Vriendin ten huwelijk vragen in Disneyland Parijs

Hallo iedereen,

Ik ga samen met mijn vriendin 13 en 14 mei naar Disneyland Parijs.
Zij is een echte Disneyfreak dus kon ik geen betere plaats bedenken om haar ten huwelijk te vragen.
Nu zeiden ze op het reisbureau waar wij mee naar Disneyland komen dat ik Disneyland moet contacteren maar ik vind nergens waar ik dit kan doen.
Ik heb al geprobeerd te bellen maar dat is enkel voor informatie omtrent het verblijf.
Misschien kan iemand hier op het forum mij helpen.
Alvast bedankt! :)

Groetjes
Yannick

Reacties

  • Hallo iedereen,

    Ik ga samen met mijn vriendin 13 en 14 mei naar Disneyland Parijs.
    Zij is een echte Disneyfreak dus kon ik geen betere plaats bedenken om haar ten huwelijk te vragen.
    Nu zeiden ze op het reisbureau waar wij mee naar Disneyland komen dat ik Disneyland moet contacteren maar ik vind nergens waar ik dit kan doen.
    Ik heb al geprobeerd te bellen maar dat is enkel voor informatie omtrent het verblijf.
    Misschien kan iemand hier op het forum mij helpen.
    Alvast bedankt! :)

    Groetjes
    Yannick

    Hoi Yannick,

    Sinds kort is het mogelijk om van Disney hulp te krijgen bij een officieel aanzoek en/of bruiloft/huwelijksceremonie in de hotels of parken. Bekijk alle informatie over een aanzoek hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/huwelijksaanzoek-in-disneyland-paris-met-mickey-en-minnie. Alle informatie over een bruiloft/huwelijksceremonie staat hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/trouwen-in-disneyland-paris-met-huwelijksceremonie.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars!
    Ik heb ze gemaild.
    Ik laat iets weten als ik een mailtje terug heb ontvangen.

    Groetjes
    Yannick
  • Bedankt Lars!
    Ik heb ze gemaild.
    Ik laat iets weten als ik een mailtje terug heb ontvangen.

    Groetjes
    Yannick

    Heel leuk idee en zeker top om het daar te doen als ze zo'n Disney fan is ! Gefeliciteerd alvast en good luck! :-)
  • alvast succes en laat ons weten wat ze gezegd heeft hé!
  • Wat een leuk idee van je, en nu maar hopen dat ze dit forum niet kent :-)

    grz
    MJ
  • Hallo allemaal,

    Sinds kort heb ik het YouTube kanaal "Sir Willow" gevonden.
    Hierin verteld een oud medewerker van o.a. Walt Disney World mooie verhalen over wat hij mee heeft gemaakt.
    In deze video geeft hij wat tips wanneer je een aanzoek wilt doen.
    In de praktijk moet een Disney fotograaf dus snel schakelen.
  • Ik heb zelf op 12 april mijn vriendin ten huwelijk gevraagd voor het kasteel :-)
    Ik was van plan om het via het park te doen, maar toen ik de prijzen zag schrok ik best wel; goedkoopste optie is €220 en dan moet je nog in een Disney hotel verblijven ook, want is een service die op de kamer is.
    Mochten mensen de folder met alle prijzen willen hebben kun je me je mailadres via PM doorgeven

    grz

    MJ
  • juni 2017 aangepast
    mcjas zei:

    Ik heb zelf op 12 april mijn vriendin ten huwelijk gevraagd voor het kasteel :-)
    Ik was van plan om het via het park te doen, maar toen ik de prijzen zag schrok ik best wel; goedkoopste optie is €220 en dan moet je nog in een Disney hotel verblijven ook, want is een service die op de kamer is.
    Mochten mensen de folder met alle prijzen willen hebben kun je me je mailadres via PM doorgeven

    grz

    MJ

    Wat gaaf!! Ze heeft ja gezegd mag ik hopen? Gefeliciteerd!
    Nu maar hopen dat ik ook daar ten huwelijk word gevraagd
  • congratz! jammer dat ik al getrouwd ben, zou daar anders ook wel ten huwelijk gevraagd willen worden :-)

  • Wat gaaf!! Ze heeft ja gezegd mag ik hopen? Gefeliciteerd!
    Nu maar hopen dat ik ook daar ten huwelijk word gevraagd


    Ze heeft inderdaad ja gezegd, nog 6 weken dan is de grote dag:-)
    Was wel erg leuk, op het moment dat ik op mijn knieën ging begonnen er allemaal mensen die het zagen te juichen en te klappen, maakte het nog leuker :-)
  • hey allen,,

    2 weken voor ons bezoek is al het praktische geregeld.
    4 dagen mijn vriendin en ik, en op dag 3 "le moment supreme".
    Ik had als idee om het aan disney lake te vragen, voor nbc aan die " kiosk".
    mede doordat als verrassing onze familie en vrienden ook aanwezig zullen zijn.
    helaas hier geen fotografen noch specials, aangezien de disney prijzen beetje buitensporig zijn.
    en toch: na het bekijken van youtube filmpjes e.d. is er een gevoel van: het kan misschien beter.
    wie van jullie heeft mogelijks een beter idee?
    rekening houdend dat de familie en vrienden " om de hoek" moeten kunnen klaarstaan en deze bloemen en lekkers bij zich hebben. ( mag je een bos bloemen meebrengen in het park?)
    ik heb al gedacht aan binnen in het kasteel, prachtige locatie ook.
    voel jullie vrij om me tips te geven.

    grtz, kevin
  • hi Kevin,

    Als ervaring deskundige :-) kan ik je vertellen dat voor het kasteel het echt een super magisch gevoel geeft. Hangt er een beetje van af hoe groot de groep familie/vrienden is, maar je zou ze op de "oprit" naar het kasteel (het schuine gedeelte) langs de kant kunnen laten staan, en dan allemaal met hun rug naar de weg, alsof ze foto's van het kasteel naan het maken zijn. Dan op een afgesproken tijdstip op je knieën gaan, zodat zij jullie dan kunnen overvallen. Ook is het redelijk makkelijk om iemand dan te parkeren op de plaza zelf met een camera, als jullie bij voorbeeld van links aan komen lopen kan diegene zich rechts verstoppen tussen de mensen.
    Wat betreft de bloemen: als ze uitleggen dat het om een huwelijks aanzoek gaat lijkt het mij dat ze daar niet moeilijk over zullen doen.

    grz

    MJ
  • oke, je hebt me overtuigd. het zal tenmidden van de massa worden, voor het kasteel.
    Net bevestiging gekregen dat er op het middenplein een fotograaf staat ( dank je lars), dus daar zullen we dan onze foto maken en direct erna de vraag stellen. zo kan die fotograaf dat ook ineens vastleggen :smile: ( en hebben wij kwaliteitsvolle foto's :wink: ). Het is zo centraal dat de familie en vrienden ( oh jah, ze zijn met 9 volwassenen en 5 kids) zich er makkelijk rond kunnen verstoppen. Nu nog ergens bevestiging zoeken dat bloemen echt binnen mogen in het park ( en cupcakes ( echt goede)),
    toevallig een contactadres ( op de telefoon na) waar je dit zou kunnen vragen?
    alvast dank,

    groetjes,kevin
  • oke, je hebt me overtuigd. het zal tenmidden van de massa worden, voor het kasteel.
    Net bevestiging gekregen dat er op het middenplein een fotograaf staat ( dank je lars), dus daar zullen we dan onze foto maken en direct erna de vraag stellen. zo kan die fotograaf dat ook ineens vastleggen :smile: ( en hebben wij kwaliteitsvolle foto's :wink: ). Het is zo centraal dat de familie en vrienden ( oh jah, ze zijn met 9 volwassenen en 5 kids) zich er makkelijk rond kunnen verstoppen. Nu nog ergens bevestiging zoeken dat bloemen echt binnen mogen in het park ( en cupcakes ( echt goede)),
    toevallig een contactadres ( op de telefoon na) waar je dit zou kunnen vragen?
    alvast dank,

    groetjes,kevin

    Probeer het via de chat functie op de site of op Facebook, daar geven ze ook veel informatie als je iets vraagt
  • beste allen,

    het is gebeurd! heb mijn vriendin ten huwelijk gevraagd op de meest magische plaats van europa.
    zaterdag 16 september, 14u30.
    Voor het kasteel, tussen de 4 standbeelden op het centrale plein. in aanwezigheid van een photopass fotograaf.
    resultaat: 103 foto's, aangezien er ook 12 vrienden en familie waren afgekomen als verrassing liep het aantal foto's makkelijk op.
    Het was een geluk dat de fotograaf er stond want de 2 dagen ervoor ( donderdag en vrijdag) stond er in de voormiddag altijd iemand,maar 's middags niet meer. op zaterdagmiddag dus wel.
    alvast dank hier aan jullie voor de tips.
    en ow ja; bloemen hebben ze gewoon toegelaten tot het park.

    groetjes,
  • Hoi @gillabel ,

    Wat fijn dat het aanzoek professioneel vast is gelegd en dat je plan goed heeft uitgewerkt. Van harte gefeliciteerd! Heel veel geluk de komende jaren en natuurlijk vele magische tripjes naar Disneyland!

    Groetjes,
    Lars
  • hartelijk dank aan jouw en dit forum.
    ontzettend veel uit geleerd.
    als dank (en hulp voor anderen) ben ik momenteel over al de vragen die ik had mijn bevindingen aan het neerpennen.

    groetjes,
  • hartelijk dank aan jouw en dit forum.
    ontzettend veel uit geleerd.
    als dank (en hulp voor anderen) ben ik momenteel over al de vragen die ik had mijn bevindingen aan het neerpennen.

    groetjes,

    Fijn om te horen en dank voor je bijdrage!

    Groetjes,
    Lars
  • hoi Gillabel,


    Super om te horen dat het gelukt is zo als jij wou, en van harte gefeliciteerd

    grz

    MJ
  • Hi allemaal,

    Begin januari ga ik mijn vriendin ten huwelijk vragen in Disney, en ben op zoek naar ideëen/tips :) ik heb al contact gehad met Disney voor hulp maar hun packages beginnen pas vanaf €8.000 en dat vind ik voor een aanzoek wat te veel van het goede haha, de bruiloft zelf kost immers ook al genoeg ?

    Ben heel benieuwd naar jullie ideeen/ervaringen!

    Groetjes,
    Wesly
  • Hi allemaal,

    Begin januari ga ik mijn vriendin ten huwelijk vragen in Disney, en ben op zoek naar ideëen/tips :) ik heb al contact gehad met Disney voor hulp maar hun packages beginnen pas vanaf €8.000 en dat vind ik voor een aanzoek wat te veel van het goede haha, de bruiloft zelf kost immers ook al genoeg ?

    Ben heel benieuwd naar jullie ideeen/ervaringen!

    Groetjes,
    Wesly

    Hoi Wesley,

    Ik heb je topic even samengevoegd met een ouder topic over dezelfde vraag. Hier staan ook wat ervaringen bij. Hopelijk helpt dat!

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.