Disney's Halloween Festival

2»

Reacties

  • Quickie zei:

    Weet er iemand of heeft er iemand ervaring met de openingstijden van de parken tijdens halloween
    We gaan in de late namiddag van zondag 2 oktober en maandag 3 oktober

    Hoi Quickie,

    Afgaande op de tijden van vorig jaar, zal het Disneyland Park op die zondag tot 22:00 uur open zijn en het Studios Park tot 19:00 uur. Op maandag sluit het Disneyland Park om 21:00 uur en de Studios wederom om 19:00 uur.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Inmiddels heb ik mijn boeking voor eind oktober begin november gedaan en ik heb via de disneyreserveringslijn ook mijn ticket voor de halloweenparty al kunnen toevoegen aan mijn boeking. Dus dit jaar ga ik naar de halloweenparty.

    Nu vraag ik mij af of er al iets bekend is wat wel en niet mag?? Zijn er door de aanslagen van vorig jaar strengere voorwaarden waar je aan moet voldoen bij de halloweenparty?? Zijn er dingen veranderd ten opzichte van voorgaande jaren?? Mag je nog steeds verkleed het park in?? zijn de maatregelen hier omtrent strenger geworden??

    Mocht hier nog niks over bekend zijn, wanneer wordt hier dan meer over bekend gemaakt??

    Groetjes Birgitte
  • Dag Lars,

    Ik lees net dat Birgitte reeds de halloweenparty heeft kunnen boeken. Zijn er dan al tickets beschikbaar?

    Alvast bedankt
    Leen
  • Hallo Leen,

    Ik heb een dream jaarkaart en ik heb via de Disney reserveringslijn mijn hotel geboekt aangezien ik dan room only kan boeken. Via de reserveringslijn zijn de tickets al beschikbaar.

    De tickets die zo verkocht gaan worden zonder de jaarkaart korting zijn volgens mij nog niet beschikbaar en komen meestal in juli of augustus pas ergens ter beschikking. Misschien dat Lars al meer weet wanneer ze beschikbaar komen.

    Wat dit jaar de prijs gaat zijn voor de tickets voor de halloweenparty weet ik niet, maar met de dream jaarkaart korting ervan af komen de tickets op €31,50.

    groetjes Birgitte
  • Leen zei:

    Dag Lars,

    Ik lees net dat Birgitte reeds de halloweenparty heeft kunnen boeken. Zijn er dan al tickets beschikbaar?

    Alvast bedankt
    Leen

    Hoi Leen,

    Er zijn nog geen losse tickets verkrijgbaar voor Disney's Halloween Party. Deze zullen in de zomer beschikbaar komen. Jaarkaarthouders kunnen de tickets wel al toevoegen aan een room only reservering, zoals Birgitte aangeeft.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Weet er iemand waar men de tickets voor de Halloween Party kan aanschaffen met jaarkaartkorting zonder dat men hiervoor een room only reservering moet doen. Kan men dit ook nog aan de kassa zelf die dag doen of zijn deze altijd snel uitverkocht. Mijn dochter wil heel graag gaan en door dit voorgaande bericht, dat men nu al kaarten kan kopen samen met een room only reservering heeft ze schrik dat ze geen toegangstickets meer gaat kunnen kopen. Wij gaan in juli en augustus enkele dagen naar disneyland misschien kan ik daar ook al eens navragen of ze al beschikbaar zijn. Groetjes
  • Hoi stitch,

    waar je de tickets kan aanschaffen met jaarkaartkorting en zonder een room only reservering weet ik niet.

    Wat ik wel weet is dat de halloweenparty elk jaar is uitverkocht en dat op de dag van de halloweenparty er geen tickets meer beschikbaar zijn.

    Sorry dat ik uw dochter ongerust heb gemaakt, dit was niet mijn bedoeling. In het verleden heb ik mijn tickets met jaarkaart korting pas geboekt gehad in de maanden juli en augustus, nadat de tickets zonder de jaarkaartkorting pas in de verkoop gingen. Ik denk dat je nog wel even de tijd hebt om de tickets aan te schaffen, ik weet natuurlijk niet hoe snel het op dit moment loopt, ik ga nu voor de 4de keer naar de halloweenparty en heb nu voor het eerst mijn hotel en tickets al zo vroeg geboekt. de vorige keren deed ik dit pas nadat hier het bericht verscheen dat de tickets voor de halloweenparty beschikbaar waren en ben toen elke keer op tijd geweest met mijn tickets.

    groetjes Birgitte

  • Dank je voor je reactie. Heb je dan de andere jaren de tickets via deze site gekocht en kan dat dan ook met jaarkaartkorting? Staat dit dan bij de aanbiedingen op deze site? ( Ik kijk elke dag want ik wil de actie zeker niet missen, ik zou hier wat mogen horen denk ik als ik te laat ben voor tickets) groetjes
  • stitch zei:

    Dank je voor je reactie. Heb je dan de andere jaren de tickets via deze site gekocht en kan dat dan ook met jaarkaartkorting? Staat dit dan bij de aanbiedingen op deze site? ( Ik kijk elke dag want ik wil de actie zeker niet missen, ik zou hier wat mogen horen denk ik als ik te laat ben voor tickets) groetjes

    Hoi stitch,

    Tickets voor Disney's Halloween Party met jaarkaartkorting zijn alleen via de reserveringslijn of aan de kassa van beide parken verkrijgbaar. Zodra de losse tickets in de verkoop gaan, maken wij dat bekend op onze social media kanalen. Volg ons op Facebook en/of Twitter voor het laatste nieuws. Ondanks dat de party ieder jaar is uitverkocht, zijn er doorgaans pas in oktober geen tickets meer verkrijgbaar. Je hebt dus nog genoeg tijd om tickets aan te schaffen.

    Groetjes,
    Lars
  • Graag gedaan.

    De tickets heb ik in het verleden altijd via de reserveringslijn gekocht.

    In het verleden dacht ik altijd dat je met een jaarkaart ook de tickets pas kon boeken met jaarkaart korting via de reserveringslijn van zodra de tickets pas in de verkoop gingen bv. hier op de site. vandaar dat ik de vorige keren ook geboekt heb via de reserveringslijn maar pas na dat de tickets hier op de site ook in de verkoop gingen.

    Dit jaar was ik vroeg met het boeken van mijn hotel.

    groetjes Birgitte
  • Dank je voor je reactie. Dit berichtje zal de dochter ook weer gerust stellen want zij wil dit absoluut niet missen. Groetjes
  • Hoi,

    Op de pagina in verband met het halloweenfestival zag ik dat bij de halloweenparty stond vermeld dat er bij de shows en de parades voor deze avond minnie's pirate academy, de dj party met stitch en de mickey's Halloween harvest celebration en de show van Disney dreams te zien gaat zijn.

    Klopt het dat dit jaar opnieuw deze shows te zien zijn?? Of gaan er dit jaar nog extra of nieuwe shows komen??

    groetjes Birgitte
  • Hoi,

    Op de pagina in verband met het halloweenfestival zag ik dat bij de halloweenparty stond vermeld dat er bij de shows en de parades voor deze avond minnie's pirate academy, de dj party met stitch en de mickey's Halloween harvest celebration en de show van Disney dreams te zien gaat zijn.

    Klopt het dat dit jaar opnieuw deze shows te zien zijn?? Of gaan er dit jaar nog extra of nieuwe shows komen??

    groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,

    Voor Disney's Halloween Party heeft Disney het entertainment programma nog niet gemaakt, maar dat zal vergelijkbaar zijn met vorig jaar. Einde van de zomer volgt het officiële programma.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Bedankt voor je reactie.

    Ik weet van de voorgaande keren dat meestal de shows en het entertainment op de halloweenparty meestal 2 jaren op een rij hetzelfde is en aangezien deze shows in 2014 en 2015 te zien waren zou het jammer zijn als ze dit jaar opnieuw te zien zouden zijn.

    Dan wachten we nog even af wat het officiële programma wordt.

    groetjes Birgitte
  • Hoi allemaal,

    Tickets voor Disney's Halloween Party (31 oktober 2016) zijn nu beschikbaar. Bestel je tickets hier en ontdek deze speciale avondhappening met meer informatie, foto's en video's: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/avondhappenings-paris/disneys-halloween-party-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Onze ticketjes zijn besteld :-)
  • Hoi allemaal,

    Tickets voor Disney's Halloween Party (31 oktober 2017) en New Year's Eve Party (31 december 2017) zijn nu online verkrijgbaar als E-tickets via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi allemaal,

    Tickets voor Disney's Halloween Party (31 oktober 2017) en New Year's Eve Party (31 december 2017) zijn nu online verkrijgbaar als E-tickets via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars


    Hoi Lars komen ze ook nog met AP discount of alleen voor deze prijs?

  • Hoi Lars komen ze ook nog met AP discount of alleen voor deze prijs?

    Hoi viefke97,

    Tickets voor de avondhappenings met jaarkaartkorting zijn alleen via de Disney reserveringslijn te bestellen.

    Groetjes,
    Lars

Log In of Registreer om te reageren.