losse tickets thuis uitgeprint

hoi,
ik heb voor mijn nichtje die we maandag meenemen naar Disney een 4 dagen voor de prijs van 3 ticket gekocht en uitgeprint.
hier staat een scancode op, maar er staat ook dit is een voucher ga naar de kassa en wissel om voor een echt ticket.
maar ik zie ook regelmatig mensen aan de ingang naast disneyland hotel naar binnen gaan met een uitgeprinte versie.
moet ik nu elke morgen in de (drukke) rij gaan staan om een ticket om te wisselen?
of zou het ook met die printversie kunnen. hoop het wel want wij hebben jaarkaarten en hoeven niet in de lange rij aan de kassa te staan.
of zou je dit ook bij npbc kunnen regelen.
als het kan graag reactie voor a.s. maandag want dan vetrekken we smorgens vroeg
grtjs renata

Reacties


  • hoi,
    ik heb voor mijn nichtje die we maandag meenemen naar Disney een 4 dagen voor de prijs van 3 ticket gekocht en uitgeprint.
    hier staat een scancode op, maar er staat ook dit is een voucher ga naar de kassa en wissel om voor een echt ticket.
    maar ik zie ook regelmatig mensen aan de ingang naast disneyland hotel naar binnen gaan met een uitgeprinte versie.
    moet ik nu elke morgen in de (drukke) rij gaan staan om een ticket om te wisselen?
    of zou het ook met die printversie kunnen. hoop het wel want wij hebben jaarkaarten en hoeven niet in de lange rij aan de kassa te staan.
    of zou je dit ook bij npbc kunnen regelen.
    als het kan graag reactie voor a.s. maandag want dan vetrekken we smorgens vroeg
    grtjs renata

    Hoi Renata,
    Helaas ben ik te laat met een reactie te geven, omdat ik afgelopen weekend zelf in Disneyland was ;)
    Als je een E-ticket hebt, dan kun je gewoon met dit uitgeprinte document naar de poortjes waar een Cast Member deze zal scannen. Een voucher dient eenmalig omgewisseld te worden bij de kassa. Laat even weten hoe het gegaan is!
    Groetjes,
    Lars
  • we moesten het uitgeprinte ticket omwisselen bij guest relations naast salon Mickey.ticket stond op naam dus ik moest haar idkaart laten zien.
    en kregen hier een 4 dagen ticket voor haar.
    gelukkig stond daar niet zo'n lange rij als bij de kassa.
    s'morgens had ik hotel easykaart mee, maar daar kekene ze niet eens naar, mijn zonen en ik hebben jaarkaart er zij kon gewoon zo mee door naar binnen met haar 4 dagenticket

  • we moesten het uitgeprinte ticket omwisselen bij guest relations naast salon Mickey.ticket stond op naam dus ik moest haar idkaart laten zien.
    en kregen hier een 4 dagen ticket voor haar.
    gelukkig stond daar niet zo'n lange rij als bij de kassa.
    s'morgens had ik hotel easykaart mee, maar daar kekene ze niet eens naar, mijn zonen en ik hebben jaarkaart er zij kon gewoon zo mee door naar binnen met haar 4 dagenticket

    Dank voor je feedback, Renata! Wat stond er precies op het uitgeprinte ticket? Stond er op vermeld dat deze nog omgewisseld moest worden voor een toegangsbewijs bij Guest Relations?
    Vreemd dat ze geen controle doen op de Disney Hotel Easy Card. Hoe laat gingen jullie naar binnen? Vanaf 09:30 uur (of 08:30 uur als het park om 09:00 uur officieel open gaat) wordt er inderdaad niet meer gecontroleerd, omdat dan ook de overige gasten worden binnen gelaten. Je zult de Hotel Easy Card wel nog bij de Cast Members bij de koortjes voor ieder land moeten laten zien.
  • er stond op het uitgeprinte ticket, dit moet omgewisseld worden aan de kassa is geen officieel entreeticket.
    vroeg het in het hotel ze zegt deze tickets hebben wij niet(was een 4 dagen voor de prijs van 3 ticket)dus misschien hebben ze andere tickets wel.
    dus vanuit npbc stuurden ze ons naar guest relations.
    wij gingen ene dag rond 8 uur het park in, en de andere dag tegen 9 uur.
    misschien dat ze niet controleerden omdat er 3 met een jaarkaart naar binnen gingen?
Log In of Registreer om te reageren.