Disney's Fantilusion Parade

Hi Lars,

Een vraagje. Wij zijn vorig weekend naar DLP geweest en tot mijn grote spijt is maar 1 keer een parade per dag? Gaat dat ooit nog weer als vroeger worden? Want de avond parade was vele malen leuker (Fantilussion). Is toch handiger om in de avond een parade te houden? Bezoekers blijven langer in het park en besteden zo ook meer + het is mooier met lichtjes aan.

Ik hoop dat DLP in de toekomst weer avond parades gaat organiseren.

Groetjes

Reacties

  • Hoi Fantillusion,

    de hoeveelheid parades per dag hangt tegenwoordig voornamelijk af van het seizoen.
    Vorig jaar was er een extra parade (die soms zelfs meerdere keren per dag werd vertoond) tijdens het Swing into Spring-, Halloween- en Kerstseizoen.
    En met de nieuwe afsluitende show Illuminations denk ik dat DLP zich niet zo'n zorgen maakt over het feit of bezoekers tot 's avonds laat in het park blijven :smiley:
  • Hi Lars,

    Een vraagje. Wij zijn vorig weekend naar DLP geweest en tot mijn grote spijt is maar 1 keer een parade per dag? Gaat dat ooit nog weer als vroeger worden? Want de avond parade was vele malen leuker (Fantilussion). Is toch handiger om in de avond een parade te houden? Bezoekers blijven langer in het park en besteden zo ook meer + het is mooier met lichtjes aan.

    Ik hoop dat DLP in de toekomst weer avond parades gaat organiseren.

    Groetjes

    Hoi Fantillussion1988,

    Het is zeker jammer dat er geen avondparade meer is, maar net zoals Hugo al aangeeft is er nu minder noodzaak voor een lichtjesparade vanwege de avondshow Disney Illuminations. Er zijn echter momenten dat er wel twee parades per dag te zien zijn in het Disneyland Park tijdens Disney's Halloween Festival (Mickey's Halloween Celebration) en Disney's Betoverende Kerst (Disney's Christmas Parade). In de toekomst zal er zeker weer een avondparade te zien zijn, maar momenteel wordt er gefocust op uitbreiding van de rest van het entertainment, zoals shows in alle theaters en op alle podia.

    Groetjes,
    Lars
  • Hi,

    Bedankt voor jullie reacties! Ik zal kijken of het mogelijk is om in zulke periodes te gaan. Kan niet wachten tot mijn volgende bezoek. Wij bleven in Vienna dream caste, erg handig om met een pendelbus te reizen.

    Weten jullie of het mogelijk is om nog aandelen te kopen van Disney? Of is dat echt alleen nog van Walt Disney mogelijk?

    Ik zal deze site in de gaten houden voor de ervaringen van mensen en de laatste nieuwtjes!

    Groetjes
  • Hoi,

    het is niet meer mogelijk om aandelen DLP te kopen. Die zijn allemaal opgekocht en inmiddels van de beurs.
  • Hi,

    Oke jammer!

Log In of Registreer om te reageren.