Wij proberen informatie in te wonnen voor komende jaarwisseling. Bijvoorbeeld hoe druk het is de dagen rondom de jaarwisseling ( 28-12 tot 01-01 ) en waar je nog voor een normale prijs kan eten. De Buffalo Bill is bijvoorbeeld bizar duur op oudjaarsavond. maar als ik met Oud en Nieuw in Cafe Mickey wil eten, is de menu kaart daar dan ook anders ? En de prijzen ? En in het hotel ? vermoedelijk Seqouia Lodge. Hoor graag alle tips en trucs voor een geslaagde jaarwisseling.
Wij proberen informatie in te wonnen voor komende jaarwisseling. Bijvoorbeeld hoe druk het is de dagen rondom de jaarwisseling ( 28-12 tot 01-01 ) en waar je nog voor een normale prijs kan eten. De Buffalo Bill is bijvoorbeeld bizar duur op oudjaarsavond. maar als ik met Oud en Nieuw in Cafe Mickey wil eten, is de menu kaart daar dan ook anders ? En de prijzen ? En in het hotel ? vermoedelijk Seqouia Lodge. Hoor graag alle tips en trucs voor een geslaagde jaarwisseling.
Prijzen voor het diner op Oudejaarsavond zijn voor dit jaar nog niet bekend, maar ter indicatie kun je de menu's van vorig jaar hier downloaden om een indruk te krijgen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris. Vrijwel alle restaurants met buffetservice en tafelbediening hanteren speciale prijzen op die avond. Als een bepaald restaurant niet in de menu's wordt vermeld, dan zijn de reguliere prijzen geldig.
Hoi ! Wij hebben een boeking gedaan voor oud&nieuw ! Nu krijgen we op basis van de huidige aanbieding een lunchbon voor oudejaarsdag ipv voor een avondmaaltijd. Kunnen we daarmee dan wel lunchen bij cafe mickey ? normaliter zou het met de maaltijdbon HP wel moeten kunnen (sequoia lodge). Of krijgen we dan een bon voor alleen een counterrestaurant...
Hoi ! Wij hebben een boeking gedaan voor oud&nieuw ! Nu krijgen we op basis van de huidige aanbieding een lunchbon voor oudejaarsdag ipv voor een avondmaaltijd. Kunnen we daarmee dan wel lunchen bij cafe mickey ? normaliter zou het met de maaltijdbon HP wel moeten kunnen (sequoia lodge). Of krijgen we dan een bon voor alleen een counterrestaurant...
Hoi kevinpetra,
Op zowel de dag van kerstavond, als oudejaarsavond kun je de maaltijdvouchers inderdaad alleen als lunch gebruiken in alle beschikbare restaurants, waaronder Café Mickey. Reserveer wel tijdig, aangezien dit populaire dagen zijn.
Wij gaan dit jaar ook voor het eerst naar Disney met oudejaarsavond. De speciale menu's hadden we al gevonden, maar dit interesseert ons niet zo. Restaurants zonder speciaal menu zijn dan ook gewoon open? En de counter service restaurants ook?
Wij gaan dit jaar ook voor het eerst naar Disney met oudejaarsavond. De speciale menu's hadden we al gevonden, maar dit interesseert ons niet zo. Restaurants zonder speciaal menu zijn dan ook gewoon open? En de counter service restaurants ook?
Hoi Minnie-T,
De restaurants die niet staan vermeld op de speciale menu's zijn ook gewoon geopend en hanteren de reguliere menu's/prijzen, inclusief de counterservice restaurants. Zorg er wel voor dat je op tijd reserveert als je kiest voor buffetservice of tafelservice.
Dit jaar gaan wij naar Disney om het nieuwe jaar in te zetten, maar ik lees online veel gemengde reacties. Is er een officieel programma beschikbaar?
Ik ben voornamelijk nieuwsgierig naar waar het vuurwerk doorgaat en hoe laat de attracties sluiten. De parken zijn open tot 01u00 maar ik las al dat vele attracties om 22u sluiten?
Dit jaar gaan wij naar Disney om het nieuwe jaar in te zetten, maar ik lees online veel gemengde reacties. Is er een officieel programma beschikbaar?
Ik ben voornamelijk nieuwsgierig naar waar het vuurwerk doorgaat en hoe laat de attracties sluiten. De parken zijn open tot 01u00 maar ik las al dat vele attracties om 22u sluiten?
Hoi Minnie-T,
Het exacte programma voor dit jaar is nog niet bekend, maar bekijk alvast het entertainment van vorig jaar ter indicatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/oudejaarsavond-in-disneyland-paris-entertainment-vuurwerk. Een deel van de attracties gaan inderdaad eerder dicht in verband met voorbereidingen voor het vuurwerk in beide parken. Dit is vergelijkbaar met de sluiting van een deel van Fantasyland voor de Disney Dreams! avondshow.
Afgelopen Oud&Nieuw waren we in DLP en hebben we onder andere genoten van de Parade de Nouvel An. Daarbij werd een stukje muziek gebruikt van de Pixar-Play-parade (tenminste, zo ver ben ik nu met zoeken). Het liedje van de parade hoor je hier (). Weet iemand hoe dit liedje heet en of ergens de studio-versie (dus niet vanuit een filmpje van de parade zelf) te vinden is?
Afgelopen Oud&Nieuw waren we in DLP en hebben we onder andere genoten van de Parade de Nouvel An. Daarbij werd een stukje muziek gebruikt van de Pixar-Play-parade (tenminste, zo ver ben ik nu met zoeken). Het liedje van de parade hoor je hier. Weet iemand hoe dit liedje heet en of ergens de studio-versie (dus niet vanuit een filmpje van de parade zelf) te vinden is?
Hoi Hugo,
Dit nummer is inderdaad onderdeel van de Pixar Play Parade. Hier is de studioversie van die parade met vanaf minuut 19:40 het nummer dat tijdens oud en nieuw ook in het Studios Park was te horen voor de nieuwe parade:
Hallo, Het klinkt nog ver weg maar wij zijn al weer aan het uitkijken naar oud en nieuw 2017/2018! We willen graag kaartjes voor de avond happening op 31 december. Weet iemand of je bij een dream jaarpas korting krijgt? En hoe bestel ik dat dan? Bedankt vast!
Hallo, Het klinkt nog ver weg maar wij zijn al weer aan het uitkijken naar oud en nieuw 2017/2018! We willen graag kaartjes voor de avond happening op 31 december. Weet iemand of je bij een dream jaarpas korting krijgt? En hoe bestel ik dat dan? Bedankt vast!
Volgens de heer die ik net aan de telefoon had krijg je geen korting met een jaarpas. Een kaartje kost gewoon € 29,= bij verblijf in een Disney hotel. Zijn er al eens eerder kaartjes verkocht voor oud en nieuw? Ik vraag me namelijk af of het de moeite waard is tov de jaarwisseling in het Studios park. Als ik bijvoorbeeld de vuurwerkshow van afgelopen jaar bekijk vind ik deze niet echt spannend in vergelijking met de Illuminations show.
dit is bij mijn weten de eerste keer dat Oud&Nieuw een "ticketed event" is. Of het aanbod de toegangsprijs waard is, is iets wat je zelf het beste kunt bepalen. Vorig jaar hebben wij voor de eerste keer de jaarwisseling gevierd maar toen viel door de mist het feest eigenlijk in het water. Dit jaar gaan we het opnieuw proberen in het Disneyland Park en ik ben erg benieuwd naar de New Years Eve Parade en natuurlijk het vuurwerk.
Hoi Hugo, Die mist heb ik inderdaad gezien. Erg jammer dat er daardoor het (kapitale) vuurwerk niet te zien was. Ik ben een erg groot vuurwerk liefhebber en ga waarschijnlijk dit jaar mijn vuurwerk budget uitgeven aan een weekend Disney, ik hoop dus op een mooie show en niet een herhaling van de Illuminations die ik dan al een aantal keer heb gezien. Ik ga er maar vanuit het iets bijzonders wordt nu er kaartjes voor verkocht worden. Hopelijk komt hier nog iets meer info over naar buiten.
Volgens de heer die ik net aan de telefoon had krijg je geen korting met een jaarpas. Een kaartje kost gewoon € 29,= bij verblijf in een Disney hotel. Zijn er al eens eerder kaartjes verkocht voor oud en nieuw? Ik vraag me namelijk af of het de moeite waard is tov de jaarwisseling in het Studios park. Als ik bijvoorbeeld de vuurwerkshow van afgelopen jaar bekijk vind ik deze niet echt spannend in vergelijking met de Illuminations show.
Ah, kijk. Dat is ook voor ons nieuw. Dank voor de feedback, Kapitein_Merijn!
Zijn er nog tickets beschikbaar voor 31 januari? Online werkt het namelijk niet.... Geen zin om lang aan de wachtlijn te hangen voor niks, vandaar even mijn vraag.
Studio's is wel gewoon zonder speciaal ticket toegankelijk heb ik begrepen? Wij hebben een infinity pass, we kunnen die dag dan ook gewoon vriendentickets aankopen neem ik aan?
Zijn er nog tickets beschikbaar voor 31 januari? Online werkt het namelijk niet.... Geen zin om lang aan de wachtlijn te hangen voor niks, vandaar even mijn vraag.
Studio's is wel gewoon zonder speciaal ticket toegankelijk heb ik begrepen? Wij hebben een infinity pass, we kunnen die dag dan ook gewoon vriendentickets aankopen neem ik aan?
@Minnie-T , Ik weet niet of ze nog beschrickbaar zijn, maar online werkt het bij mij nog wel... Het is even door klikken, maar dan heb je ook wat: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris > Kies bij een willekeurig ticket "Nu boeken" > kies "Nu kopen" > klik boven in op de tap "Speciale evenementen" > kies optie "New Year's Eve Party". Laat maar horen als je er niet uitkomt.
Reacties
wat een supersnel antwoord (en nog een positief antwoord ook nog) - bedankt!
Groetjes Petra
EAC heeft een eigen vak tijdens Disney Dreams! en het vuurwerk tijdens Oudejaarsavond. Dit is door Disney zelf bevestigd.
Groetjes,
Lars
Rond de jaarwisseling is het druk in de parken, zeker in de avond van 31 december. Zorg dat je op tijd een goede plaats hebt uitgekozen voor het eindejaarsvuurwerk. Let op: het speciale vuurwerk is alleen in het Studios Park te zien. Meer informatie van afgelopen jaar: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/oudejaarsavond-in-disneyland-paris-entertainment-vuurwerk.
Prijzen voor het diner op Oudejaarsavond zijn voor dit jaar nog niet bekend, maar ter indicatie kun je de menu's van vorig jaar hier downloaden om een indruk te krijgen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris. Vrijwel alle restaurants met buffetservice en tafelbediening hanteren speciale prijzen op die avond. Als een bepaald restaurant niet in de menu's wordt vermeld, dan zijn de reguliere prijzen geldig.
Groetjes,
Lars
Op zowel de dag van kerstavond, als oudejaarsavond kun je de maaltijdvouchers inderdaad alleen als lunch gebruiken in alle beschikbare restaurants, waaronder Café Mickey. Reserveer wel tijdig, aangezien dit populaire dagen zijn.
Groetjes,
Lars
De speciale menu's hadden we al gevonden, maar dit interesseert ons niet zo.
Restaurants zonder speciaal menu zijn dan ook gewoon open? En de counter service restaurants ook?
De restaurants die niet staan vermeld op de speciale menu's zijn ook gewoon geopend en hanteren de reguliere menu's/prijzen, inclusief de counterservice restaurants. Zorg er wel voor dat je op tijd reserveert als je kiest voor buffetservice of tafelservice.
Groetjes,
Lars
Dit jaar gaan wij naar Disney om het nieuwe jaar in te zetten, maar ik lees online veel gemengde reacties.
Is er een officieel programma beschikbaar?
Ik ben voornamelijk nieuwsgierig naar waar het vuurwerk doorgaat en hoe laat de attracties sluiten.
De parken zijn open tot 01u00 maar ik las al dat vele attracties om 22u sluiten?
Het exacte programma voor dit jaar is nog niet bekend, maar bekijk alvast het entertainment van vorig jaar ter indicatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/oudejaarsavond-in-disneyland-paris-entertainment-vuurwerk. Een deel van de attracties gaan inderdaad eerder dicht in verband met voorbereidingen voor het vuurwerk in beide parken. Dit is vergelijkbaar met de sluiting van een deel van Fantasyland voor de Disney Dreams! avondshow.
Groetjes,
Lars
Afgelopen Oud&Nieuw waren we in DLP en hebben we onder andere genoten van de Parade de Nouvel An. Daarbij werd een stukje muziek gebruikt van de Pixar-Play-parade (tenminste, zo ver ben ik nu met zoeken).
Het liedje van de parade hoor je hier (
Weet iemand hoe dit liedje heet en of ergens de studio-versie (dus niet vanuit een filmpje van de parade zelf) te vinden is?
Dit nummer is inderdaad onderdeel van de Pixar Play Parade. Hier is de studioversie van die parade met vanaf minuut 19:40 het nummer dat tijdens oud en nieuw ook in het Studios Park was te horen voor de nieuwe parade:
Groetjes,
Lars
superbedankt voor je snelle antwoord! Is er ook een versie zonder de stemmen van de karakters?
De tickets voor de New Years Eve Party gaan, als het goed is, vanaf morgen in de verkoop. Meer informatie & prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/oudejaarsavond-new-years-eve-party-disneyland-paris. Tickets voor Disney's Halloween Party worden deze zomer pas verwacht, maar Disney heeft hier (nog) geen verkoopdatum voor bekendgemaakt.
Groetjes,
Lars
Tickets voor Disney's Halloween Party (31 oktober 2017) en New Year's Eve Party (31 december 2017) zijn nu online verkrijgbaar als E-tickets via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.
Groetjes,
Lars
Het klinkt nog ver weg maar wij zijn al weer aan het uitkijken naar oud en nieuw 2017/2018! We willen graag kaartjes voor de avond happening op 31 december. Weet iemand of je bij een dream jaarpas korting krijgt? En hoe bestel ik dat dan? Bedankt vast!
Jaarkaarthouders krijgen inderdaad korting op de New Years Eve Party, maar de exacte prijs is ons niet bekend. Bestellen kan alleen via de reserveringslijn of aan de kassa ter plaatse. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/oudejaarsavond-new-years-eve-party-disneyland-paris.
Groetjes,
Lars
Zijn er al eens eerder kaartjes verkocht voor oud en nieuw? Ik vraag me namelijk af of het de moeite waard is tov de jaarwisseling in het Studios park.
Als ik bijvoorbeeld de vuurwerkshow van afgelopen jaar bekijk vind ik deze niet echt spannend in vergelijking met de Illuminations show.
dit is bij mijn weten de eerste keer dat Oud&Nieuw een "ticketed event" is.
Of het aanbod de toegangsprijs waard is, is iets wat je zelf het beste kunt bepalen. Vorig jaar hebben wij voor de eerste keer de jaarwisseling gevierd maar toen viel door de mist het feest eigenlijk in het water.
Dit jaar gaan we het opnieuw proberen in het Disneyland Park en ik ben erg benieuwd naar de New Years Eve Parade en natuurlijk het vuurwerk.
Die mist heb ik inderdaad gezien. Erg jammer dat er daardoor het (kapitale) vuurwerk niet te zien was.
Ik ben een erg groot vuurwerk liefhebber en ga waarschijnlijk dit jaar mijn vuurwerk budget uitgeven aan een weekend Disney, ik hoop dus op een mooie show en niet een herhaling van de Illuminations die ik dan al een aantal keer heb gezien.
Ik ga er maar vanuit het iets bijzonders wordt nu er kaartjes voor verkocht worden. Hopelijk komt hier nog iets meer info over naar buiten.
Groetjes,
Lars
Geen zin om lang aan de wachtlijn te hangen voor niks, vandaar even mijn vraag.
Studio's is wel gewoon zonder speciaal ticket toegankelijk heb ik begrepen?
Wij hebben een infinity pass, we kunnen die dag dan ook gewoon vriendentickets aankopen neem ik aan?
Ik weet niet of ze nog beschrickbaar zijn, maar online werkt het bij mij nog wel...
Het is even door klikken, maar dan heb je ook wat:
https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris > Kies bij een willekeurig ticket "Nu boeken" > kies "Nu kopen" > klik boven in op de tap "Speciale evenementen" > kies optie "New Year's Eve Party".
Laat maar horen als je er niet uitkomt.
Vreemd dat het mij niet lukte. Maar dan bel ik wel deze week. Thanks voor de info!