog allemaal nodig heb van undercover tourist ;)
  • Mave zei:

    Ach....sorry Lars, als ik het geweten had dan had ik dit zeker gedaan...ik was te enthousiast en heb ze gelijk besteld zonder link... maar wie weet wat ik nog allemaal nodig heb van undercover tourist ;)

    Geen probleem, Mave :) Voor komende aankopen houden wij ons graag aanbevolen via de links op deze pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.