Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

17879818384105

Reacties

  • Hallo,

    net lastminute geboekt om morgen naar Disneyland te gaan!

    Wij zijn van dinsdag 13 juni t/m donderdag 15 juni aanwezig in DLP, en kunnen dan aan 6 personen 10% korting geven bij de aanschaf van Jaarkaarten.
    Als je interesse hebt ben ik ook via mail te bereiken : esther.hennion@ziggo.nl

    Groetjes en misschien tot morgen !

    Esther.

  • Wij zijn op 5 en 6 augustus in Disney en kunnen tot 6 mensen korting geven.
  • Hoi,

    Wij willen in de zomervakantie graag naar Disneyland Parijs en jaarkaarten aanschaffen voor 4 personen.
    Wie is er ook en heeft interesse in stempels, en mogen wij dan gebruik maken van 10% korting?
    Wij kan ons helpen op 11 aug eind van de dag of 12 augustus?

    Groetjes Linda
  • Linda74 zei:

    Hoi,

    Wij willen in de zomervakantie graag naar Disneyland Parijs en jaarkaarten aanschaffen voor 4 personen.
    Wie is er ook en heeft interesse in stempels, en mogen wij dan gebruik maken van 10% korting?
    Wij kan ons helpen op 11 aug eind van de dag of 12 augustus?

    Groetjes Linda

    Ik heb je een PB gestuurd.
  • Hallo allemaal,
    Wij willen graag op maandag 28 augustus 3 jaarkaarten aanschaffen?
    Wie zou ons 10% korting kunnen geven in ruil voor 3 stempels?

    Groetjes Sandy
  • Hallo allemaal,
    Wij willen graag op maandag 28 augustus 3 jaarkaarten aanschaffen?
    Wie zou ons 10% korting kunnen geven in ruil voor 3 stempels?

    Groetjes Sandy

    Hi Sandy!

    Ik stuur je een pb.

    Groetjes

    Wouter
  • Hoi Sandy

    Ik heb je een PB gestuurd mocht het nog niet gelukt zijn
  • Hallo allemaal,
    Wij willen graag op maandag 28 augustus 3 jaarkaarten aanschaffen?
    Wie zou ons 10% korting kunnen geven in ruil voor 3 stempels?

    Groetjes Sandy

    Hi Sandy

    Ik heb je een PB gestuurd voor het geval het nog niet gelukt is
  • Wij gaan waarschijnlijk op maandag 16-10 met z'n 7-en een jaarkaart aanschaffen. Is dan al bekend of er iemand is die ons 7x 10% korting kan geven?
    Groetjes, Esther

    Hoi Esther,

    ik heb je een pb gestuurd !

    Groetjes,
    Jolanda

    Hoi Esther,

    helaas nog niets van je gehoord ........ laat je nog even weten of je interesse hebt in de 10% korting op 16 oktober ???
    Hallo Jolanda, ik heb jouw mail idd ontvangen en gelezen. Maar door persoonlijke omstandigheden helemaal vergeten te reageren. (krijg ook geen melding dat er hier iets geplaatst is, dat ga ik ook meteen aanpassen) Jouw naam genoteerd voor de 7x10% korting. We overwegen nog welke jaarkaart en dan wanneer we die kaarten willen aanschaffen (kan misschien ook 14.10 worden). Ik heb jouw mailadres, kom er nog op terug.
    Groetjes, Esther

  • Wij gaan waarschijnlijk op maandag 16-10 met z'n 7-en een jaarkaart aanschaffen. Is dan al bekend of er iemand is die ons 7x 10% korting kan geven?
    Groetjes, Esther

    Hoi Esther,

    ik heb je een pb gestuurd !

    Groetjes,
    Jolanda

    Hoi Jolanda, plannen zijn iets gewijzigd. Zoals het er nu naar uitziet, willen wij op zaterdag 14-10 de jaarkaarten aanschaffen, ben jij er dan ook? Levert je 7 stempels op !!!

    Groetjes, Esther
  • Hallo allemaal,

    Wij zijn met z'n 3en van 27 juli t/m 29 juli in Disney en kunnen 9 mensen voorzien van 10% korting op hun nieuwe jaarkaart!
    Contact graag via: Maxime_koppelmans@hotmail.com

    Groetjes, Maxime
  • Wij gaan waarschijnlijk op maandag 16-10 met z'n 7-en een jaarkaart aanschaffen. Is dan al bekend of er iemand is die ons 7x 10% korting kan geven?
    Groetjes, Esther

    Hoi Esther,

    ik heb je een pb gestuurd !

    Groetjes,
    Jolanda

    Hoi Jolanda, plannen zijn iets gewijzigd. Zoals het er nu naar uitziet, willen wij op zaterdag 14-10 de jaarkaarten aanschaffen, ben jij er dan ook? Levert je 7 stempels op !!!

    Groetjes, Esther
    Hoi Esther,

    14 Oktober is voor ons zeker geen probleem, de 16e was voor ons ook niet zeker maar de 14e wel. Dus ik zou heel graag jullie de korting gaan verlenen dan. Ik hoor of zie wel een mail van je wanneer het allemaal definitief is. Tot dan !

    Groetjes,
    Jolanda

  • Indien er mensen zijn die donderdag 29 juni 2017 een jaarkaart willen kopen, laat ons iets weten en je krijgt 10% korting per jaarkaart. Indien je minstens 4 dagen per jaar gaat haal je voordeel uit een jaarkaart door o.a. geen parking betalen, korting in shops en restaurants, korting bij het boeken van een Disney-hotel en uiteraard de inkomtickets. 4 dagen komt al een stuk duurder uit dan een jaarkaart.
    Mailen kan naar hetplopperke@hotmail.com
  • Korting gevraagd voor:
    6 juli 2017
  • Ilma zei:

    Korting gevraagd voor:
    6 juli 2017

    ik zou je willen helpen maar wij zijn pas dag later er. En tgv is al geboekt, komen aan op 7 juli rond 10u.
  • Zijn er mensen met korting op 14 juli ?
  • Thalon zei:

    Zijn er mensen met korting op 14 juli ?

    Hi Thalon!

    Je hebt korting nodig op de 14e? Of bedoel Je dat je korting kunt geven?

    Groetjes,

    Wouter!
  • Thalon zei:

    Zijn er mensen met korting op 14 juli ?

    Hi Thalon!

    Je hebt korting nodig op de 14e? Of bedoel Je dat je korting kunt geven?

    Groetjes,

    Wouter!

    Hoi wouter

    Ik bedoel inderdaad korting nodig, we willen dan een jaarkaart aanschaffen.



  • Thalon zei:

    Thalon zei:

    Zijn er mensen met korting op 14 juli ?

    Hi Thalon!

    Je hebt korting nodig op de 14e? Of bedoel Je dat je korting kunt geven?

    Groetjes,

    Wouter!

    Hoi wouter

    Ik bedoel inderdaad korting nodig, we willen dan een jaarkaart aanschaffen.



    Hoi Thalon,

    Helemaal top. Ik help jullie graag aan de korting. Als het goed is heb je een pb ontvangen van me.

    Groetjes,

    Wouter
  • Hoi Lars (En de rest ;) )

    We gaan komende maand iets andere dagen naar Disneyland. In plaats van 26 t/m 31 juli gaan we nu 27 juli t/m 3 augustus. Als we iemand kunnen helpen met korting dan horen we het graag!

    Groetjes,
    Wouter
  • Hoihoi

    Wij zijn 6,7 en 8 augustus in Disney en kunnen 6 mensen korting geven!
    Laat maar horen wie wij kunnen sponsoren:)

    Groeten Rick
  • Wij komen 10 autustus aan in Disney en willen graag 4 jaarkaarten kopen. Wie kan ons helpen aan korting en zelf genieten van de stempeltjes?

    Gr. Tinkerbell
  • Linda74 zei:

    Hoi,

    Wij willen in de zomervakantie graag naar Disneyland Parijs en jaarkaarten aanschaffen voor 4 personen.
    Wie is er ook en heeft interesse in stempels, en mogen wij dan gebruik maken van 10% korting?
    Wij kan ons helpen op 11 aug eind van de dag of 12 augustus?

    Groetjes Linda

  • Linda74 zei:

    Linda74 zei:

    Hoi,

    Wij willen in de zomervakantie graag naar Disneyland Parijs en jaarkaarten aanschaffen voor 4 personen.
    Wie is er ook en heeft interesse in stempels, en mogen wij dan gebruik maken van 10% korting?
    Wij kan ons helpen op 11 aug eind van de dag of 12 augustus?

    Groetjes Linda

    wij zijn 11 en 12 augustus aanwezig en kunnen die dagen nog 7 personen korting geven, dus het zou lukken voor ons
  • carlien zei:

    Linda74 zei:

    Hoi,

    Wij willen in de zomervakantie graag naar Disneyland Parijs en jaarkaarten aanschaffen voor 4 personen.
    Wie is er ook en heeft interesse in stempels, en mogen wij dan gebruik maken van 10% korting?
    Wij kan ons helpen op 11 aug eind van de dag of 12 augustus?

    Groetjes Linda

    Ik heb je een PB gestuurd.
    carlien zei:

    Linda74 zei:

    Hoi,

    Wij willen in de zomervakantie graag naar Disneyland Parijs en jaarkaarten aanschaffen voor 4 personen.
    Wie is er ook en heeft interesse in stempels, en mogen wij dan gebruik maken van 10% korting?
    Wij kan ons helpen op 11 aug eind van de dag of 12 augustus?

    Groetjes Linda

    Ik heb je een PB gestuurd.
  • Hallo allemaal,
    Graag willen wij op 9 septemberr naar disneyland Parijs om jaarkaarten aan te schaffen.
    Wie wil ons helpen aan korting op twee jaarpassen?
    Al vast bedankt.
    Met vriendelijk groet,

    Silvia
  • babbel zei:

    Hallo allemaal,
    Graag willen wij op 9 septemberr naar disneyland Parijs om jaarkaarten aan te schaffen.
    Wie wil ons helpen aan korting op twee jaarpassen?
    Al vast bedankt.
    Met vriendelijk groet,

    Silvia

    Hallo allenmaal,
    Ik heb al jaarkaarten.

    Metvriendelijke groet,
    Silvia


  • Hoi iedereen!

    Last minute zijn we deze vrijdag 14 juli in Disneyland. We kunnen nog steeds 6 mensen korting geven.. laat maar horen!

    Veel Disneyplezier!

    Groetjes,
    Natha
  • Hallo,

    Wij kunnen van 31/7 tot en met 4/8 4 personen korting geven bij een aanschaf van een jaarkaart.

    Met magische groet,
    Rick
  • Rick zei:

    Hallo,

    Wij kunnen van 31/7 tot en met 4/8 4 personen korting geven bij een aanschaf van een jaarkaart.

    Met magische groet,
    Rick

    Inmiddels heb ik nog plek om in totaal 2 personen korting te geven.
Log In of Registreer om te reageren.