Bezorging in hotel

juni 2017 aangepast in Hotels & Accommodatie
beste,

Kan je een brief/ pakket laten bezorgen op adres van je disneyhotel?
En wordt dit dan mooi opzij gehouden aan de receptie?

m.v.g.
K. Gillabel

Reacties

  • beste,

    Kan je een brief/ pakket laten bezorgen op adres van je disneyhotel?
    En wordt dit dan mooi opzij gehouden aan de receptie?

    m.v.g.
    K. Gillabel

    Ik weet wel dat ze, indien je contact opneemt een bos bloemen en fles champagne klaar zetten op je kamer. Dit had mijn partner eens gedaan voor mijn verjaardag. Een brief weet ik niet, maar als je zelf meegaat met de ontvanger kun je dit ook zelf neerleggen, toch?
  • Hey sabrina,
    Je hebt een punt dat als ik er zelf ben ik het daar zelf kan achterlaten.
    Enkel heb ik op dag 3 een verrassing voor mijn partner gepland, en haar kennende lukt het me nooit om tijdens de heenreis champagne en bloemen te verbergen.
    En heb de specials brochure van dlp vandaag ontvangen:
    Een ruiker en fles champagne beginnen vanaf 300 euro.
    Lijkt me net iets goedkoper om ( dure) zendkosten te betalen dan de voorgestelde formules van dlp zelf.

    Alvast dank voor je reactie...
  • Hey sabrina,
    Je hebt een punt dat als ik er zelf ben ik het daar zelf kan achterlaten.
    Enkel heb ik op dag 3 een verrassing voor mijn partner gepland, en haar kennende lukt het me nooit om tijdens de heenreis champagne en bloemen te verbergen.
    En heb de specials brochure van dlp vandaag ontvangen:
    Een ruiker en fles champagne beginnen vanaf 300 euro.
    Lijkt me net iets goedkoper om ( dure) zendkosten te betalen dan de voorgestelde formules van dlp zelf.

    Alvast dank voor je reactie...

    Ja dat is erg veel geld inderdaad. Ik neem aan dat als je een kaart of pakketje best naar het hotel kunt verzenden, ik zou gewoon even contact opnemen met Disney en het even navragen. Ze zijn altijd erg behulpzaam mbt verassingen :)

    Alvast veel succes!
Log In of Registreer om te reageren.