Figuren

Wie weet of Duffy en Shellie May in augustus in Disneyland Parijs te zien zijn? Een van onze kinderen is helemaal fan van deze twee beren en zou ze dolgraag ontmoeten.

Reacties

  • Hoi Veko,

    voor zover ik weet staan ze niet geprogrammeerd in het programma, maar er zou natuurlijk altijd een verrassingsbezoek kunnen zijn, maar die kans acht ik niet groot.
  • Veko zei:

    Wie weet of Duffy en Shellie May in augustus in Disneyland Parijs te zien zijn? Een van onze kinderen is helemaal fan van deze twee beren en zou ze dolgraag ontmoeten.

    Hoi Veko,

    Duffy en Shellie May zijn momenteel niet te zien in Disneyland Paris.

    Groetjes,
    Lars
  • juli 2017 aangepast
    De mensen in die dierenpakken zijn cool en gaaf ik hoorde dat Marie van thé aristocats komen bij de lunch en haar wil ik dan knuffelen en een handtekening vragen en de rest van de dierenpakken die rondlopen op het park ook en op de foto gaan
  • Snarf zei:

    De mensen in die dierenpakken zijn cool en gaaf ik hoorde dat Marie van thé aristocats komen bij de lunch en haar wil ik dan knuffelen en een handtekening vragen en de rest van de dierenpakken die rondlopen op het park ook en op de foto gaan

    Hoi Snarf,

    Marie uit The Aristocats is alleen te zien tijdens het kerstseizoen.

    Groetjes,
    Lars
  • Als ik bij Disneyland Paris ben neem ik mijn camera mee ik heb een 32 gb kaartje gekocht de parade en optocht die daar zijn ga ik opnemen en ik wil dan op de foto staan met alle Disney figuren ik ben vast voorbereid en heb op mijn kamer al filmpjes van de mensen die in een dierenpak zitten en zou bijvoorbeeld Marie en Knabbel en babbel en konijn van stampertje en van winny thé Pooh willen knuffelen
  • Lars zei:

    Snarf zei:

    De mensen in die dierenpakken zijn cool en gaaf ik hoorde dat Marie van thé aristocats komen bij de lunch en haar wil ik dan knuffelen en een handtekening vragen en de rest van de dierenpakken die rondlopen op het park ook en op de foto gaan

    Hoi Snarf,

    Marie uit The Aristocats is alleen te zien tijdens het kerstseizoen.

    Groetjes,
    Lars
    Vorig jaar ook tijdens Halloween! Daar heb ik een foto met Marie gehad :)
  • Weet iemand of Duffy nog in de verjaardagsshow zit? Vorig jaar was hij er bij maar nu zien hem niet meer in de filmpjes op YouTube.
  • Veko zei:

    Weet iemand of Duffy nog in de verjaardagsshow zit? Vorig jaar was hij er bij maar nu zien hem niet meer in de filmpjes op YouTube.

    Hoi Veko,

    Duffy is momenteel niet te zien in Disneyland Paris.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.