Kun je verlengen voor iemand anders

Hallo,
Mijn naam is peter en ben nieuw op dit forum.
Mijn beiden dochters hebben een jaarkaart en deze loopt eind van deze maand af ( april ), nu willen wij ( mijn vrouw kinderen en ik ) 1 mei naar Disney gaan.
Nu las ik dat je kunt verlengen in de maand voordat je jaarkaart afloopt, nu is het zo dat we 1 mei dus een dag te laat in Disney zullen aankomen doen ze hier moeilijk over ? of krijgen zei er beiden 6 maanden extra bij?
Als dat zo is is het de bedoeling dat mijn vrouw en ik ook een jaarkaart kopen op 1 mei kunnen we dan nog ergens voordeel mee behalen.
Mvg,
Peter / degeluidsman.

Reacties

  • Normaal ben je te laat.
    heb je een milde CM, wil die het misschien toch wel regelen, maar ik zou er toch rekening mee houden dat je te laat bent
  • Hallo,
    ik heb hier ook nog een vraag over. Mijn jaarkaart verloopt volgende maand en ik heb een kaart met 3 stempels. Ikzelf ga deze maand niet meer naar Disney, maar een kennis van me wel. Kan die kennis mijn jaarkaart meenemen en samen met de 3 stempels een jaar gratis verlenging aanvragen? Of moet ik hierzelf bij zijn?
    Alvast bedankt.

  • Hallo,
    Mijn naam is peter en ben nieuw op dit forum.
    Mijn beiden dochters hebben een jaarkaart en deze loopt eind van deze maand af ( april ), nu willen wij ( mijn vrouw kinderen en ik ) 1 mei naar Disney gaan.
    Nu las ik dat je kunt verlengen in de maand voordat je jaarkaart afloopt, nu is het zo dat we 1 mei dus een dag te laat in Disney zullen aankomen doen ze hier moeilijk over ? of krijgen zei er beiden 6 maanden extra bij?
    Als dat zo is is het de bedoeling dat mijn vrouw en ik ook een jaarkaart kopen op 1 mei kunnen we dan nog ergens voordeel mee behalen.
    Mvg,
    Peter / degeluidsman.

    Hoi Peter,
    Over 'een paar dagen' doen ze niet moeilijk bij Bureau Passeport Annuel. Franse bezoekers die hun jaarkaart online hebben gekocht, kunnen zelfs nog tot één maand ná het verloop verlengen met de actie '6 maanden extra gratis'. Officieel ben je te laat, maar de cast members zullen hoogstwaarschijnlijk coulant zijn.
    Bij een verlenging ga je opnieuw een contract aan met Disney en geldt de regel dat je geen korting mag geven en voor stempels mag sparen in de eerste maand dat de kaart in je bezit is. Jullie dochters kunnen dus geen korting geven op de aanschaf van jullie nieuwe jaarkaarten. Het kan echter geen kwaad om te vragen of dit toch mogelijk is, maar officieel is dit de regel.
    Groetjes,
    Lars

  • Hallo,
    ik heb hier ook nog een vraag over. Mijn jaarkaart verloopt volgende maand en ik heb een kaart met 3 stempels. Ikzelf ga deze maand niet meer naar Disney, maar een kennis van me wel. Kan die kennis mijn jaarkaart meenemen en samen met de 3 stempels een jaar gratis verlenging aanvragen? Of moet ik hierzelf bij zijn?
    Alvast bedankt.

    Hoi paulhoeks,
    Een aanvraag en/of verlenging van een jaarkaart in het resort dient altijd persoonlijk te gebeuren en kan niet door iemand anders geregeld worden. Enige optie is de verlenging via de post te regelen. Zie de Jaarkaarten pagina voor een stappenplan en meer informatie over het aanvragen van een jaarkaart per post.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Hallo,
    Mijn naam is peter en ben nieuw op dit forum.
    Mijn beiden dochters hebben een jaarkaart en deze loopt eind van deze maand af ( april ), nu willen wij ( mijn vrouw kinderen en ik ) 1 mei naar Disney gaan.
    Nu las ik dat je kunt verlengen in de maand voordat je jaarkaart afloopt, nu is het zo dat we 1 mei dus een dag te laat in Disney zullen aankomen doen ze hier moeilijk over ? of krijgen zei er beiden 6 maanden extra bij?
    Als dat zo is is het de bedoeling dat mijn vrouw en ik ook een jaarkaart kopen op 1 mei kunnen we dan nog ergens voordeel mee behalen.
    Mvg,
    Peter / degeluidsman.

    Hoi Peter,
    Over 'een paar dagen' doen ze niet moeilijk bij Bureau Passeport Annuel. Franse bezoekers die hun jaarkaart online hebben gekocht, kunnen zelfs nog tot één maand ná het verloop verlengen met de actie '6 maanden extra gratis'. Officieel ben je te laat, maar de cast members zullen hoogstwaarschijnlijk coulant zijn.
    Bij een verlenging ga je opnieuw een contract aan met Disney en geldt de regel dat je geen korting mag geven en voor stempels mag sparen in de eerste maand dat de kaart in je bezit is. Jullie dochters kunnen dus geen korting geven op de aanschaf van jullie nieuwe jaarkaarten. Het kan echter geen kwaad om te vragen of dit toch mogelijk is, maar officieel is dit de regel.
    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,
    Bedankt voor de informatie, we gaan het gewoon proberen en hopen op een vriendelijke medewerker.
    Bij welk van de drie bureau passeport annuel hebben we de beste kansen?
    Dan nog een andere vraag, een van mijn dochters is verpleegkunde gaan studeren en zou graag Minnie Mouse in verpleegsters uitvoering kopen, deze hebben ze ooit gehad maar nu kun je ze niet meer in het park vinden, ik kijk iedere dag op marktplaats maar tot op heden niet kunnen vinden.
    Waar kan ik een oproep plaatsen, is er hier op het forum een mogelijkheid voor ?
    We zijn nu aan het kijken voor de overnachting, de prijzen schieten alle kanten op, graag een tip waar we met 4 personen voor een redelijke prijs kunnen overnachten.
    we zoeken voor de periode 1 t/m 3 mei.
    Mvg,
    Peter

  • Hallo Lars,
    Bedankt voor de informatie, we gaan het gewoon proberen en hopen op een vriendelijke medewerker.
    Bij welk van de drie bureau passeport annuel hebben we de beste kansen?
    Dan nog een andere vraag, een van mijn dochters is verpleegkunde gaan studeren en zou graag Minnie Mouse in verpleegsters uitvoering kopen, deze hebben ze ooit gehad maar nu kun je ze niet meer in het park vinden, ik kijk iedere dag op marktplaats maar tot op heden niet kunnen vinden.
    Waar kan ik een oproep plaatsen, is er hier op het forum een mogelijkheid voor ?
    We zijn nu aan het kijken voor de overnachting, de prijzen schieten alle kanten op, graag een tip waar we met 4 personen voor een redelijke prijs kunnen overnachten.
    we zoeken voor de periode 1 t/m 3 mei.
    Mvg,
    Peter

    Hoi Peter,
    Het maakt niet uit bij welk kantoor van Bureau Passeport Annuel je de jaarkaarten gaat halen. De keuze is aan jullie.
    Vragen over specifieke merchandise kunnen beter op andere fansites, zoals Café Mickey of DLRP Fans, worden gesteld. DiscoverTheMagic.nl focust voornamelijk op het plannen van een trip, algemene vragen over het resort en jaarkaarten.
    De vraag is altijd 'wat is een redelijke prijs'. In en rondom Disneyland zijn accommodaties te vinden voor alle prijsklassen en budgetten. In combinatie met een jaarkaart kan bijvoorbeeld heel goedkoop overnacht worden in hotels net buiten Disney. Prijzen zijn vanaf €29,- per persoon per nacht. Kijk eens op de Aanbiedingen pagina voor een actueel overzicht: http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/. De aanbiedingen met losse hotelovernachtingen staan onderaan.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank voor de info Lars,
    In probeer me nu een accound aan te maken bij DLRP fans maar krijg steeds een fout melding ( uitdagings vraag ? ), het zal wel aan mij liggen maar nergens op die site zie ik de mogelijkheid om een mailtje te sturen zodat ze mij er doorheen kunnen loodsen.
    Mvg,
    Peter

  • Dank voor de info Lars,
    In probeer me nu een accound aan te maken bij DLRP fans maar krijg steeds een fout melding ( uitdagings vraag ? ), het zal wel aan mij liggen maar nergens op die site zie ik de mogelijkheid om een mailtje te sturen zodat ze mij er doorheen kunnen loodsen.
    Mvg,
    Peter

    Hoi Peter,
    Graag gedaan! Ik ben geen beheerder van die site, dus kan je daar ook niet mee helpen. Blijven proberen of een andere fansite bezoeken.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik ben wel lid daar, maar zie inderdaad nergens een contact link staan ofzo.
    Ik vraag het effe na anders voor je :)

  • Ik ben wel lid daar, maar zie inderdaad nergens een contact link staan ofzo.
    Ik vraag het effe na anders voor je :)

    Graag, want ik kom er echt niet doorheen.
    Mvg,
    Peter
  • Ik heb een mail adres gekregen, ik zie dat je hier geen privé bericht kunt sturen, mail me anders ff op moorhunhe206@gmail.com en dan mail ik het adres naar je door
  • Lars zei:



    Hallo,
    ik heb hier ook nog een vraag over. Mijn jaarkaart verloopt volgende maand en ik heb een kaart met 3 stempels. Ikzelf ga deze maand niet meer naar Disney, maar een kennis van me wel. Kan die kennis mijn jaarkaart meenemen en samen met de 3 stempels een jaar gratis verlenging aanvragen? Of moet ik hierzelf bij zijn?
    Alvast bedankt.

    Hoi paulhoeks,
    Een aanvraag en/of verlenging van een jaarkaart in het resort dient altijd persoonlijk te gebeuren en kan niet door iemand anders geregeld worden. Enige optie is de verlenging via de post te regelen. Zie de Jaarkaarten pagina voor een stappenplan en meer informatie over het aanvragen van een jaarkaart per post.
    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,
    Dit klopt niet helemaal, Mijn dochter heeft verleden jaar de jaarpassen (zonder ons erbij) van de hele familie verlengd, daar deden ze niet moeilijk over.
    Het kan zijn omdat het om één familie gaat maar je kan het in ieder geval proberen. Ik kreeg alleen de 20% korting voor 5 passen niet maar dat kan met het verlengen te maken hebben gehad.
    groet,
    Oscar
  • ossio zei:


    Hallo Lars,
    Dit klopt niet helemaal, Mijn dochter heeft verleden jaar de jaarpassen (zonder ons erbij) van de hele familie verlengd, daar deden ze niet moeilijk over.
    Het kan zijn omdat het om één familie gaat maar je kan het in ieder geval proberen. Ik kreeg alleen de 20% korting voor 5 passen niet maar dat kan met het verlengen te maken hebben gehad.
    groet,
    Oscar

    Interessant om te horen, Oscar! Bedankt voor je feedback. In Disneyland Parijs heb je regels en je hebt de manier waarop Cast Members die regels interpreteren. Ik heb de handelswijze voor deze situatie nog eens nagevraagd en het is officieel niet toegestaan. Veel is echter afhankelijk van wat een bepaalde Cast Member toestaat of niet.
    Groetjes,
    Lars
  • Interessant om te horen, Oscar! Bedankt voor je feedback. In Disneyland Parijs heb je regels en je hebt de manier waarop Cast Members die regels interpreteren. Ik heb de handelswijze voor deze situatie nog eens nagevraagd en het is officieel niet toegestaan. Veel is echter afhankelijk van wat een bepaalde Cast Member toestaat of niet.
    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,
    Ik heb ook een keer een pas gekocht voor mijn dochter toen ze er niet bij was en daardoor de 20% familiekorting gekregen, mijn ervaring is dat ze er coulant mee zijn.
    Ik heb nog een vraag als je verlengd heb je dan recht op de 20% familiekorting of geldt dit alleen je nieuwe jaarpassen koopt
    groet,
    Oscar
  • ossio zei:


    Hallo Lars,
    Ik heb ook een keer een pas gekocht voor mijn dochter toen ze er niet bij was en daardoor de 20% familiekorting gekregen, mijn ervaring is dat ze er coulant mee zijn.
    Ik heb nog een vraag als je verlengd heb je dan recht op de 20% familiekorting of geldt dit alleen je nieuwe jaarpassen koopt
    groet,
    Oscar

    Hoi Oscar,
    Bij verlenging kan er helaas geen gebruik worden gemaakt van een kortingsregeling (10% via parrainage, 15% via Shareholders Club Card of 20% familiekorting). Er wordt een optie met 6 maanden extra geboden bij een betaalde verlenging (1,5 jaar voor de prijs van 1 jaar). Als er voldoende stempels zijn gespaard, kan er uiteraard gratis worden verlengd.
    Groetjes,
    Lars
  • Je moet echt geluk hebben met de CM.
    Sommige willen nogal eens mild zijn, andere zijn volledig strikt volgens de regels, en dan heb je pech.
  • Hallo,
    We zijn weer terug van een paar dagen in Disney.
    Het verlengen van de passen gaf geen enkel probleem volgens de CM. heb je na het verlopen van je jaar pas een maand de tijd om in aanmerking te komen van de zes maanden extra toegang.
    Onze dochters kunnen voorlopig 18 maanden het park in op de nieuwe pas.
    Mvg,
    Peter

  • Hallo,
    We zijn weer terug van een paar dagen in Disney.
    Het verlengen van de passen gaf geen enkel probleem volgens de CM. heb je na het verlopen van je jaar pas een maand de tijd om in aanmerking te komen van de zes maanden extra toegang.
    Onze dochters kunnen voorlopig 18 maanden het park in op de nieuwe pas.
    Mvg,
    Peter

    Goed om te horen, Peter! Volgens mijn informatie is die aanbieding alleen voor online aangekochte jaarkaarten tot één maand ná de vervaldatum geldig, maar het blijkt dus nu voor iedereen te gelden. Goed nieuws dus! Bedankt voor de feedback!
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.